Hmm een heel bericht boze smiley's ook niet leuk! Mo hoe is het bij jou? Ook nog maar even tot het testen!! Spannend! Lizz ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt. Jij al weer nieuws rondom je huis? Mvnn2 haha gesprekken tussen mij en m'n man? Eh ja die zijn vaak nogal praktisch van aard. Maar je mag gerust komen kijken hoor hahaha Nou van de stroom bezoekers van ons pretpark (huis) komt geen eind. Maar geen bod, grrrr. De buren hebben het inmiddels verkocht! Een concurrent minder dus! Krijg er redelijk de balen van hoor! Wil er vanaf!
Thanx pimkey! Vind mezelf momenteel een grote hormonale zeur manlief gaat op studiereis met 20 vrouwen naar zuid Turkije. Ik ben stik jaloers (normaal nooit last van) en dan ook nog 5 nachten in een luxe hotel. En ikke 6 dgn alleen met de kids, geen auto en een snothoofd ik vind mezelf gewoon ff heel zielig en zou t liefste mee gaan. Even all inclusive en genieten!
@vrienden, tja wat zal ik er van zeggen. Heb de hoop opgegeven hahaha klinkt heel dramatisch. Heb wel vrienden, maar afstand werkt beperkend. Je ziet elkaar minder als je zou willen, maar we appen/bellen wel. Ik kom namelijk niet uit Groningen, de mensen uit m'n studietijd zitten veelal in het westen van het land. Dat vind ik best wel jammer hoor. Maar m'n man heeft hier z'n leven dus weggaan is geen optie. M'n familie woont ook allemaal in t midden van Nederland. Ben dus op leuke collega's na best alleen. M'n man heeft z'n broers en hun gezinnen en natuurlijk zijn zij er ook voor mij. Maar dat is wel anders, als jullie begrijpen wat ik bedoel... Heb met een aantal heel bewust gebroken, we waren allemaal carrière dames. Prima en leuk, maar zo onbegripvol toen ik koos voor het hebben/krijgen van een gezin. Dat vonden sommige ONBEGRIJPELIJK. En ik op mijn beurt vond dat standpunt weer onbegrijpelijk.
ja nog steeds, wel wat minder dan een eerste dag menstruatie. Geen idee of ik dit nu weer als dag 1 moet zien.
Tja ik ben heel vaak verhuisd vroeger, ook in België en Luxemburg gewoond. Helpt niet bij opbouw vriendenclub.... ben sowieso niet van handenvol vrienden hoor, heb graag een fijne club om me heen. Die hebben wij ook, maar zoals gezegd 3 stellen geen kids en hebben groot sociaal leven en mijn twee vriendinnen van vroeger met kids hebben ze al ouder dan 10jaar. Heel andere fase. Iedereen wil graag helpen, maar uiteindelijk hebben ze geen tijd. Ik zou graag meer vriendinnen hebben in dezelfde fase.....
Nee nog geen nieuws pimkey..gaan de foto's nog even weer verfrissen en met open huis mee doen. Weet je ook waarom mensen geen bod doen? Geeft de makelaar ook aan waar ze door afhaken ofzo? Oh dan ben je idd wel zielig Sophia..zou ik ook niet tof vinden. Jolene goed dat je naar de ha gaat, hopelijk heb je snel duidelijkheid want dit schiet ook niet op. Hopelijk snel goed nieuws..
Hoihoi! Jolene: geeft niks meid!! We snappen het wel! Goed van je afspraak met de ha en fijn dat je man mee gaat! Hopelijk komt er wat uit.... Amethist: gefeliciteerd!!!!!!!! Ondanks t rottige begin van de dag heb je t hopelijk leuk gehad. Sophia: pfff ja daar zou ik ook flink de balen van hebben. Kom maar lekker hier klagen en niet teveel eisen van jezelf deze 6 dagen. Komt daarna wel weer! Lizz: al duidelijkheid? Vrienden: hier ook niet echt vrienden in dezelfde woonplaats. Wel kennissen waar we geregeld mee afspreken maar dat moet zich nog verder ontwikkelen. Sinds kort wel heel leuk contact met een buurvrouw uit de straat. Zij heeft een dochter die ptecies tussen onze kids invalt. Dat is wel heel leuk! en t klikt goed. goede vrienden wonen door heel t land. Maarja lang leve whatsapp enzo Hier liggen de kids erin. Oudste heeft het super naar zn zin op de psz! Zo fijn!! Komt steeds meer los. Hij herft er alleen 1 of ander vaag brul geluid aan over gehouden. Heeeeel irritant. Geef er maar geen aandacht aan dan is het hopelijk snel over. Vanmorgen met de buuf thee gedronken terwijl de meisjes aan t spelen waren. Heerlijk! Ja t bevalt wel die psz Vanavond 4handen op 1 buik!! Tot later meiden!!
