Wie gaan voor/zijn zwanger van derde kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Liz88, 8 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ZaZou

ZaZou Fanatiek lid

18 nov 2010
    2.456
    0
    36
    Soringday: fijne vakantie meis!!! Heerlijk! Als 1 van de laatsten heb jij het nog lekker!!

Lizz: oohh ik lees t al: heel goed vrrwend dus!! Hoe is t met de spanning voor nod? Voel je al iets?

Bloemm: aah nu is het echt echt echt. Super fijn dat je zo snel al terecht kan!!

Sophia: ach die arme vent. Gelukkig ging het mrt een andere broek ook goed ;)

Fleurop: het normale ritme weer begonnen dus. Ook lekker toch? Lekker genoten van je jongste? Enne... aftelleeeen!!!

Hier niet veel bijzonders. Ben moe. Heb bijna het huis aan kant. Alleen de wctjes nog even. Manlief eet op t werk vanavond dus brn gezellig alleen met de kids. :p

2. Jolene

Jolene Actief lid

10 dec 2010
    272
    0
    0
    Nederland
    Hallo allen,

Nog mensen die vakantie hebben, heerlijk! Geniet ervan. Hier alweer voor de tweede week aan het werk aangezien de basisscholen zijn begonnen en ik voor de klas sta. @pesten, is gelukkige heel wat aan/mee te doen.

Iedereen een fijne dag!

3. Springday

Springday Fanatiek lid

20 mei 2014
    1.409
    0
    36
    @ Bloem, mijn nieuwe NOD is 13 sept. Ik ga het proberen m'n ei te benutten deze ronde haha. Zaterdag is mijn ei, wil het donderdag proberen maar we vertrekken ook die nacht van do op vr. En vrijdag zal t m sowieso niet worden zijn we te moe van de reis denk ik :D Dus ik zie het wel :p

@ Zazou, op mijn werk ben ik ook de laatste die vakantie heeft maar vond het toch wel lang duren hoor voordat het eindelijk zo ver was. Ach ja vanaf volgend jaar kunnen we alleen nog maar in het hoogseizoen want dan zit de oudste op school.

4. Anba

Anba Actief lid

11 jul 2014
    194
    0
    0
    Hallo dames.

Fijne vakantie springday!

Bloemmm, zou je van mij ook wat dingetjes op de lijst willen aanpassen? Ik ben inmiddels 31 en ben op 2 april uitgerekend. Dank je!

5. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    #2465 Bloemmm, 25 aug 2014
    Laatst bewerkt: 25 aug 2014
    ♥ DE MAMA'S VAN HET DERDE KINDJE CLUBJE ♥
    Bekijk bijlage 413924
    ♥ Proberen ♥
    Spekky 32 jaar - 2 zoons - ronde 1 - NOD: 20 augustus ♥♥
    Jolene 29 jaar - 2 dochters - ronde 1 - NOD: 28 augustus ♥♥
    ZaZou 27 jaar - 1 zoon, 1 dochter - ronde 3 - NOD: 30 augustus ♥♥
    Lizz88 26 jaar - 2 dochters - ronde 2 - NOD: 30 augustus ♥♥
    Tatie 37 jaar - 1 zoon, 1 dochter - ronde 2 - NOD: 4 september ♥♥
    MamaVanNuNog2 32 jaar - 2 dochters - ronde 2 - NOD: 6 september ♥♥
    Mo leannan 31 jaar - 1 zoon, 1 dochter - ronde 2 - NOD: 10 september ♥♥
    Nelta 28 jaar - 1 zoon, 1 dochter - ronde 2 NOD: 11 september ♥♥
    Springday 28 jaar - 2 zoons - ronde 2 - NOD: 13 september ♥♥
    --------------------------------------------------------------------------
    Traum 29 jaar - 1 zoon, 1 dochter - ronde 1 - NOD: ? ♥♥
    Debke83 31 jaar - 2 zoons - Begint: 4 juli ♥♥
    Pimkey 30 jaar - 2 zoons - Begint: 7 september ♥♥
    Fleurop 28 jaar - 2 zoons - Begint: november ♥♥
    Sjotefle 24 jaar - 2 dochters - Begint: januari 2015 ♥♥
    Happygirl86 28 jaar - 1 zoon, 1 dochter - Begint: april 2015 ♥♥
    Babystew 24 jaar - 2 dochters - Begint: ? ♥♥
    Wonderbaby1 24 jaar - 2 zoons - Begint: ? ♥♥
    Amethist 32 jaar - 1 dochter, 1 zoon - Begint: ? ♥♥

♥ Zwanger ♥
    Sophia 38 jaar - 2 zoons - Uitgerekend op: 1 februari 2015 - ???
    Sanntje 29 jaar - 2 dochters - Uitgerekend op: 18 maart 2015 - ???
    Anba 31 jaar - 2 zoons - Uitgerekend op: 2 april 2015 - ???
    Esje78 36 jaar - 1 zoon, 1 dochter - Uitgerekend op: 4 april 2015 - ???
    Tumtummetje 27 jaar - 1 dochter, 1 zoon - Uitgerekend op: 28 april 2015 - ???
    Bloemmm 25 jaar - 1 dochter, 1 zoon - Uitgerekend op: 3 mei 2015 - ???

