Wie gaan voor/zijn zwanger van derde kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Liz88, 8 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. @ amethist! Hier zijn t de honden, de poezen volgens mij niks. Maar ze krijgen ook een pipetje. Ben inmiddels alls aan t wassen, ruikt t gelijk lekker fris in huis:D

2. Amethist

Amethist Niet meer actief

Zo schattig. Ik had allemaal dingen besteld en vandaag kwamen 3 van de 4 pakketjes binnen *BLIJ*. T. is gek op kleren (hij kiest sinds hij 1,5 is al zelf uit wat hij die dag wil dragen :D) en voor hem zat er ook wat bij. Hij vond het zo mooi, wilde het gelijk passen, aan papa laten zien en niet meer uittrekken tot hij naar bed ging. Kleine fashionista ♥

3. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.626
    9.138
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Sophia, ieks vlooien. Succes ermee. Ik krijg er al jeuk van als ik er aan denk.

Jolene, lastig joh. Dan kan je beter maar gewoon duidelijkheid hebben. Hopelijk krijg je dat snel.

Zazou, gefeliciteerd

Amethist, schattig. Noor kan ook zo blij zijn met dr nieuwe kleren. En als ik wat zelf maakt dan vertelt ze aan iedereen dat ze een nieuwe jurk heeft en dat mama die gemaakt heeft.

@vriendinnen, hier een goede vriendinnengroep van het vwo. Daar heb ik nog veel contact mee (de ene keer zit er langer tussen dan de andere keer, maar dat maakt niks uit). We zitten redelijk in dezelfde fase. Verder wonen we hier nu bijna 2 jaar en via kerk/school krijg je steeds meer contacten in de buurt en dat is toch ook wel fijn.

@huis, hier 5 slaapkamers, dus qua ruimte geen probleem. We zijn alleen nog aan het bedenken hoe we het gaan verdelen. We slapen nu nog allemaal op de eerste verdieping en op de zolder hebben we nog 2 ruime (waarvan 1 heel ruim; 27m2) kamers over. Wij willen zelf naar de grootste kamer en ik denk dat we daar dan ook een hoekje voor de baby maken. Die zal toch waarschijnlijk weer het eerste half jaar in de wieg bij ons liggen. Noor heeft nu het kleinste, warmste kamertje en die wil ik dan naar onze kamer en dan misschien de baby tzt naar haar kamer of op de andere slaapkamer op zolder, maar dat is eigenlijk onze naa/administratie/enz kamer. En dan moeten we nog een plekje voor de was vinden. Die hangt nu op de grote kamer op zolder.
    (erg he eigenlijk deze "problemen" met zo'n ruim huis).

@auto's, hier ook 2. Allebei al redelijk oud inmiddels (12 en 13 jaar). Ik denk dat we volgend jaar een andere auto kopen voor mijn man, waar ook 3 stoeltjes op de achterbank passen en ik hoop dat mijn oude Fabia nog even meegaat. Daar kunnen er geen 3 op de achterbank, maar dan zet ik er een voorin en 2 achterin.

@de lijst, het is toch echt een menstruatie en nog best heftig ook. Nieuwe NOD, hmm geen idee. Ergens tussen 23 sept en 7 oktober.....

Een van de februari 2010 mama's is gisteren bevallen van de derde en het gaat toch wel kriebelen zo ;). Ik was beide keren gelijk zwanger en nu al ronde 3. Nog niet lang, maar het voelt wel al lang

4. Pimkey

Pimkey Bekend lid

1 jan 2013
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haa lieve allemaal!

Goh ik heb wat!! De winactie gewonnen, vind het echt heel leuk. Ik win nooit wat, en nu wel!

En nog wat. Ik zei gisteren dat de buren het huis hadden verkocht. Meld mn makelaar vandaag dat het die beroepskijker van ons huis was en dat ze de koop alweer ontbonden had. Nou mn onderkaak viel op tafel, dat is toch niet te geloven. Overal 5 keer kijken, dan kopen en dan nog weer afhaken omdat je TOCH een ander huis vind?! Knettergek als je het mij vraagt, nogal sneu voor de buren.

Als ik van mezelf uitga zou ik helemaal blij zijn als het verkocht is, ik bedoel je gaat er niet vanuit dat iemand in de bedenktijd afhaakt... Zeker niet als ie half Groningen 5 keer per huis bezocht heeft ;) en hele buurten teistert bij nacht en ontij.

