Wie gaan voor/zijn zwanger van derde kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Liz88, 8 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ZaZou

ZaZou Fanatiek lid

18 nov 2010
    2.456
    0
    36
    Even tussendoor: hier getest maar omo wit helaas.
    Al probeer ik mezelf een streepje te laten zien als ik de test in een bepaalde hoek houdt... word gek denk ik;) over 2 dagen maar verder kijken.
    En ik baal nu dat ik getest heb:)

Bij jou beter nieuws lizz???

2. sanntje

sanntje Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.304
    1
    36
    Vrouw
    NULL
    Springday fijne vakantie!!
    Hier is de oudste met papa mee (vrachtauto) dus de kleine is aan t genieten van d'r aandacht alleen. En dan duik ik straks nog even m'n bedje in!!! Vandaag kan het.
    Straks werken en dan drukke dagen tegemoet. Bruiloft, feest, nog werken... Vanalles!!

3. Anba

Anba Actief lid

11 jul 2014
    194
    0
    0
    Fijne vakantie Springday!

Oh leuk met de vrachtwagen mee! Mijn vader was ook chauffeur. Dat is als kind toch wel super.

Jammer Zazou, hopelijk straks wel een positieve test.

Ik word denk ik niet ziek, maar net als bij de jongens liggen mijn darmen door de hormonen plat. Straks maar even de huisarts bellen voor een licht laxeermiddel. Zucht. Dit is toch wel mijn minst favoriete kwaal!

4. sanntje

sanntje Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.304
    1
    36
    Vrouw
    NULL
    Jolene ik heb geen ervaring met innestelings bloeding enzo. Hopelijk is het gewoon een zwangerschap!

Zazou balen. Maar alles kan nog!!! Heb je geen foto dan als je twijfelt?

Anba balen he. Die fijne gênante kwalen... Succes d'r mee.

5. MamaVanNuNog2

MamaVanNuNog2 Bekend lid

19 jun 2014
    540
    1
    0
    Haha ml is de IPad voor zijn werk vergeten. Kan ik even mooi gebruik van maken en weer eens een reactie posten!

Spannend Zazou en Liz, ik duim voor jullie!

Beterschap Sanntje. Heerst ook wel weer wat geloof ik. Hier ook net 2 dagen recordpoging spuug opvangen achter de rug bij de oudste. Wel fijn dat je echo goed was, zo fijn om te zien weer denk ik!

Oh Anba wat een vervelend (helaas herkenbaar) kwaaltje zeg. Ik had het bij beide meiden ook zo erg. Hele zwangerschappen aan de roosvicee laxo gezeten, misschien doet het voor jou ook iets?

Springday fijne vakantie, lekker genieten!!

Leuk Sophia yoga. Heerlijk ff tijd voor jezelf en je beebje.

Nog wat gehoord van de laatste kijkers Pimkey? Spannend, laatste pilstrip en dan gaat het bij jullie ook starten!

Ohh wat vervelend Nelta, het is al eerder gezegd maar ik zou denk ik ook echt de verantwoording bij de leiding proberen te leggen hoor. Dit zijn geen grapjes meer. Kost allemaal al genoeg.

@geslacht; wij wisten het bij beide meiden niet maar zouden het nu beiden wel willen weten hebben we het al over gehad. Omdat we 2x alles neutraal hadden en nu ook wel eens helemaal los zouden willen gaan met bijv. Het kamertje als we het geslacht wel weten.

Hier verder nu 6dpo en sjees hee wat duren die 2 weken lang zeg haha. En sinds gisteren nu een hele vreemd gevoel van onderen wat me erg zenuwachtig maakt. Ik heb namelijk bij de jongste heel erg last gehad van spataderen (sorry alvast voor de details) en die zaten niet alleen op mijn benen als jullie snappen wat ik bedoel :$. Ik liep met steunkousen tot in mijn lies en had continue het gevoel dat ik van onderen op een fietsstang geknald was. Nou en dat gevoel van onderen heb ik dus nu sinds gisteravond ook. Als ik maar even rechtop sta oeioei. Ergens dus een vrolijk stemmetje dat zegt: OE dit zou goede dingen kunnen aankondigen! Tegelijkertijd echter ook een wat triester stemmetje dat zegt: neeeeee als dit nu al zou starten, waar eindigt het dan :(

Nou nu we toch in die hoek zitten: andere dames klachten gehad voorgaande zwangerschappen waar ze nu (weer) bang voor zijn?

