Wie gaan voor/zijn zwanger van derde kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Liz88, 8 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Feromisa

Feromisa Lid

18 jun 2014
    10
    0
    1
    Nederland
    Wij zitten in ronde 8, voor een 3e kindje :)

2. sanntje

sanntje Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.304
    1
    36
    Vrouw
    NULL
    Tatie, balen joh. Onzeker gevoel aan alle kanten!!
    Hier ook onzekerheid over de banen wel hoor. Vriend werkt in onzekere sector, net als ik. Hoewel ik nog te horen heb gekregen dat ik n vaste aanstelling krijg! Maar dat zegt ook niets meer tegenwoordig...

Sophia gefeliciteerd!!!!

En ja, 3x eerste keer aangeteld ja. Prestatie! Wanneer ik nu welke acties ga ondernemen...
    Ik moet vandaag naar de huisarts :(( gisteravond nog eens posi getest. Vanmorgen ram negatief!!!!
    Heb alle kwalen inclusief buikpijn. Meer dan bij m'n meiden. Maar ja, hoef ook maar 7x per dag te poepen ;) dus vond t allemaal wel te verklaren. Maar nu met nega test na zolang overtijd voelt t niet zo zeker. Buikpijn is ook behoorlijk aanwezig dus hen de huisarts gebeld met de vraag om bloed te prikken zodat ik niet in onzekerheid hoef te wachten.... Kan ik meteen vandaag komen voor verder onderzoek. Dus dat is heel fijn!! Maar met posi en nega testen door elkaar weet ik t even niet meer...

3. sanntje

sanntje Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.304
    1
    36
    Vrouw
    NULL
    Feromisa welkom!! Ronde 8 alweer... En hoor mij dan nu pfff. Wat een geduld moeten sommige toch hebben. Nog niet te praten over de weg van de mmm.... Hoop dat het snel lukt bij je!!
    Heb je dochters? Zoons? Jong? Wil wel veel weten hihi

4. tatie

tatie Fanatiek lid

21 feb 2014
    1.026
    110
    63
    Oh Sanntje, maar dat is ook gekmakend, pos en neg testen door elkaar!! Is je huisarts daarin welwillend? Ik hoop dat hij/zij je snel gerust kan stellen vandaag.Welke test heb je als laatst gebruikt? Hoe laat kan je bij de huisarts terecht?

Feromisa, welkom en leuk dat je mee komt kletsen! Ben net zo nieuwsgierig als Sanntje, dus ben benieuwd naar je antwoorden op die vragen ;). Hoe voel je je nu in ronde 8? Was je bij de andere twee ook een aantal maanden bezig, of ging dat anders? Op zich is 8 mnd natuurlijk helemaal niet gek (ik eerste 9 en tweede 3), maar elke dag is er gewoon 1 te veel, dan he en kan daarom soms frustrerend zijn? Waar zit je nu in je cyclus als ik vragen mag?

5. sanntje

sanntje Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.304
    1
    36
    Vrouw
    NULL
    Blij dat jij die vragen nog aan feromisa stelt ;) wilde nog meer ragen maar dan ist net een kruisverhoor hihi.
    Ik mag om 12.30!
    Ben blij dat ik meteen terecht kan. Stond er van te kijken. Had verwacht dat ze zouden zeggen dat ik moest wachten en nog eens moest testen. Ben dus benieuwd!!

6. tatie

tatie Fanatiek lid

21 feb 2014
    1.026
    110
    63
    ja, zo verdelen we het een beetje he ;)

Fijn inderdaad dat je nu kon komen. Ik kan me voorstellen dat je gek van twijfels en gedachten wordt. Ik duim heel erg voor een superduidelijke bloedtest!

7. sanntje

sanntje Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.304
    1
    36
    Vrouw
    NULL
    Mag bloed prikken en krijg vrijdag de uitslag. Dus even spannend!

8. tatie

tatie Fanatiek lid

21 feb 2014
    1.026
    110
    63
    Fijn dat er meegedacht wordt en dat je bloed mag prikken! Uitslag duurt wel lang, of niet? Oh, nou, als ik iets langer nadenk, realiseer ik me dat het vandaag al woensdag is... ;) :cool:

9. sanntje

sanntje Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.304
    1
    36
    Vrouw
    NULL
    Haha tatie fijn toch! Des te sneller is het weekend!!
    Morgen prikken vrijdag uitslag. Vond ik best vlug :D

10. sanntje

sanntje Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.304
    1
    36
    Vrouw
    NULL
    Sophia doe je nog iets leuks vandaag voor je huwelijk??

11. @sanntje! Spannend hoor!

We hebben besloten dat we toch maar een hapje gaan eten bij onze favo griek. Dit is een moderne griek met heerlijke gerechten, dan kan ik iets lichts pakken. We kunnen dit toch niet zo voorbij laten gaan :)
    Samen met de kindjes dus we gaan op tijd.

En vandaag gaat het redelijk. Barst alleen van de hoofdpijj door die stomme bijholte ontsteking. Gelukkig helpt een molletje wel een beetje.

