Wie gaan voor/zijn zwanger van derde kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Liz88, 8 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amethist

Amethist Niet meer actief

@ Pimkey: Hahaha, ja de popcorn-topics :D. Ik meng me soms ook wel eens in een discussie, maar zodra het te erg wordt haak ik af hoor. Het moet wel leuk blijven.

@ vriendinnen: Ik heb gelukkig wel een aantal goede vriendinnen, op 1 hand te tellen, maar ze zijn er wel. Maar geen van allen op fietsafstand, en dat mis ik wel eens.

2. mo leannan

mo leannan Niet meer actief

Hier ook een aantal echte goede vriendinnen en eentje is wel op fietsafstand en de rest niet, da mis ik ook echt enorm. Maar geldt wel dat we staan 24/7 voor elkaar klaar en we merken er niks van de afstand en tijd als we bij elkaar zijn (tot ergernis van onze mannen ;))

Sophia ik zou ook jaloers zijn hoor!!!

Pimkey ik lees ze niet meer, kan het niet meer los laten pff haha dus beter niet te lezen.

3. mo leannan

mo leannan Niet meer actief

Jolene hoe was het bij de acupuncturist?

Anba geft niks meid, die tijd komt voorbij! gewoon aan toe geven!

4. Goed voornemen, lekker vroeg naar bed........... kan ik niet slapen:x kreeg er honger van dus nu even een boterham gegeten:D

Ik kijk nooit naar die discussies, in het verleden wel gedaan hoor maar het houd mij te erg bezig, is niet goed voor het hart:D

nou, morgenmiddag heeft de oudste een kinderfeestje dus die dag heb ik dan weer gehad qua vermaak :) donderdag zwemles, dan alleen nog vrijdagmiddag, zaterdag, zondag en maandag, maar dan weer school en peuterspeelzaal :)

nou, ik ga t weer proberen :D

5. Jolene

Jolene Actief lid

10 dec 2010
    272
    0
    0
    Nederland
    Goedemorgen allemaal!

Zo te lezen zitten jullie dagen ook goed vol met kinderfeestjes, zwemlessen en activiteiten.

De acupuncturist zei dat ze er geen touw aan vast kon knopen, m'n cyclus. Hahaha. Ze zei dat eventueel de lengte van m'n cycli aan het veranderen kan zijn, dus van gem 28 dagen naar bv 35 dagen. Ik heb haar gevraagd of ik gewoon een hele menstruatie kon overslaan, maar dat kon volgens haar niet ( jammer hoor). De bloeding kon ze al helemaal niet plaatsen.

Ik gooi het erop dat ik een medisch wonder ga worden! :p

Hier een dikke buik en grote borsten, dus hopelijk snel ongesteld. Als ik vrijdag niet ongesteld ben koop ik misschien een test, maar de uitslag lijkt me we duidelijk.

@allemaal, moeten jullie veel verbouwen of bv een nieuwe auto kopen met een derde in het vooruitzicht?

Gr Jo!

6. sanntje

sanntje Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.304
    1
    36
    Vrouw
    NULL
    Jolene wat vaag allemaal he? Zo onzeker. Laat je dan gewoon positief testen of ongesteld worden.... Dan heb je gewoon duidelijkheid.
    Maar als je cyclus mogelijk aan t verschuiven is zou je dus later je ei gehad hebben... Lastig allemaal en onzeker. Dit stukje herken ik helemaal. Hoop snel op duidelijkheid voor je.

Verbouwen: wij willen de zolder graag verbouwen maar hebben hier geen haast bij. De 2 meiden gaan deze week nog bij elkaar op de kamer denk ik. Dat ze ruim voor de 3e komt gewend zijn em ik er dan niet 100x per nacht uit hoef.
    De oudste slaapt smiddags steeds slechter/minder vaak dus t gaat nu om de nachten.
    Een andere auto is gewenst. Haha. Ik heb maar een klein autootje en die van m'n vriend is zo onpraktisch. Kunnen we nu al amper alles in kwijt.
    Voor de anderen die een andere auto nodig hebben, wat voor auto gaat er komen of zouden jullie willen? Ik heb geen idee wat nu een handige auto zou zijn voor een gezin met 3 kids en daar de kinderwagens/buggy's bij.

