Wie gaan voor/zijn zwanger van derde kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Liz88, 8 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jolene

Jolene Actief lid

10 dec 2010
    272
    0
    0
    Nederland
    Dag allen,

Ergste schrik gehad, en weer met beide benen op de grond met m'n twee meiden en man.
    Bloedonderzoek lijkt me niet nodig. Negatief is negatief toch? Ik ben 4 a 5 dagen over tijd. Het is allemaal zo raar. Vorige ronde was 31 dagen voor mijn doen al heel lange cyclus, en nu zelfs nog langer! Misschien ben ik wel schijnzwanger hahahaha! Heb ik straks een schijnbaby...

Hoe dan ook, wat raar blijft is dat piepkleine beetje donkerbruine bloedverlies. HA, daar moet ik heen. En dan uitsluiten wat er allemaal aan de hand kan zijn, en anders gelukkig zijn met twee lieve meiden. Daar kom ik wel overheen.

Lief van jullie allen, fijn om van me af te kletsen. Mama van nu nog 2, gefeliciteerd! Dat is een streep!

2. He wat jammer! Is iets wat ik ken van mijn vroegere cycli geen pijl op te trekken, heel frustrerend! Dikke knuffel voor nu!

3. tatie

tatie Fanatiek lid

21 feb 2014
    1.026
    110
    63
    Jolene, he wat ontzettend jammer en verschrikkelijk balen!! Het is je zo gegund! Misschien inderdaad eens naar de HA, wat die kan zeggen bijvoorbeeld over dat bloedverlies.

Mvnn2, ik ben een slechte tuurder en zie eerlijk gezegd niets, maar alle anderen gelukkig wel, dus het zal aan mij (of mijn beeldscherm) liggen. In ieder geval een voorzichtige gefeliciteerd! En op naar een knaller over een paar dagen!

ZaZou, dat is zeker schrikken, maar gelukkig had je steun aan Bloemmm. En een knaltest is dan ook prettig.

Hier vandaag een flinke temperuursdaling, dus morgen zal het goed doorbreken. Wel mooi, had ik vandaag nog een goede, rustige dag op m'n opleiding. ;)

4. Amethist

Amethist Niet meer actief

@ Pimkey: Hahahaha, ik zie het helemaal voor me, de vriezer in de schuur :D.

@ MVNN2: Ik zie een streep!

@ ZaZou: Altijd leuk zulke opmerkingen :x.

@ Jolene: Wat balen zeg :(. Dikke knuffel!

Vandaag is A. dus voor het eerst naar school geweest. Ging gelukkig heel goed. Ze heeft 2x een beetje moeten huilen, maar verder alles prima. Beetje jammer dat ik vanmorgen zelf ziek was :x. Kotsmisselijk en aan de buikloop *GROM*, maar ik wilde persé mee met wegbrengen, dus ik heb mezelf toch maar in mijn outfit gehesen en heb een paar kotszakjes meegenomen voor in de auto. Die zijn gelukkig ongebruikt gebleven. Ik voel me verder ook niet meer ziek, maar ik ben wel echt zo slap als een vaatdoek. Maar goed, ik heb al besloten dat ik morgen gewoon ga werken, dus ik ga zo nog even een cake bakken om morgen uit te delen op mijn werk (ben morgen jarig).

5. sanntje

sanntje Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.304
    1
    36
    Vrouw
    NULL
    Klinkt lekker amethist, cake bakken!! Maar als ik zo je berichten allemaal even voor de geest haal kan je zoiezo wel lekker koken/bakken!!

Zo, en ik heb me ziek gemeld. Wat een drempel is dat toch altijd voor me. Maar de misselijkheid blijft maar aanwezig. De kots achter in m'n nek, maar goed niet over te geven... Dus echt zo'n constant beroerd gevoel, 24/7. Wordt er snachts ook wakker van inmiddels. Eten is minimaal, steeds kleine beetjes maar daardoor blijft t honger gevoel, waar ik ook misselijk van wordt, als ik meer eet wordt ik ook misselijk... Best misselijk dus ;)
    In ieder geval, thuis kan ik alleen nog maar liggen nadat ik gewerkt heb en ik wil thuis ook nog kunnen functioneren. Das nu niet t geval dus vandaar m'n ziek melding.
    En dan mezelf nu schuldig voelen.... Whyyy???
    Ben zooooo onzeker dan he... Bleh.

