Noooooo hoop gestommel en gerommel. Mama ik kan niet slapen!! Nou ligt ze bij mij in bed en doet ze zo d'r ogen dicht. Maar ze kan ook zomaar alsof doen. M'n vriend zal wel blij zijn. Heeft d'r al dagen niet gezien omdat ie steeds laat thuis is. Komt hopelijk zo thuis. Zal de oudste misschien ook wel aanvoelen. Nou ja dan maar keer in ins bed slapen.... Wordt slapeloos nachtje met die kleine wroetkont. Maar nu is ze weer zoooo lief. Kids... Hormonen...
Oh Tatie dat is mooi snel de uitslag. Betekent de operatie dat de uitslag niet zo goed is? Mag ik vragen wat je moet ondergaan? Sanntje jij ook al zo'n dag... Poeh lastig is dat, zeker als je ziek en zwanger bent. Weet je, mannen realiseren zich 90% van de tijd hoe zwaar een zwangerschap moet zijn. Maar het lullige is dat als het emmertje bij hen vol is die andere 10% om de hoek komt kijken... En net dan heb je hem dan zoooo nodig argh erg naar!
@ kamers in huis, ehm ja volgens mij weet iedereen hier mijn verhuis soap drama verhaal haha. Een derde zou wel passen hoor, bedoel wij houden de kinderen bij ons op de kamer totdat ze zelf op de eigen kamer willen slapen. Dus in die zin nog geen probleem. Wil de oudste vanwege z'n a.utisme niet op zolder neerleggen en de jongste is pas 9 maanden. Maar met name beneden vinden we ons huis nu krap. Op de zolder kunnen we makkelijk nog een slaapkamer maken, dan zijn er 4. @auto, tja eerlijk? Die is aan vervanging toe. Nog wel jong in jaren maar wel 260000 km. 3 zitjes is krap, met een zitstoelverhoger in t midden zal het wel gaan. Pas er zelf ook tussen hihi.
pfff zwaai en mooeeeee dus snel naar bed maar wou bij lezen. Amethist been there done that 8schaam* m aar ik vind dat het elk moeder gebeurt dus geen slechte mama!!! knuffs! Iemand had ook vlooien? succes met ontrooien! uhm.. ik moet echt denken ben alles alweer kwijt :/ baby1985 mijn man wou eerst niet dan wel dan niet en nu heeft hij mij overgehaald om te gaan! oh tatie! super zo snel al uitslag ! en jolene ik vind je echt zwanger overkomen hoor!!
Hier dus heel moe en nog steeds op en af krampen Had ook hoofdpijn (zeurt nog na). met deze krampen en ongi zou ik haast denken morgen ongi worden! Maar goed ik ben nog rustig onder merk ik, heel fijn, en ik zie het wel. Kijk meestal naar uit naar mijn temp. Vanavond voor de gein gedaan en was nog hoog, 37.1
Pffff papa thuis, oudste blij, papa ze op bed leggen, 2 tellen later staat ze aan de deur te huilen. Papa boos, of her nu onderhand is afgelopen. Jongste was inmiddels ook wakker geweest en terug op bed maar begon te huilen omdat papa nogal hard boos werd. 2 kids in bed bij ons, allebei slokje drinken (jongste drinkt vaak n flesje en gaat dan weer slapen) terug op bed, jongste eerst, dan oudste, trek de deur dicht huilt de jongste weer hysterisch..,, dus die hangt bij me nu. Zo maar weer eens proberen op bed te leggen. Wordt me een nachtje zo!!
vlooien, bah!!! Verdelgen!!! Hier liepen ze vorig jaar een keer over m'n nachtkastje. Je begrijpt, ALLES overhoop gehaald. Wat een klus! Succes allemaal! Tatie, het is me waarsch ontgaan, maar wat voor operatie? Hier vanochtend naar de ha. Nou, dat wordt vast interessant want manlief EIST dat ie mee mag en heeft minstens 2357327632 vragen opgesteld voor de beste man. Ik wil niet eens een poging doen om hier wat van die vragen op te schrijven want je lacht je suf. Voor vorige kindje heeft ie zich wel 4 maanden druk gemaakt dat ze tijdens de keizersnede misschien waren vergeten om de placenta te verwijderen waardoor ik niet snel zwanger zou raken. HAHAHAHA. Maar goed. Niet ongesteld........ Allemaal succes met schoonmaken, schoolgaan, zwemlessen, feestjes, werken enzo vandaag!
@ Jolene: Succes vandaag! Wanneer heb je nou eigenlijk voor het laatst een zwangerschapstest gedaan? Nou, mijn dochter is vanmorgen opgehaald en er zat een zitverhoger met rugleuning in het busje voor haar. Ook het jongetje waar ze naast zit, zat nu op een zitverhoger. Fijn dat dat geregeld is.