♥ Afspraken ♥
    26-08 Anba Intake vk
    27-08 Sanntje Echo
    02-09 Tumtummetje Intake + Echo
    09-09 Anba Echo
    09-09 Bloemmm Intake vk
    12-09 Sophia 20 weken echo
    17-09 Sophia Controle
    17-09 Bloemmm Echo 7/8 weken VK

*Wilt iedereen even kijken wat er veranderd is, dan kan ik de lijst aanpassen!
    **Als de nieuwe meiden erop willen, graag wat info doorgeven. Dan zet ik jullie erop!

6. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Spannend Fleurop!!
    Gelukkig hebben we het overleefd alleen met de kids Zazou :p
    Jolene, leuk! Welke groep geef je les?
    Hopelijk toch nog een momentje dat het lukt Springday :D

Mijn kindjes slapen, ik heb snel even gedoucht en nu languit op de bank. Eindelijk :D

7. tumtummetje

tumtummetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    1.844
    1.585
    113
    Ik ben 28 april uitgerekend en mag volgende week al naar de verloskundige! Helemaal super, want ik heb namelijk bijna geen symptomen, dus vind het erg spannend allemaal.

Sorry dat ik zo weinig reageer, maar ik lees vaak wel mee. Moet echt iedereen een beetje leren kennen zeg maar :)

8. mo leannan

mo leannan Niet meer actief

Goedenavond allemaal!

Bloemmm super leuke foto zo!!

Zazou gefeliciteerd met jouw vriendin! Jeetje gelukkig niks ernstigs met de tosti apparaat en jouw man!

Amethist ik word warm van een paar acteurs :) Damian van TVD, Jacob van twilight, Jamie van Outlander en vroeger ook George Clooney

Anba heerlijke zo'n weekend weg! Alleenjameer dat jou vriend niet mee kon!

Tatie groep 3 is ook totaal anders! Hier vond ik het ook spannend maar gaat goed tnt! Zwemles begint hier weer in September, gelukkig, tijd om aan alles 1 voor 1 te wennen
    Slim om zo te testen! Maar zou je dan niet maandag testen als NOD die maandag is? Dan heb je meer kans dat je een streepje ziet

Sophia oooh wat schattig van R.ick!

Willen jullie trouwens weten wat het wordt als het zover is (weken of zwanger zijn)? Wij wel.

Pimkey aftellen begint dus :D
    Mijn ervaring is dat ze makkelijker dingen accepteren. Pas voro bij groep 4 of 5 komt het echte pesten en kunnen ze hard zijn. Tnt wordt mijn dochter heel geod geaccepteerd, ook al blijf ik op mijn hoede want ik ben enorm gepest vroeger op school (zowel basisschool als middelbare)en daarbij leer ik mijn kinderen ook om niet te pesten en het ook niet te toloreren. Ik ben ook alert op de school plein en zeg er ook wat van! Deze school heeft wel een goede pestbeleid

Spekky misschien doen ze wel even een echo gezien je nog niet ongesteld bent geworden. Of je kan het even vragen? Bij mij hebben ze dat wel gedaan en kon zien dat er een eitje groeide. Dus wist ongeveer waar ik was in mijn cyclus na de MA nasleep

Springday en nu genieten!!!!

9. mo leannan

zo héhé hahaha

Hier alles ok en wacht ik af wanneer temp omhoog gaat :) Steeds krampjes en steekjes en mijn bmm is nog steeds hoog en hard en ik blijf eiwit afscheiden. Zelfs zere/gevoelige tepels! Laatste keer dat ik dit had was toen we bezig waren voor een tweede.
    Ik denk echt dat mijn lichaam zich reset of zo, gezien de zware ongi en de week daarvoor en nu al voel ik volgens mij een giga ei groeien. Wat ook moet want hij moet blijven plakken als het raak is ;) Was bij de ronde van ons zoon ook zo, giga klachten met eigroei en afscheiding. Temperatuur waas wederom 36.3, stabiel, dus denk dat de laagschieter door late dienst kwam

10. Liz88

Liz88 Actief lid

5 jun 2014
    463
    0
    0
    NULL
    NULL
    Super Bloemm dat je al zo snel naar vk mag en echo hebt, spannend weer.

Zazou..Jaa wij ook bijna aan de beurt hihi. Heb wel aldoor gevoelige buik zeg maar, maar verder nergens last van. Vind t ook lastig deze ronde dat ik mijn ei niet gevonden heb, jij natuurlijk ook niet. We hebben wel goed geklust maar ja geen idee of t zin heeft gehad dus..ga zaterdagochtend op nod eerste test doen. Jij??

