zoooo Hier dus echt op de wachtbank en ei is dus op dag 13/14 al geweest, 3 dagen eerder ineens! Temp steeg mooi hoog naar 36.7 en een paar dagen wachtbank kado gekregen Vandaag al een dip van 0,1. Herkenbaar met mijn andere kaartjes, ik dip altijd 0.1 tijdens het wachten, een dagje en vanavond ineens flinke steken alsof mij ei weer ging springen en zakte na een half uur weg En ben erg moe vandaag pff. Vandaag wel een gezellige dag achter de rug, iedereen eens goed te pas en vrolijk, mag ook eens!
@ Mo: Spannend nu op het wachtbankje! Ik duim voor je. Zo, na deze veel frustraties kennende dag heb ik net lekker geshopt voor de kids. Bij de Zara (alleen voor A.), Nextdirect (alleen voor T.) en Shoeby (voor beiden).
Ik moet even wat delen meiden Nog niet super duidelijk op de foto te krijgen maar denk dat jullie het wel zien!!! En ik was dus toch niet gek afgelopen donderdag denk dat mn ei gewoon later is...
Gefeliciteerd Zazou!! Ik denk dat ik toch nog een kans heb deze ronde. Donderdag nog savonds laat geklust en vrijdag had ik de hele dag eipijn tijdens de reis en volgens mij is ie vannacht gesprongen. We zijn nu dus in Florida en de kindjes hebben het super goed gedaan de reis. Beide niet gehuild of gejengeld scheelde ook wel dat ze allebei een eigen stoel in het vliegtuig hadden dus konden ook lekker slapen. Vandaag doen we het rustig aan, gaan zo wat boodschappen doen enzo en de omgeving verkennen.
Gefeliciteerd Zazou!!! Ik ben erg blij voor je, en natuurlijk straal je! Wat super! Dat is echt een zwangerschapsstreep! Hier nog niet aan het testen haha. Ga er NOG STEEDS vanuit dat ik ongesteld ga worden. Inmiddels iig 2 dagen over tijd. Ik koop ook geen test voor morgen. Fijne dag allemaal.
Wauw ZaZou!!! Van harte gefeliciteerd!!! Snap je helemaal, lekker stuiteren en stralen dit weekend hoor! Heerlijk gevoel, mooi van genieten! Ook gezellig voor Bloemm! Samen in de zwanger hoek! Springday, super Florida! Veel plezier daar! Gelukkig is de reis meegevallen.
Pimkey: super fijne vakantie gewenst!! Maar dat zal wel goedkomen rn hopelijk over 2 weken een mooie test voor jou!! Jaa vind t ook heel fijn en bijzonder dat ik weer samen met bloemm zwanger mag zijn!! Gewoon 3x tegelijk zwanger geweest. Nouja bij de eerste was ik pas een actieve meeschrijfster na de brvalling. Jolene: oh hoe hou je het vol!! Maar snap wel dat je niet teleurgesteld wilt raken. Waar ligt je grens wanneer je gaat testen? Ik wens het je zo hard toe!!! Hier een druk dagje met wassen draaien... je zult t vast niet geloven maar het is weer weekend, dus tijd voor een zieke!! Oudste vannacht tot 3x toe zn bed onder gespuugd. Pfff. Moet niet te vaaj gebeuren hoor heb geen reserve dekbed ofzo. Misschien toch maar in huis halen? Vanmiddag mn moeder op bezoek. Ze zou eigenlijk komen oppassen want we hadden een bruilofts rrceptie maarja manlief is alleen gegaan. Jullie een leuke dag gehad? Tot later!!
Jolene wat knap joh!!! Ik hoop het zo voor je! 2 dagen overtijd! Gebeurd dat wel vaker? Geniet van jullie vakantie Springday, super fijn dat de kindjes het zo goed deden! Altijd fijn Liz, heb jij alweer getest?? Ik duim voor iedereen op het wachtbankje! Ik heb ook de hele ochtend staan stuiteren door Zazou haha. Vind het zo onwijs leuk! Bij mijn eigen test was ik nog vrij nuchter, maar ik was vanochtend zo blij 😂😂. Wij gaan zo een film kijken met manlief! Fijne avond meiden!
