Wie gaan voor/zijn zwanger van derde kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Liz88, 8 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jolene

Jolene Actief lid

10 dec 2010
    272
    0
    0
    Nederland
    Pepernoten, bloem? Hoort dat bij het zwanger zijn hahahaha

2. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ik weet het niet. Ik word al gelukkig van de geur momenteel 😂.
    Nog nooit is mijn reuk zo sterk geweest haha.

3. Oh pepernoten jammie!

ligt t aan mij of zijn kindersporten gewoon duur. Judo, 21euro p/m kleuterdans idem, alleen voetbal 65euro per jaar dat is goedkoop.
    Wat doen jullie kids?

4. mo leannan

mo leannan Niet meer actief

Lekker bloemmm hihi

Nou ik denk nu op de wachtbank :D duimduim

Mijn kinderen zitten nog niet op een sport

5. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Hoihoi,

Bloem, sterke reuk had ik vooral bij Stijn. Mijn enige symptoom voor de test. (ik vond ineens al mn patiënten zo stinken...haha)

Pimkey, alweer kijkers. Het loopt wel storm bij jullie zeg. Hopelijk zitten er een paar serieus geïnteresseerden tussen nu.

Tumtum, volgende week is al lekker snel zeg.

@pesten, ik ben er met Noor ook wel eens bang voor ivm litteken en scheve tanden. Het litteken ziet er wel netjes uit, maar dat kan met de groei wel meer gaan opvallen. Ze mag tzt nog wel een lip-/neuscorrectie laten doen, maar dat doen ze pas met een jaar of 16. Verder heeft zn extra tand, loodrecht op de rest, naast haar voortanden. Die staan door die extra tand niet meer in het midden en ook aan de niet schisiskant begint haar voortand voor haar snijtand te schuiven. We moesten eigenlijk pas met 4 jaar terug naar de orthodontist, maar ik heb een extra afspraak gemaakt voor 8 sept.
    Gelukkig laat Noor niet over zich heen lopen, maar toch kan ik me daar wel eens zorgen over maken.

@geslacht weten, bij Stijn wisten we het niet. We hadden wel allemaal voorgevoel jongetje. Bij Noor wilde mijn man het graag weten, mij maakte het niet zoveel uit. Maar ik vond het wel leuk om te weten. We hebben het wel geheim gehouden en later bleek dat de meeste dachten dat we weer een jongetje zouden krijgen. Mijn moeder had zelfs al allemaal blauwe cadeautjes gekocht.
    Nu wel ik het wel weer weten, maar ik denk wel dat we het geheim houden, maar misschien wil ik het ook wel aan Stijn en Noor vertellen en dan zal het vast niet geheim blijven.
    Ik zou denk wel afwachten tot de 20 weken echo.

@opvang, ff een vraagje. Wat zouden jullie doen? Stijn heeft een bril en er zit een jongetje bij hem op de BSO die steeds zn bril pakt en "sloopt". Zo had hij zn bril vanmiddag niet op toen ik kwam en uiteindelijk bleek hij, behoorlijk verbogen in de prullenbak te liggen. Morgen maar weer naar de opticien, maar ik betwijfel of ze hem nog kunnen maken. Nu heeft die bril al vaker wat gehad, maar het wordt steeds lastiger om hem te maken. Stijn doet hem zelf wel eens af, maar dan vind ik nog dat andere kinderen er vanaf moeten blijven.

Verder voel ik zelf een zeurend gevoel rechtsonder in mn buik, voorteken van eisprong misschien ;)

6. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam

Hier nog niks. Vanaf volgend jaar eerst zwemles en daarna kijken we wel verder.

7. Amethist

Amethist Niet meer actief

@ Pimkey: Echt veel kijkers. Als er nou ook even iemand een goed bod doet!

@ geslacht weten: Ik twijfel. Ik vind het wel leuk om het geslacht te weten ivm aanschaf van spulletjes en de kamer enzo. Maar een verrassing tot de bevalling lijkt me ook wel echt heel leuk.

@ ZaZou: Shoppen is altijd goed. Nog wat leuks gekocht?

@ Sophia: Dat is inderdaad niet echt goedkoop.
    Hier doen ze nog niks aan sport. Ik zou het wel leuk vinden om T. op judo te doen, maar ik denk dat hij tzt liever wil gaan voetballen. Maar ik wil eerst dat ze hun zwemdiploma halen als ze daar aan toe zijn.

@ Nelta: Ik zou eens even een duidelijk gesprek met de leiding van de opvang aangaan. Ik vind dat zij daar echt veel beter op zouden moeten letten. Zeker als het niet een incident is, maar dus vaker gebeurt. Zo'n bril is nou ook niet bepaald goedkoop.