Bijna Fleurop mogen jullie er ook voor..spannend.

Springday..en dan zul je zien dat het deze ronde raak is voor je haha.

Mo..Jaa wij willen weer weten wat het geslacht is als het zover is. Vooral ook om praktische redenen.

11. Ja ik wil het geslacht ook weten hoor, ben ik veel te nieuwsgierig voor:D en het is ook praktisch!

12. Springday

Springday Fanatiek lid

20 mei 2014
    1.409
    0
    36
    @ Liz, dat zou idd wel grappig zijn :D Beter zou zijn als ie zondag ofzo zou springen, dan kan ik het zaterdag nog proberen hihi. Maar denk t niet want ik heb nu al vruchtbaarslijm...

13. mo leannan

nou dames mijn temp is omhoog :( 2x getempt maar hij bleef 36.5. Mijn bmm is ook weer lager en afscheiding ook weer terug en giga steken en pijn rechts.. vroege ei blijkbaar. vanavond nog een keer en dan maar afwachten en hopen dat het wel een rijpe ei is. Maar dan weet ik niet of mijn NOD nog 10 sept is want met 11LF zou dat de 6e moeten zijn. Ik denk dat ik na ga vragen of een ei op dag 13/14 wel goed kan zijn

14. Anba

Anba Actief lid

11 jul 2014
    194
    0
    0
    Wij willen het geslacht ook zeker weer weten, we gaan er een extra vroege echo voor doen. Het liefst had ik het er meteen op de zwangerschapstest al bij staan!

15. Pimkey

Pimkey Bekend lid

1 jan 2013
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heey dames reageer vanuit uitgebreid hoor! Ff hectische boel, zowel werk als weerrrrr kijkers voor t huis! Morgen, maandag en dinsdag. Nou nu nog hopen op een bieder!

16. Pimkey

Pimkey Bekend lid

1 jan 2013
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou ZaZou en Lizz het duimen voor jullie is begonnen!! Misschien snel bij Bloemm en Co. Aanschuiven haha. Ik hoop het voor jullie hoor!!! Leuk als we allemaal op een roze wolk komen in 2014. Dat wens ik onze club toe.

Anba en Sophia, ik ben net zo. Te nieuwsgierig om te wachten, ik moet weten wat het word. Heb geen voorkeur niks, maar wil het weten. En inderdaad het liefst al op de CB test met zwanger het geslacht erbij. Ben een raar wezen eigenlijk, geen voorkeur maar wel een enorme 'need to know' Best vreemd als het niet uitmaakt wat het word haha.

Ach ja logica.. Mwah daar ben ik toch niet van!

Mo dat is wel apart, denk je je cyclus in beeld te hebben... Vaag weer! Inderdaad ik zou vanavond ook maar 'aan de gang' gaan hihi

17. Liz88

Liz88 Actief lid

5 jun 2014
    463
    0
    0
    NULL
    NULL
    Das lief Pimkey..dat hoop ik ook zeker.
    Heb wel echt een vaag gevoel en wat pijn in mijn buik wat erg zwanger voelt haha, Mja zegt vaak niks.

Pfff weer kijkers dus, van alle andere niks gehoord?? Hopelijk nu een serieuze koper er tussen.

Haha ja t geslacht op de test zou wel ideaal zijn, hoef ik me niet zolang in te houden met shoppen whaha.

18. ZaZou

ZaZou Fanatiek lid

18 nov 2010
    2.456
    0
    36
    Hallo allemaal! Allemaal een lekker dagje gehad? Hier wel hoor! Lekker naar mn moeder geweest en geshopt vanmiddag!
    Weten wat het wordt: ik ben er nog niet 100 procent over uit, maar ik neig naar: nee.

Lizz: spannend!! Ja ik denk dat ik zaterdag ga testen ook. Als ik me zo lang in kan houden. Haha. Voel ook wel wat dingetjes (of ik denk het te voelen;)) maar ga van niks uit omdat mn ei zo vaag was ook. Heb iig wel goed mn best gedaan. We will see!!

Pimkey: wel fijn dat je huis zo in trek is... maarja als er geen koper tussen zit heb je er nog niks aan natuurlijk. Hopelijk ben je er snel vanaf!!

Mo: mmmm t clubje van de vave eisprongen haha! Succes!!

Tot later meiden!!

19. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Spannend meiden die bijna kunnen testen! Ik duim voor jullie!

Succes met de kijkers Pimkey!

Irritant van je ei Mo😩😩.

Ik zit heerlijk even te genieten van een bakje pepernoten haha.. Morgen nog een dagje alleen met de kids en dan hebben we de avonddiensten weer gehad.

20. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Oh en het geslacht, zodra het kan zit ik weer bij een geslachtsbepaling echo! Met 14 weken dus :D :D

Deel Deze Pagina