@Sophia, ja zo voel ik het eigenlijk zelf ook wel. Daarom durf ik ook eigenlijk dit weekend niet zo goed te 'klussen' zoals dat hier vaak genoemd wordt. Ik wil namelijk niets mis laten gaan door ongedurigheid maar ja, leg dat mijn man maar eens uit haha. Hele gesprekken over zwanger willen worden en dan nu zeggen; nee dit weekend niet, ik ben bang dat ik zwanger raak hahaha Gelukkig is ie er morgenavond niet, scheelt weer een avond moeilijk doen . Vind het ook heel gek dat ik dat ineens ben gaan voelen . En niet gewoon voelen; nee ik heb echt fikse pijnen! Slik zelfs paracetamol ervoor omdat het zoveel zeer doet. Ben er in het begin ook voor bij de dokter geweest omdat ik niet wist wat het was en dacht dat er heel wat aan de hand was . Maar wel een handige timer nu het nodig is!
Later reactie en moet nog even terug lezen en reageren.... Heb m'n uitslag! Geen verhoogd hcg... Dokter denkt dus of vroege mk of gewoon geen cyclus. Welke durft ie niet te zeggen daar m'n kwaaltjes d'r gewoon zijn! In ieder geval nu wachten op een bloeding. Gebeurd dat spoedi dan waarschijnlijk vmk. Gebeurd dit niet ben ik cyclusloos en als ik volgende maand geen ongi heb verwijst hij me door naar de gyn... Posi testen zijn niet te verklaren dus! Aanrader van de dokter, tempen en ovutesten. Dan heb ik vast wat gegevens en info voor de gyn. Kan weer een maand besparen. Dussss mooie domper. Voel me stom ergens. Hoe erg kan je lijf je voor de gek houden? Of was er toch wat?? Geen idee...
@sanntje! He wat balen joh! Ik zou me hard maken voor gyn! Geloof me ik heb daan bijna 4 jaar rondgelopen en godzijdank meteen doorgestuurd door mijn ha! Je hebt al twee zwangerschappen gehad en niks raars toch? Niet gaan zitten wachten! En bij een gyn kunnen ze met medicijnen een eisprong opwekken. Heb ik ook gehad omdat ik op een gegeven moment op 3 maanden zat! Het is niet fijn, best veel krampen maar je kan fris weer door!
Nou das ook mijn gedachte! Wek m'n ongi/eisprong maar op. Dan kan ik weer door. Zonder steeds te moeten denken of ik m'n ei voel, of ongi krampen, of ik zwanger ben.... Doe mij maar gewoon een cyclus!
En nu is ook m'n oudste nog ongelofelijk ziek!!!! 3e kuur in 3 maand tijd. 2x kuur moeten hebben maar niet gekregen omdat t te snel achter elkaar is. Was 1 week kuurvrij dit keer. Steeds keel en neusamandelen ontstoken. Kuurtje wat ze nu heeft krijg ik er niet in. Braakt alles uit blegh wat n baaldagen zo ineens!
sanntje balen zeg!! Ik zou idd proberen bij de gyn te kunnen komen! Misschien via je vk? mamavannunog2 Ik voel mn eisprong ook. Het zit nu al sinds gister te zeuren.. zou morgen mn eisprong hebben.. vorige cyclus was dat net voor de bruiloft en dacht ik dat ik blaasontsteking kreeg omdat ik een week te vroeg zat maar ook week eerder ongesteld dus was wel mn ei.. doet hier ook echt zeer
Sanntje, wat naar! Eerst dat gedoe met die bloedtest, dan de negatieve uitslag en nu ook nog (weer) een ziek kind! Sterkte voor jou! Hier niets te melden; zit op dag 14, maar nog geen ei te bekennen. En nog steeds een gestresste man. Sinds gisteren trouwens ook bekend dat er financiele problemen zijn op mijn werk... Op zich niet bijzonder in de zorg, maar toch weer voeding voor twijfel. Manlief was vandaag lekker op stap met de oudste en ik had jongste mee met mijn klusjes voor vandaag. De mannen hebben erg genoten en wij hebben de hele lijst kunnen afhandelen Ik voelde mijn eisprong voor en na de oudste ook, maar sinds de jongste juist niet meer. Was bij mij trouwens gelukkig niet heel pijnlijk, alleen een paar keer wat steken en gewoon een duidelijke indicatie. Nu is het een beetje zoeken soms
Wat vervelend Sanntje hopelijk heb je snel duidelijkheid!! Tatie nog meer vervelend nieuws! Bleh! Ik voel mijn eisprong ook altijd!