5. Amethist

Morgen gewoon mijn eerste echte dag met alleen T. thuis. Ik ben benieuwd...

Vanmorgen voelde ik me trouwens echt zo'n bad bad mommy :). A. en T. waren zich echt verschrikkelijk aan het gedragen. Vooral T., echt overal om het janken, constant mij tegenspreken, geen geduld, drammen. GEK werd ik van hem. Ik had hem al tig keer gewaarschuwd en hij had al op de mat gezeten. Op een gegeven moment was ik hem zo spuugzat dat ik zei dat als hij niet ophield ik hem zou verkopen en dat hij dan lekker ergens anders kon gaan wonen :$ (gaat zich in een hoekje schamen). Hij natuurlijk helemaal keihard huilen. Vraagt hij daarna "mama mij lief?", dus ik ook nog "Nee, als je je zo vreselijk gedraagt vind ik je niet lief :x". Nou joh, dat arme ventje, helemaal overstuur. Dikke tranen en met een heel zielig stemmetje en dito gezichtje "Ik...wihil....niet...ergens...andehurs...woneeeeeen!!!!" Ik had zo'n spijt van mijn uitbarsting, ik moest er zelf ook van huilen. Gelukkig hebben we toen heel hard geknuffeld, maar man, wat voelde ik me EVIL.

6. baby1985

baby1985 Bekend lid

21 jan 2012
    780
    0
    16
    Hoi dames,

Heb ff bij gelezen ga vanaf nu ook reageren :) zijn er dames onder jullie waarvan de man eerst geen derde wil? De mijne wil niet meer vind het genoeg maar voor mijn gevoel is het nog niet compleet :(
    Zou echt heel graag willen maar hij blijft stug volhouden "nee"

7. Pimkey

Pimkey Bekend lid

1 jan 2013
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mooie testen Zazou, ik vind die digitale altijd zo lekker echt... Ik gebruik ze ook altijd, maar ik test dan wel pas op NOD hahaha. Anders is het ook een dure hobby.

Amethist dat is heel leuk als ze nu al zo mode gevoelig zijn. Ik heb jongens en die kijken er toch minder naar. Al heeft de oudste wel zo zn voorkeuren. Maar of dat met zn smaak samen hangt, meer gewoonte vrees ik.

Nelta ik hoop voor jou dat ronde 3 dan wel je ronde is! Wachten duurt zo lang, zeker omdat je zo graag wil en ons zwangeren hoekje groeit zo hard dat het echt gaat kriebelen. haha ik hoef nog maar een paar pillen en had gister zoiets van mwah begin nu wel met de stopweek, slaat nergens op ik weet het, maar het schiet dan even door mn hoofd.

Lizz en Jolene, wat een situatie... En ook bij jullie allebei, zal wel aan de maanstand liggen ofzo. Ik vind het zo apart, beiden echt over tijd! Ik blijf gewoon voor jullie duimen totdat het tegendeel bewezen is!

8. @amethist! Hihihi arme jij, maar je hebt geluk die van mij gaat gewoon de deur uit met een rugzakje..... maar ja die is al 5 natuurlijk!

@pimkey! Nou ja dat meen je niet, wat een idioten zeg!

9. Amethist

@ Baby1985: Mijn man riep ook altijd heel hard "NEE!!!!!". Hij heeft nu nog wel zijn twijfels soms, maar staat er zeker wel voor open.

@ Pimkey: Hier is het juist de jongen (T. dus) die de fashionista is. Dochter (A.) geeft er een stuk minder om.

10. Amethist

Superleuk zeg. Gefeliciteerd! Betekent wel dat ik dus niet gewonnen heb. Da's dan een beetje jammer ;).

Pffff, nou ja zeg, wat een leipo's die mensen ;).

11. Pimkey

Pimkey Bekend lid

1 jan 2013
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sophia vlooien?! GADVER ohh echt ik haat die krioelende beesten, serieus. Ik had laatst in mijn kantoor een soort van beest zitten. Mijn conclusie: KAKKERLAK. Ik probeerde zo min mogelijk hysterisch versterking te halen en ik zag aan een aantal van mn mensen dat ze al door hadden 'dat er iets was', dus die grinnikten al wat. Ik op fluisterende toon, er zit een KAKKERLAK in mn kantoor. Een KAKKERLAK!! Dus ik kreeg 1 van de heren zover voor held te spelen.

