Dat scenario heb ik dus ook zo ongeveer in m'n hoofd. Ze gaan echt dwars dien ben ik bang. Dussss voor real life soap.... Hou t hier in de gaten
T ging te gemakkelijk. Allebei meteen stil.... Stilte voor de storm? Nou ja over paar weken kan ik dat pas zeggen. Nu ff voetjes omhoog.
Bloemmm knuffs! Spekky spannend! Pimkey bijnaaaaaaaaa!!! sanntje spannend! Hier niet ongesteld geworden en temp is nog hoog. Denk morgen ongi dan?
@ Pimkey: Hahaha, een stuk aan je haar laten knippen. Ideaal ! Heb ik met mijn giga bos met haar niet nodig. Een goede kapper, die heb ik wel dringend nodig, maar nog niet kunnen vinden. @ ZaZou: Leuk geweest in Julianatoren? @ Sanntje: Ach, wat schattig hè als ze zulke dingen zeggen. @ MVNN2: Bah, balen dat je zo misselijk bent . @ 2 kids op 1 kamer: Vorig jaar heeft mijn man de kamer van onze dochter opnieuw behangen en toen heeft zij ook een paar dagen bij T. gelegen. Ging echt hartstikke goed. 's Middags slapen niet, had A. de halve kamer en zichzelf helemaal onder de vaseline gesmeerd , maar 's avonds ging het super. Als ze bij mijn moeder logeren slapen ze ook altijd samen op een kamer. Ik heb vandaag mijn verjaardag gevierd. Alleen met de familie. Was hartstikke gezellig. Ik had zelf die kokos-appelcake gemaakt die ik ook al voor dinsdag had gemaakt en een Marokkaanse cake met sinaasappel. En voor het avond eten paprikasoep. En mijn man nog pizza en hamburgers. We zijn er dus maar druk mee geweest vandaag. En ik heb eindelijk een nieuwe theemuts gekregen *HOERA*, ik heb 'm gelijk in gebruik genomen .
2 kids en 1 kamer werkt hier alleen als ze apart in slaap vallen en dan bij elkaar gebracht worden Klinkt lekker en gezellig Amethist!
hihihi leuk Nou ik denk maandag of dinsdag? Als ik ondanks vroeg ei wel nog 28 dgn zou hebben, dan wijkt mijn LF af en is dat dan dinsdag. Maar ik dacht echt dat het vandaag zou doorbreken want ik heb altijd mega hoofdpijn, krampen en chagerijnig dag ervoor Loop ook steeds naar de wc omdat ik denk dat wat loopt maar is alleen maar afscheiding pff
Ik denk na een weekje of zo, we hebben het dus nog best lang volgehouden maar het gekke is dat het op vakantie wel altijd super gaat.
Hier hebben we laatst de poging om samen op een kamer te leggen afgebroken. Volgens mij zou het wel gegaan zijn als we eerst de jongste lieten slapen en dan de oudste erbij, maar mijn vriend was het na twee avonden gedoe zat en toen hebben we maar bedacht dat we in de kerstvakantie weer gaan beginnen als de jongste misschien ook wat beter snapt wat de bedoeling is. Vanavond mijn verjaardag nog gevierd met drie vriendinnen en meteen verteld dat we een derde verwachten. De reacties waren zoals verwacht meteen: dat dachten we al! Het was erg gezellig en nu veeeeel te laat!
Ahh wat leuk anba! En proficiat nog! Hier weer mooi weer, wat was t drukkend gisteren zeg. Ik fiets zo naar t bos ff de jongens laten uitrazen! Krijg vanmorgen app van ml uit Turkije, dat hij is flauwgevallen van de hitte gisteren. Nou dan zal t ook wel erg zijn geweest, is niks voor hem. Ze zijn natuurlijk gewoon aan t werk. Vandaag moeten ze 6 hotels bezoeken! Ik kan uit ervaring vertellen dat het in hitte echt geen leuk werk is!
Anba had ik je al gefeliciteerd?? Geloof t niet.... Anders alsnog gefeliciteerd!!!! Sophia bahbah dan moet t inderdaad erg heet geweest zijn. Was niets voor mij nu! Hier is de nacht goed gegaan. Om 1.00 werd de jongste hard huilend wakker. Speentje kwijt, misschien ook ff wennen. Heb ik er even uitgehaald en na 10 minuutjes terug. Ging super. Oudste is niet wakker geweest. En normaal gaat de kleine niet slapen zonder flesje op zo'n moment. Nu wel alleen vroeg wakker vanmorgen. Jongste is van 7.00/7.30 oudste meer van 9.00/10.00. Maar als dat t enige is! Ben benieuwd naar vanavond. We zijn er nog niet. Verder vandaag niet teveel doen.
Anba gefeliciteerd!!!! sophia oh jeetje dat klinkt niet best, gaat het wel weer met hem? drinkt hij wel genoeg? sanntje wat fijn!! Hier is temp flink gedaald dus vandaag zal de ongi komen. Op naar ronde 3
Anba gefeliciteerd!!! Sophia: oh bah wat naar! Zeker als t niks voor hem is. Hopelijk eenmalig!! Fijn dat hij bijna weer thuis is!! Vind het knap van je hoor! Ik loop al te piepen als manlief een uurtje later is this ook maar net wat je gewend bent natuurlijk. Sanntje: oh wat fijn dat het goed is gegaan!! Ik zit heel erg te denken wat handig is om over te gaan naar 2 op 1 kamer. Het liefst heb ik alles rond voor de bevalling maar dan 'moeten' we dus weten wat het wordt en dat willen we misscjien niet. Lastig lastigggg. Als het een jongen wordt dan is het makkelijk nl. Dan blijft de grootste kamer zoals het is. Als het een meisje is dan wordt alles om gegooid en gaat iedereen van kamer wisselen. Hier hebben we het gister erg leuk gehad in de julianatoren. Wat een leuk park ia het toch!! Kids hebben nog meer genoten dan de vorige x. Vooral de oudste. Die wilde nu overal in. Thomas show was ook suuuuuper leuk!! Had ik niet verwacht! Was alleen zo moe gister middag dus we gingen op tijd naar huis. Das t voordewl van nu een abbo. Hoef je niet perse tot het eind te blijven omdat het anders zonde is van je geld. Echt een aanradee die julianatoren!! Lizz hoe is het bij jou? Heb je ook zulk heerlijk weer op j weekend weg? Voorspellingen waren geloof ik wat minder maae this zo lekker!! En al ongesteld? Of liever: een positieve test?!
Hij drinkt altijd herl veel, ik denk eerder dat ie te weinig heeft gegeten, tis nogal een pitsert en misschien wel een wijntje of zo. Er waren gisteren ook 4 dames ziek, dus heg zal niet fijn zijn! ik ben vanmorgen naar het bos gefietst, beetje verkeerde route heen had ik er bijna 40min over gedaan. Terug andere route dik 20min, dat was beter. Bij het restaurant daar wat gegeten met de kids. Ziet Rick een klasgenootje daar, die mama bood aan om hem mee te nemen. Dus die is nu ff spelen. Vanavond liggen ze denk ik vroeg in bed morgen psz en school en in de avond is mijn lieve schat weer thuis!
Wel lekker gezond Sophia! En fijn dat ie morgen weer thuis is. Hier 2 niet fitte... 1x koorts 1x verhoging. Snotneuzen en de jongste slaapt voor de 2e x nu. Dalijk maar eruit halen om te eten en vanavond samen op tijd erin. En mama ook