Nou dit krijg je dus wanneer je zo weinig beschikking heb over een pc. Haha ik ga meteen helemaal los! Sorry hoor ;)

6. MamaVanNuNog2

MamaVanNuNog2 Bekend lid

19 jun 2014
    540
    1
    0
    Oh en vergeet ik nog: ik heb ook geen ervaring met innestelingsbloeding Jolene. Duim met je mee dat dat het wel is!

7. Liz88

Liz88 Actief lid

5 jun 2014
    463
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook getest zazou maar ook omowit. Ben echt bang dat het niks wordt omdat ik mijn ei ook niet gevoeld en gevonden heb denk ik dat ik geen eisprong heb gehad, vorige ronde ook niet volgens mij.
    En als ie vorige week ergens is geweest dan heb ik m niet goed benut.
    Bij de vorige twee keer voelde ik het mega duidelijk en had ik ook positieve ovu testen en nu voor deze zwangerschap helemaal niks dus vertrouw t niet helemaal.
    Mijn zusje had dit ook..

Pfff wacht nu maar gewoon af tot ik ongi wordt. En anders pas volgende week ergens testen..
    Volgende ronde maar constant om de dag klussen haha en sowieso andere ovu testen.

Jolene..innestelingbloed heb ik nooit gehad.

Beterschap Anba

Heel veel plezier in Amerika springday.

Mvnn2.. Ben alleen weer bang voor de bekkeninstabiliteit die ik bij nummer twee ook had en dat ik weer zo duizelig (lage bd) wordt. Verder niet..

8. Springday

Springday Fanatiek lid

20 mei 2014
    1.409
    0
    36
    Jolene, ik heb ook geen ervaring met innestelingsbloed, maar bij mij begint mijn menstruatie meestal zo. Een veegje rozig/rood bloed en 3 dagen later breekt het dan door.

Liz en Zazou, jammer van de testen!

9. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    jolene ik heb dit iedere zwangerschap gehad (4x waarvan 2x mk.. 1x 9 weken en 1x 5.5 weken) bij mij was dit t teken dat ik zwanger was.. bruin verlies wat weer weg ging.
    normaal heb ik wel eens wat bruin maar gaat gelijk door in rood en veel.. dan niet!

10. Jolene

Jolene Actief lid

10 dec 2010
    272
    0
    0
    Nederland
    @ wonderbaby en springbak grrrr springday (m'n iPad verandert t steeds in springbak!!), het was echt heel donkerbruin, niet Rose of rood. En echt maar een beetje. Ik ken het helemaal niet van vorige zwangerschappen.
    Ondanks dat ga ik er nog steeds doodleuk vanuit dat ik ongesteld ga worden!!! Zo. En t wordt hoog tijd!

@ zazou en Liz: jammer! Het is zo vervelend, die /()2€):€&-!!(/€!! testen! Hoop dat jullie chocola, snoep en ijs bij de hand hebben. Dat vrolijkt iets op. En wie weet...

11. ZaZou

ZaZou Fanatiek lid

18 nov 2010
    2.456
    0
    36
    Jolene: jij wordt ook lekker lang in onzekerheid gehouden dus.... zo knap dat je het volhoudt niet te testen...
    Bloemm had ook beetje roze toch bij haar zwangerschap en bij haar 1e zwangerschap ook. Dus misschien toch een goed teken. Wil je ook geen valse hoop geven natuurlijk. Blehhh stom gedoe. We willen gewoon zekerheid en wel per direct:D

Ik blijf ook maar turen naar mn test. En t lijkt echt of ik heeeeeel in de verte wat zie. Alsof je zon kraskaart bij het licht houdt en jr dan een beetje kan zien wat er onder zit als jullie snappen wat ik bedoel:p nouja we wachten iig tot zaterdag. Morgen een dagje naar het dolfinarium dus dat houdt lekker bezig. Alleen vamdaag door zien te komen. Kids hebben niet geslapen. Oudste ligt tr spoken en de jongste was met 3 kwartier wakker. Gezellig dus;) heb wel net mn meerijdt plankje voor de donkey binnen gekregen dus ga zo maar een stukje lopen. Dat deed ik de laatste tijd echt nooit meer. Mn oudste is liever lui dan moe dus die gaf er dan wel eens de brui aan als hij geen zin meer had. En ik heb geen zin meer om met een dubbele wagen te lopen de helft vam de tijd voor niks:p en straks met een derde komtie wel weer van toepassing ;)

12. tatie

tatie Fanatiek lid

21 feb 2014
    1.026
    110
    63
    Ik ga even uit mijn hoofd reageren, dus bij voorbaat sorry als ik iets vergeet.

