Wie gaan voor/zijn zwanger van derde kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Liz88, 8 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liz88

Liz88 Actief lid

5 jun 2014
    463
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leuk naar GTST mvnn2..kijk ik ook altijd!!

Jolene..nog steeds gevoelige buik maar nog geen ongi..Wacht gewoon af en als ik niet ongi wordt dan test ik dinsdag wel weer.
    Spannend ook voor jou.

Welkom baby1985!!

Happygirl..Heb ik ook wel vaak gehad hoor dat ik een dag vergat ofzo. lijkt me sterk dat je dan net precies je eisprong hebt gehad en sex hebt gehad..Dus zal vast meevallen, als je 1 dagje vergeet komt het vaak wel goed.

2. Jolene

Jolene Actief lid

10 dec 2010
    272
    0
    0
    Nederland
    Welkom baby1985,

Lastig hoor, zon keuze. Ik denk dat een goed gevoel voor mij wel belangrijk is. Als het aan manlief ligt krijgen we nog zes kinderen, maar na twee keizersneden zal dat niet gaan. Jullie moeten er natuurlijk wel samen achter staan, denk ik. Mis moet hij gewoon aan het idee wennen.

3. Jolene

Jolene Actief lid

10 dec 2010
    272
    0
    0
    Nederland
    Ja spannend hè Liz. Idd is wachten gewoon het beste! Ik voel her en der wel dingen, maar houd me voor dat het menstruatiedingen zijn. Ik blijf zeggen dat m'n menstruatie er aankomt, gewoon voor m'n gemoedsrust. Liz, je had een test gedaan toch?

4. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.684
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Overijssel
    Hoe kan ik het hier ooit bijhouden dames ;) Paar dagen niet geweest nu en allemaal weer pagina's erbij!

Ik duim iig voor alle dames die bijna overtijd zijn ;) Ik wil streepjes zien!!

@ geslacht; bij de eerste wilden we het niet weten, spannend maar erg leuk. Om die reden wilden we het bij de 2e ook niet weten maar helaas versprak de gyn zich rond de 35 weken. Kon wel janken toen!
    En nu... tja, ik neig nu naar wél weten. Dan hebben we van alles gehad :p Mijn man is er nog niet over uit. Maar hij zegt eerst terecht; eerst maar eens zwanger worden!

@ bang voor kwaaltjes; ik hoop dat de misselijkheid mee valt. Echt niks aan. Bij de eerste had ik kort last van ischias en ook in het begin enorme buikkrampen. Maar bij de 2e had ik dat niet. Bij de eerste was ik niet echt misselijk, bij de 2e juist weer wel. Je kunt er toch niet van op aan blijkt dan maar. Gelukkig nooit ernstige kwalen gehad en altijd tot 4 weken voor die tijd kunnen werken.

5. Liz88

Liz88 Actief lid

5 jun 2014
    463
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja jolene had gisterochtend een test gedaan en die was negatief.
    Dus wacht nu maar gewoon af, zou zondag ongeveer ongi moeten worden. Mocht dit niet gebeuren dan test ik dinsdag weer..
    Maar omdat ik mijn ei niet heb gevonden/gevoeld ben ik er niet zeker van dat het raak is haha. Dus ik zie het wel..
    Geen bloed geeft moed. Hopelijk voor ons beide toch gewoon 2 streepjes.

6. mas

mas Actief lid

26 jan 2009
    207
    0
    16
    Hier inmiddels ook besloten om voor de derde te gaan en er iets te makkelijk over gedacht, bij de eerste twee onverwachts snel zwanger, nu had ik eigenlijk t zelfde verwacht, (wat ik bij die eerste twee niet durfde te voelen) en nu in eens voelt t alsof we al tijden bezig zijn, respect voor een ieder die dit vaker heeft gehad.
    Zo slecht dus om 'te plannen', het beïnvloed je lijf gewoon!!

Fijn dat sommige al zwanger zijn en sommige op t wachtbankje... Ik doe mee!!

(Ben niet altijd fanatiek in terug schrijven maar vind t leuk om mee te lezen.)

7. Ik heb een rotdag vandaag.. hoofdpijn en een heeeeeel opstandige peuter :) huikt werkelijk om alles pffff is t al bedtijd :D

8. Liz88

Liz88 Actief lid

5 jun 2014
    463
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welkom Mas..herkenbaar wat je zegt.
    Van beide dochters was ik in 1x zwanger en nu in ronde twee en ga waarschijnlijk door naar ronde drie. Idd het gevoel alsof je al lang bezig bent wat natuurlijk nergens op slaat, snap wat je bedoeld.
    Nou hopelijk mogen we snel zwanger zijn en nog een keer van alles genieten.