7. Wij hebben geen keus, auto van de zaak. We hebben een volkswagen golf station. Past veel in, alleen 3 stoeltjes achter wordt even puzzelen.

god ik ben vannacht lek gestoken, ik heb 12 muggenbeten op mijn benen:$ klote beesten :cool:

8. Liz88

Liz88 Actief lid

5 jun 2014
    463
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hopelijk snel duidelijkheid Jolene, vind het bij al raar nu allemaal dus laat staan bij jou!

Wij hebben ons huis te koop staan en een nieuw huis wat we willen passen zeker 3 kindjes in zonder verbouwen.
    Mochten we hier nog wonen dan de meiden samen op een kamer..komt ook wel goed denk ik!

Wij hebben een Ford Focus station, daar zou het met passen en meten in kunnen. De oudste zou eventueel dan op een verhoger ookal kunnen.
    En mijn man heeft een Ford Fiesta die achterin zelfs iets breder is en daar moet het ook wel in passen.
    En als 1 van ons alleen in de auto zit dan gewoon de baby in maxicosi voorin.

Hier nog steeds geen ongi en mijn buik voelt wel zwangerig aan hihi.
    Morgen testje doen.

9. ZaZou

ZaZou Fanatiek lid

18 nov 2010
    2.456
    0
    36
    Hier zou een groter huis welkom zijn haha! Hebben maar 3 slaapkamers en geen zolder. Dus 2 kids bij elkaar op termijn. Baby eerst poos bij ons op de kamer. This niet de fijnste oplossing maar het is even niet anders.

Andere auto komt er ook niet. 3 stoeltjes gaat niet passen maar 1 stoel en een zitverhoger en een volwassene wel. Niet heel prettig maar het lukt. We hebben een skoda fabia. Dus wel een hele grote kofferbak waar onze duo wagen goed in past.

Dus als ik de ideale situatie mag schtsen dan verhuizen we en kopen we een nieuwe auto :p maar als de kids klein zijn lukt t zo wel. Ik heb altijd de auto dus als ik door de weeks wegga is de auto geen probleem. Alleen als we t weekend weggaan. Nou dan is een uurtje ook nog wel te overzien hoor. We gaan lekker sparen en zien het tzt wel!

10. ZaZou

ZaZou Fanatiek lid

18 nov 2010
    2.456
    0
    36
    Oh en deze natuurlijk nog ;)

Bijgevoegde bestanden:

11. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    @zazou: mooie testen!! :)

@ vriendinnen: heb 1 vriendin die ik echt overal voor kan bereiken, die weet ook als enige dat we een derde willen. En mijn moeder is ook een goede vriendin sinds ik zelf kinderen heb. Maar toch is dat weer anders.

@verbouwing/auto: wij hebben de kamer op zolder al klaar voor onze zoon, en hij wil ook heel graag, maar we wachten tot de kerstvakantie, dan mag hij over. in november naar school en snachts nog wel eens spoken, dus met school/sint in het vooruitzicht maar even dichtbij nog (zodat ik niet snachts naar de zolder hoef). Auto hebben wij ook ford focus station :) we willen dan eigenlijk inruilen voor mondeo, maar dat zal financieel nog wel even duren, hij doet het prima en moet net passen.

Sinds ik denk dat ik zwanger ben door de pil (test was wit) weet ik niet of ik echt tot april kan wachten op te stoppen met de pil. Ik zit ermee in mijn hoofd om na deze strip gewoon meteen te stoppen! das wel heel snel, maar we waren allebei al klaar voor deze 'onverwachte' zwangerschap, dus waarom dan wachten? Vanavond eens bespreken met manlief!

12. Amethist

@ Jolene: Hm, jammer dat de acupuncturist/gyn er ook geen chocola van kon maken. Al ongesteld inmiddels?