Sanntje, fijn weer een goede echo!! Rot dat je zo ziek werd op het werk. Heb je inmiddels eigenlijk al verteld van je zwangerschap of heb je het nog uit kunnen stellen?

Sophia, klinkt goed die yoga! En heerlijk even tijd voor jezelf en de kleine!!

Nelta, brilverhaal zou ik zeker ook aankaarten bij de psz; kinderen moeten daar gewoon van afblijven. Ze trekken toch ook niet de brillen van het hoofd bij opa's, tantes en weet ik veel wie? Gewoon niet aanzitten zou ik denken.

Springday, voor ik het vergeet: goede reis (zal wel lukken met die goeie voorbereidingen ;)) en heel fijne vakantie!! En succes nog even met het vinden van een juist momentje samen ;)

Jolene, ik heb altijd een paar dagen (1 of 2) van te voren wat bruin bloedverlies dat helaas niet meteen doorzet. Ik krijg daar altijd hoop van, maar bij mij dus helaas ongegrond. Ik hoop van harte dat het voor jou wel goed uitpakt! Net als bij anderen; het kan nog alle kanten op..

ZaZou en Liz, jammer van die witte omo's! Of nou ja, die van ZaZou met misschien toch wat kleur. Zou dat een 'indrooglijntje' kunnen zijn? Ik heb me er nooit een voorstelling van kunnen maken, maar er wel al vaker over gehoord helaas. Toch maar weer afwachten, LASTIG!!! Duim hier in ieder geval gewoon voor jullie door.

Voor mezelf trouwens ook; normaal word ik maandag ongesteld en begint zaterdag dus al dat bruine bloedverlies. Ik heb uiteindelijk op de dag van de eisprong nog een poging gedaan met manlief, dus er is een officiële kans. Mijn temperatuur is al dagen heel constant 37 en laat geen trifase zien, wat ik bij de vorige twee zwangerschappen wel had. Ik test dus pas zondag als ik zaterdag geen bloed zie.

Mvn2, ik zou het geslacht (weer) willen weten; veels te nieuwsgierig ;)

Verder weet ik het niet meer. Ik kan waarschijnlijk morgenavond pas weer reageren, maar lees wel mee. Dus alvast veel plezier in dolfinarium ZaZou! Fijn even wat afleiding. Sterkte nog met vandaag ;)

13. Liz88

Liz88 Actief lid

5 jun 2014
    463
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hopelijk wordt t toch wat duidelijker dan Zazou, veel plezier morgen.

Thanx voor t duimen Tatie..duim ook voor jou hoor.
    Hier wel buikpijn dus ben erg bang dat ongi er toch aan gaat komen..bah.

Zazou..hier ook een meerijdplankje bij de bugaboo, de oudste van ons is ook lui met lopen haha

14. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Balen van de negatieve testen meiden! Hoop alsnog dat jullie zwanger zijn deze maand!

Spannend Tatie! Ik duim voor je!

Knap dat je het volhoudt om niet te testen Jolene! Duim ook voor jou!

Mamavannugnog2 ook op het wachtbankje! Spannend! :D

15. Anba

Anba Actief lid

11 jul 2014
    194
    0
    0
    Oh zoveel op het wachtbankje! Ik duim ook voor jullie allemaal!

Hier ook een meerijdplankje, maar geen Bugaboo! Onze oudste heeft een lage spierspanning en kon dus eerst niet zo lang lopen. Het plankje is een uitkomst. We zijn nu met hem aan het oefenen om toch ook stukken te gaan lopen. Straks met de derde is het plankje namelijk niet meer voor hem.

