Wie gaan voor/zijn zwanger van derde kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Liz88, 8 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.626
    9.138
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Ff snel vanaf mn werk.

Ik mag alweer naar de volgende ronde denk ik. Vanmorgen helderrood bloed op dag 22. Normaal duurt mijn cyclus tussen de 4-5 weken, gemiddeld 30 dagen en nu dus maar 3. Snap er niks van. Heb ook al de hele week een zeurend gevoel in mijn buik.

2. @mvn2! Wauw dat gaat goed op nod een knaller denk ik zo!

@amethist! Gefeliciteerd, hopelijk voel je je beter!

@mo! Help 10 kids, en dat in deze tijd! Ik vind 3 genoeg :D

ik ook gezegend met vette keelpijn en hoofdpijn! Hij is fijn want mijn man gaat vannacht voor 6 dagen op reis pffffffffff

3. MamaVanNuNog2

MamaVanNuNog2 Bekend lid

19 jun 2014
    540
    1
    0
    Balen Nelta! Zou geen innesteling kunnen zijn? Of is het echt net zoveel als bij menstruatie?

Thnx Sophia! Wel balen dat je je nou net zo voelt als je man ook nog eens weg gaat! Beterschap!!

Nog een leuk dingetje ontdekt: als het allemaal goed mag blijven gaan is mijn uitgerekende datum 15-05-2015. Vind ik zelf toch wel een hele mooie datum :p

4. Amethist

Amethist Niet meer actief

@ MVNN@: Mooie streep al hoor!
    Dank voor de felicitatie.

@ Sophia: Dank je wel!

Nou zeg, mijn verjaardag begon echt k*t. A. ging vandaag voor het eerst met het busje mee. Ten eerste was hij een kwartier te vroeg en deed die chauffeur ook nog chagrijnig dat ze nog niet klaar was. En toen ik haar in het busje wilde gaan zetten zag ik gewoon dat er helemaal geen autostoeltjes en/of zitverhogers in zaten :$. Dus ik heb hem heel duidelijk gemaakt dat ze zo echt niet meegaat, dat ze wel dood kan zijn als er wat gebeurt. Man, ik was echt woest :x, mijn bloed kookte. Dus ik heb een stoeltje uit onze eigen auto gehaald en die erin gezet. Mijn man heeft vervolgens vanmorgen de taxi-service gebeld en die waren ook not amused, want de chauffeur moet gewoon bij hun, aan de hand van de lijst die hij krijgt waar ook de leeftijden van alle kinderen opstaan, stoeltjes en zitverhogers op komen halen. Dus nou ja, ik was flink over de zeik ;).

5. @ amethist! Dat meen je niet, belachelijk!

Tja ik baal ook, maar t hoort erbij.... van het weekend had ik last van hormonen en heel veel gehuild. Ik kijk er erg tegenop, maar nu gaat t weer hoor. Hormonen zijn tot bedaren gekomen :D ik ga vroeg naar bed deze dagen, dat zal wel helpen! Ik zou eel willen dat ikmeer vriendinnen in de buurt had, donderdag komt mijn beste vriendin me gezelschap houden. Ik hoop dat het weekend ook nog iemand me gezelschap houdt :) wij hebben een vriendenclub waarvan er 3 geen kids hebben en 2 wel. Zonder kids hebben het altijd druk... en met kids hebben ook zat te doen.
    En ook niet in de buurt, hier veelal mensen met volwassen kinderen, das best jammer.
    dus wie wil mijn vriendje zijn:D

6. sanntje

sanntje Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.304
    1
    36
    Vrouw
    NULL
    Hihi Sophia ik wil je vriendje wel zijn hoor. Ik heb hetzelfde probleem.... Weinig vrienden in de buurt. Diegene die ik heb hebben geen kids en willen vanalles wat niet gaat met 2 kids. Lastig dus...
    En die hormonen zijn helemaal maar lastig soms ja!!

7. @sanntje! Lastig is dat he! Jij woont toch in de buurt van Eindhoven? Of vergis ik me?

8. Amethist

Amethist Niet meer actief

@ Sophia: Oh, dat is echt balen zeg dat je je beroerd voelt. Ik heb hetzelfde probleem hoor, sowieso niet zo heel veel vriendinnen en ook bijna niemand in de buurt :(. Helaas wonen wij ook niet bij elkaar in de buurt.

9. Liz88

Liz88 Actief lid

5 jun 2014
    463
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jaa mvnn2 dat kan niet missen, heel duidelijk. Gefeliciteerd meid!!
    En het is inderdaad erg verwarrend allemaal, hoop dat ik snel duidelijkheid heb.

Dat is wel erg kort Nelta, wat vreemd.

Gefeliciteerd Amethist!!
    Jeetje wat idioot van die chauffeur, dat kan toch niet zeg..

