@bloemm! Oh wat erg..... ik hoop echt dat de aanpak weer werkt hoor! Ik ben nog steeds minstens 1x per week in de ochtend aan t spugen. Vreselijk als je t zo erg hebt als jij. Dikke knuffel voor jou Zolder moet hier opgefrist worden, geen geld voor werklui, dus we moeten zelf aan de gang.... zie er tegenop. Vind het heel leuk, maar ook veel werk. ik hoop volgend haar wat meer inkomen te hebben, is nu allemaal net te doen. Zou fijn zijn als extra's ook weer kunnen. Vorig jaar had ik veel meer inkomen, maar 4dgn werk vond ik teveel tov de kids. Op reisburo kon ik maar 2dgn, hopelijk straks iets voor 3dgn. Ben ook aan t kijken voor een opleiding, weet alleen niet zo goed wat. Of secretarieel, heel breed. Of makelaardij, mijn opleiding afmaken.....
Hè bah Bloemmm, balen zeg. Hoop voor je dat het deze keer mee valt! Wel goed dat je vk er meteen zo snel bij is en ingrijpt. Sterkte X
Pffff werk belde. Morgen stond ik n halve dag ingepland, moest wel lukken zeiden ze. Dus ik gezegd dat dit zoals ik me nu voel niet gaat lukken. Op 1 snee brood en 1 glas water op een dag red niemand het lang toch!? Dus m'n dienst wordt opgelost en zaterdag heb ik avonddienst en dan krijg ik wel hulp van collega's. Mooi.... Kan ik dan op n bankje gaan liggen?? Niets doen? Collega's bellen dat zij alles overnemen van me? Geloof me, dan heb je me liever thuis. Ik sta slap als wat op m'n benen. Kan t hier thuis al amper rond gedraaid krijgen laat staan de zorg voor een hoop andere mensen! Pffff krijg hier zo de balen van.... Heel de dag niet kunnen eten of drinken, gister hele dag gespuugd. Fijn, werken.
Jij moet je gewoon ziek melden, wegens zwangerschap kunnen ze niets zeggen! Dit is belachelijk, sorry! Maar je hebt geen griepje!
zwaai! Bloemm knuffs! hopelijk wordt het niet zo erg!! sanntje pff ziek gewoon punt klaar! maar de ziekerds ken ik van mijn werk ook! Ik heb toch een testje er tegen aan gegooid want ik werd misselijk en ik was slap en ik blijf moe. Ben vandaag 10dpo maar kan geen 2e streep zien. temp was iets gedaald, van 36.8 naar 36.6 maar heb echt gemene steken die ik niet ken. We wachten nu af. Ik ga vanuit van 11dpo en zaterdag ongi wordt maar deze cyclus is anders dan normaal. Heb de hele tijd maar tampons bij me voor de zekerheid.
@ Sanntje: Ik zou me maar eens gewoon ziek melden. Zo kun je toch niet functioneren. @ Mo: Spannend dus nog even. @ Sophia: Ik vind 3 dagen werken ideaal. Ik heb ook een tijdje 2 dagen gewerkt, maar dat vond ik te weinig. En 4 vind ik echt teveel. Ik ben vanmorgen lekker met de kleine boy de stad in geweest. Wat een gemak zeg met maar 1 kind. Ik was nog even in de Cheap & Awful (C&A ) om een extra setje kleding voor A. te kopen dat op school kan blijven en toen zag T. ineens een winterjas die hij persé wilde hebben. Ik was niet overtuigd of ie warm genoeg zou zijn als het echt erg koud zou worden, maar nou ja, hij was maar 35,--, dus ik heb 'm toch maar gekocht. Hij ook weer blij.
Vanochtend weer negatief getest en nog steeds niet ongi. Ik ga op mijn gevoel af en denk toch echt afgelopen maandag mijn ei te hebben gehad gezien de erge pijn zondag en maandag.. Dus ga over 1.5 week weer testen mocht ik niet eerder ongi worden.. Heb gewoon een mega laat ei gehad denk ik op dag 29. Nog steeds afwachten dus.. Bij jou ook nog steeds spannend dus jolene..een later ei zou bij jou ook niet kunnen?? Balen Bloemm van t spugen, hopelijk helpt de emasefene snel. Beterschap Sanntje..gewoon ziek melden hoor meid. Amethist..leuk jasje. Ik werk ook drie dagen, vind ik ook ideale combi. Spannend mo.. Wij gaan vanavond een lang weekend naar Ameland dus zal er ff niet zoveel zijn t/m zondag.