Heel begrijpelijk hoor Jolene.. Fijn dat jullie naar de HA gaan. Dikke knuffel! Liz, Ik hoop alsnog op een mooie positieve test voor jou deze maand! Sophia, oh ik zou ook enormmmmmm balen! Lekker hier komen zeuren hoor inderdaad. Daar zijn we voor! Pimkey, aan de ene kant fijn dat het huis naast jullie verkocht is.. Maar kan me ook voorstellen dat jullie ook graag willen! Duim voor jullie! Amethist gefeliciteerd met je verjaardag! Wat een gedoe en narigheid vanochtend zeg 😩😩.
Haha Sophia je bent geen zeur hoor! Gewoon zwanger haha. En als mijn man met 20 vrouwen in een luxe hotel in de zon zou zitten. Mwah was ik ook een tokkie jaloers hoor! En zeker als je zelf beroerd bent. Lizz de reden van gister was dat de woonkamer te klein is. Tja zo is het telkens wat. Soms helpt het opnieuw aanmelden wel hoor in de kijkcijfers!!
Hahaha ik heb eigenlijk nooit last van die vrouwen, it comes with the job! Mijn hormonen hebben er nu last van geloof ik
Jaa ik hoop ook snel op duidelijkheid meiden. Hopelijk donderdag gewoon twee streepjes. Nog steeds niet ongi in ieder geval. Ja idd Pimkey zo is er altijd wel wat.
@ Jolene: Geeft niks hoor dat je met jezelf begint. Het is toch ook super frustrerend dat je nu niet weet waar je aan toe bent én dat het zwanger worden maar niet wil lukken. Ik snap helemaal dat je daar je ei over kwijt moet. Goed dat jullie een afspraak bij de ha hebben gemaakt, ik hoop dat hij/zij je kan helpen. @ Pimkey: BLEGH! Wat balen al die vruchteloze bezichtigingen. Hm, nou niet echt leuk zulke "vriendinnen" die geen begrip kunnen opbrengen voor de persoonlijke keuzes die jij/jullie maken. @ Sophia: Pffff, je man op stap met 20 vrouwen... Ik ben helemaal niet jaloers, maar dat zou ik ook echt niet relaxed vinden. Dikke KNUF voor jou en je hormoontjes . Dank voor alle felicitaties! Mijn man heeft vanmorgen nog gebeld met het taxibedrijf dat het leerlingenvervoer verzorgd en de contactpersoon daar was ook nogal onaangenaam verrast door mijn mans telefoontje. De chauffeur heeft een lijst met o.a. de leeftijd van de kinderen die hij moet ophalen gekregen en aan de hand daarvan moet hij bij het taxibedrijf dus zitverhogers en/of autostoeltjes ophalen. Mijn man heeft de chauffeur er vanmiddag nog op aangesproken en de chauffeur heeft toegezegd dat er donderdag, als A. weer mee moet, stoeltjes/zitjes zullen zijn. Nou, dat is 'm geraden.... Ik zit nu verder heel gezellig alleen beneden op de bank. Mijn man ligt op bed. Dus ik heb maar een lekkere dikke plak van de cake die ik heb gemaakt voor mezelf afgesneden .
Hallo dames, ik kom er weer even tussendoor gefietst. Mvnn2: wat een duidelijk positieve test! Gefeliciteerd! Amethist gefeliciteerd met je verjaardag! En wat een gedoe met dat taxibedrijf. Ik hoop dat die chauffeur ook van zijn werkgever nog goed op zijn kop heeft gehad. Geniet maar lekker van je cake! Jolene, goed dat jullie een afspraak bij de HA hebben gemaakt. Succes. Nelta wat balen zo een korte cyclus. Ik had dat voor onze tweede ook. Normaal voor mij zijn rondes van rond de 35 dagen en toen ineens een van 18 dagen. Ik had er toen ook vreselijk de balen van! Maar twee rondes erna was ik zwanger, dus komt bij jou ook vast goed! Kop op. Volgende week dinsdag hebben we weer een echo en ik begin alweer zenuwachtig te worden. Als alles maar goed is! Gelukkig heeft mijn vriend toch vrij kunnen krijgen op zijn werk, daar ben ik toch wel erg blij om. En ik ben nog steeds moe moe moe. Ik weet het, het begint een beetje afgezaagd te worden. Ik ga alweer lekker slapen. Trusten dames.
