Wie gaan voor/zijn zwanger van derde kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Liz88, 8 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sanntje

sanntje Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.304
    1
    36
    Vrouw
    NULL
    Jolene spannend zeg! Dat je zo lang kunt wachten! Ik kan mezelf dan nooit inhouden!

Nelta zoooo lief die ukkies op balletdanseren ;) kleintje van m'n vriendin doet het ook, super leuk!

Sophia heerlijk, even de tijd voor jezelf!

Tja toen ik ging werken voelde ik me nog enigszins ok... Nu ook weer belabberd.
    Ik heb vanmorgen wel een heel super mooie echo gehad!! Wat een kleine draaikont al zeg haha. Ik zou de kleine snel gaan voelen want ligt heel dicht onder mijn huid. Ben benieuwd.
    Nu is de datum officieel vast gesteld. Ben 3 dagen verder gezet, ben uitgerekend op 15-3-15. Mooi getal.

2. Dat is een mooie datum zeg!
    Ik voel die kleine ook al regelmatig, maar had ik bij de twee jongens ook heel vroeg. Zo leuk.... dat ga ik echt missen straks.:)

3. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    fijn zeg!

4. Jolene

Jolene Actief lid

10 dec 2010
    272
    0
    0
    Nederland
    Spannend is het. En vanochtend een klein beetje bloed verloren, nu helemaal niks meer. Met klein beetje bedoel ik echt 4 druppels ofzo. Snap er niks van, nooit eerder zo een menstruatie begonnen. Maar ga er vanuit dat dat het wel is.

Had eerder deze maand ook al twee keer het idee van een piepklein beetje bloed, en dan alleen op het toiletpapier.

Ben grappig genoeg heel rustig. Heb zoiets van, zie t wel!

Hier heeft m'n oudste dochter al anderhalf jaar zwemles. Om zeven uur s ochtends! Is m'n man mooi thuis bij de jongste. T viel mij allemaal wel mee.

Gr jo

5. Liz88

Liz88 Actief lid

5 jun 2014
    463
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat fijn Sanntje dat de echo goed was en mooie datum inderdaad.
    Hopelijk knap je gauw op.

Nelta..Nou ik zou ook zeker de BSO aanspreken, dat kan echt niet met die bril hoor.

Sport..Mijn oudste gaat 9 september naar de proefles van ballet en dan vanaf 23/9 gaat ze op ballet/kleuterdans. Als ze 5 is doe ik haar op zwemles..ze zwemt eigenlijk al best goed en is een waterrat maar om de kracht en net naar school wacht ik daar nog even mee. Ga dan wel op zaterdagochtend zodat manlief bij de andere (hopelijk 2) kids kan blijven.

Spannend Jolene..Hopelijk gewoon een positieve test nu eindelijk.
    Ik probeer ook tot zaterdag te wachten hihi

Zazou..Hopelijk gewoon 2 streepjes voor ons ondanks ons onvindbare ei haha.

Lekker Bloemm pepernoten, ben dr ook dol op.

6. ZaZou

ZaZou Fanatiek lid

18 nov 2010
    2.456
    0
    36
    Welkom terug sannntje! Maar die beroerdheid mag wel weer weggaan ;) fijn die mooie echo!! Nou gaan voor de uitgerekende datum dan maar? Hele mooie datum!

Jolene: pff respect hoor zolang wachten. Maar snap je gevoel wel. Hoop dat het bloedverlies toch een tekentje van een zwangerschap is.. en meestal als je denkt: nou laat maar, is t wel raak! Duim voor je!!

Lizz: haha ja ik doe met je mee hoor met je gedachte:D ik moet me wel inhouden hoor. Maar heb toch nooit zulke knallers dus wacht t liefst tot zaterdag!

Wat een weertje weer he? Hier vanmorgen naar de kinderboerderij geweest met de buuf en haar dochter. Erg gezellig!! En vanmiddag 2 slapende kids. Was er hard aan toe want de oudste was verschrikkelijk vervelend door al 2 dagen niet te slapen smiddags. En hij slaapt dan ook niet uit he... wordt gewoon extra vroeg wakker;) vanmiddag lekker de keuken ingedoken met een turks receptje. Ben benieuwd!!

Nou ik hoor mn dochter roepen dus ik ga aan t werk!

7. sanntje

sanntje Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.304
    1
    36
    Vrouw
    NULL
    Wanneer gaan jullie testen? Dat ben ik ergens kwijt geraakt...
    Zo wij gaan zo maar eens lekker buiten eten. Heerlijk. De kids eindelijk weer buiten, wat zijn ze toch wild... Alle opgekropte energie eruit. Zo fijn dit weer!!

8. ZaZou

ZaZou Fanatiek lid

18 nov 2010
    2.456
    0
    36
    Ik ben me heel erg aan t inhouden tot zaterdag... maar denk niet dat t gaat lukken! Haha.

