@ Lobbi: Heftig 2 mk's. Helemaal op die termijnen, dan verwacht je het toch ook echt niet meer. @ Pimkey: Hahaha, die arme man van jou . Ik heb nu ook echt overal jeuk hoor. Heb echt het idee dat die vlooien van Lot op mij overgesprongen zijn.
Gaaaappp..... Wat frustrerend. M'n kleintje wil niet slapen. Spuugt al een paar dagen steeds een beetje, snotneusje, billen stuk. Tandjes? Griepje? Werd huilend wakker vanavond en vanaf daar slaapt ze steeds een half uur (ligt half uur in bed) om vervolgens zoooo hard te huilen! Dentinox, paracetamol, melk... Niets is goed. Hoor d'r buikje flink borrelen. Nu zitten we maar op de bank dan kunnen papa en de oudste nog wat slapen. Zo heb ik minstens de eerste 6 mnd met d'r gezeten. Hoop dat de 3e dat niet na doet! Morgen ga ik weer even op de rest reageren! Ga nog een poging wagen... Mevrouwtje zit doodleuk te spelen en te lachen hier. Grapjas.
bloemmm gefeliciteerd meid!! super.. ik dacht gisteren even kijken of bloem niet zwanger is en ja hoor haha super!!! ik ben vanaf de vakantie stille meelezer! het is voor mij niet haalbaar om op iedereen te reageren op mijn telefoon. de adapter van de macbook is kapot al een hele tijd wil het super graag liever gister dan vandaag dus dan is het beter dat ik er niet zoveel mee bezig ben.. al ben ik dat wel haha
Haha vind het zo lief voor jullie! Je leeft toch echt met elkaar mee he zo Ik heb dat ook als 1 van jullie zwanger is!
Even de makkelijke manier . Zie de link: http://www.umcutrecht.nl/NR/rdonlyres/36DBE6B3-E6AD-41C5-9FC0-5AF1DD3D76FB/43824/informatiebrievenconsentWES15072014.pdf