Wie gaan voor/zijn zwanger van derde kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Liz88, 8 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ik kwam ook even spieken voor Liz en Jolene!
    Duim voor jullie!!

2. sanntje

sanntje Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.304
    1
    36
    Vrouw
    NULL
    Jolene en Liz spannend hoor!!
    Knap om die testdrang in te houden pffff had ik als Mientje ongeduld niet gekunnen haha.

Nou wat ik gister toch mee maak.... Zwangerschap is bekend maar wat zijn sommige mensen toch lomp!!!
    We hadden feest en op een gegeven moment kregen mensen door dat ik zwanger was. Paar felicitaties gehad... Maar merendeel van de reacties bestond uit: 'nu alweer???' (Met krom gezicht) 'jeetje jullie lijken wel konijnen' (ook krom gezicht) of gewoon alleen een krom gezicht, zo van, waar ben je toch mee bezig, slecht slecht slecht van jullie....
    Als mensen zeggen 'nu al' vind ik niet erg, met een lach op het gezicht komt t anders over. Maar mensen die er dan ook nog over gaan praten/roddelen...
    Ik weet t, moet ik boven staan, sta ik ook!!! Maar met gierende hormonen haha.
    Gewoon irritant dus. Ons leven, houd je maar lekker bezig met je eigen, schijnbaar saaie, leventje.
    Zo, ben ik weer kwijt :)

3. tatie

tatie Fanatiek lid

21 feb 2014
    1.026
    110
    63
    Even snel spieken voor Jolene en Liz.. Tot nu toe goed nieuws dus! Geen bloed geeft moed! En bloed een paar dagen voor nod en dan niet meer ook, denk ik dan toch.

Wat een bemoeials, Sanntje. Ja er boven sta je sowieso, maar rot is het wel als mensen zo lomp zijn. Pfff, plaatsvervangende boosheid hier hoor; waar halen ze het vandaan...

Hier is het bruin bloed vanmorgen begonnen, dus op naar ronde drie. Was er gisteren verdrietig over, maar probeer maar steeds te denken dat het voor dat onderzoekje dinsdag wel heel goed uit komt.

Ik hou altijd aan dat dag 1 de dag is waarop het helder rood en maandverband vol is. Hopelijk is dat dan morgen en misschien wel gewoon maandag, met dan dus drie dagen bruin bloed ervoor.

4. sanntje

sanntje Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.304
    1
    36
    Vrouw
    NULL
    Balen zeg tatie! Snap wel dat je verdrietig was. Hopelijk brengt de volgende ronde meer geluk.

5. Jolene

Jolene Actief lid

10 dec 2010
    272
    0
    0
    Nederland
    @ Tatie, wat balen zeg! Ik begrijp heel goed dat je verdrietig was/bent. Het komst vast goed in een van de volgende rondes. Zelfs al doe je er nog even over, is ook niet erg. En nu... Aan de chocola?!

@ Sanntje, raar hoor, sommige reacties! Wel heel herkenbaar. Hier ook van familieleden, sommigen zonder kinderen die het zich gewoon niet kunnen denken en een ander met twee kinderen en drukke carrière.

Mocht ik zwanger zijn dan ga ik het heel moeilijk vinden om aan een vriendin te vertellen. Zij is al vijf jaar bezig voor een tweede... Dat lijkt me heel lastig. En toch, je kunt mensen niet met elkaar vergelijken en situaties ook niet.

Hier trouwens wel wat ' rare' kwaaltjes. Zo moet ik steeds boeren, al vanaf m'n ovulatie. Beetje raar om te vertellen misschien en misschien hoort het er helemaal niet bij. Verder gewoon mindere conditie, terwijl ik vaak hardloop enz. En misschien verbeeld ik het maar m'n tepels lijken iets donkerder te worden. Maar goed, ga er nog steeds vanuit ongesteld te worden!!!!

Zazou, bloem en alle zwangeren, wat zal dat fijn zijn zon vroege zwangerschap. Geniet ervan!