Sterkte Sophia hihi

9. ZaZou

ZaZou Fanatiek lid

18 nov 2010
    2.456
    0
    36
    Hoooooi!!
    Hehe, ik zit!! We hebben t leuk gehad in t dolfinarium, maar wat een ander park dat ik in mn hoofd had zeg.. ben er vroeger wel eens geweest en vond t toen helemaal super. Maar er is niet zoveel te beleven naast de shows. En belachelijk duur voor wat je krijgt. Vooral t parkeren. Pffff. Gelukkig was het heerlijk weer en waren de shows leuk!!:D
    Nu moe op de bank.

Welkom nieuwe meiden!! En idd heel herkenbaar mas. Hier bij beide kids in 2 rondes zwamger en nu 'al' in ronde 3. Terwijlbik weet dat menig vrouw daar een moord voor zou doen. ik denk dat ik morgenochtend weer ga testen... al voel ik wel een paar dagen al wat krampjes die ook op mn naderende menstruatie lijken dus we zullen zien. Heb laten pendelen hier op t forum en die zeiden pas in dec. Een positoeve test. Nou... pffff hou me dr maar niet al te veel aan vast

Sophia: rustig? Vervelende dsgen zijn dst ja. Slopend!!! Morgrn beter hopelijk!
    Jolene: hoe hou je t vol joh!! Hoop zo op een streepje voor je/ons!

Nou ij ga ff relaxen.

Fijne avond meiden!

10. Amethist

Amethist Niet meer actief

@ ZaZou: Hmmm, nog even spannend dus.

@ Baby1985: Welkom!

@ Mas: Jij ook welkom!

Ik heb verder niet zoveel te melden, behalve dan dat ik vreselijk baal van het taxibedrijf dat A. vanaf dinsdag naar school gaat brengen. Ik ben vanaf afgelopen dinsdag bezig geweest om te achterhalen of ze wel is aangemeld door de gemeente. Ik zou een brief krijgen -> niet gehad. Donderdagmiddag zou ik terug gebeld worden -> niet gebeurd. Vanmiddag zou ik, nadat ik zelf maar weer eens had gebeld, weer teruggebeld worden -> wéér niet gebeurd. Om 17.00 uur maar weer gebeld, je raadt het al, ik word terug gebeld -> om 17.30 uur nog niks gehoord. Dus weer gebeld en echt pissig geworden -> toen werd ik na 5 à 10 minuten terug gebeld. Tegen die knul nog uit mijn dak gegaan en uiteindelijk de bevestiging gekregen dat ze rond 07.30 uur opgehaald wordt 's morgens. En de mededeling dat de chauffeur vandaag nog contact met me op zou nemen -> surprise, surprise....niet gebeurt! Nououououou, ik ben echt zo boos! :x

11. Amethist

Oh! Én vandaag kon ik de orthopedie van het WKZ bellen voor A. (kan sinds kort alleen op dinsdagochtend van 08.30 - 12.00 en vrijdagmiddag van 13.30 - 16.30) en toen kreeg ik de mededeling dat er vandaag niemand aanwezig was *GROM*. Dus ook nog lelijk gedaan tegen de dame die ik aan de telefoon had (wel nog erbij gezegd dat ik ook wel weet dat zij er niks aan kan doen, maar mijn god zeg, heb je maar 2 dagdelen per week dat je kan bellen, dat is al freaking waardeloos, en dan is er de helft van de tijd niemand. Nogmaals *GROM*).

En tot overmaat van ramp zijn ook de leuke laarsjes die ik voor A. had gezien nu ineens uitverkocht in haar maat terwijl die maat er vanmiddag nog was....

Zo! Einde van deze giga-klaagzang.

12. Liz88

Liz88 Actief lid

5 jun 2014
    463
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zazou..Ja valt wat tegen hè het dolfinarium. Wij zijn vorig jaar naar de Dora en Diego dagen geweest en toen was er wat meer te doen en was wel leuk.

Hier hetzelfde als jij..wel wat steekjes en buikpijn enzo maar kan twee dingen betekenen. Ik ga zondagochtend misschien nog testen als ongi uit blijft.
    Bedacht me vandaag opeens dat ik bij C ook op maandag een negatieve test had en de donderdag erna een redelijke knaller..dus er is nog hoop haha.
    Duim verder voor ons..