@feromisa! Welkom hier ronde 8 spannned he! Ik heb er 24 mnd en 18 mnd over gedaan dus het kan erger ;) nu de eerste rond zwamger Onder mmm, dat was even ongelooflijk!

@tatie! Wat een spannende periode! Is niet leuk, ik heb 2 jaar terug een failliessement gehad. Maar ja mijn salaris is een bijdage aan het grote geheel, dan is het voor jullie wel even wat serieuzer! Maar qua leeftijd zou ik me maar geen zorgen maken, ik ben 38 en het is zo gelukt:D

12. Ik zit trouwens met de slaapkamers hier.... Die 2 knullen moeten samen of wij naar zolder maar dat houdt nogal wat in....... Wat zouden jullie doen? Ze hebben al eens samen geslapen, maar ging opeens niet goed. De oudste is momenteel vroeg wakker. Ze zijn trouwens 5 en 2. Dan natuurlijk 7 maanden ouder :cool:

13. Ja iedereen weet het, tja mijn ouders wonen in luxemburg dus das een beetje lastig :D mijn schoonvader haalt de oudste dan soms van school. En bij mijn zwager en schoonzus kunnen ze soms logeren. Overigens ook bij een erg goede vriendin. Maar ik ben een beetje van het type; ik probeer het zelf te doen....;) helaas heb ik geen vriendinnen in de buurt wonen dat vind ik eigenlijk het moelijkste. Ze wonen allemaal op auto afstand minstens 20min. En ik heb geen auto meer;)

Qua werk, tja hij heeft het uitgevonden dat het via uwv vergoedt wordt. Dan is hij blij. Deze man heeft 0,00 empatisch vermogen!

14. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Whaa! Wat een geklets zeg vandaag :D
    Wij waren de hele dag bij Ballorig en als afsluiter naar de Macdonalds. Ga zo de kindjes op bed leggen en dan bijlezen en reageren!

15. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Gefeliciteerd, gaan jullie nog iets leuks doen vandaag? Misschien lees ik dat zo :D

Oh jeetje.. Dat klinkt niet fijn.. Zijn het hele erge problemen? Ik kan me voorstellen dat je er behoorlijk van baalt zeg! Hoop dat de problemen meevallen en jullie binnenkort toch zwanger zijn van jullie derde kindje.. Dikke knuffel!

Hoi, welkom! Kom je gezellig meekletsen?
    Hopelijk zijn jullie snel zwanger. Hoelang duurde het bij jullie andere 2 kindjes?

Oh jeetje... Dat wilde ik helemaal niet lezen :(... Niet leuk! :(
    Hoe zag je test er gisteren uit dan? Heb je een foto? Was het een kv test?

Oh super! Wat lijkt het me moeilijk om te wachten nu zeg :(

Lekkkkker! De Griek! Heeft het gesmaakt?
    Stomme bijholte ontsteking :(

Hier wordt het sowieso ook een duo kamer. Voor zolang we in dit huis zitten wel in ieder geval. Ik zou het dus doen!

16. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Zo, ik ben weer bij! :D

17. Zo we zijn er weer, het heeft gesmaakt!:D

18. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Gelukkig! :D

19. sanntje

sanntje Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.304
    1
    36
    Vrouw
    NULL
    Bekend probleem! Hier ook slaapkamer probleem. Hebben de meiden bij elkaar proberen te leggen. Gaan tegenwoordig tegelijk slapen en tegelijk wakker maar de jongste wil nog wel eens spoken snachts. En t werkte totaal niet!
    Dus ieder heeft echt z'n eigen kamer nodig nu nog. Wil toch naar 2 op 1 kamer toe werken. Scheelt hoop gedoe. Wij naar de zolder zou t handigste zijn. Of niet... Oudste naar zolder is ook wel wat maar vind ik wel eng hoor. Ivm brand enzo... Nou ja, heb nog even nadenk tijd!
    Moet er zoveel veranderen bij jullie dan Sophia??

20. sanntje

sanntje Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.304
    1
    36
    Vrouw
    NULL
    Bloemmm ik heb alleen kv 2v5 gedaan. Gister begin avond een streep binnen 5 minuten. Niet donker, maar ook niet tuurstreep. Gisteravond thuis wilde vriend t met eigen ogen zien dus hoppaaa nog 1 :D die was opzich ook te zien. Wel iets meer tuur.
    Vanmorgen met ochtendurine getest (waarom weet ik niet, hoopte op een donkere streep denk ik?) en Omo wit. Dacht dat t misschien aan de test lag omdat de urine zo traag doorliep, dus de andere uit t pakje ook maar gedaan. Ook wit.
    Wat een hoop getest!!! Nou ja, dit geeft dus onduidelijkheid!!! Maar ga niet zitten tobben. Na vorige maand m'n ongi te missen wil ik nu wel duidelijkheid dus dok gebeld.
    Ik heb n foto maar op de foto zie je t helemaal niet. Zal eens proberen met m'n foon of ik em erop krijg hier!

Deel Deze Pagina