9. Jolene

Jolene Actief lid

10 dec 2010
    272
    0
    0
    Nederland
    Ik test op z'n vroegst maandag. Maar dat is m'n werkdag, kleine kans dat ik het dan red om bij de winkel te komen. Geen bloedverlies meer gehad, maar wel rugpijn. Slecht teken hoor... We'll see! Ben nog steeds rustig! Succes Zazou

10. sanntje

sanntje Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.304
    1
    36
    Vrouw
    NULL
    Oh wat spannend! Hoop zo dat er veel volgen op de lijst!! Ben ongeduldig ;) hihi

Jolene tja het kan bij beide horen. Lastig!!! Hopelijk een dikke vette streep maandag!!

11. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ik duim voor jullie meiden!! Hopelijk allemaal positieve testen deze maand!

Sanntje, super dat de echo weer goed was!! Mooie datum ook!
    Ik zou er ook een gesprek over voeren Nelta, duur grapje zo...
    Fijn dat je al wat voelt Sophia! Kan ook niet wachten daarop :D

12. Liz88

Liz88 Actief lid

5 jun 2014
    463
    0
    0
    NULL
    NULL
    Morgenvroeg dan maar zazou? :p

13. ZaZou

ZaZou Fanatiek lid

18 nov 2010
    2.456
    0
    36
    Haha Of vrijdag:p

Maarja vind t ook zon domper alssie wit is. Dan idd liever ongesteld worden ipv testen. Twijfel twijfel twijfel dus.

14. Anba

Anba Actief lid

11 jul 2014
    194
    0
    0
    Hallo dames.

Fijn van de goede echo Sanntje! Jammer dat je je zo beroerd voelt.

Zelf voel ik me op het moment ook helemaal niet lekker. Vrees dat ik ook ziek word. Ben ook super moe, dus ga lekker vroeg slapen.

15. Ik heb net de eerste yoga gehad, was super leuk en fijn! Erg leuk vrouwtje die het doet!

16. sanntje

sanntje Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.304
    1
    36
    Vrouw
    NULL
    Beterschap Anba!

Sophia wat leuk! Toevallig heb ik me gister zitten verdiepen in yoga. Aanradertje dus?

Ik duik er ook vroeg in. Nog altijd niet fit

17. Ja ik heb t bij T.hom ook gedaan, naar dit is een veel leukere vrouw en de les vond ik erg leuk!

18. Amethist

Amethist Niet meer actief

@ Sanntje: Bah, balen dat je zo beroerd was. Hopen dat het nu snel over is.
    Mooie datum!

@ brillen: Hier hebben de kinderen geen bril, maar ik zelf wel. En man man wat is dat duur zeg. Ik heb tot begin dit jaar altijd lenzen gehad (vanaf mijn 15e), maar ik kreeg steeds meer last van mijn ogen en was mijn lenzen echt spuugzat. Dus nu heb ik een bril. Echt heerlijk! En ik vind 'm echt hip, hahaha. Maar goed, ik kreeg het montuur gratis, was zo'n actie, maar voor mijn glazen heb ik ruim € 400,-- betaald :$. Ik heb aan 1 oog -8,25 en de ander -9,25, dus dan zit je vast aan de duurste glazen en dat dunner maken van de glazen is ook echt heel duur. Ik moet eigenlijk wel een paar setjes daglenzen hebben zodat ik wat makkelijker kan zwemmen enzo, dat vind ik wel echt ruk met een bril.

@ Sophia: Oh lekker zeg, vanaf maandag wat meer tijd voor jezelf.
    Leuk dat de yoga leuk was :D.

@ Anba: Hm, hopen dat je niet ziek wordt!

19. Springday

Springday Fanatiek lid

20 mei 2014
    1.409
    0
    36
    @ Liz, Zazou en Jolene, spannend de aankomende dagen. Ik duim voor 2 strepen! :D

@ hier, alles is zo goed als ingepakt. Alleen onze zwemkleding en ondergoed nog en dan kunnen de koffers dicht :) ML heeft de iPad vol filmpjes gezet voor de oudste dus hij hoeft zich niet te vervelen straks. Ik heb ook nog een trolley vol cadeautjes voor m.

Vandaag zijn ook onze haren weer geknipt. En mijn nagels zijn weer gedaan :D dus ik ben vakantie-proof haha..

Morgen wil ik wel lekker vroeg naar bed, tegelijk met de kids want we moeten er daarna rond half 5 snachts eruit. En we 'moeten' het ook nog even gezellig maken samen :p

20. Jolene

Jolene Actief lid

10 dec 2010
    272
    0
    0
    Nederland
    Wie van jullie heeft wel eens van dat innestelingsbloed gehad? En kan dat op de dag dat je ongesteld zou kunnen worden? En anders, kun je eerst een dag een heel klein beetje bloed verliezen (echt hooguit zes bruine druppels) en dan later ongesteld worden? Kan vast allemaal, maar ik word meestal gewoon direct helemaal ongesteld.

Nu zwemmen! Zazou en Liz, spannend hoor! Gewoon nog even wachten, of niet natuurlijk.... Springday, fijne vak!!!

Deel Deze Pagina