6. tatie

tatie Fanatiek lid

21 feb 2014
    1.026
    110
    63
    Stoer van je meisje, Amethist! Kan trouwens wel zien van wie ze dat heeft, want jij gaat dus ook gewoon door ;) Hopelijk voel je je morgen weer beter en in ieder geval voor ik het vergeet alvast een heel fijne verjaardag gewenst!

Fijn dus dat A een leuke dag heeft gehad en dat het zo goed is gegaan. Ze zal ook wel echt uitgeput zijn geweest vanavond?

7. tatie

tatie Fanatiek lid

21 feb 2014
    1.026
    110
    63
    Heel wijs besluit Sanntje! Zwangerschap en gezin gaan gewoon voor; altijd.

Balen dat je zo misselijk bent weer! Toevallig had ik het vandaag heel even (zo'n vlaag), omdat ik achteruit reed en het warm was en ik wist meteen weer hoe erg het kan zijn. 'Grappig' toch dat je dat nooit echt kunt onthouden, maar pfff, ik heb met je te doen.

8. Amethist

@ Sanntje: Goed dat je je ziek gemeld hebt. Zo kun je toch ook niet functioneren. Ik hoop dat de misselijkheid snel minder wordt. Kun je er niet iets tegen krijgen?

@ Tatie: Haha, ja, ik ben niet zo goed in ziek zijn :). Maar ik ben ook al een paar geveld door een buikgriep waarbij ik een innige band met de wc-pot had ontwikkeld en dan heb zelfs ik geen enkele keus dan thuis blijven.

9. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ga zo alles bij lezen, kwam even voor Jolene en Liz.
    We hebben visite, dus heb niks bijgelezen. Doe ik vanvond gelijk!
    Jolene echt niet leuk dit :(.. Ik gun het je zo enorm! Baal ook vreselijk met je mee :(. Dikke dikke knuffel!

Mamavannunog2: Ik zie het ook duidelijk! Prima streepje voor zover voor NOD! Voorzichtig gefeliciteerd!

10. Anba

Anba Actief lid

11 jul 2014
    194
    0
    0
    Ik zie volgens mij ook wel een vaag streepje Mvnn2! Top. Hopelijk overmorgen nog duidelijker.

Ik lig alweer in bed. Ben zooooooo moe! Vanavond weer geen eetlust en beetje misselijk. Dus nu snel proberen te slapen.

11. Amethist

Oh mensenkinderen, net onder het cake bakken werd ik me toch ineens beroerd. Het kwam er op het toilet aan alle kanten uit (eet u smakelijk ;)). Gatverdamme :x. Ik wil niet ziek zijn!!! Ik hoop vurig dat het bij deze uitspatting blijft.

12. Pimkey

Pimkey Bekend lid

1 jan 2013
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ai Ai Jolene, dat is echt zo niet mooi... Grrrr oneerlijk is het! Baal ook enorm voor jou. Je was al zo onzeker en dan dit.

ZaZou dat is ook schrikken!! Bah wat een nare actie van je lichaam. Je hoort immers op een roze wolk..

Amethist wat een sterke dame!! Hartstikke ziek en gewoon gaan! Dapper en gelukkig was het wel leuk. Anders hebben ze er meteen zo'n gevoel bij.... En jij begint zo te lezen ook! Het heerst ook zo, hoor veel mensen met griep/keelpijn. Kreeg wel zin in cake door je verhaal hahahaha. En ik zat al in de kast te graven, maar geen cake of iets anders zoets. Staat m'n man achter me, ja eh hoor 'ns, jij knaagt weken op astronauten voer, echt niet dat je het resultaat er weer bij eet!

Argh DRAAK dat t is! Okay hij heeft gelijk... Dat dan weer wel, maar grrrr soms heb je zo'n zin in wat. Zoals dus nu in cake.
    Haha ja mijn vriezer in de schuur, een heilige regel hoor. Die ga ik ECHT niet uitgraven. Dus m'n vierkante meter wordt gerespecteerd hahaha.

Nou hier nog 6 pilletjes te gaan....

