Wie gaan voor/zijn zwanger van derde kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Liz88, 8 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ik duim voor je Liz!
    Ik had wat jij zegt alleen de eerste ronde heel erg, daarna en nu al helemaal niet meer. Ronde 2 en 3 kon ik juist niet wachten.

2. Amethist

Amethist Niet meer actief

@ Liz: Ja, heel herkenbaar hoor die twijfel. Ik had het toevallig vanmiddag nog. Toen dacht ik ineens "Hm, 2 is misschien ook wel prima. Straks zijn ze alle2 een stuk zelfstandiger en dan zit ik weer met zo'n kleintje."

3. Pimkey

Pimkey Bekend lid

1 jan 2013
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Eh eerlijk? Ja ik twijfel ook wel eens. Deze week was er 1 die de boeken in gaat zo druk. Zowel m'n man als ik, als afspraken voor de m begeleiding van de oudste. Het was zo erg dat zelfs mijn man zei dat hij zich afvroeg of we wel voor een 3de moesten gaan. (Daar werd ik van binnen woest om, zie een paar pagina's terug) maar eerlijk op deze momenten denk ik echt: poe er zullen 3 kinderen en een man in de gordijnen hangen....

Maar vandaag hadden we een super leuke dag met het gezin. Echt relaxed, Kids waren verkouden maar heel lief (en coƶperatief) Dan denk ik ja die 3e is super leuk.

Herken het ook wel dat nu we bijna starten ik steeds denk, straks is het meteen raak. En dan daarna, dat was ook de bedoeling ;)

Ik denk dat het wel normaal is Lizz, bedoel het leven is gewoon druk en dan vraag je je af of het niet TE wordt. Als je alle topics ziet met als titel 'wel of geen derde of twijfel over derde kindje' dan zijn we in ieder geval niet de enige haha

4. tatie

tatie Fanatiek lid

21 feb 2014
    1.026
    110
    63
    Liz, dat herken ik ook hoor, die twijfel. Soms vliegt het me echt aan en denk ik waar beginnen we aan...

Ik denk inderdaad dat ik gewoon ongesteld ben geworden. Vind het alleen even 'wennen' dat het dan lekker snelle cycli zijn nu. Is nog steeds drama om te wachten, maar feitelijk schiet het wel meer op dan als het 36 dagen duurt (waar ik zeg maar vertrouwder mee ben). Oh ja, en ik heb dus dinsdag gewoon die ct-scan nu, want ben dan zeker niet zwanger. Ik probeer het maar positief te bekijken he...

5. tatie

tatie Fanatiek lid

21 feb 2014
    1.026
    110
    63
    Liz en Jolene, duimen draaien door voor jullie!

6. Liz88

Liz88 Actief lid

5 jun 2014
    463
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thanx voor het duimen..

'Fijn' dat er meer zijn die het herkennen. Ik had t eerst helemaal niet, maar idd op de momenten dat je het druk hebt denk ik ook weleens van ooooh straks is er dan nog 1 bij, wat doe ik mezelf aan??
    En idd wat jij zegt amethist, ze worden nu zelfstandiger en dan zit je weer met zo'n hulpeloos wezentje..
    En dan zijn ze weer lief aan t spelen en denk ik..Jaaa er mist echt nog eentje.
    Jaa ik weet dat ik niet de enige ben als je al die twijfelende moeders soms leest haha, we waren er helemaal uit..maar toch soms bekruipt je dat gevoel zeg maar.
    Ach zal vast goed komen haha.

Ben benieuwd morgen..

Ben je nu echt ongi geworden dan Tatie??
    Ja een kortere cyclus gaat wel wat sneller gelukkig..

7. Pimkey

Pimkey Bekend lid

1 jan 2013
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ga voor je duimen hoor! En ook voor Jolene!
    Als je morgen positief test dan ben je dat gevoel vast meteen kwijt en super blij!

8. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ik had vooral heel erg het gevoel alsof ik handen tekort zou komen, maar als ik ze zo bij elkaar zie denk ik inderdaad heel vaak "het is nog niet compleet".. Maar die eerste maand, had echt even tijd nodig om het te laten bezinken allemaal! Had er nachtmerries van :p.
    Gelukkig is het goed gekomen!

Ik duim ook voor de testende meiden!

9. Pimkey

Pimkey Bekend lid

1 jan 2013
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ahh dat is jammer Tatie, maar wel mooi dat je meer cycli in een jaar hebt. Dan duurt het wachten ook niet zo lang

10. Liz88

Liz88 Actief lid

5 jun 2014
    463
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thanx meiden..

Ik denk ook dat ik met een positieve test van mijn twijfels af ben hihi

Spannend bij jou ook Jolene hoor...ben benieuwd

11. ZaZou

ZaZou Fanatiek lid

18 nov 2010
    2.456
    0
    36
  12. Pimkey

Pimkey Bekend lid

1 jan 2013
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mooie banner ZaZou!

13. tatie

tatie Fanatiek lid

21 feb 2014
    1.026
    110
    63
    ZaZou, die ziet er mooi uit! Heb je deze gemaakt op basis van je meest donkere ovu-test, ook al was het geen knaller?

14. ZaZou

ZaZou Fanatiek lid

18 nov 2010
    2.456
    0
    36
    zo daar ben ik! haha

@tatie: he wat jammer meid! ik had de afgelopen dagen en nu nog steeds;) last van mn tepels haha. echt heel gevoelig alsof er constant iets tegen aan schuurd ofzo:D en enorm trek in zoettttt! en die steekjes en krampjes idd maar die heb ik ook als ik ongesteld moet worden. al had ik ze soms op een plek die ik niet ken van een ongesteldheid.