Komt ie in het kantoortje, is het een mot. Hij vloog weg. Goed toen voelde ik me een behoorlijke drama queen en werd ik aardig rood. Want ik kwam met van die tikkende hakjes door de bankhal gelopen (gerend) alsof ik werd aangevallen door een monster. Ahum, jullie begrijpen dat ik dat nog wel eens te horen krijg of een soort show waarbij ze het "nog even nadoen, ja echt voor de laatste keer" Okay eigen schuld. Maar goed moraal van het verhaal ik houd niet zo van gore beesten.

12. Amethist

Pimkey: Whahahhaa. Zoiets heb ik eens gehad met een spin. Ik had een map nodig die op de grond stond op de kamer van 1 van de advocaten. Dus ik pak die map op, komt er onder vandaan echt zo'n grote, vieze, zwarte renspin gerend. Nou, ik ben echt als een gillende keukenmeid op mijn hakjes zijn kantoor uitgerend. Leen (de advocaat) moest bijna aan het zuurstof van het lachen. Hij heeft 'm voor me uitgeschakeld. Dat verhaal heb ik ook heel lang nog moeten horen zoals je begrijpt...

13. Pimkey

Pimkey Bekend lid

1 jan 2013
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ahh Amethist lieverd, ik kan me voorstellen hoe je je voelde. Dat is echt bah. Gelukkig zijn ze zo jong dat ze het snel vergeten. Neemt niet weg dat jij het waarschijnlijk langer onthoudt. Maar het maakt je geen slechte moeder hoor, ;) Hoogstens een mens! En laten we dat nou allemaal zijn.... Iedereen heeft het water wel eens tot aan de lippen, de emmer vol en ja dan denk je achteraf allemaal wel eens: had anders gekund. Het feit dat het jou zo geraakt heeft maakt je een hele goede en lieve moeder, niks evil aan.

Baby1985, tja ehm in principe wilde mijn man eerst liever dan ik. Nu willen we het allebei heel graag, in de zin van: wat komt dat komt. Dus ik ga geen verplichte dagen aan de gang enzo, stiekem wel tempen en ovulatietesten gebruiken. Dat weet hij ook wel, maar geen zin is geen zin voor beiden. Vorige week hadden we de grootste K week van 2014, toen riep meneer (tegen een al in reserve modus acterende Pimkey) dat hij niet zeker wist of een 3de wel een goed plan was. Nou toen was ik wel even *&%#@. In stilte dat dan weer wel ;)

14. Amethist

Dat vind ik lief! Dank je wel.

15. Hihihihi ik heb zo'n man hier pimkey ik weet niet wat erger is :D hetvmaakt mij eçht niet uit. Ik was die honden, pluk die half verdoofde beessies eruit als ze niet loslaten ;) tja hier ook teken bij die honden, zelfde ritueel. Het enige waar ik van op de kast zit, of nog liever erin, zijn spinnen :$

en dan alle kussens en kleden wassen waar ze liggen, dat vind ik het meeste werk. Morgen nog het beddengoed, 1 hondje slaspt altijd bij ons :)

16. sanntje

sanntje Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.304
    1
    36
    Vrouw
    NULL
    Baby1985 ook de mijne riep altijd nee! Nu zwanger van nummer 3 :D

Amethist jou dag leek op de mijne! Kan bijna jou tekst kopiëren...
    Zegt de oudste NET (21.30!!!) ik wil chocomelk. Dus ik nee, je hebt je tanden gepoetst blabla (standaard mama verhaaltje) zegt ze: Nee mama je moet luisteren naar mij...
    Grrrrrr geduld nog opper dan op dan het al was zo op... Zoiets.
    #$^+%* heel de dag ziek (lees: al 4 dagen aan een stuk 24/7)
    Werk verlangt dat ik vrijdag wel weer kan werken. Vriend denkt dat ik t huishouden nu kan runnen, ondertussen ben ik zo ziek dat ik amper wat weg krijg (1 snee brood Maria koekjes en wat water, 2 glazen) voel me dus zoooo slap. 2x per dag emasafene gekregen van de verlos en ff rust houden en als je dan denkt je baaldag gehad te hebben gaat de oudste niet slapen (dutje raken we kwijt, vanmiddag gedut met als gevolg ze vanaaf niet gaat slapen) en leest ze mij de les.
    Ik kan zooooo niets hebben vandaag.
    Warboel m'n verhaal maar iig ff opgelucht. Ik had vanmiddag getypt maar drukte met m'n dikke vingers ergens op en toen was m'n hele verhaal kwijt...
    Nu in bed, slapen. Bleghhh rotdag.