@liz, dat is het vreemde. Heb m'n eisprong helemaal niet gevoeld afgelopen ronde. Ga er dus eerder vanuit dat ik m niet gehad heb. Heb zoiets bijna nog nooit gehad, maar toch. Een late eisprong kan bijna niet, heb rond die tijd niet meer gevreeën dus dan zou t sowieso mis zijn(het kan dus wel, maar dan geen zwangerschap). Laatst mogelijke keer rond dag 17,18, tel daar hooguit 2 a 3 dagen bij op, dan zou ik t morgen toch echt wel moeten kunnen testen. Ga ik dan ook doen. Heb je zelf wel eens zon lange cyclus gehad? Veel plezier op ameland!!!
Pff lizz en jolene, wat een gedoe toch!! Als je nou toch zeker wist dat je niet zwanger zou zijn dan kun je nog verder. Maar nu word je zo onzeker gelaten. Ik duim nog steeds voor jullie hoor!! Lizz veel plezier!!! Sanntje wat vervelend zeg allemaal. En fijn dat ze zo meelevend en begripvol zijn: net alsof je dit zelf zo fijn vind.... Amethist: leuke boy! Heerlijk ff qualititime met hem! Mo: spannend!!
Jolene..ja ik had dus ook niks gevoeld en geen positieve ovu test dus dacht ookal dat ik m niet gehad had..en dat kan dus kloppen. Afgelopen zondag en maandag dus echte eipijn wat ik herkende van de vorige zwangerschappen, had geen ovu test meer. Dus gok dat ik dus op dag 29 eisprong heb gehad. Heb nog nooit een langere cyclus dan 29 dagen gehad, bij de meiden op dag 26 en 29 positieve knaller. Dit is dus ook echt nieuw voor mij..heel verwarrend. Hopelijk heb je snel duidelijkheid meid..
Liz en jolene wat verwarrend allemaal zeg. En dat wachten... Slopend! Jolene succes morgen met testen. Hier ist prut. Ben zo beroerd en dan moet ik me ook nog Es' druk maken over m'n werk. Das wel t laatste waar ik trek in heb. Vriend al dagenlang laat thuis dus hele dagen allee. Met de kids voor mij. Oudste is een psycho geworden (klinkt gemeen maar pffff) wat draaft ze toch door. Wik ineens niet meer slapen, nu bekaf maar krijg ze niet op bed. Wat ik ook doe. Ze breekt letterlijk d'r kamer af. Hysterisch krijsen slaan bijten schoppen. Kan ze niet bereiken op zo'n moment. Iemand die dit herkent tegen de 3 jaar aan?? En nog belangrijkere vraag... TIPS!!???? Man man man ik draai zelf bijna door nu. Zo heeft ze nog nooit gedaan...
Ach lieverd toch! Ten eerste je werk ga je je ziek melden! Dat geeft je even rust in je hoofd. die peuter.... pfffff eerlijk gezegd als ze zo hysterisch doen gaan ze hier onder de koude douche! Heb het 1x gedaan en nooit meer nodig geweest. Hij was daarna even heel verdrietig, maar dat is makkelijker handelen dan een hysterische bui! Ik denk dat ze haarfjjn aanvorlt hoe jij je voelt, debekende spiegel en ik begrijp het heel gked geloof me. Maar ik ga soms gewoon even naar buiten de tuin in. Ik zeg dan ook dat mama even moet afkoelen! Maar een peuter is vaak niet tot rede vatbaar. En als jij je niet lekker voelt is het hinderd keer zo zwaar ikweet het sterkte lieverd!
@ Sanntje: Ik zou je dochter gewoon op haar kamer zetten. Alles waaraan ze zich kan bezeren en wat kapot kan weg halen en als ze uitgeraasd is, mag ze zelf (eventueel met hulp van jou) de zooi weer opruimen. Dat niet bereikbaar zijn herken ik wel van mijn dochter. Die zet ik dan ook op haar kamer, maar zij blijft dan gewoon op haar bed hysterisch zitten doen.