Oh bah amethist wat balen zeg, en wat vreselijk klantonvriendelijk..snap dat echt niet. Hopelijk morgen een betere dag..

13. Amethist

Morgen heb ik afgesproken met een ex-collega; haar nieuwe huis bekijken, bijkletsen en lekker lunchen, dus dat zal wel goed zitten denk ik ;).

14. tatie

tatie Fanatiek lid

21 feb 2014
    1.026
    110
    63
    Mvn2, bedacht me dat je nog vroeg naar angst voor kwaaltjes; ben hier wel bang voor extreme en langdurige misselijkheid eigenlijk. Maar nu zit ik er stiekem op te hopen, want dan zou het een zwangerschap aankondigen.. ;) Tja dat wachtbankje. Deze dagen is ie in ieder geval gezellig vol. Hopelijk met zijn allen door naar de volgende fase; wachten op een echo of zo!

Pimpkey, hoe zijn de bezichtigingen gegaan? Hoop zo voor jullie dat er een serieuze koper uit komt!

Liz, ZaZou, lastig he, die dubbele kwaaltjes. Ik heb vorige ronde alles opgeschreven per dag wat ik allemaal dacht te voelen en doe dat nu weer. Het is nu een stuk minder dan de vorige ronde ;)

Amethist, wat een narigheid! Ik ben sowieso al niet van het regelen, maar het wordt je dan ook niet makkelijk gemaakt zeg! Laarsjes kunnen weer teruggeruild worden he, dus wel in de gaten houden misschien?

Sophia, balen deze dag. Wanneer mag je ook weer precies voor de echo? En dan wilde jij wel weten wat het is, toch? Spannend!!

Nieuwe dames, welkom! Ik herken het deels, want was bij beide zwangerschappen niet super snel zwanger, maar evengoed ben ik zeer gefrustreerd dat de dagen nu al zo langzaam gaan en wij zijn nu ook pas net weer begonnen. Zou zo fijn zijn als je de garantie kon krijgen dat het in ieder geval nog een keer mag lukken, dat zou wel veel stress schelen...

15. Pimkey

Pimkey Bekend lid

1 jan 2013
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oef amethist ik zou ook pissig zijn. Het is al best wat om je meisje mee te sturen in een taxi en dan gaat het zo stroef in de organisatie. Daar krijg je dus verregaande jeuk van. En de bereikbaarheid poeh hey, lijkt op een voicemailboodschap als: spreekt u geen bericht in. Alvast bedankt. Maar gelukkig morgen een nieuwe dag met leuke dingen!!

ZaZou, jolene en Lizz, er is nog steeds kans! Ik blijf voor jullie duimen hoor! En anders gaan we samen een volgende ronde in.

Nou had gisteravond wat, echt een mega K dag op m'n werk, bij thuiskomst hingen de kinderen in de gordijnen en m'n man er zowat naast :) En op zo'n dag hoop je onderweg naar huis, laat het vandaag nou rustig zijn thuis, please. Ja vette pech, mooi niet dus argh. Okay prima lossen we op, poker-face op, knuffelen en lachen. Prima, Kids willen niet slapen, ook goed, dan maar een rondje in de auto. (En geloof me, m'n reserve batterij was al leeg). Slapen de kleintjes eindelijk, leuk gesprek met m'n man. Zegt ie ineens doodleuk: nou ik weet niet of we wel voor een 3e moeten gaan, zo druk en we zijn nu zo moe. Nou werkelijk waar, gelukkig kon ik nog op tijd tot 10 tellen, anders hing ik nu nog ergens in de top van een boom in de omgeving Groningen. Ik was bijna door het dak van de auto naar buiten gevlogen, was niet boos, niet woest, maar ik KOOKTE van binnen.

Gelukkig hield ik wijselijk m'n mond en liet ik niks merken hahaha. Maar wat een opmerking! Vandaag wel even aangekaart in de zin van als je twijfelt moet je het zeggen hoor. Nee dat was niet zo, hij twijfelt niet. Maar we gaan niet geforceerd op commando bezig. Maar het was wel een stunt hoor, meneer ik wil 7 kinderen die ineens zo praat. Nou hadden we beide echt onze dag niet en de Kids dus ook niet maar toch. Wel een argh momentje.