@lizz: spannend meid!! geen bloed is goed! hoop t ook zo voor jou!!! volgens de berekening zou ik op zaterdag mn ei hebben gehad, we hebben t/m zondag geklust dus 1 dag erna. en op dinsdag/woensdag/donderdag had ik weer krampjes en slijm. Denk dat toen dus mn ei is geweest. maar toen niet meer geklust dus. Zou wel gunstig zijn voor mn meisjes berekening:D haha

@twijfels: jahoor hier ook. vooral op de momenten dat alles fout gaat. dan kan ik echt denken: en met 3? HOE DAN?!?! maar komt vast goed! en je groeit er vanzelf in mee. bedoel, mensen met 1 kind kunnen soms al denken: 2? nee veeel te druk. terwijl wij 1 kind nu appeltje eitje vinden;)

Slaap lekker meiden!

15. ZaZou

ZaZou Fanatiek lid

18 nov 2010
    2.456
    0
    36
    Dank!
    Nee want mn meest donkere ovu test was al voor mn ei. Dan zou ik dus al verder zijn. ik had gewoon nog even door moeten testen dan was hij waarschijnlijk weer opgelopen. denk dat mn ei 3 a 4 dagen later is geweest. Ben bij mn dochter ook naar achter gezet en toen had ik ook van die vage testen. Dus het is me niet vreemd op zich. De datum is dus nog een beetje bij benadering;)

16. sanntje

sanntje Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.304
    1
    36
    Vrouw
    NULL
    Zooooo druk weekend!!! Weekendje werken, 2 feesten, te weinig slaap, kids loos.... Waarom toch dan 7u wakker???? Grrrrrr

In ieder geval.... Zazou gefeliciteeeeerrrdddd!!!!! Joehoeeee
    Super zeg. Geniet ervan.

Nieuwe meiden welkom!

Hier gaat t beter. Buikgriep is weg gelukkig. Misselijkheid wordt minder. Alleen na 2 feesten lang staan voel ik m'n bekken een beetje.
    K ga nog even proberen te pitten!! Nu hoef ik er niet uit lig ik alsnog wakker.... Ik probeer later even goed terug te lezen en te reageren.

17. Zazou! Gefeliciteerd!!!

Ik voel me al een paar dagen niet lekker, veel hoofdpijn en duizelig.ik denk dat ik last heb van lage bloeddruk. Tis niet fijn in ieder geval..... Morgen even bellen met de vk. Vanaf woensdag ben ik 6 dagen alleen en ik kijk er als een berg tegenop......:)
    Dat zijn voor mij de momenten of 3 kids wel een goed idee is ;)

Hier een kleuter die nagenoeg niks wil eten, is al een paar weken dus het zal wel een fase zijn. Hij vraagt vanalles maar opeten ho maaar..... Dit is iets waar ik slecht tegen kan, ik ga niet in discussie maar het zit me wel dwars......

18. MamaVanNuNog2

MamaVanNuNog2 Bekend lid

19 jun 2014
    540
    1
    0
    Wauw Gefeliciteerd Zazou! Goeie streep al hoor!
    Fijn dat je weer beter aan het worden bent Sanntje. Zelf nu buikgriep te pakken geloof ik. Bleehhhh. Misselijk, buikkrampen. Hoop dat het snel over gaat, haat het zo om mee zo te voelen.

Hier ook op drukke momenten het idee:wat doen we onzelf aan met een 3e?! Maar dam zie ik dat plaatje met zo'n kleine frommel voor me en voelt het alweer goed. Denk er dan alleen wel meteen achteraan; als het er maar geen 2 tegelijk worden:$. Dat trek ik denk ik niet haha.

Fijne zondag dames!

19. Jolene

Jolene Actief lid

10 dec 2010
    272
    0
    0
    Nederland
    Goedemorgen allemaal,

Wat lief om te zien dat zoveel met me meeduimen/hopen. Hier nog niet ongesteld, en idd tatie, na afgelopen donderdag(volgens mij) geen bloed gehad. Maar raar genoeg begin ik nu te denken: heb ik wel echt bloed gezien, hahahaha. Ben dus nu al even over tijd maar kan nog steeds niet bedenken dat ik evt. Zwanger zou kunnen zijn. We zijn ruim twee jaar bezig! En dan zou ik na drie bezoekjes aan de acupuncturist zwanger zijn?

Dus nee, nog steeds maar uitgaan van menstruatie. Ik zie t morgen wel!

Liz, bij jou al meer bekend? Tatie, jammer!!!!

20. ZaZou

ZaZou Fanatiek lid

18 nov 2010
    2.456
    0
    36
    Bedankt dames!!!

Kwam even snel kijken voor liz maar toen zag ik dat jolene had gepost dus had stiekem gehoopt op goed nieuws. Maar ook nog niks dus! Haha
    Maar ook nog geen bloed!! Dus dat is goed!! Ja snap wel dat je er nu nog niet in durft te geloven dat het misschien nu wel raak is. Maar op een gegeven moment komt dat punt hopelijk wel dat je zwanger bent. Maar lekker doen waar jij je goed bij voelt!! Maar ik vind t knap van je zolang niet testen;)

Nou latwr hopelijk meer nieuws!

Deel Deze Pagina