13. Spekky

Spekky Actief lid

6 jul 2014
    295
    0
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    He gets Amethist, wat balen! Ik zou lekker niet gaan werken morgen en thuis een feestje bouwen op de wc ;) Grapje hoor, hoop echt dat je je morgen beter voelt!
    Spannend he, die eerste schooldag... Fijn dat het goed ging! Tim moest ook huilen toen ik wegging, wel even slikken hoor... Gelukkig was ie helemaal enthousiast en blij toen we hem weer ophaalden, ben echt trots op m'n mannetje :)

@sanntje, dat beter voelen geldt natuurlijk ook voor jou, goed dat je aan jezelf denkt. Ik herken het wel hoor, dat schuldig voelen. Maar ik heb nu superlieve collega's (en manager) die heel begripvol zijn, dat scheelt wel.

@Jolene, wat k*t meid... Hoop dat je snel duidelijkheid hebt wat er aan de hand zou kunnen zijn (of liever nog: dat je een wat langere cyclus hebt deze keer en alsnog een posi test mag vasthouden!)

Wie heeft er trouwens ervaring met ovulatietesten? Ik heb de laatste paar dagen getest, en tot gisteren leek het langzaam op te lopen (dacht ook echt dat m'n ei eraan zat te komen). Maar vanmorgen was ie ineens weer lichter. Kan het zijn dat ik gistermiddag/avond m'n ei heb gehad en de positieve test gemist heb, gaat dat zo snel? Of zeggen oplopende/wisselende testen sowieso niets bij LH?

14. Pimkey

Pimkey Bekend lid

1 jan 2013
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb bij m'n tweede ovulatietesten en temperaturen gebruikt/gedaan toen m'n geduld opraakte ;) Ik vond de combinatie prettig want de ene maand vond ik de LH piek duidelijk en sommige maanden hetzelfde als nu bij jou, dat de streep alweer minder dik werd. Weet wel dat het ook erg afhankelijk is van het moment dat je test. Als je piek bijvoorbeeld 's morgens erg vroeg in de ochtend is en je test de avond ervoor. Dan knalt ie nog niet, de avond erna kan hij al weer minder zijn. Met temperaturen kun je na een 2 dagen oplopende temperatuur (na je dip) je vermoeden bevestigen

15. Spekky

Spekky Actief lid

6 jul 2014
    295
    0
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    Thanks Pimkey, ben nog echt een groentje op dit gebied haha! Wel ben idd ook aan het temperaturen, dus wie weet gaat ie morgen wel omhoog, maar ik betwijfel het. Ik ga toch donderdag het zkh bellen als ik nog niet ongi ben en vragen of ze een echo ofzo kunnen doen om zeker te zijn dat de boel niet verkleefd is.

En nog maar 6 pillen voor jou, dat gaat lekker snel!!

16. Pimkey

Pimkey Bekend lid

1 jan 2013
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Denk dat het wel verstandig is ja! Gewoon laten checken just in case...
    Hier schiet het inderdaad op, zondag de laatste en dan afwachten ;)

17. mo leannan

mo leannan Niet meer actief

Goedenavond! Hier moe! En de week kruipt voorbij nu vind ik ;)

Springday super dat het reis erheen mee is gevallen!

tatie misschien wel beter ivm operatie die komt maar op roze was ook wel heel erg leuk geweest :D knuffs!

Liz oh zo! Nee 23 ei en dan 28 ongi klopt niet! Gelukkig nu bib!

twijfel aan derde ja heel herkenbaar. Ik wil, zo graag maar soms kruipt het tot mij en denk ik kunnen wij dit? kan ik dit? dus ben erg blij om te lezen dat jullie dit allemaal hebben en zal het dus heel normaal zijn :) Ik vind het dus nu net als toen bij de eerste. we wouden graag zwanger worden en toien de test de eerste ronde meten positief was moest ik zowel huilen van blijheid en daarna van angst, wou ik dit wel? nouja te laat haha pfff en bij een tweede weet je wat er komen gaat. Tegenwoordig kiezen mensen maar voor 2 kids en dus een 3e is spanennd, kun je het aan etc? Maar waar moeders 12 kids krijgen is 3 echt niks haha (een vriendin heeft 10 kids namelijk en heeft nog tijd over lol). Maar om weer zo'n ukkie te krijgen, te voeden en bij mij te dragen en te zien groeien.. ik zie dat als ik naar mijn kids kijk en zo erg van geniet!

sanntje gelukkig niet meer ziek! en wat een bemoeial en irritante mens zeg! Heel normaal meid, je schuldig voelen, maar wel goed dat je ziek heb gemeld want rust helpt ook! waterijsjes een en rusten!

amethist ik vind jouw schrijf/vertel stijl ge-wel-dig :p en super dat school goed ging maar minder van jou, knuffs!