De bezichtiging was nogal vrijblijvend zei de makelaar. Maandag nog 1 en dinsdag is afgebeld. Spannend maar weer!

Springday, een hele fijne vakantie!!!

Hebben jullie nog leuke dingen op het programma dit weekend?

Liefs

16. Pimkey

Pimkey Bekend lid

1 jan 2013
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nieuwe dames welkom!!

Ai Tatie dat hoop ik ook voor je hoor, dat het nu mee zit!! Ken het gevoel, de eerste keer was ik meteen zwanger. De 2de liet op zich wachten en dan word je toch nerveus... Hoop ook op een onsje geluk deze keer! Haha

17. Amethist

@ Tatie: Ja, ik heb de laarsjes nu in een andere kleur besteld (roze :D), maar heb ook zo'n ding aangevinkt dat ik een melding krijg als de maat weer beschikbaar is. Ideaal is dat.

@ Pimkey: Hahahaha, ja zo'n soort boodschap inderdaad. Eén van onze advocaten is een notoire niet-terugbeller, dus wij op het secretariaat zeggen altijd met een gekke bek tegen elkaar "Bel ons niet, wij bellen u ook niet".
    :$, Oh man, inderdaad een argh-momentje. En dat vind ik nogal een understatement.

18. mo leannan

mo leannan Niet meer actief

zooooo ik ga teruglezen :p

19. Pimkey

Pimkey Bekend lid

1 jan 2013
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja slechtere timing met die opmerking was er niet hahaha. Ik was zoooo moe, echt niet normaal. Maar ik had wel zoiets van, ehm morgen maar wel even bespreken. Straks meent ie het... Bedoel we moeten er wel beide achter staan!

Hij schrok vanavond dat ik er over begon haha. Volgens mij dacht ie dat ik er nu vanaf ging zien ofzo. Hij keek vrij benauwd. Stiekem dacht ik: mooi dan weet je ook even hoe dat gister bij mij binnenkwam. Oh oeps erg...

20. mo leannan

mo leannan Niet meer actief

sanntje hopelijk voel jij je nu beter? Mooie echo gehad, wat fijn!! Ik temp nu dus hangt van mijn temp af of ik eerder test

Sophia je kan ook jouw baby/peuter dragen in een draagdoek of ergonomische draagzak, scheelt een heleboel!! Oeiiii zo'n dag, knuffs!!! rolletje behang?

nelta ik heb jouw blog link bekeken en zag dat jij ook naait, en dat je een leuke smaak hebt! :D

anba hopelijk ziek zijn niet doorgezet? oef constapatie.. niet leuk!!

springday heeeel veel plezier!

MVNN2 nou ene kant hoop ik dat het een goede teken is maar andere kant idd als het nu al begint ><
    de mijne zijn HG (erge misselijkheid) en BI
    hahahaha idd is geen 'tje'

Liz88 hoe is het bij jouw zusje afgelopen dan? was er een verklaring voor?

zazou hoe was de dolfenarium? leuk gehad dus :) maar met je mee eens, vond het tegenvallen en duur

Ongesteld worden
    : mijn voorteken is geen bloed maar fikse hoofdpijn en zeurende krampen en geirriteerd zijn, kortom PMS ;)

meerijdplankje gehad maar vreselijk irritant, stoot steeds mijn voeten tegen en moest anders lopen waardoor ik last van mijn BI kreeg. Met dragen veel fijner en ging de oudste mooi fiesten (toen kon zij nog niet zo snel :p)

welkom aan baby1985 en mas

baby1985 ons doorslag was er miste toch iets... ik keek in de achteruit spiegel en er miste een kind in het midden, zo een gevoel. Mijn man wou eerst wel en toen niet en nu heeft hij mij zelfs over de drempel gehaald :p we zijn ietjes ouder als jullie

Happygirl86 dan zou ik nu niet meer slikken en testen als jij twijfels hebt

Amethist oooooh jeetje mina :eek: :eek: :eek: :mad: mijn bloed kookt met elke zin dat ik lees! Morgen weer in relax mode keren!

Pimkey ik moest lachen van jouw post, niet om jouw maar om de uitspraak van de situatie, manlief roept dat ook soms en ik hou ook wijselijk mijn mond want hij wilt wel maar je hebt soms van die momenten dat je echt denk hmmmm :p Hij zei ook toen hij mij overhaalde dat hij waarschijnlijk spijt van zou krijgen maar ook weer niet want bracht ook veel geluk en liefde :)

Deel Deze Pagina