6. tatie

tatie Fanatiek lid

21 feb 2014
    1.026
    110
    63
    veel moeten boeren voor nod (en misschien ook daarna, maar dat weet ik eigenlijk niet meer :p) herken ik meteen van mijn tweede zwangerschap Jolene!

Ja, ga mezelf lekker verwennen. Straks gezellig een verjaardag en vanavond aan de thee met chocola en een stom tv-programma of zo ;)

7. @sanntje! Nou ja wat een onbeschofte reacties zeg! Sommige mensen hebben echt geen leven! Ikhad hier van de week de buurvrouw van twee deuren verder, ik was voor in de tuin en ze had zoals gewoonlijk commentaar. Ze is van mijn leeftijd maar een vreselijk wijf :cool: ze vond dat t tijd werd dat de voortuin werd gedaan.... dus ik probeer mijn hormonen kalm te houden :D en zeg dat ik door de zwangerschap er ook niet toe in staat was. Haar antwoord: Oh zwanger van de derde, hoe wil je dat gaan doen?! Euh nou het is gewoon onze wens (mezelf afvragend waarom ik überhaupt met haar praat)
    maar oe bedoel je dat? Nou ik hoor je nogal erns mopperen achter in de tuin! :$ ja ik voed mjjn kinderen op (die van jouw schreeuwen mijn kleintje wakker, maar dat dacht ik, durf niks te zeggen doos dat ik ben...) ik heb zk een hekel aan haarvhe pfffffffffff

8. sanntje

sanntje Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.304
    1
    36
    Vrouw
    NULL
    Sophia grrrrr vreselijk!! Op 1 kind moet je soms mopperen, op 2, op 3 zelfs op 100!!! Bemoeienissen vreselijk. En dat met hormonen....

Jolene, dat boeren had ik bij de 1e heeeeelll erg. Al ruim voor nod, echt erg. Nu ook trouwens. Maar pas na nod. Spannend!

9. ZaZou

ZaZou Fanatiek lid

18 nov 2010
    2.456
    0
    36
    Aaah joleneee ga testen hahaha! Ik hou t niet meer hoor!! Hoop t zo erg voor je!! Doe een test em laat je man t resultaat hier vertellen als je t zelf nog niet wilt weten;) t klinkt wel positief allemaal namelijk. Maar snap ook dat de domper groter wordt als er dan nog niks op staat...

10. Pimkey

Pimkey Bekend lid

1 jan 2013
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Whow Jolene wat een geduld heb jij! Erg knap dat je niet getest hebt. Ergens snap ik je ook heel goed hoor, na zo'n tijd durf je amper te hopen. Ik keek vanmorgen om 7 uur al of jullie al getest hadden. M'n man keek me aan: wat ben je aan t doen?! Op ZP kijken. Nu?! Ja nu, er zijn misschien 2 dames zwanger. Oh okay, draait zich om. Haha hij zei niks maar volgens mij dacht ie van alles.

Tatie, heel veel chocola!! Het is gewoon een domper, dat kost altijd even tijd. De ene ronde stap je vol frisse moed de volgende in, de ander kost het wat tijd om het los te laten. Het komt vast goed lieve dame!!!

Sanntje, wat een mensen... Poeh wat grof. Ik kan wel zeggen, er boven staan enz. Maar het zou mij ook raken hoor. Kom op, snappen ze dan echt niet dat de zwangerschap een gigantisch belangrijke keuze is geweest? Iets waar jullie naar toe hebben geleefd en wat gelukkig gelukt is. Volgens mij reageren mensen wel meer zo naar mate het aantal kinderen stijgt. Heb het bij nr 2 nooit gehoord, maar wellicht word ik als alles mag lukken ook 'even fijn verrast' door een enorme dosis medeleven en begrip (NOT!)

Jeee Sophia jij ook al zo'n bulldozer in je omgeving, wat is dat toch met mensen. Walsen maar zo over een ander z'n keuzes en gevoelens heen! Haha en zij moppert vast NOOOOOIT tegen haar engeltjes. Hihi ik stel een geheime camera voor... Denk dat je je rot lacht. Nou hier wordt ook echt wel eens gemoppert hoor, bedoel: 'schatje, laat je de kat van de buren heeeeeel? Kom maar gauw een snoepje halen, het beestje heeft zelf z'n staart nodig.' Werkt ook niet!