Wij zijn ook de eerste van de vriendenclub met kids. 1 stel wel maar hun dochter is bijna 9.
    In de familie wel wat kids van de zussen en andere vrienden van ons ook maar die wonen wat verder weg.
    1 vriendin woont wel dichtbij en heeft ook twee meiden dus ook druk.

10. mo leannan

mo leannan Niet meer actief

Spannend zo! klink wel goed vind ik!

11. mo leannan

nice!!!! mooi blijven oplopen testjes!!

12. mo leannan

wat raar! en niet leuk! vloei je nog of was het eventjes?

13. mo leannan

toch Van Harte Gefeliciteerd!! En ik zou ook woest zijn, wij gaven ons autostoel wel mee, maar dat was afgesproken. Busjes die echt voor moeten rijden (ons was regulaire taxi). En ook nog chaggo zijn omdat hij zelf te vroeg was :/ Ik zou ook koken!

14. mo leannan

Ik wou ook vragen geen vrienden of familie in de buurt om af en toe mee te helpen? Moet deze week nazomeren, dus ook mogelijk om naar de kinderboerderij te gaan?

15. mo leannan

Zo ik ga even dutten met de jongste (hoop dat hij meewerkt) want ik blijf moe lijkt het wel ><

16. Jolene

Jolene Actief lid

10 dec 2010
    272
    0
    0
    Nederland
    Dag allemaal!

Sorry dat ik direct weer over mezelf begin (ik lees jullie stukjes echt allemaal), maar wilde laten weten dat ik do een afspraak bij de ha heb gemaakt (samen met manlief). Nog steeds niet ongesteld en dit nog NOOIT eerder gehad. Ben zelfs altijd super regelmatig.
    Vanavond acupuncturist (zij is ook gynaecoloog), hoop dat ik daar ook wat meer duidelijkheid krijg. Ik ga er echt van uit dat ik niet zwanger ben, anders kan een witte test toch niet?! Ga er eerder vanuit dat ik deze maand helemaal geen eisprong heb gehad (heb ook niets gevoeld). En dan dat rare, kleine beetje bruine bloed. Ik ben er voor mijn gevoel allemaal veel te veel mee bezig en snap er geen snars meer van.

Een raar ding is ook dat er na de zomervak. opeens een soort switch bij mij is omgegaan van 'nu moet het', terwijl ik normaal gesproken relaxedheid zelve ben. Dit zal wel negatief werken. Zucht.

Hoe dan ook, ben weer wat opgekrabbeld. Hoe vreemd het ook klinkt, ben ook altijd weer 'opgelucht' als ik ongesteld ben. Het uitblijven ervan vind ik niet leuk. Heb een vreemd gevoel in mn bovenbenen dus hopelijk breekt het snel door.

Dank allen voor de lieve reacties. Heb er veel aan.

Liz en MMvn2, Succes allebei, hoop het beste!!

17. sanntje

sanntje Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.304
    1
    36
    Vrouw
    NULL
    Jolene je hoeft je niet te verontschuldigen!!! Gooi lekker je verhaal eruit. Daar is dit forum tenslotte ook voor. Kletsen, hart luchten alles kan.
    Beter van je afschrijven dan het opkroppen. Hopelijk weet je na vanavond iets meer. Ben wel erg benieuwd. Laat je wat weten?
    Ik heb dit ook gehad.... Altijd 28 dagen en ineens overtijd.... Geen ei gevoeld, nega test... Maar wel kort daarna zwanger! Tuurlijk loopt t bij iedereen anders maar hoop gewoon dat je moed blijft houden en dat jullie wens uit zal komen!
    En goed dat je een afspraak hebt gemaakt. Succes alvast vanaaf!!!

Amethist GEFELICITEEEEERDDDD!!!!!

18. sanntje

sanntje Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.304
    1
    36
    Vrouw
    NULL
    Nelta balen zeg!! Maar wel duidelijk ongesteld dus. Hopelijk meer geluk de volgende ronde!!

Sophia ik kom uit de buurt van Eindhoven. Woon daar niet meer. Weet nog wel waar jij woont en das niet echt in de buurt.
    Vanuit waar ik eerst woonde zou ik dik een half uur van je vandaan wonen. Nu dik een uur, zonder files. M'n vorige werk was daar namelijk in de buurt.

19. Dan had ik t niet slecht onthouden :D

20. Pimkey

Pimkey Bekend lid

1 jan 2013
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Amethist van harte gefeliciteerd vandaag!!!

Ai Nelta dat is vreemd, niet leuk! :x Nog steeds bloed of inmiddels gestopt?

Hmz Sophia, bah meis, ben je niet lekker :x en dan is je man weg. Hopelijk komt er een vriendin bij je! Groningen is wel wat ver... Maar vind je wel erg gezellig hoor!!

Jolene, ik hoop echt dat de acupuncturiste je meer duidelijkheid kan geven. Dit is zo vreemd!:x Wat de rest ook al zegt: wel hoop houden hoor!

Deel Deze Pagina