Oei hangt t in de lucht? Hier valt t vandaag mee gelukkig, ben er niet voor in de stemming @zazou! Hoe gaat het met bloemm?
Haha hier het doorgeefluikje van bloemmm met bloemm gaat t redelijk! Ze had een druk dagje met de kids, man had avonddienst. Denk dat ze straks nog wel even update. Ze heeft redelijk wat binnen gehouden iig. Crackers en bouillion lijkt erop dat de medicijnen beginnen te werken. Hier de boodschappen binnen. Ik begin moe te worden blehh.. morgen weer naar de julianatoren! We hebben abbo genomen
Heey dames! Ahh lieve Sanntje had echt medelijden met je na je relaas over de Kids, maar gelukkig had het ook al een happy end. Snap heel goed dat het je aanvliegt hoor, hier een mannetje met à.utisme. Die heeft ook van die bevliegingen. Lastig maar wat Jolene ook al aangeeft: choose your battles en wees resoluut als je iets echt niet pikt. Bij ons is dat bijten, slaan, schoppen en onophoudelijk krijsen om niks. Hier gaat meneer eerst op de stip (hihi the naughty chair) en als hij dan gaat rellen, dan maar een verdieping verder naar z'n kamer. Maar leuk is het niet... M'n hart breekt ook vaak. AH gelukkig sta je er zo in Jolene! Al kreeg ik stiekem wel steeds meer hoop voor jou en Lizz. Wat ik bedoelde met de maanstand was dat daar ook theorieën over zijn mbt vruchtbaarheid, Mo Leannan zei er ook wel eens wat over. Tatie, wat een gedoe met de operatie, knap dat je even een pauze neemt. Is wel balen, maar anderzijds groot gelijk. Geen risico's! ZaZou wat leuk weer naar de julianatoren! Grappig dat je kwalen zo overeenkomen met de vorige keer!
Amethist heeft gelijk al een tijdje geen Esje! Sophia hoe gaat ie met jou? Hier alles onder controle, zondag het laatste pilletje! Maandag weer kijkers voor het huis! Maargoed we zoeken nog steeds naar een koper en geen kijker. Ik heb de prijs al in huis! Echt een heel leuk ding, m'n oudste is er al helemaal gek van, die is dol op dieren! Heb sinds gisteren een Flip in! Echt handig, veel makkelijker dan extensions, iedere 2,5 maand opnieuw er in en er uit! En ik had m er vanmorgen zelf binnen 1 minuut in. Moest wel lachen, op kantoor zeiden ze: whooow waarom doe je je haar altijd vast, dit is zoooo veel mooier los. Ahum ja zo wel, heb er net een stuk bij aan laten 'knippen' hihi. Scheelt qua lengte niet eens veel, ongeveer 8 cm, maar wel voller.
Hallo dames. Hier nog steeds super moe en de jongens waren vandaag ook de oren kwijt. Zat er ook wel een beetje doorheen. En dan is onze oudste voor zijn leeftijd nog heel makkelijk. Ik wil niet weten wat de jongste straks op die leeftijd uit gaat vreten, want dat is nu al een dondersteen! Vanochtend zat hij naast me te spelen (hij is 19 mnd oud) en stond ineens op met een handje naar zijn billen. 'Poep. Poep.' Dus ik vraag of hij poep heeft. Ja was het antwoord en hij haast zich meteen naar de deur van zijn slaapkamer. Ik ruik nog even bij hem; duidelijk poep. Doe de deur open en meneer rent meteen naar zijn bed en pakt een speen (vaste prik). Maar vervolgens rent hij snel langs me heen. Ik had hem vrij snel weer te pakken, maar vond het een uitgekookte actie! Jammer Jolene dat je ongi bent geworden, maar inderdaad wel fijn dat je nu duidelijkheid hebt. Succes met de onderzoeken. Wat vervelend dat Bloemmm weer zo beroerd is. Sterkte! Leuk dat jullie weer naar de Julianatoren gaan Zazou. Ik ga volgende week met mijn broer, neefje en oudste zoontje. Ben benieuwd. Net eigenlijk tegen beter weten in met de Angelsounds naar mijn buik geluisterd. Na een tijdje rustig zoeken met een koptelefoon die de hele tijd wegvalt ineens toch heeeeel duidelijk het hartje gevonden. Het klopte zo mooi stevig! Ik had meteen een grote big smile op mijn gezicht en vlinders in mijn buik helemaal geweldig!