16. MamaVanNuNog2

MamaVanNuNog2 Bekend lid

19 jun 2014
    540
    1
    0
    Ja Bloemmm spannend is het zeker! over wachtbankje gesproken.....wie heeft bedacht dat dat ding een WACHTBANKJE heet?!? Dit is pas mijn 3e zit, maar de naam doet vermoeden dat het iets kleins is, waar je snel weer vanaf komt.....het voelt bij mij echter als de eretribune bij een eredivisie voetbalclub zo lang duurt het voor je eraf bent. De verkleinende 'JE' slaat in deze volgens mij nergens op. :p :p :p

Morgen met moeders, zus en schoonzus naar het GTST live event haha. Mijn moeder neemt ons mee. Ben benieuwd. Ben geen die hard fan maar toch wel leuk om die acteurs in het echt te zien denk ik

Fijne avond nog dames, gaat weer ff Geer en Goor kijken!

17. Pimkey

Pimkey Bekend lid

1 jan 2013
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haa allemaal!

Even snel!
    Ik duim voor de dames in de wachtmodus!! Hoop op een positieve test!

Liefs Pimkey

18. Jolene

Jolene Actief lid

10 dec 2010
    272
    0
    0
    Nederland
    @ Zazou, vorige ronde had ik een bij een van de testen een redelijk streepje, bleek echt een indroogstreepje. Bij test van KV. Zag m ook pas na de vijf min. Heel frustrerend. Heb je alweer opnieuw getest?

@Liz, al meer bekend?

@ allemaal, bedankt voor het duimen! Ben een vlaggetjesslinger aan t maken van oude lapjes stof. Gewoon om de tijd te verdrijven en nergens aan te denken. Hier geen tekenen van zwangerschap maar ook niet van menstruatie. Weiger nog steeds te testen en ga expres niet naar de stad. Heb wel verkoudheid inmiddels onder de leden wat een menstruatie kan vertragen.

Wat ik niet snap,de banner geeft nu aan twee dagen over tijd, m'n tracker 1 dag. Waarom dat verschil?

19. baby1985

baby1985 Bekend lid

21 jan 2012
    780
    0
    16
    Hoi dames mag ik hier ook mee kletsen?
    Alleen wij zitten nog in twijfel voor een 3e ik wil wel heel graag maar mijn partner vind het genoeg zo. Dus nog ff goed over praten 😊.
    Voor mijn gevoel is het nog niet compleet. Heb 2 mooie gezonde kids. Wat heeft bij jullie de doorslag gegeven om toch voor een 3e te gaan? Ik ben zelf 28 en mijn man 33.

20. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    #2540 Happygirl86, 29 aug 2014
    Laatst bewerkt: 29 aug 2014
    Daar ben ik ook weer eens. Heb wel veel meegelezen, maar op vakantie geweest en terug 6 dagen geen internet telefoon en tv gehad, nu eindelijk allemaal weer gemaakt en sinds maandag weer aan het werk.
    Spannend hier met alle testers, in de vakantie nog 2 zwangeren bijgekomen zag ik, gefeliciteerd!

Ik zou zeker willen weten wat het word ;) overige 2x wisten we het ook. Hier zijn we er zeker uit dat we ervoor gaan. Goed gesprek gehad met m'n tante (heeft er ook 3 en die studeren nog, ze gaf aan daar ook over te hebben getwijfeld maar nu ze er middenin zit vallen de kosten mee), dus dat heeft me wel geholpen!

Nu ben ik nog aan de pil, maar even een vraagje. De strip was klaar en ik wilde eigenlijk meteen nog 1 strip slikken maar twijfelde dus ben ik gestopt op vrijdag dus zaterdag niet genomen (savonds wel gedaan za). En zondag toch besloten om door te slikken, dus die van zaterdagavond heb ik zondag om 12.15 genomen en toen zondagavond weer, maar voel me nu zo raar. En zit toch steeds te twijfelen of het niet fout is gegaan en zwanger ben. Bij zoon en docer duurde het 3 en 5 maanden dus dit zou wel heel raar zijn, maar blijf dat gevoel houden en misselijk en veel plassen. We zullen wel zien.

Welkom baby1985: hier nu eindelijk na half jaar definief ja, al zegt m'n man soms nog weet het niet hoor, maar ik weet dat hij wel met me meegaat nu. Moeilijk hè die mannen omkrijgen!

Deel Deze Pagina