Succes jolene!! Gelukkig amethist!! Scheelt weer een zorg Hier al een lange dag achter de rug. Oudste weer begonnen met spugen rond half 6. Weer na vet eten. Begon opeens de link te leggen na de roodheid om zn mond bij sommige boters/olien. Dat had hij gister niet. Maar vind het zo vreemd allemaal. Heb de ha gebeld en morgen bloedprikken voor hem:x pffd daar zie ik nu al tegen op. Dat gaat meneer niey trekken. heb de psz afgebeld. Heb een huilende dreumes een hangende peuter en zelf een baksteen in mn maag. Hoe moet dat met 3?! hahaha Zo dat ben ik weer even kwijt. Ik ga 748393 wasjes doen
@Zazou. Gaat goedkomen met 3! Toch succes met de wasjes @ amethist, maandagmiddag voor het laatst. Twee keer. Morgenvroeg of vanm haal ik nieuwe testen en dan zie ik wel weer wanneer ik test. Huisarts zei dat het prima mogelijk is dat een test negatief geeft terwijl het toch positief is. Als ik volgende week do niet ongesteld ben, dan een bloedtest. Zelf geloof ik er niet zo in. En dan is het toch raar dat er geen hcg is? Fijn dat het is geregeld met de zilverhogers, lijkt me ook wel gewoon standaard dat ze dat doen! @ pimkey, wat bedoel je met maandstand? @ Liz, test al gedaan? Hoe dan ook, direct doorverwijzing voor onderzoek voor m'n man. Dus dat is fijn. En van daaruit weer verder!
@ ZaZou; Hè gatsie wat vervelend dat je oudste weer moest spugen. Bloedprikken is niet fijn inderdaad . Suc6 met al je wasjes. Ik loop ook echt achter met de was. Maar mijn droger is kapot, dus ik kan maximaal 2 wasjes op een dag draaien, want alles moet nu op de droogrekken. Gelukkig droogt het met dit mooie weer wel lekker snel als je het buiten hangt. @ Jolene: Hm, nou ja, je zou natuurlijk een laat ei of een late innesteling kunnen hebben gehad, wat zou verklaren waarom je maandag nog een negatieve test hebt gehad. Zo, lekker rustig zeg met maar 1 kind. Ik heb gewoon al de vaatwasser gedaan, de bedden afgehaald, een was in de machine en we zijn allebei al gedoucht/gewassen en aangekleed. Ik weer niet wat ik meemaak, LOL .
Whhhhhhaaaaaaaaa heel verhaal getypt op dat kleine %{£]]¥scherm! ververst ie het scherm! alles weg!!!:x
Nog een keer verkorte versie proberen; Nelta, balen! Maar ronde 3 is mooie ronde om raak te schieten Sophia, alles weer fris? Krijg helemaal jeuk als ik je verhaal al lees brrr Amethist, haha helemaal nietslecht en ook zeker niet uniek hoor! Bij iedereen gaat het wel eens over het kookpunt?! Weet precies hoe je je toen voelde, heb ik ook wel eens mee gemaakt hoor! Pimkey, gefeliciteerd met je prijs! Wasechteen leuke ook! Laat je weten of ie werkt? Jolene, ik vind het toch wel bijzondere symptomen hoor! Het boeren heb ik zelf ook heel erg last van. Mijn dochter zei gisteren dat ik op papa lijk zoveel als ik boer geeft jullie meteen een goed beeld van mijn man haha. Ben benieuwd wat de bloedtesten gaat laten zien volgende week! Lizz88, hoe was de test vanmorgen??? Ben erg nieuwsgierig!
@jolene! Succes vandaag, ook met je man @amethist! Fijn he, gewoon vooruit kunnen. Hier vandaag ook de bedden ivm de vlooien. Maar ja, wat moet dat moet.... op zolder ff spuiten want daar als enige vloerbedekking en de poezen slapen daar. @zazou! Jeetje die blijft ziek acherum. Hopelijk valt het bloedprikken mee. ik heb al 1 nacht alleen overleeft vandaag zou een vriendin komen, maar die zegt net af.... vanmiddag zwemles dus kids toch weer vroeg in bed dat scheelt wel. morgenvroeg krijg ik wel visite. Dan het weekend nog iemand vinden die mij gezelschap wil houden
Hier vanmorgen een verloskundige gebeld Testen blijven mooi oplopen en ik wilde graag weten hoe het zit met mijn voetbal. Ik weet dat dat op zich nog best een paar weken zou kunnen maar vorig jaar heb ik mijn kruisbanden gescheurd en ivm weker worden van gewrichten wil ik ook graag weten hoe het zit met risico op blessures. Tja zal niet ineens als plumpudding instorten gok ik maar er doorheen gaan is best een heftige blessure waarbij revalideren heel moeilijk wordt tijdens een zwangerschap..... 24-09 krijg ik vroege echo en 2-10 de intake! Spannend weer allemaal!! @verbouwing/auto; Auto is nog prima, past ook wel met 3 achterin. Huis is ander verhaal. We zullen de zolder gaan verbouwen en er een babykamer en kamer voor ons laten maken. Dan krijgen de dames er een grote speelkamer bij op de eerste etage (onze slaapkamer nu) zodat we ook eens af raken van al het speelgoed in de huiskamer en zij boven kunnen gaan spelen. Zijn natuurlijk ook al bijna 6 en 4 als de baby zou komen dus dat moet kunnen. Van de week gaan we offertes aanvragen! Fijne dag dames!
Even een zwaai van mij. Overgeven is weer begonnen 😩. Overlegd met de VK en die wilt geen risico's nemen doordat ik bij Mira meerdere malen uitgedroogd in het zh heb gelegen. Dus nu Emesafene in huis en zodra ik denk dat het weer foute boel is en niets binnenhoud gelijk weer beginnen.. Bij Ediz werkte het heel goed op die manier.