Anba wat bijzonder weer! Zo'n fijn geluid om te horen! Pimkey, ik heb nog nooit van zo'n Flip in gehoord, zit zoiets wel goed vast? Of is het meer iets voor op werk en uitgaan, en dus niet om te stoeien met de kids? Blijf duimen voor een koper! Zazou veel plezier morgen in julianatoren, ik hoorde er al goede verhalen over, denk dat wij binnenkort ook eens gaan. In de weekenden gaan we regelmatig naar de dierentuin (ook abo op), maar nu de jongens allebei goed mobiel zijn en lekker zelf kunnen klimmen worden speeltuinen etc ook erg aantrekkelijk. Ik heb vandaag lekker in de bomen gehangen met m'n collega's, was supergezellig en kan dat ook weer van m'n Bucket list Overigens denk/hoop ik dat ik gisteren of dag ervoor mijn eisprong had! Ik had volgens mij positieve LH testen op 2/3 sep en sinds vanmorgen een temp. stijging van 0,4. Ben blij dat er eindelijk weer wat gebeurt in m'n lijf (nu CD 45).
Mooiste geluid wat er is!! Even een vlugge goedemorgen van mij. Bagger geslapen, de oudste lag de hele nacht te roepen...: 'I LOFFFF JOEEEE, PAPA EN MAMAAAA LOFFFF JOEEEE!!' Heb in n scheur gelegen. Maar ze is maar aant spoken de laatste dagen zeg. Weer slaapdrama gister. Maar dit was dan wel weer geinig.
Ohh Anba wat een geluk dat je dat hebt mogen horen! Spekky, testen zien er goed uit hoor! Sanntje, ahhh dat is wel heel lief! Hier, blehhhhhh zo misselijk. Maar voor het goede doel zal ik maar zeggen brr
@pimkey! Het gaat wel, ben erg verkouden. Nou is het allemaal niet zo erg, maar omdat manlief er niet is vind ik het nu wel ff zwaar. Maandagavond is hij weer thuis gisteren 1 uur bekken fysiotherapie gehad, tja de boel zit niet lekker maar het komt wel goed, om de haverklap veel pijn. Maar nu heb ik goede oefeningen die helpen. Weekend alleen met de kids........
Ahh Anba wat fijn om het hartje zo goed te horen, geeft een gerust gevoel! En bij jou de Kids ook al drukker of in ieder geval lekker bezig Dat valt als je zwanger bent meer tegen... Spekky dat is mooi! Hebben jullie de kans kunnen benutten zeg maar? Een Flip in is een vis draadje met een inzet stuk haar erin. En gek genoeg zit ie als je hem er goed in kamt goed vast. Ik was ook erg onzeker, maar ben er wel achter. Zelfs bij mij blijft ie zitten!! Ook toen zoonlief er aanhing hahaha (groot voordeel, doet geen pijn haha) Oef Sanntje dat is lekker slopend dat spoken 's nachts, al is het wel super schattig!! Hier ook een slechte nacht, kleine meneer en ik zijn vanaf vanmorgen 3 uur wakker grrrr. En HIJ slaapt nu.... Ai mvnn2 jij ook al zo misselijk? Dat lijkt me zooo naar! Had je dat de vorige keren ook? Sophia, dat is niet zo lekker! Verkouden is irritant!! Heb ook m'n hoofd vol zeg maar. Spuit me suf aan neusspray. Anders slaap ik helemaal niet zeg maar! Nou onze buren zijn ook gezakt met de prijs van t huis, de moed zakt me in de schoenen... Ga zo met zoonlief paardrijden. Dat is wel heel leuk! Voor de rest maar even bijkomen van een veel te drukke week!
Weet iemand of je losse teststrips kunt kopen bij de clearblue digital ovulatietest? Heb nl nog zon houdertje, maar wil voor deze ronde dan toch maar weer testen om de ovulatie te meten. Anders is het zo duur!