@ Sanntje, vervelend hè, zon peuterpuber! Mij oudste meisje was rond haar derde tot vierde verschrikkelijk! En dan dacht ik dat ik als leerkracht heel wat had meegemaakt en gezien! Mijn advies zou zijn: kies je strijd en blijf consequent in die dingen die je perse van haar vraagt. Verder iets meer los laten ( bv geen strijd maken van broodkorsten opeten ofzo, zoiets kleins). Slecht gedrag zoveel mogelijk negeren, zeker als ze negatieve aandacht vraagt en af en toe ook proberen om iets positiefs te zeggen. Overigens was ik altijd wel heel duidelijk met schoppen, bijten slaan enz. Zonder pardon maar wel rustig op de gang zetten. Als je dat direct doet voorkom je dat jezelf je grens bereikt. En dan denk ik dat je gewoon even een heel rotte, moeilijke periode doorgaat met je zwangerschap. Heb je een partner die het s avonds even direct van je kan overnemen? Een kinderopvang waar ze een ochtend extra heenkan? Anders s avonds de boel de boel laten en tijd voor jou nemen. Bij mijn dochter speelde vermoeidheid haar vaak veel parten. Ze wist zich niet goed te uiten en uitte zich dus maar negatief. Nu ze 5 is merk ik dat haar sterke karakter ook heel positief kan zijn. Ze geeft nu met woorden veel duidelijker aan wat ze wel en niet wil, het is een leuke meid geworden. Succes meid!!! Hahahaha, heel veel opvoedkundig advies. Natuurlijk moet je doen wat bij jou past, hopelijk kom ik niet belerend over.
ARGH! T. slaapt nog steeds niet. Normaal heb ik nooit problemen met slapen met hem (met A. ook niet trouwens), maar nu had hij eerst heel de tijd last van een mug die om zijn hoofd zoemde. Die heb ik naar de andere wereld geholpen, maar nu blijft hij maar emmeren. Zo irritant. Heel de tijd huilen en elke keer een ander smoesje. Nu heb ik gezegd dat als hij weer gaat huilen of roepen we niet meer komen, dus ik hoop dat de boodschap duidelijk over is gekomen.
@jolene! Oh mag ik ook advies mijn oudste 5.5jr staat bij de zwemles altijd te hupse. Hij doet wel wat er gevraagd wordt maar staat tussendoor de hele tijd te springen. Dit onrustige heeft hij redelijk vaak en ik weet niet hoe ik hem miet uitleggen dat het niet altijd prettig is. Of hoe moet ik hiervmee omgaan.
Ik pak hier de draad weer even op. Bloemmm, balen dat het nu alweer begint. Wel fijn dat je vk er direct op handelt en dat medicatie enigszins verlicht. Sterkte hoor! Wanneer heb je eigenlijk je eerste echo? Sanntje, lekker hoe je werk op je ziekzijn reageert... Misschien inderdaad 'gewoon' maar echt ziek melden dan? Ik sluit me helemaal aan bij het verhaal van Jolene. Ook mijn zoon van vijf was heel pittig van 3 tot 4 jaar en kan zich nu (meestal dan toch) al weer zo veel beter uiten. Ik merk aan mijn dochter ook al dat ze veel meer wil dan dat ze nu kan (mag) en dat begint haar nu ook al te frustreren... Amethist, leuke jas! En cool met die korte broek er nog onder Slaapt T inmiddels toch weer lekker? Uhm, verder weet ik het even niet meer. Ja natuurlijk Liz en Jolene, wat ontzettend balen dat het voor jullie nog steeds niet duidelijk is deze ronde! Ik duim voor streepjes!! Liz, veel plezier op jullie weekend weg! Hier hebben we vanavond een goed gesprek gehad en toch besloten deze maand over te slaan. Ik ben nu al snel aan de beurt voor die operatie (aan mijn oor Pimkey ) en wil toch niet onnodig een kindje blootstellen aan de narcose en alle medicatie daarna. Met pijn in mijn hart hoor, maar het voelt niet goed. De artsen hebben me vandaag allemaal een go gegeven om toch vooral door te proberen, maar ik wil toch geen enkel risico lopen voor de zwangerschap. Nu hoop ik op twee latere eitjes dan afgelopen twee maanden, dan ben ik hopelijk een beetje hersteld en kunnen we van die tweede gebruik maken. Tis namelijk ook niet reeel om te denken dat er direct na de operatie veel actie zal zijn