@Tatie en Liz, ik zal alsnog voor jullie duimen morgen, je weet pas zeker als je echt ongi bent! (Of een positieve test natuurlijk ) @amethist, zwaar he zulke dagen! Heel herkenbaar hoor, gelukkig worden dat soort dagen gecompenseerd door een hoop mooie. Ik hoop dat A. een beetje opgeknapt is morgen, spannend hoor! Hier nog steeds niet ongi en ook geen positieve zwangerschaps- of ovulatietest. Kan tot 6 wk duren zei de gyn, en dat is a.s. woensdag. Als ik dan nog niks merk ga ik even bellen voor verder onderzoek. Gek hoor, ik ben er zo mee bezig... Vandaag zei m'n man: 'Maar we hebben toch geen haast?' Nee dat is natuurlijk ook zo, maar ik wil het zo ontzettend graag... Daarnaast is er ook af en toe wel twijfel hoor, zeker op dagen dat het even niet zo lekker loopt. Maar dat gaat altijd weer voorbij Verder gaat onze oudste morgen ook voor het eerst naar school! Ben benieuwd hoe hij het gaat vinden. En ook voor onze jongste, die is dan ineens alleen thuis. Woensdag kreeg hij trouwens alsnog de waterpokken, maar gelukkig vrijwel geen last van (ben verwoed aan het smeren gegaan toen ik t eerste vlekje zag, misschien hielp dat ) O, en ik heb van de week een adviesgesprek gehad met een aantal artsen, ik mag m'n antidepressivum gewoon blijven gebruiken tijdens zwangerschap, ben helemaal blij en opgelucht!
Amethist, dat is wel supersneu! Morgen de grote dag en dan niet fit zijn. Ik hoop dat ze een leuke dag heeft morgen! Ze zal wel compleet versleten terug komen haha. Merk ik ook bij m'n oudste, die sliep overdag niet meer, nou sinds het MKD dus wel weer. Of al in de taxi of bij thuiskomst meteen in z'n snoozehoek. Haha mannen en hobby's, tja ik wil niet voor niets buiten wonen zullen we maar zeggen. Mijn man ziet echt overal 'handel of een kans' in, wat leidt tot een enorme verzamelwoede (lees: overal onbruikbare zooi) en nou maakt ie wel een bescheiden winstje op dat spul, maar wat overblijft... Daar heeft ie nou net geen bestemming voor. Hij is fijn... Ah Sophia zij hebben zo'n buiten wereld gezin. Alles moet perfect lijken. Ach ja en een 6 jarige die alvast volwassen is, zonde juist de jeugd is zo mooi. Ach ja je moet maar zo denken, achter de voordeur is het dan vaak juist niet zo ideaal. Alles wijkt voor wat een ander van ze moet en zal denken. Tatie, ik denk die van mij ook. Maar hij zei niks... Hahaha hij zei vanavond wel: maareh hoe werkt dat dan? Jullie spreken af dat je om een bepaalde tijd allemaal iets schrijft?! Ehm ja zoiets... Enne zit L. (Vriendin) Daar ook bij dan? Nee die niet. Toen was hij de logica echt kwijt aan z'n gezicht te zien. Ai Lizz wat balen!! Maargoed wie weet ben je te vroeg met testen.... Ik teste bij m'n eerste op nod positief, bij m'n mk ervoor en bij m'n tweede op nod omowit en 2 dagen erna een knaller. Dat vond ik toen zo vaag... Ging er ook vanuit dat m'n lijf lekker liep te sollen. Ik was er die maand na de mk ook behoorlijk mee bezig (understatement hihi). Maar het was dus wel raak!
Spekky, dat is wel goed nieuws! Zonder medicatie kun je best ontregelen als je ineens stopt. Ik hoop dat alles snel weer bij het oude is, dan kan je alle ellende echt achter je laten. Dit is zo lastig! Sterkte hoor!
@ Spekky: Dat is fijn dat je je medicatie mag blijven gebruiken. @ Pimkey: Dus we zien jullie binnen afzienbare tijd op tv bij "Mijn leven in puin." . Mijn man gooit ook liever niets weg hoor. Hij wil zelfs zijn Pinkpop-petje van dit jaar bewaren. Waarom? Geeeeeen idee, hij weet zelf ook niet wat hij ermee gaat doen, hij vindt het "gewoon leuk" om te bewaren. Jaja...