Haha zulke buren hadden wij vroeger. Broer tuigt zusje af, gooit 'r van de glijbaan met d'r hoofdje naar beneden en moeders roept doodleuk: P., kom je even een lolly halen? Dat vind je zusje niet zo leuk. Ik dacht toen echt: een lolly?! Serieus?! Die had bij mij een enkeltje naar de stip, hoek, z'n kamer of wat dan ook gekregen. Kon hij even gaan nadenken over wat normale omgangsvormen zijn. Tjeee ben nu 10 jaar later nog verbaasd hahahaha

11. Liz88

Liz88 Actief lid

5 jun 2014
    463
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vanochtend getest maar omowit..ook niks vaags ofzo.
    Hele dag al wel buikpijn maar nog steeds geen ongi.
    Dus of ik ben te vroeg geweest met testen en had ik een later ei of ik word elk moment ongi..
    Nog steeds afwachten dus.

Jeetje wat stom sanntje en Sophia..tja zulke mensen houd je altijd.
    En tja wat is snel. Kennissen van ons die kondigde aan dat ze drie maand in verwachting waren terwijl de oudste van hun net zes maanden oud was, ja toen heb ik ook wel gezegd van Goh wat snel..maar wel enthousiast en gefeliciteerd.
    Idd maar gewoon boven staan..

Grappig dat er meer zijn die soms de twijfels hebben,,hoort er bij denk ik. Maar dat ik nu baal van een negatieve test zegt genoeg denk ik dan..

Inmiddels al rood bloed Tatie? Wel jammer hoor..

Jeetje jolene bij jou is het wel heel spannend hoor..
    Hoelang houd je ons nog in spanning??

12. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Jammer zeg Liz:(. Hopelijk ben je gewoon nog te vroeg! Mijn duimen draaien door voor je..

Jeetje wat een opmerkingen Sanntje en Sophia! Mopperen op de kids.... Zijn er serieus ouders die dat niet doen??? Moet niet gekker worden zeg :D

Pimkey heel herkenbaar van je man en ZP :p. Jeetje dat van die lolly vind ik ook heel erg.... Bij mij was het precies zo gegaan als jij zegt, direct de hoek in. Een lolly zou niet eens in me opkomen joh :D

Tatie balen meis :(. Lekker jezelf verwennen!

13. tatie

tatie Fanatiek lid

21 feb 2014
    1.026
    110
    63
    Dank jullie wel! :)

Balen Liz, maar kan dus wel nog steeds twee kanten op. Ik duim voor de goede...

Jolene, nog steeds geen bloed? ZZZpannend!!

Pimkey, inderdaad heel herkenbaar zo vroeg al willen kijken :D Ik doe het trouwens vooralsnog een beetje stiekem :cool: Mijn man zou zich rot lachen.. :)

Nog geen rood bloed hier; dat zal morgen wel zijn. Ik heb me wel voorgenomen dat als het zo blijft tot dinsdag dat ik dan wel een testje mag doen. Tegen beter weten in hoor, maar wil dan wel 200 procent zeker weten dat ik niet zwanger ben voor ik de scan inga.

14. Het erge is dat ik hun noooooooit hoor mopperen. Hun oudste zoon heeft bij de geboorte zuurstoftekort gehad. Inmiddels is hij 12 geloof ik, maar tot een paaf jaar terug riep dat mannetje serieus de hele dag; papa of mama. Echt 100x achter elkaar ik werd er gek van maar zij antwoorden beide steevast; ja jongen. Echt serieus 100xdat antwoord. Zij heeft ook altijd commentaar over mijn poesjes, voor hun heb ik nu een omheining voor de poesjes bovenop mijn schutting!
    Hundochtertje van 7 is net zo erg hoo, rotkind bleghhh. Ze vroeg vorig jaar een keer aan mij; hoe is t met de kleine? Serieus een kind van toen 6 die zo praat, echt daar ben ik allergisch voor!

zogenaamd hele sociale mensen maar het is gewoon een bemoeial!