spekky heel fijn dat jij gewoon jouw meds nog kan slikken! Nee je hebt geen haast maar als je ervoor gaat is 1 dag teveel, vooral als het mis is gegaan, weet ik uit ervaring. Ik hoop dat jouw lijf snel weer op gang is! De mijne was dat wel steeds, dat vond ik wel fijn
    heb je een foto van jou ovu rij? Het kan zijn dat jouw piek gemist heb. Ik teste s middags want de bijsluiter gaf dat ook aan. Dus teste ik eind van de middag altijd

MVNN2 ik zie hem in zonder te moeten turen, spannend!

zazou opeens bruin bloed is niet fijn! Bij mijn eerste 2x gehad brrr

jolene neee hoe kan dat nou, witte test :( ik snap het ook niet en vind dit wel heel erg vervelend voro je meid!! mega knuffel!! Ik zou ook naar de huisarts gaan!

Pimkey mee eens met jouw heilig vierkante meter!!! afblijven en vrijhouden die boel! *telt af met pimkey*

Zo nu snel naar bed met mijn boek, ben te moe gewoon :(

18. Liz88

Liz88 Actief lid

5 jun 2014
    463
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ahh nee Jolene wat balen meid, had goede hoop voor je. Ik blijf voor je duimen dat je later je ei hebt gehad en misschien toch nog positief test. Knuff

Hier nog steeds niet ongi en ook niet echt tekenen er van. Zondagmiddag en gisteren had ik mega pijn links in mijn buik, wat ik herken als echte ei pijn. We hebben zaterdag geklust en gisteravond ook nog maar voor de zekerheid..misschien dat ik een heel laat ei heb ofzo. Maar had nu niet echt dat slijm wat ik ruim twee weken geleden wel had..dus snap er weinig van haha.
    Mocht ik niet ongi worden dan doe ik donderdagochtend nog een test en als die negatief is dan blijf ik maar wachten tot over twee weken ofzo.
    Dus blijft nog spannend allemaal..voel van alles hihi

Spannend Pimkey nog een paar pilletjes..

Amethist, wat goed van je grote meid en beterschap

Sanntje, ik herken het hoor..kan me ook nooit ziek melden. Nu werk ik bijna drie jaar bij mijn huidige baan en heb ik me ook nog nooit ziek gemeld..vind dat ook zo moeilijk. Beterschap.

Anba jij ook beterschap meid, rustig aan.

Mvnn2..Ik zie ook een streepje hoor, spannend. Wanneer ga je weer testen??

Zazou, is het nieuws al een beetje geland bij je?:)

Mo succes op het wachtbankje.

19. MamaVanNuNog2

MamaVanNuNog2 Bekend lid

19 jun 2014
    540
    1
    0
    Natuurlijk ben ik veel te ongeduldig om een paar dagen te wachten en heb meteen vanmorgen weer getest hihi. En zie hier het resultaat samen met die van gisteren

Bijgevoegde bestanden:

20. MamaVanNuNog2

MamaVanNuNog2 Bekend lid

19 jun 2014
    540
    1
    0
    @amethist: gefeliciteerd!!! Beetje opgeknapt hoop ik? Zou sneu zijn als je je hele verjaardag boven de pot hangt!

@Lizz88: tjee hee wat maakt jou lichaam er een circus van dan, balen dat je nergens zeker van kunt zijn. Ik duim stiekem toch nog voor je voor een positieve test later deze week! Maar maar goed dat je de 'extra late eisprong' wel benut hebt. Baadt het niet.....

@Spekky: ik zou denk ik ook ff laten checken voor de zekerheid. Je kan het maar weten. Met ovulatie testen hier geen ervaring dus kan ik je niet mee helpen ben ik bang.....

@Pimkey whaha ik zou wel eens beelden willen hebben bij die gesprekken tussen jou en je man. De manier waarop je het omschrijft maakt me er nieuwsgierig naar hoe dat eruit moet zien

@mo leann; echt, een vriending met 10 kinds?? :$ wow diep respect. En wij maar twijfelen of we er 3 aan kunnen haha

Hier begin ik inmiddels wel wat blijer te worden na de test van vanmorgen. Het word wel steeds echter natuurlijk zo. Had net zondag 6 nieuwe testen aangeschaft dus denk dat ik zo lekker doortest tot mijn NOD haha.

Deel Deze Pagina