Pffff, heb ik die aardbeien met chocolade gemaakt vindt A. ze niet lekker. De chocolade is denk ik te puur, dus een klein beetje bitter. Heb ik ook nog (een poging gedaan om) koekjes gemaakt, maar die zijn ook niet echt goed gelukt. Ik heb vermoed ik te weinig kokosolie gebruikt waardoor ze nu wat te droog zijn en uit elkaar dreigen te vallen. Zucht...

8. mo leannan

Nelta ik ben met Amethist mee eens. De BSO is dan verantwoordelijk hiervoor en moet daarbij de passende omgang in maken! En de kosten hiervan gewoon bij hun halen of bij de ouders van het kindje zelf, want brillen zijn niet goedkoop! Wat zeggen ze er zelf van op de BSO dan?

9. Ik wil ook eerst zwemdiploma hoor, we hadden judo als idee omdat R.ick nogal onstuimig, boos, onbezonnen kan zijn. Hier kan hij heel leren, maar ik vind t echt stik duur! Ik deed vroeger hockey en tennis en dat vond men vroeger de dure sporten, maar zelfs die zijn veel goedkoper. Eerst maar diploma zwemmen! En dat zal nig wel ff duren.... na 3 mnd pas badje 2..... meneer let niet zo goed op en wil niet geholpen worden. Heel lastig.... ik probeer het los te laten :D

10. Ik vind het belachelijk dat een kindje de bril van een ander kapot maakt, dat zou ik niet pikken. Anders misschien zelf de ouder aanspreken!

11. Amethist

Amethist Niet meer actief

BLEGH! Dat zwemles is iets waar ik nu al tegenop zie. Eeuwen op en neer naar het zwembad. En T. is al geen held, dus dat gaat volgens mij eeuwen duren. Net sprak mijn man wel zijn ouders en die vertelden dat zij de zwemlessen van de kinderen willen betalen. Dus dat is echt superlief!

12. Pimkey

Pimkey Bekend lid

1 jan 2013
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha pepernoten? Het is augustus!! Maar ze zijn wel erg lekker hahaha. Eet smakelijk!

Sporten heb ik hier nog niet echt wat mee te maken. Ja de paardrijles zo meteen, maar ja dat meisje heeft ook gestudeerd om met autistische kinderen te kunnen werken. Kost wel wat, maar daar kies ik voor. Kan ook via een pgb ofzo, maar dan hebben we papiertraject 200 te pakken en dat voor een vergoeding die je achteraf nog moet kunnen verdedigen. Nee betaal het wel zelf!
    Maar sport is duur, dat klopt. Vind het echter wel weer erg belangrijk. Zowel voor het fysieke, als het samen zijn met andere kinderen.

Dus zodra het kan mogen ze hier een sport of hobby kiezen die ze wat lijkt.

Oef Nelta, dat is een dure grap. Ik zou het overleggen met de leidsters als dit vaker gebeurt. Dan letten ze niet goed op, of moeten ze het bespreken in de kring. Niet zo zeer over het slopen, maar over waarom iemand een bril draagt en dat deze bril speciaal is gemaakt voor deze persoon/kind en het daarom een duur ding is. Wat niet gesloopt mag worden omdat het kindje deze bril nodig heeft en hij veel centjes kost ofzo...

@pesten, ben nooit gepest gelukkig. Ik probeerde mensen die gepest werden altijd te helpen. Maar heb wel gevolgen gezien bij mensen die vroeger gepest zijn. En die gaan VER! Echt heel ver. En aangezien m'n oudste echt een beetje anders is.... Ik wil er ook eigenlijk niet aandenken. Ik hoop dat als het gebeurt er iemand voor hem opkomt, zoals ik dat ook deed. Zo zijn wij thuis nou eenmaal opgevoed, heb respect voor elkaar. Maar kennelijk is dat niet overal zo.

Als ik sommige ervaringen hier lees kook ik al weer van binnen. Ik ben niet boos te krijgen hoor! Maar van onrecht en onschuldige mensen moedwillig pijn doen, ja daar krijg ik pijn in m'n maag van. brrrr daar heb ik echt een hekel aan! (Nee ben geen
    Zweverige boomknuffelaar hoor haha ;) )

13. Pimkey

Pimkey Bekend lid

1 jan 2013
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oef ja zwemles, dat is best een item ja. Noodzakelijk maar lastig te plannen. Ik moet hier nu al op een wachtlijst voor de zaterdag! Een jaar voor de start... Wel top dat opa en oma willen sponsoren Amethist!!!