15. Tot overmaat van ramp valt mijn kleine thom net een stuk van zijn voortandje af! Ik baal hier echt heel erg van. Ben al zo'n huilebalk dit weekend :)

16. Amethist

Amethist Niet meer actief

@ Sanntje: Pffff, sommige mensen met hun opmerkingen ;).

@ Sophia: Goh, klinkt als een gezellige buurvrouw :$. Vreselijk zeg zulke bemoeials :x.

@ Jolene: Respect voor jouw geduld.

@Pimkey: Hahahaha, mijn man snapt ook (zelfs na al die jaren dat ik hier al rondhang) helemaal niks van zp :D.
    Sommige mensen houden er vreemde opvoedtechnieken op na ;). Zo kreeg het zoontje van onze achterburen tijdens de zindelijkheidstraining een lolly als hij een plasje op het potje had gedaan. Dat vond ik ook nogal...uhm...anders :cool:.

@ Liz: Gatsie, balen dat je nu nog steeds in onzekerheid zit.

OMG, wat een dag vandaag. A. had vannacht of vanmorgen heel vroeg haar bed helemaal onder gespuugd. Maar ze heeft ons dus helemaal niet geroepen en is gewoon verder gaan slapen. We kwamen er pas achter toen mijn man om 08.45 uur maar eens even bij haar ging kijken omdat ze nog steeds niet wakker was :$. Dus nou ja, A.'tje was de hele dag behoorlijk lamlendig, wilde ook niks eten, maar was wel echt strontvervelend. Zó ziek was ze dus ook weer niet ;). En T., OH.....MIJN.....GOD....daar had ik wel 10 rollen behang voor nodig. Wat was die dwars, drammerig en vervelend. En vooral niet luisteren joh. Ik moest bijna permanent boos op hem zijn en hij heeft een record aantal keer op de mat gezeten. Dus ze lagen om 18.25 uur alle2 alle lekker op bed, hahahaha.

Ik had vanmiddag wel overheerlijke paprikasoep gemaakt, mjammie. Dus was ik over had heb ik ingevroren in porties zodat ik dat ook eens naar mijn werk mee kan nemen als lunch.

Oooooohhhhhh en morgen gaat A. voor het eerst naar school. Zo spannend! En echt sneu dat ze precies nu ziekjes is, helemaal als je bedenkt dat ze eigenlijk nooit ziek is.

17. Amethist

Amethist Niet meer actief

Oh, pffff, vergeet ik helemaal ;). Mijn man zegt vanmorgen ineens dat hij een nieuwe hobby had bedacht. Dus ik vroeg voor de grap al of hij ook ging haken :D, maar nee, dat was het niet (Joh!). Nee, hij wil zelf een gitaar gaan bouwen :$ :cool:. Daar zat ik echt op te wachten....nog meer rotzooi en nog meer gitaren... Nou ja...ieder z'n ding zal ik maar denken...

18. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    gefeliciteerd zazou!!! super leuk weer samen met bloemmm

19. Liz88

Liz88 Actief lid

5 jun 2014
    463
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn zulke buren Sophia..en ja zulke kinds ben ik ook allergisch voor.

Oh jee amethist pittig dagje dus..Hopelijk gaat t morgen beter met À en heeft ze een leuke dag.

Hier nog steeds geen ongi ondanks de buikpijn..vaak word ik het sochtends dus misschien morgenvroeg.

20. Anba

Anba Actief lid

11 jul 2014
    194
    0
    0
    Jammer Liz, maar we duimen nog even door. Ook voor Jolene.

Pff.. Sommige mensen ook met hun commentaar! Die negativiteit kan toch niemand gebruiken. Kost alleen maar energie.

Over energie gesproken: ik ben kapot! Super verkouden en MOE! Snel maar slapen nu. Trusten.

Deel Deze Pagina