Hi meiden, Heb niet verder gelezen. Kwam even snel kijken of er al nieuws was van Liz en Jolene, maar nog steeds in onzekerheid dus, frustrerend! Kom morgen weer even spieken, las dat je ging testen Jolene, spannend @ Hier, alles nog steeds heerlijk met de vakantie. We hebben al veel gedaan en gezien, geweldig! Gelukkig is m'n vakantie net in de 2 wachtweken haha! Als ik weer thuis ben zou ik al mogen testen maar ach ik wacht deze keer m'n NOD maar af, die paar dagen.
Komt absoluut niet belerend over!! Heb zeker wat aan de tips. Moet weer even terug met beide benen op de grond. Maar m'n vermoeidheid, en die van m'n dochter, maken dat we allebei steeds negatiever reageerden. Moet m'n rust even terug vinden. Hoop vandaag op een betere dag. Gister was slopend. Af en toe met die kids... En af en toe met die hormonen Jolene spannend vandaag!! Duimen draaien en denk aan je! Springday fijne vakantie nog!! En succes met je wachtweekje. Gelukkig op vakantie. Das super afleiding.
@sanntje! Heeft ze alsnog goed geslapen? Hormonen zijn een ramp, ik heb er momenteel ook weer last van. Zo ongezellig! We proberen het maar weer met frise moed @bloemm! Hopelijk gaat t een beetje met je
En zo kan ze ook zooooo lief zijn!!! Ze wilde t spelletje doen waarbij je met een hengeltje visjes moet vangen. 'Mama jij moet ook mee doen' Dus ik doe net of ik er niets van bak en trek een sip gezicht... 'Kom op mama, jij kant dat wel hoor, moppie' Dikke smelt. Werk is gebeld. Dat ik nog niet kom omdat ik me nog absoluut niet goed voel. Collega van me nam de telefoon aan. Was erg begripvol gelukkig! Lucht me weer op.
Iaaahhh das lief! Sommige kinderen zijn heel gevoelig voor de zwangerschap, en jij bent niet niet lekker dus ook niet jezelf. Hier had ik er de eerste weken oom erg last van. Kinderen gaan zich heel raar gedragen als mana ziek is
@ Sophia, hahahaha ik ben helaas geen opvoedkundige! M'n jongste hupst en springt al vanaf d'r geboorte, vind het eigenlijk wel schattig. Kan d'r moeilijk vastbinden... Vanochtend eindelijk duidelijkheid. Werd wakker met gigantische buikpijn en direct heel erg ongesteld! Hoe raar ook klinkt, ben er helemaal blij van. Achteraf denk ik dat ik vorige week gewoon al een soort van voorbloeding heb gehad, misschien omdat ik t allemaal wel iets te graag wil of omdat ik bv een griepje onder de leden had. Was nl ook steeds ontzettend moe. Op naar de volgende ronde. Dinsdag heeft manlief zon sperma onderzoek hahahaha. Ben blij dat ze bij hem beginnen. Zal zo eens even een nieuwe banner maken. Iedereen een fijne dag gewenst!!!
@ Jolene: Jammer dat je niet zwanger bent, maar wel fijn dat je nu eindelijk duidelijkheid hebt. Op naar de volgende ronde! Ik ga heel hard voor je duimen!.
Dank amethist, heel lief! Hoewel ik er zelf ook voor duim en bid, denk ik dat het nog wel even kan duren. Gisteren bij de ha aangegeven dat we echt ruim 2,5 jaar bezig zijn (toen beseften we het ons nog meer) en denk dat het nog wel zal duren. Ben heel benieuwd wat er uit onze onderzoeken gaat komen! Gr Jo
He bah jolene maar net wat je zegt. Je hebt nu wel duidelijkheid!!! Benieuwd wat de onderzoeken gaan uitwijzen nu! Toch een hele dikke knuffel want leuk is het nooit om ongesteld te worden als je eigenlijk wat anders hoopt en vooral wilt!!
Jammer jolene! Maar snap je opluchting wel. Je weet nu immers waar je aan toe bent! Hoop dat het voor jullie niet meer lang hoeft te duren. Ik voel me goed vandaag. Geen steen in mm maag gevoel. Zin om te eten. Dus helemaal fijn! Las net t 9maanden dagboek terug van de jongste. Had toen ook een steen in mn maag gevoel las ik en ook geen zin in brood maar wel in fruit. Grappig! Was dat echt vergeten. Oh en bij haar was ik ruim een week! Naar achter gezet met de echo!! Dus dat verklaard t allemaal wel heb gewoon late eitjes! Verder naar de ha met de oudste. Alles was in orde. Ha kon geen reden aangeven voor t spugen en de koorts en verhoging de hele tijd. Kon wel medicijnen voorschrijven maar dat zou dus 'zomaar' iets worden omdat er nog geen verklaarbare reden is. Als hij in de loop van volgende week nog.loopt te kwakkelen moeten we terug voor verdee onderzoek. Hoop dat het niet nodig is!
Pauline Oud? Hier heb ik alle boeken van. Voor beide kids. Moet er weer 1 halen. Goed dat je t zegt!!
@Zazou, ik had er een met een rose voorkant hahaha, verder geen idee meer van wie of wat t was. Fijn dat je een goede dag hebt! @ Sanntje, Mooi dat het beter gaat! Soms kun je er ZO doorheen zitten. Ik heb mijn man wel eens opgebeld met de mededeling dat ie NU thuis kon komen of dat ik anders de kinderen iets aan zou doen. Hahaha. Hoewel ik dat natuurlijk niet zou doen trok ik het gewoon echt niet meer. Iedereen kent die momenten, zelfs de 'supermoeders' die ik om me heen zie... tenminste, daar ga ik maar gewoon van uit! @Amethist, Heb je een idee wanneer jullie WES uitslag binnen is? Je hebt niet echt een einddatum op je banner? @ Tatie, verstandige keuze lijkt me! Hopelijk knap je op van de operatie! Hier ernstig opgewekt ook al ontploft mn buik nog net (AU) niet en serieuze hoofdpijn. Heb een nieuwe barbie en een speelgoedpianootje voor mn kinderen gekocht om mn 'leed' te verzachten.
@ ZaZou: Ik ken alleen die van Pauline Oud. @ Jolene: Nee, weten we niet. De uitslag laat 4 tot 6 maanden op zich wachten en bij pech zelfs nog wat langer. In het gunstigste geval zijn we nu dus net over de helft.
Ja pauline oud had ikbij de jongste. Wil nu een andere. Had er net al wel t 1 en ander bekeken en degene die me wel aansprak had ook een roze voorkant Ohnee ging hem net opzoeken was toch een ander haha. Het lijkt ook zo op elkaar allemaal. Het 9 maanden invulboek lijkt me wel wat. Ga wel even bij de boekhandel neuzen. Toch fijner
Hihi slecht in opschrijven ben ik ook. Had alles met notities in m'n telefoon. Moet nog de laatste stukjes invullen. Haha errug!! Inderdaad. Esje lang niet gehoord
Pfffff hier een van die dagen waarbij de kids hun oren kwijt zijn argh! !!! Jolene fijn dat er nu duidelijkheid is en hopelijk straks nog meer naar waarom het nog niet lukt! Wel ook knuffs voor de ongi! Hier hormonaal en krampen dus ongi op komst ... gaat niet samen met oorloze kinderen