14. mo leannan

Zwemles ja! Mijn kids moeten eerst hun diploma's hebben en dan mogen ze een sport gaan doen :)

15. Anba

Anba Actief lid

11 jul 2014
    194
    0
    0
    Ik vind het ook niet acceptabel dat de bril van je kind wordt gesloopt. Ik zou ook zeker het gesprek met de leiding van de bso aangaan en eventueel de ouders van het andere kindje.

Pimkey, weer zoveel kijkers?! Hopelijk nu inderdaad ook de toekomstige kopers!

Het pesten ben ik ook best bang voor. Onze oudste lijkt enorm op mij qua karakter en ik ben wel geplaagd vroeger. Niet structureel gepest gelukkig, maar ben er wel erg onzeker door geworden. Nu op de opvang heeft hij wel vriendjes. Dan breng ik hem s'ochtends en wil hij nog niet met ze spelen, maar eerst een puzzel maken, toen gingen er laatst twee van zijn vaste vrienden maar bij hem zitten met ook een puzzel. Ja, dan ben ik super trots en blij dat hij zo in de groep past en niet alleen volgend is.

Ik heb voor onze oudste ivm zijn achterstand in grove motoriek wel zitten kijken naar peutergym (is hier in de buurt helemaal niet) of dans. Maar vond het inderdaad behoorlijk prijzig. Ik kijk het nu nog wel even aan met hem. Over een jaar wil ik met zwemles beginnen. Ik zie daar ook best tegenop.

16. Springday

Springday Fanatiek lid

20 mei 2014
    1.409
    0
    36
    @ Mo, spannend nu weer op het wachtbankje hihi.

@ Geslacht, ik ben er veel te nieuwsgierig voor om het niet te weten. Zou fijn zijn als het inderdaad al meteen op je zwangerschapstest staat :D

@ Pimkey, spannend weer nieuwe kijkers. Wij hebben maandag weer een kijker, gelukkig ben ik dan toch op vakantie haha.

@ Sport, hier doen ze daar nog niet aan, vind dat ook nog helemaal niet nodig op deze leeftijd (3 jaar). Ze kunnen straks nog lang zat gaan sporten. Vanaf 5 jaar eerst op zwemles en daarna mag ie een sport kiezen als ie dat wil.

@ Nelta, ik vind het echt belachelijk dat andere kinderen aan die bril komen, het is geen speelgoed! Zegt de juf daar niks van? En als het hoge kosten zijn om hem te laten maken, dan zou ik de ouders van zo'n kind gewoon aansprakelijk stellen. Zullen ze het de volgende keer vast niet meer doen.

@ Amethist, haha ik moet wel lachen om je bakkunsten :p Dat zou mij ook gebeuren, maar oke... Ik geef eerlijk toe dat ik geen keukenprinses ben maar gelukkig heb ik weer andere kwaliteiten :D
    Ik zie ook heel erg op tegen die zwemlessen, maar daarom ga ik ook niet vanaf 4 jaar beginnen. Inderdaad super lief dat opa en oma de zwemlessen willen betalen.

@ Hier, de oudste is vanochtend weer naar de PSZ geweest. Ik werd gewoon door m weggestuurd haha en hij vroeg of ik hem morgen weer op kwam halen :D Hij heeft het in ieder geval weer naar zijn zin gehad. Daarna zijn we even naar de stad geweest, ML had nog wat kleding en schoenen nodig en we moesten nog een Internatinaal rijbewijs kopen, dus dat kan nu ook weer van het lijstje af. En ja de oudste had nog een spijkerbroek nodig pffff kostte bloed zweet en tranen. 10 broeken passen en de jongste die begon te jengelen, het was stikheet in die winkel.. en de oudste zag er een spel in om steeds van broek te wisselen dus dat duurde ook een eeuwigheid. Kunnen jullie je voorstellen hoe het eraan toe ging? :p Anyway, hij heeft een broek die goed past! Hij is heel erg dun, dus 9 van de 10 broeken zitten neit mooi bij hem, zelfs de skinny varianten niet dus nu heeft ie een extra skinny.

Morgen ga ik sambal goreng maken. Vriendin komt morgen mijn nagels doen en mn stiefmoeder komt onze haren knippen, dus had beloofd dat te maken maar eigenlijk heb ik er al spijt van dat ik het beloofd heb. Maar goed, ga het morgen ochtend wel maken ben ik er ook meteen vanaf.