Jolene geen excuses geven meis!! totaal niet nodig! Ik sluit mij bij aan bij de andere dames! KNUFFEL!! He liz wat irritant zo, hopelijk snel duidelijkheid! Pimkey ja het begint sinds vandaag wel te kriebelen. Mijn banner kan ik niet anders maken omdat mijn LF 11 dagen is en mijn ei dus al CD13 gesprongen is. Ik merk verder niks behalve veel moe te zijn en steekjes onder, vooral met plassen en veel romig afscheiding en een beetje verkouderig. Maar vanavond.. ik maak pasta met saus, groente en gehakt en ben dol op knoflook (is ook erg gezond voor je) en het ziet en ruikt goed en vers uit maar eenmaal in de pan en samen met het gehakt moest ik bijna steeds kokhalzen, alsof ik rotte eten in de pan had. Mijn man werd ook geïrriteerd op mij want JA de eten smaakte goed en lekker en NEE er rook niks vreemd aan ... dus ik zit ff zo want ik merk verder niks zoals afgelopen ronde, toen dacht ik dat het raak was met de misselijkheid en de krampen.. nu heb ik beide niet en ben nog best rustig eronder zonder testdrang.. laatste denk ik omdat ik nu temperatuur en dat brengt meer rust. Hij was een paar dagen 36.6 en vanochtend gestegen naar 36.7 en ik besef dat ik vandaag 8dpo ben, vrijdag is 11 dpo.. vanaf woensdag vliegt mijn week altijd voorbij ivm mijn diensten dus ik ben erg benieuwd!
Klinkt goed Mo!!! De duimen draaien voor je! Haha Amethist, weer die cake! Krijg ook weer trek hahaha lekker hoor heb je er ook slagroom op gedaan? Ja het voelt inmiddels alsof we een pretpark hebben ipv een huis te koop, alles komt maar binnen kijken en doet wat hem/haar uitkomt. In dit geval niets dus haha Tja die vriendinnen is nu 3 jaar terug. Dames met een relatie met een al eerder getrouwd geweest zijnde man. Die al kinderen heeft die qua leeftijd niet zo veel verschillen met de toenmalige vriendinnen Ach ja je hebt er vast een beeld bij. Moet zeggen dat ik toen ik net zwanger was opmerkingen als: 'nou zeg maar dag tegen je carrière' of 'tja vanaf nu dus chef du aanrecht zeker' me echt raakten. Mijn m'n man was toen heel kordaat. Dit zijn geen vriendinnen maar jaloerse krengen, bij het grofvuil gooien aub. (Ik janken met al m'n hormonen hahaha) Maar toen er 1 3 week na m'n keizersnede, zonder op kraamvisite te zijn geweest een etentje gaf en vroeg: ehm moet dat kind dan ook mee?! Toen knapte er iets. Maargoed ik ben nogal conflictmijdend zoals ik al een poos terug vertelde, dus ik word niet super boos. Heb keurig aangegeven dat onze levens een dusdanig ander karakter hebben gekregen, dat het niet meer matched. Ik bedoel 'dat kind' wat met bijbehorende ondertoon werd benoemd was toevallig wel MIJN kind, grote mafkezen. Dus kortom mis ik niks aan haha. M'n liefste vriendinnetje ken ik al 12 jaar. De intensiteit van ons contact wisselt enorm door afstand. Maaaarrr als er iets is, dan staat we ook 4 uur 's nachts paraat!
@ Pimkey: Hahaha, nee geen slagroom. Dat past niet in mijn suikervrije eetpatroon . De cake is trouwens ook gemaakt zonder geraffineerde suikers, roomboter en zonder tarwebloem. Dus nog een relatief gezonden cake ook. Echt niet leuk zulke vriendinnen. Ik heb/had 1 vriendin die via mij in contact is gekomen met een nichtje van mij, waar ik sinds we tegelijk zwanger waren ook best veel contact mee had. Eerst spraken we nog met regelmaat met z'n 3en af, maar nu word ik nooit meer ergens naartoe meegevraagd. Dat vind ik best pijnlijk... Maar ja, graag of helemaal niet hoor.
Sophia niet van die nare dingen kijken!!! Daar wordt je alleen maar onzeker van. Althans ik ben nogal gevoelig dan. Haha en nee normaal doen andere vrouwen mij ook niets, maar als ik zwanger ben weer en m'n man zou dan met 20 vrouwen naar een moo hotel in Turkije gaan en ik ziek thuis zitten. Tja dan was ik wel jaloers denk ik. Ahh Anba nog een paar weekjes, dan ben je door de 'doodmoe' weken heen...
Dat is ook raar ja Amethist, jij introduceert ze en nu hebben zij elkaar. Vriendschap is een lastig iets, dat blijkt wel... Maar we hebben elkaar hier! Joh ik zat vannacht eens over het hele forum te kijken. Zijn er topics waarbij mensen elkaar echt in de haren vliegen... Poeh dan neem je jezelf toch wel iets te serieus als je het mij vraagt... Ga even ruzie zoeken op een forum hahaha. Ach ja ieder maar z'n ding (Heb stiekem wel zitten lachen om sommige fanatiekelingen)