Wie gaan voor/zijn zwanger van derde kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Liz88, 8 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mo leannan

mo leannan Niet meer actief

spannend zo tatie! en wat knap dat hij al kan lezen!!

Bloemmm duidelijk zo! :D

Hier weer 36.3 dus heb de temp van vrijdag verworpen, mooi :) nog kans haha

2. Liz88

Liz88 Actief lid

5 jun 2014
    463
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo meiden daar ben ik ook weer.
    Vrijdag een fantastische bruiloft gehad van onze beste vrienden, erg leuk.
    En gisteren was ik jarig dus ook weer een gezellige dag gehad en goed verwend.

Bloemm..Jaaa super de goede cb test. Wil je op het lijstje mijn leeftijd wijzigen naar 26 jaar? Thanx.
    Fijn dat jullie zo'n leuke dag gehad hebben..

Zie dat er meer meiden leuke dingen hebben gedaan..gezellig!!

Heb alles even vluchtig bijgelegen hoor.

Jammer Lobbi, jolene en Wonderbaby dat jullie afstand nemen maar begrijpelijk hoor. Wie weet ontmoeten we elkaar toch nog weer in een baby topic.

Hier nog een weekje wachtbankje. Had donderdag echt zeurende onder buikpijn en steekjes..las op internet dat die dag mijn innesteldag zou zijn..dus ben benieuwd. Nu opzich nergens last van..dus wacht rustig af.

3. mo leannan

mo leannan Niet meer actief

Alsnog gefeliciteerd Liz88!!!

oja maandsstand en cyclus. Is een lang verhaal erachter ie ik ook nog niet helemaal begrijp. Maar het is eeuwen oud. Moet je anders even googelen :)

4. sanntje

sanntje Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.304
    1
    36
    Vrouw
    NULL
    Goeiemorgen allemaal!!
    Jeetje... Ik wil reageren maar t lukt niet. Voel me net of ik teveel had gedronken haha. Zwaar weekend, maar super leuk! Vanmiddag naar m'n ouders, daar reageer ik even. Ga even genieten van de rust. Jongste in bed, oudste ff met papa mee!
    Tot straks

5. sanntje

sanntje Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.304
    1
    36
    Vrouw
    NULL
    Zazou misschien heb ik t gemist, hoe is het met je vriendin??

6. sanntje

sanntje Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.304
    1
    36
    Vrouw
    NULL
    En Liz gefeliciteerd nog!

7. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Het kindje van de vriendin van Zazou is geboren! :D
    Liz gefeliciteerd nog! Zal het vanavond via de ipad veranderen!

8. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Het is me na 1uur gelukt om 2 fatsoenlijke foto's te maken haha😂

9. ZaZou

ZaZou Fanatiek lid

18 nov 2010
    2.456
    0
    36
    Lief al die meelevende meiden!! Pff ja heb nog geen fatsoenlijke tijd gehad om te reageren, dus even ego.

Ja vrijdagavond heel laat is mn vriendin haar eerste kindje geboren!! Net een half uur voor de uitgerekende datum ;) super leuk!!

Nou moet snel weg... mn mn wil een tosti maken ontploft mn apparaat... handig t snoer ertussen. Jeeeejtje schrik me het apazuur!!!! Gelukkig goed afgelopen

10. Liz88

Liz88 Actief lid

5 jun 2014
    463
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thanx meiden.

Leuke foto Bloemm..leuk dat Mira zo lacht.
    Heb je het haar ookal verteld??

Leuk zazou dat je vriendin bevallen is.
    Haha succes met de tosti

11. MamaVanNuNog2

MamaVanNuNog2 Bekend lid

19 jun 2014
    540
    1
    0
    Ik moet zo lachen om dat gezicht van Ediz. Kijkt echt zo van: wat moet ik daarmee, hou lekker zelf vast?! haha

12. Amethist

Amethist Niet meer actief

@ Tatie: Ja, vlooien "horen" natuurlijk wel een beetje bij katten, maar ik vind ze toch vies. Ik hoop dat ik er nu vanaf kom.

@ Bloemmm: Leuk ook zo'n digitale!
    Wat een leuke foto's!