17. tatie

tatie Fanatiek lid

21 feb 2014
    1.026
    110
    63
    #2737 tatie, 3 sep 2014
    Laatst bewerkt: 3 sep 2014
    Welkom hier baby1985! Mijn man is lange tijd erg tegen een derde geweest uit angst voor wat er allemaal mis kan gaan en hij vindt het nog steeds heel spannend. (wie niet, maar hij dus nog wat meer) Maar we gaan er dus uiteindelijk wel voor.

Amethist, sorry, moest stiekem heel even een klein beetje glimlachen om je uitspraak en dacht eerlijk gezegd ook even die te onthouden :) Kan hem (in wat lichtere variant) eens uitproberen:) als mijn dochter weer eens loopt te draken (lees gillen en krijsen als ze iets niet mag of wel moet) en op geen enkele andere manier meer te bereiken is. Soms werkt gewoon niets meer he...

Leuk dat T zo'n uitgesproken mening heeft over zijn kleding. B en D ook, maar dat is niet altijd de mijne...

Sophia, lekker weer eens een extra fris huis? Nee zonder gekheid, is natuurlijk zwaar ... als je net zonder man alles draaiende houdt thuis en dan nog eens aan de gang kan met vlooien...! Inmiddels weer de rust terug gekeerd?

Liz en Jolene, wat gek allebei! Hoop heel erg op positieve berichten voor jullie allebei en we duimen dus door!

Nelta, wat rot dat je cyclus nu anders/ niet voorspelbaar is. Hopelijk deze ronde gewoon wel raak. Jij gebruikt geen ovulatietesten toch? Misschien kun je temperatuur bijhouden? Dan weet je in ieder geval zeker wanneer je eisprong geweest is en wanneer het twee weken later is. Vind ik altijd erg prettig.

Voor de lijst: nieuwe nod is 29 september als ik weer uitga van 27 dagen. Ach, het is een streefdatum he? :p

Kamers: de baby zou eerst bij ons slapen en uiteindelijk zouden de oudste twee een kamer delen voor de eerste paar jaar. Veel later kunnen we eens gaan denken over verbouwen/verhuizen.

Auto: wij hebben een daewoo (geloof ik :() en oudste zit al op zitverhoger. Tegen de tijd dat er een derde bij zou zijn, is tweede ook zo goed als vier en kan ook op zitverhoger. Dus geen noodzaak voor nieuwe auto. Ook geen middelen trouwens :D

Scan gisteren gehad en uitslag vandaag. Operatie volgt in oktober. Toch wel spannend allemaal. Als ik deze ronde niet zwanger raak, dan ovuleer ik ongeveer tijdens de operatie... LOL :p:p

18. Amethist

@ Sanntje: Pffff, zo'n dag is echt gaar. BLEGH! Ik hoop echt voor je dat je je snel beter voelt.

19. Amethist

Na de escalatie tussen T. en mij hebben we verder trouwens een hele gezellige dag gehad. We zijn met z'n 3-en naar de stad geweest op de fiets. Dat vond ik best spannend, want A. kan vaak niet goed tegen de drukte en alle spullen in winkels en dan kan ze erg moeilijk en dwars worden. Maar we zijn wel 4 winkels in geweest en het ging super. Ze hield netjes mijn hand vast en luisterde prima. Daarna wilden ze nog niet naar huis dus zijn we nog even naar de speeltuin geweest.
    En vanavond onder het eten moesten we zo lachen om A. (en waren we heel trots op haar!).Wij grenzen met de achterkant van onze tuin aan de zijkant van de tuin van onze achterburen. Zij hebben een zoontje, Laslo. De buurvrouw was aan het vegen, dus A. ging ineens heel hard roepen "Laslo mama!!!!" "Laslo mama!!!" en toen ze niet reageerde zei ze "Laslo mama A. niet horen". Wij vonden het echt heel knap van A. dat ze zo'n goede zin maakte!

20. @sanntje! Arghhh vreselijk zulke dagen en dan geen begrip krijgen..... ik weet hoe t voelt helaas. Maar je kan zo toch niets gaan werken? Jij bent nu ff belangrijker hoor!
    Gek eigenlijk dat kinderen echt draken zijn als mama zich niet goed voelt, ik verbaad me daar steeds weer over!

@tatie! Laatste kussenslopen van de bank zitten erin nu, morgen het beddengoed en dan hebben we het weer gehad

Deel Deze Pagina