Haha nee zo ver komt het niet hoor! Ik woon hier namelijk ook, dat zeg ik hem ook letterlijk haha. In de schuur mag hij proppen wat ie wil, zolang ik bij de vriezer kan. Nou dat kan dan ook precies, je kunt de schuur in, de vriezer openen en dat is het. De schuur is voor de rest vol tot aan het dak. Maar in huis wil ik geen partijen spullen hebben liggen. Heb na m'n vorige verhuizing zelfs dozen die na de verhuizing van daarvoor nog nooit geopend waren zo weggegooid. Kennelijk had ik het dus jaren niet gemist/nodig, dus kon het wel weg. (Waren wel echt alleen mijn spullen haha)
Spannend nog Liz en Jolene! Wanneer willen jullie gaan testen? @ Tatie, Florida is tot nu toe leuk! Vooral nog rustig aan gedaan na de reis en gezwommen. Morgen vertrekken we naar Miami (5 uur rijden) en blijven we daar 2 dagen. @ Twijfel, die heb ik ook wel eens en dat is eigenlijk vooral als we een dag weg gaan ofzo omdat we nu ieder op 1 kind letten Maar dat zal ook vast wel goed komen.
Buikgriep of ???? Bleef maar misselijk en ondanks dat ik pas vrijdag mijn NOD heb toch ff testje gedaan vanmorgen. Ik probeer zo ff foto te uploaden, kunnen jullie mij helpen?! Streep was er binnen 5 minuten en ik hoefde niet eens te turen
Mvnn2: ja ik zie m ook!! Leuk!! Afwachten!! Kwam ff snel kijken voor lizz en jolene... maar dus ander nieuws Hier gisteravond opeens bruin bloed! Pfff!!! En mn man kwam met de rot opmerking:'valse test?' Grrrr jank jank jank, hoi hormonen zeg dan niks als je me niet op kan beuren!! Gelukkig was hulplijn bloemmie in de buurt vanmorgen weer getest en nog steeds een mooie streep dus ben weer opgelucht. Achteraf was mn man ook geschrokken en wistie niet wat hij zeggen moest nou goed, dat was mijn belevenis weer. Ga zo de oudste ophalen van de psz!
Hè bah Zazou! Dat is altijd schrikken. Is het nu wel weer gestopt? Pfff mannen ook Hier gematigde blijdschap. Het is nog vroeg natuurlijk maar ja ik zie dus echt niet als enige iets en dat schept goede hoop! Nu overmorgen weer testen en kijken wat er dan gebeurd! Daarbij het gevoel wat ik nu heb. Ik ben zoooo misselijk. Kan ik me ook niet herinneren van vorige zwangerschappen maar dat is nu echt heftig aanwezig! Eet al 4 dagen niks. Vandaar dus ook mijn vroege test. Ben ook wel erg nieuwsgierig naar Lizz en Jolene! Hoe is het ermee dames?
Dag allen, Zoals gezegd vandaag getest... Negatief... Ik zit er behoorlijk doorheen en ben de kluts helemaal kwijt. Hoe kan het dat ik nu zover overlijd ben? Ben ff helemaal van de kaart. Ga er even over nadenken en het laten bezinken. Gr Jo
He jolene, wat een =£=£$(×*=&÷&# zooi zeg!! Wat gek allemaal en wat wordt je misleid door al je kwalen en overtijd gaan. Snap dat je er helemaal van slag door bent. Dikke knuffel voor jou!!! Had het jou zo gegund!! En zo gehoopt voor je. Weet gewoon niet zo goed wat ik verder moet zeggen. Vind het zo rot voor je! Sterkte!!
Hè bah Jolene, ik kan niet veel toevoegen aan wat de andere dames al gezegd hebben, het is je zo gegund. Misschien heb ik dat eerder gemist maar zou je geen bloedonderzoek willen laten doen bij de ha? Dat geeft toch altijd wat preciezere uitslag, of heb ik het nu mis?