@ Liz: Altijd leuk een bruiloft. Had de bruid een mooie jurk aan?

@ ZaZou: Gefeliciteerd met je vriendin! Jongen, meisje? Naam?

Hebben jullie nou een acteur of zanger waar je het best warm van krijgt? Ik dus wel, hahaha, wel van meerdere hoor, maar het meest van Taylor Lautner, Jacob van de Twilight films. Echt, OH....MY....GOD....wat een lekkere man is dat. Hij is geloof ik 10 jaar jonger dan dat ik ben, maar who cares! Ik ben dus helemaal blij dat we de Twilight films weer aan het kijken zijn, whahahahaha.

13. Anba

Anba Actief lid

11 jul 2014
    194
    0
    0
    Wat een leuke fotos bloem!

Gefeliciteerd voor je vriendin Zazou!

Wij zijn een weekendje weg geweest, vandaar de radiostilte. We hebben het super gezellig gehad met een groep vrienden. Alleen mijn vriend kon niet mee, want die had juist dit weekend al wat anders afgesproken. Voel me op het moment prima. Van het weekend maar een paar keer een vlaag van lichte misselijkheid gehad gelukkig.

Bloem, zou je mijn uitgerekende datum aan willen passen in de lijst? Het is 2 april geworden voorlopig. Ze konden het nog niet heel goed meten, dus misschien dat het bij de volgende echo weer verandert.

14. Pimkey

Pimkey Bekend lid

1 jan 2013
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heey dames,

Amethist en Tatie, denk ook de 9 maanden sprong ja... Poeh was even heftig, maar vandaag viel alles mee. Lekker gespeeld, goed geslapen vannacht en weer veel gegeten haha doet soms wonderen!

Bloemm dan is het echt he met de digitale. Heel mooi en hele leuke foto's!!

ZaZou gefeliciteerd met je vriendin haha en sterkte met de tosti's. Gelukkig weer goed gegaan!

15. Pimkey

Pimkey Bekend lid

1 jan 2013
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tatie wat spannend dat ie in groep 3 is gestart en ook op zwemles! Hopelijk is ie volgende week wat meer gewend geraakt.

Mo ben ook wel nieuwsgierig naar dat maan standen verhaal! Maar als ik het zo lees komt je vruchtbare tijd er aan!

Anba heb je een leuk weekend gehad? Waar zijn jullie geweest?

16. Pimkey

Pimkey Bekend lid

1 jan 2013
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lizz van harte gefeliciteerd!! Beetje laat sorry!!!

Sanntje nog van je rust genoten?

Haha amethist, weet je man dat ook?! Hihi vind het echt komisch. Beeld het me even in, jij helemaal blij met de serie, man ook, alleen beide om andere redenen hahaha

17. Even snel, drukke dag gehad. Maar wilde dit ff met jullie delen :) R.ick vindt het zo spannend om morgen weer te gaan dat hij niet kon slapen. Niet erg we lieten hem maar even rommelen. Mijn man gaat toch maar even kijken, heeft ie zijn nieuwe kleren aangetrokken want ze zIjn zo cool! :D hij heeft nog net kunnen voorkomen dat hijnzijj schoenen ook aan deed hihihihi maar nu ligt hij dus in zijn nieuwe school tenu in bed :D

18. Amethist

Hahahaha, ja hoor, hij weet dat :D. Als we zitten te kijken en Jacob komt in beeld (meestal zonder shirt :D *HOERA*), dan hoor ik hem al grinniken en vaak komt er dan nog iets als "OEH T., daar is ie!" bij. Ach, hij krijgt het heel warm van Megan Fox, dus hij was blij toen we Transformers keken (en ik stiekem ook, want ik vind Shia LaBoeuf ook wel een lekker ding).

19. Amethist

AAAAAHHHHH, wat ontzettend schattig! Echt zo lief! Fijn dat hij zoveel zin in school heeft.

20. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Aaaaaaghhh! Dat is echt TE schattig Sophiaaaaaa :D

Ediz denkt inderdaad; Wat moet ik hier nou mee?! Die gaat het ook nog erg moeilijk krijgen met het delen van zijn moeder hihi.

Deel Deze Pagina