Santje: beterschap met de kids Sophia: lijkt mij echt niks je mN zolang weg, zou ik echt niet tegen kunnen. @zazou woon je. In de buurt van de julianatoren? Wij zijn vandaag geweest. Was erg leuk en niet al te druk. Wij hebben abbo op dierentuin en krijg je elk jaar kortingsbonnen ( oa 1x gratis julianatoren)!
Normaal is het 4 dgn nax 5. Toevallig nu 6dgn, kwam door de vluchtplanning. Ik vind t ook heel lang nu en erg saai!
Idd fijn met zo'n abbo! Ik heb een abbo op de kinderboerderij genomen zodat het meevalt, ff heen en terug.
Oef klinkt alsof er iets in de lucht hangt daar dus Klinkt als een leuke dag ! En morgen nog leuker met liefje terug!
Het is er 35/40 graden, dus dat hangt er in de lucht Liefje komt pas na middernacht, maar ik slaap tenminste niet meer alleen en overdag heb ik ff tijd voor mezelf. Leuk abbo op kinderboerderij, maar als e zwanger bent mag e niet bij de dieren. Hier hangt op dit moment een bord tenminste.
Als ik het goed heb onthouden is het dat drachtige bokken, geiten en schaapjes bacteriën bij zich hebben die gevaarlijk zijn voor ons zwangere mutsen
Hier hangt ook zo'n bord Sophia. Ben eigenlijk eerder altijd geweest dus weet t ook niet precies. Heeft met bepaalde seizoenen te maken dacht ik? De ziekenboeg hier valt wel mee geloof ik. Ze kunnen nog goed genoeg geiten daar boven samen op 1 kamer. Ben eens benieuwd of en wanneer het stil wordt. Hoop idd niets ergs met esje...
Ik heb het bord onlangs zien hangen, het hangt er bij ons niet altijd, er staat voorjaar en zomer dus het zou nog kunnen! Ik ben eigenlijk niet zo pietje precies maar met dit ben ik toch voorzichtig!
Ik denk inderdaad met seizoenen. Kom vaker in aanraking met die dieren en nooit gehoord namelijk? vreemd! Kan iemand een grote bak ijs toveren?
Heey dames! Sophia wat fijn dat ie weer thuis komt vanavond!! Ja werken in de hitte, lijkt me ook verschrikkelijk hoor. Ik kan niet tegen warmte, dus dat hij flauw valt verbaasd mij niks... Kan hij straks lekker thuis bijkomen! Anba en Amethist nogmaals van harte! Lekker verjaardag vieren. Weer die cakes amethist, en je raad t al... Heb niks in huis haha. Anba wat grappig dat je vriendinnen het al dachten. Had je al over jullie wens voor een 3de verteld? Sanntje beterschap voor de kleintjes haha en jij sterkte voor vanavond!! Haha het is in ieder geval beter dan ruzie dat keten haha. Ik ben erg, ik vind t stiekem wel leuk als kinderen klooien. Deed t zelf vroeger ook met logeren. Gewoon de hele nacht niet slapen. En leuk dat ik dat vond. Hunker nu juist na goede nachtrust hahaha. Mo je roep om ijs betekent dat dat je ongesteld bent geworden of toch nog een mooie test? Ahh ZaZou heerlijk een dagje Juliana Toren! Echt heel leuk, wel fijn dat je nu inderdaad met een gerust hart eerder weg kan haha. Voordeel van een abonnement! Heb zojuist de laatste pil geslikt! Whoehoe magisch moment. Zit te twijfelen of ik dat ook tegen m'n man ga zeggen. Ik mag er namelijk 'geen heisa' van maken haha. Het moet komen zoals het komt. Juist, nou mooi! (Thermometer en ovutest liggen al klaar maar dat terzijde). Maargoed geen heisa dus! Wat denken jullie, nog benoemen of laat maar? Verder paard gereden met de oudste en zo nog even wat in huis doen! Morgen weer kijkers! Gelukkig komt onze hulp ons versterken morgen. Weet soms niet wat ik zonder haar zou moeten hoor, de schat!
Vind het benoemen geen heisa maken. Tis iets waar je ontzettend naar toe hebt geleefd! Letterlijk afgeteld dus als jij t wilt zeggen lekker doen. En daarna zie je wel. Wel leuk leuk! Het echte werk, spanning, testen, wachten... Whaaaa toch blijft t bijzonder! Het keten was ook echt wel geinig. Oudste hoorde ik steed gapen en slaapt nu. De jongste begon te huilen even later. Flinke spuitluier! Dus doe gaat er nu weer in! Hoop dat dat zonder gedoe lukt. Zal vast wel.
@ Pimkey: De laatste pil, WOEHOE!! Nu gaat het echt bijna beginnen. Spannend! Leuk paardgereden. Hahaha, ja die cakes weer. Maar wel verantwoorde hè , zonder roomboter en geraffineerde suiker. Dus daar kan je zonder schuldgevoel lekker van eten . Verder heb ik niet bijgelezen. Sorry. Ben ondertussen een film aan het kijken.
@pimkey! Hij komt morgen thuis hihihi. Heb hem daarstaks via skype gesproken, hij was niet flauw gevallen (mijn man schrijft niet altijd duidelijk. Bij onderuit gaan denk ik aan flauwvallen...) maar hij was niet lekker geworden en ineens moeten spugen. Nou is dat ook niks voor hem hoor. ik heb maar niet gevraagd hoeveel ie had gedronken Ik Kan ook niet tegen warmte. Max 25 gr en een zwembad in de buurt is de max Succes mirgen met de kijkers. @sanntje! Dat keten viel dan mee. Maar jouw kindjes zijn een stuk kleiner. Die van mij waren toen bijna 5 en bijna 2
whooohoeee spannend Pimkey! Zelf zou ik het benoemen, maar niet met nadruk hihi. Manlief weet niet da tik temp want dan denkt hij ook een heisa, terwijl hij ook toch weet dat ik er niet mee zit als het niet meteen raak is Nope geen test, de rode dagen Heb een beetje m&m's op sanntje hopelijk nu tot morgen rustig!