@ aanpassingen voor een 3e: Wij moeten of A. en T. op 1 kamer leggen of van de zolder 2 slaapkamers maken bij een 3e. Waarschijnlijk wordt het de eerste optie. We hoeven niet persé een nieuwe auto. Ik denk dat A. wel in het midden op een zitverhoger zou kunnen. En dan T. en de baby aan weerskanten van haar. Ben alleen bang voor halve vechtpartijen achterin, want A. kan soms een beetje (boel) lastig haar handen thuis houden. Maar goed, tegen de tijd dat er op zijn vroegst een baby bij zou komen is A. ook alweer ruim een jaar ouder dan nu, dus misschien hebben we dat probleem dan al wat beter getackeld.

@ ZaZou: Wat een schattige foto!

13. sanntje

sanntje Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.304
    1
    36
    Vrouw
    NULL
    Zazou mooi!! Heerlijk gevoel, zo'n streep die verschijnt!

Happygirl hopelijk een ja! Spannend zeg :D misschien binnenkort dus ervoor gaan!!

Auto enzo, ik heb een opel corsatje, oudste is nog te jong en licht voor een verhoger. Dus moet voor de airbag eruit laten halen.
    Liefst lopen we een santa fe (Hyundai).
    Maar dat wordt sparen dan haha. Wel 7 persoons optie! Maar 5 is genoeg haha.

14. Jolene

Jolene Actief lid

10 dec 2010
    272
    0
    0
    Nederland
    @ amethist, niet ongesteld. En voelt ook helemaal niet alsof ik dat ga worden. Alhoewel opgeblazen buik ook bij menstruatie kan horen natuurlijk. Maar weet niet, allemaal wel raar. Deze dingen heb ik:
    -steeds boeren
    -'gewone' afscheiding
    -hele grote, donkere tepels
    -dikke buik
    -buikpijn

Ga er nu echt vanuit ongesteld te worden, maar als ik niet beter zou weten... Liz, al nieuws?

15. Hij is fijn vlooien ontdekt bij de honden. Hup in bad!;)

16. sanntje

sanntje Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.304
    1
    36
    Vrouw
    NULL
    Baaahh vlooien :(

Jolene als ik niet beter wist... Mijn dokter zei je bent zwanger tot het tegendeel bewezen is... Dat was toen de hcg test. Later toch posi getest. Rond hcg test aangeteld denk ik.
    Maar misschien dat je ei later was en je inmiddels wel posi test??
    Rot kwalen passen soms bij 2 dingen... Wat kan een lijf vreemd doen zeg.
    Hoop gewoon dat he toch zwanger bent!!

17. Liz88

Liz88 Actief lid

5 jun 2014
    463
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mooi zazou..super test!!

Spannend happygirl, hopelijk wil je man ook beginnen..leuk.

Onze auto's zijn net weer door de apk's dus kunnen eerst weer vooruit. De fiesta is nog vrij nieuw en hebben we net gekocht..de focus is tzt wel aan vervanging toe maar dat komt wel. Hopelijk eerst verhuizen..maar drie kids passen hier eerst wel.

Jolene..wat verwarrend allemaal he. Hier hetzelfde..nog steeds niet ongi en wel raar gevoel in mijn buik. Ik ga morgenvroeg test doen en als die niet positief is ben ik het spoor ook bijster haha..

18. ZaZou

ZaZou Fanatiek lid

18 nov 2010
    2.456
    0
    36
    Manmanman wat houden jullie lichamen t spannend!! Maar idd misschien eitjes later en hopelijk als nog zwanger. Irritant gedoe. En al die klachten en kwaaltjes werken ook niet mee natuurlijk.

Pff mijn buik voelt niet fijn vanavond. Heb patat gegeten... blehhh... maarja was bij mn moeder. Kon moeilijk zeggen dat ik daar geen zin in had. Dan verklaarde ze me voor gek haha!! Snel een fruitje eten. Daar heb ik wel zin in!! Gek hoor dat lichaam die zo snel verandering met zich mee brengt

19. Amethist

@ Jolene: Hm, nou als ik je verhaal verder niet kenden zou ik zeggen zwanger. Wat vervelend zeg.

@ Sophia: Oh gatsie, jij ook vlooien?! Wij zijn er gelukkig net vanaf bij de katten.

20. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.626
    9.138
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    HoiHoi,

Ik ga eens een poging doen tot bijlezen ;)

Deel Deze Pagina