Pimkey zou maandag dan je 'verlos' dag worden??? Weg met de pil! Weg met t huis!! Hihi zou toch wel errug mooi zijn! Succes maandag! Sophia balen he om dan alleen te zijn. Mijn vriend overwoog om een weekje buitenland te rijden. Kon een mooi ritje doen dan blabla. Maar hij doet t gelukkig niet. Hij miept al als ik avonddienst heb en dan zou hij een week weg gaan? Tssss hihi gelukkig zag ie het niet zitten om ons te missen. Spekky spannend. Dus nu op t wachtbankje denk je?? Mvnn2 balen! Beterschap. Zo ga eens overleggen. Wil t ledikant hij de oudste op de kamer zetten. Vanaf vanavond gaan proberen op 1 kamer. T moet toch een keer. Beter in t weekend dan.
@sanntje! Helaas is dit voor net werk en moet het dus. Volgendweekend is hij ook weg, dan 11/2 week thuis en dan weer 5 dgn weg! En gisterenavond vertelde hij via skype dat hij nov weer moet, misschien... Het zal wel hormonaal zijn, maar ik kan er nu hesl slecht tegen. Dit gebeurt ca 6x per jaar, dus ben wel wat gewend Hier de jongste helemaal overstuur, hij wil niet in zijn stoel zitten als ik de jaloezieën niet sluit... echt compleet brullen en maar naar buiten kijken. Net of ie spoken ziet, eigenlijk heel zielig. Maar ik wordt er ff gek van. @jolene! Ik heb geen verstand van ovu testen, sorry.
Ja dat kan Jolene! Moet de batterij van de houder niet al leeg zijn! Heb ook CB gebruikt maar ben over gestapt op sensitest!
Jolene, anders kun je ook eens goedkopere teststrips gebruiken, ik heb ze via marktplaats (ook m'n zw.testen) en ben er wel tevreden over. Anders wordt het idd een dure hobby! @Sanntje, spannend vanavond, ben benieuwd hoe het gaat! Onze jongens moeten tzt ook op 1 kamer, maar ik denk dat we nog even wachten. @Sophia, lastig he als je er niet achter kan komen wat er precies in zo'n koppie rondgaat... Hoop dat ie al een beetje is bijgetrokken! Mijn temp. Was vanmorgen nog even hoog als gister. Als dat morgen weer zo is dan ga ik ervan uit dat ik een eisprong heb gehad en dan zit ik inderdaad op het wachtbankje. Joehoe!
Spannend spannend spekky!!! T bedje staat. De oudste was het er nog niet zomaar mee eens. Weet ook niet of dit nu wel t juiste moment is om het te proberen ivm de naar bed gaan problemen momenteel. Maar aan de andere kant zullen we die fases nog wel meer krijgen. Nu 13 weken zwanger dus zeg dat ik nog zo'n 24 weken heb om ze te laten wennen. Wil d'r niet eind zwangerschap mee zitten of in de kraamtijd. Daarom maar liever vroeg beginnen!! Vind t zelf behoorlijk spannend en zie er echt wel tegenop. Denk dat we maar op tijd naar boven gaan. Em denk dat ik juist geen babyfoon neer ga zetten!! Elk half uur even luisteren.... Moet hun ook de tijd geven. Toen D. jonger was (is de jongste) ook eens samen op 1 kamer geprobeerd ivm haar vele huilen. Grooooot misverstand. Hihi
Hier hebben ze tot mei 4mnd samen geslapen, maar geen succes helaas.... daarom moeten we de zolderkamer erbij gaan betrekken.
Vind t toch lastig 2 samen op 1. Hoewel ik vroeger ook met m'n zus sliep. Vroeger sliepen er zoveel samen denk ik dan. Dan moet t hier toch ook lukken?? Maar zo handig zal t vast niet zijn hier haha. Ga maar van t ergste uit, valt t straks misschien nog mee
Hier vond ik voiral t naar bed brengen de grote ramp, de oudste was de clown en de jongste bemoeide zich met verhaaltje oudste. We wilden dat voor hun samen doen, maar dat was een grote stress toestand. Hopelijk lukt t bij jullie wel!