17. sanntje

sanntje Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.304
    1
    36
    Vrouw
    NULL
    Hoihoi allemaal,

Ik heb er even uit gelegen. Maandag mijn eerste dagje werk gehad na de vakantie, maandag na t werk gelijk ziek geworden :( lag te blaffen in m'n bed, zwaar lijf, rot gevoel, toch naar m'n avonddienst gedaan gister en daar brak de hel los na het eten. Affaire met de plee. Noodgedwongen de prullenbak ook meegenomen in m'n affaire... Ging dus lekker!
    Heb m'n jongste gauw opgehaald bij oma en naar huis gegaan. Oudste slaapt bij oma. Die moest overigens weer even wennen na 3 weken vakantie, had gezegd: 'oma, ik moet thuis slapen hoor, bij papa en mama!' Aaaaahhh lieffff.
    Nou ja, nu gaat t wel weer wat. Voel me slapjes dus zo een beschuitje proberen en dan m'n meisje bij oma halen en naar de echooooo!!!! :D
    En dan hoop ik dat t weg blijft die drang naar een affaire ;)

Heb vluchtig terug gelezen...

Geslacht: 2x wisten we het niet,wilde vooral ik. Nu wil m'n vriend t heel graag weten dus ga ik met hem mee.... Moet zeggen dat ik nu dan ook wel nieuwsgierig ben hoor!!!

Nelta, zeker wat doen hoor met die kosten van de bril. M'n dochter heeft nu ook een brilletje sinds een maand, maar damn wat zijn die dingen duur!!! En ze moeten zoveel kunnen verdragen!!
    Hier had laatst op een verjaardag iemand de bril bij een ander kindje van 3 opgezet.... Hadden we niet in de gaten maar onze dochter wel. Die wil d'r bril terug pakken maar t ander meisje ging er lomp mee om en trekt zo die poten uit mekaar!!! Was de eerste dag dat ze d'r bril had.... Maar wel zo ver uit elkaar getrokken dat ie afzakte van d'r neusje... Maandags gelijk opticien kunnen bellen. Grrrrr alsof t speelgoed is!?? Was echt pissed.

Sporten, ben al lang niet meer geweest en zal er gok ik niet meer veel van komen maar we gingen elke week zwemmen. Met beiden. Maar t gedoe Smorgens en met 2 kids int zwembad bahbah.
    Denk dat m'n oudste straks wel op iets van dansen wil. Ik doe wel eens op de Xbox Kinect Zumba ofzo, staat ze fanatiek mee te doen!!

En weer bijna testers... Spannennnnddd!! Kom maar gauw op ons lijstje hoor!!!

Nou ik ga eruit even rustig opstarten! Foto volgt wel weer.

18. Jolene

Jolene Actief lid

10 dec 2010
    272
    0
    0
    Nederland
    Goedemorgen allemaal!

Volgens m'n banner mag ik testen en volgens m'n tracker op de iPAD morgen. Hoe dan ook, besloten om te wachten tot na het weekend... Jaja, heb 6372378327832 dingen bedacht om mezelf af te leiden aangezien m'n werkdagen al zijn geweest. Vermoed dat ik het huishouden maar driftig moet gaan doen BAH zodat ik niet steeds aan zwangerschap denk.

Een negatieve test kan ik gewoon niet gebruiken, liever dan gewoon wat later ongesteld worden. De vorige keer dacht ik echt dat ik zwanger was en toen werd ik drie dagen na tijd ongesteld, heel frustrerend. Ik heb even geteld, mijn eerste menstruatiedag was echt 31 juli heel vroeg in de ochtend. Dus menstruatie zou al wel goed kunnen.

Afwachten dus!

Fijne dag allemaal!!!

19. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Tja, ik ga vandaag eerst maar weer naar de opticien. Hij heeft hem nu vanaf december en het valt me mee wat die bril al heeft overleeft, maar nu is volgens mij dat ringetje bij het veertje ook wat door gebogen.

@sport, ik ben trouwens voor Noor aan het kijken voor peuterballet. Noor wil altijd balletdanseren, zoals ze dat zelf noemt.

Hier nog een paar daagjes vakantie, maar tentweek bij ons. Dus daar gaat Stijn zo heen. Gelukkig goed weer vandaag.

20. Hier vandaag ook een mooi zonnetje het heeft sinds maandagmiddag aan 1 stuk geregend.....

T.hom mag maandag beginnen op de psz. Heerlijk, ik denk dat hij het super leuk zal vinden! En ik heb sophia-tijd :D

Zwemles vanaf 5 vind ik ook jong genoeg hebben wij ook gedaan, maar dat gesjouw met je andere kind, en dan straks ook nog een baby mee helppppp:D

@pimkey! Zo 3 kjjkers, ach je kan ze maar gehad hebben :) leuk zeg dat jij al die mannen verslagen hebt, top wijf :D

@sanntje! Oohhh dat klinkt niet echt fijn, knap dat je bent gaan werken!

@jolene! Spannend!!!

@springday! Klinkt wel heel lekker, heb je het al klaar?

Deel Deze Pagina