@bloem en zazou, toevallig werd ik de vorige ronde ongesteld met 31 dagen! Was me daarvoor nog nooit overkomen, zit meestal onder 28 dagen. Maar goed, als ik zwanger ben ben ik dat ook nog over drie dagen! Ik hoop maandag te kunnen testen, maar moet dan werken en heb weinig tijd. Ik kijk gewoon wanneer het lukt en ga nog steeds nergens vanuit. Ben heel blij voor jullie! Geniet ervan!
@ ZaZou: Gefeliciteerd! @ Springday: Fijn zeg dat de reis goed ging. Geniet van de vakantie. @ Jolene: Spannend dus nog. Ik duim voor je. Ik heb een supergezellige dag gehad. Was om 11.00 uur bij mijn ex-collega/vriendin en om 17.30 uur weer thuis. Ze zijn sinds kort verhuisd en hebben echt zo'n leuk, nieuw huis. Ook leuk om haar dochters weer eens te zien, zijn al 16 en 18 inmiddels. Mooie meiden geworden.
Jolene, snap je afweging om niet te testen heel goed om in ieder geval niet de teleurstelling van een witte test te hebben. Heb je geen bloed meer gezien na donderdag (of wat het vrijdag)? Springday, fijn dat de reis goed is gegaan en goed dat jullie nog een kans hebben gegrepen Hoe is Florida tot nu toe? Liz, hoe is het bij jou? Jij ging tot dinsdag wachten, toch? Ik had net wat rood slijm op een tampon (sorry voor de details), waar ik even niet van weet wat ik moet denken. Ik zit twee dagen voor nod (maandag) en begin normaal dan een of twee dagen ervoor met bruin bloed. Ik heb ook allerlei ongikrampen, dus heb weinig hoop. Vind het alleen zo gek dat ik dan nu al serieus ongi ga worden, terwijl ik op dag 13 een ei had. Bloemmm, hoe ging het ook weer bij jou vlak voor je nod? Jij had toch eerst wat bloed? En ZaZou, wat heb jij voor klachten gehad afgelopen dagen? Ben even benieuwd of ik nog van iets kan denken dat het een goed teken is voor mij Amethist, leuk he, andermans huizen! Ik heb als hobby huizen op funda kijken , maar vind het natuurlijk nog leuker om bij mensen die ik ken binnen te mogen kijken voor het eerst
Ik had inderdaad eerst wat veegjes bruine bloed Tatie. Maar in combinatie met steekjes die ik niet kende! Ik heb dat bloed ook altijd voor NOD, dus dacht daarom ook dat het niets zou worden deze ronde... Maar die steekjes... Werd er 's nachts zelfs wakker van, alsof er iets samentrok in mn buik. Ik duim voor je!!
Wauw zazou wat super zeg meid!!Gefeliciteerd..lekker genieten. Heb jij na je vermoedelijke eisprong (die je niet kon vinden) nog steeds door geklust?? Ik ben vandaag enorm duizelig aldoor en heb vd week ook steekjes gehad..maar ja kan zowel ongi als zwangerschap betekenen hihi. Ik ga als ik morgenvroeg niet ongi ben een test doen. Dus please duimen meiden Mo..mijn zusje heeft in de mm gezeten en uiteindelijk bleek dat ze af en toe wel een eisprong had en soms ook niet. Of soms dan sprong die op dag 23 en werd ze dag 28 ongi. Dus liep niet altijd zoals het moest en heeft ook een ma en mk gehad. Nu is ze gelukkig alweer 27 weken zwanger en gaat alles goed. Fijn dat de reis goed ging springday, nogmaals veel plezier Spannend dat jullie er ook bijna voor gaan Pimkey en hopelijk maandag wel serieuze kijker. Tatie..misschien een kortere LF deze keer?? Twijfelen jullie trouwens ook nog steeds wel eens aan een derde?? Ik heb soms nog steeds dat die twijfel me bekruipt....vind dat totaal niet leuk, maar soms is het wel reëel. Ben benieuwd of dit herkenbaar is..