Kan iemand mij uitleggen wat al de misselijkheid en spugen voor zin heeft pfff vandaag 2x gespuugd. Heb wel het idee door eten dat niet valt, als ik eet heb ik soms zoiets van.. Hmmm misschien niet goed
hier is t maar slecht weer! Heb mooi al de was gegaan en gestreken enzo das dan weer wel fijn.. ik heb mn buikpijn is over dus denk dat ik mn eisprong gehad heb. Hier vraagt onze oudste om een baby, die wil hij zo graag zegt ie tegen manlief haha hebben jullie al over eventuele Namen nagedacht? Ik ben daar wel eens over aan t denken.. sophia je kunt ook emesafene bij de dokter krijgen. Dat heb ik bij onze jongste gehad. zette mn wekker om 6 uur, nam m in en sliep Nog even verder. dan had ik nog geen eetlust maar overgeven hoefde ik dan zelden Nog
Namen waren d'r al voor de 3e wens!! Ik blijf kwaaltjes houden zeg... Dan is m'n hormoon huishouding toch ergens wel van slag!? Weet t nu niet meer. Straks gezellig t voetbal kijken! Ff supporten
We hebben een meisjenaam, een jongensnaam vonden we bij Ediz al lastig, dus dat wordt brainstormen haha..
bloemmm noem eens wat meisjes namen op!? die t niet worden dan he.. ik vind zelf Lola Lena Lana Julie Giulia heel leuk.. heb er nog wel meer maar kan ik ff niet op komen.. Voor jongen vind ik t ook moeilijk.. Dani vind ik leuk maar weet niet of ik dat bij de rest vind kunnen. G.elani (djulanie) r.evi
Lana vind ik echt heeeel leuk! Die ga ik onthouden . Voor een jongen geen idee eigenlijk. Ook echt geen gevoel meer bij de eerdere jongensnamen die we hadden. Hadden het er van de week over dat het leuk zou zijn als er dubbel TT in zou zitten. Hebben de 2 oudsten ook allebei! Maar die namen zijn schaars dus weet niet of we daar een leuke tussen vinden. Eerst maar eens starten morgen whoehoe!! 8.50uur bij de huisarts zijn. Best even spannend! Spannende wedstrijd trouwens hè pffff wat een stress!
Holaaa dames!!! Wat een geklets!! Heb het in een paar etappes bijgelezen. Maar internet werkt hier savonds niet al te best. Paar nieuwe dames zag ik: welkom! @sanntje: he wat houdt jij het spannend zeg allemaal! Morgen hopelijk goed nieuws! @kamerprobleem: hier ook maar 3 slaapkamers en geen m9gelijkheid voor een 4e. Dus er komt tzt ook een duokamer. Wie waar gaat liggen weet ik nog niet. @ knoopdoorhaklen: veel praktische dingen hielden mij tegen maar wij zijn echt voor ons gevoel gegaan. Vindt het nog wel heel spannend. Oh hier trouwens ongesteld geworden. Dus wij gaan vanaf deze periode ervoor (officieel) Verder is het hier suuuuuuper!! Heerlijk weer kindjes genieten volop en wij ook! Tot snel dames!!
zazou lekker genieten!! En jullie gaan er deze ronde dus officieel voor spannend!! hopelijk is t snel raak!! mamavannunog2 spannend morgen en zo vroeg al! hopelijk ben je snel zwanger! Ja is leuk he lana.. Mijn oma het Lena dus dan zou dat ook leuk zijn. we zien wel wie weet wel een derde jongen en t moet ook nog maar lukken he zag dat anouk bevallen was trouwens weer een jongen