Dank jullie wel meiden Springday..Jaaa testen!!!! Pimkey..het besef is er nog niet helemaal haha, was er de laatste twee weken niet meer zo mee bezig en dan nu opeens hartstikke zwanger is wel gek. Super leuk natuurlijk maar het moet nog even landen allemaal haha
Ik heb 1 september mijn eisprong gehad dus heb vanuit daar gerekend en dan kom ik overal hier op uit. Eisprong is morgen 14 dagen geleden, heb 1 dag voor nod getest dus.. Maar ja een echo zou het echt uit moeten wijzen want was natuurlijk beetje vaag deze cyclus haha. Oehh spannend vanmiddag
Yes lizz!! Gefeliciteerd!!! Toch mooi voor elkaar met onze rare rondes Later meer dames. Drukke dag. Verjaardag van mn oudste neefje! 14 alweer!! Time flies! Als we alleen zijn qua onze eigen fam. Gaan we het vertellen.... spannendddd!!
Haha ja klopt springday.. Bedankt happygirl..Bloemm deed het lijstje altijd, maar die is hier niet meer zoveel volgens mij. Jaa zazou thanx..beiden hadden we het nu niet verwacht met ons verloren ei en toch beide zwanger haha.
♥ DE MAMA'S VAN HET DERDE KINDJE CLUBJE ♥ ♥ Proberen ♥ Nelta 28 jaar - 1 zoon, 1 dochter Mo leannan 31 jaar - 1 zoon, 1 dochter Springday 28 jaar - 2 zoons Spekky 32 jaar - 2 zoons Jolene 29 jaar - 2 dochters Tatie 37 jaar - 1 zoon, 1 dochter Traum 29 jaar - 1 zoon, 1 dochter Debke83 31 jaar - 2 zoons Pimkey 30 jaar - 2 zoons -------------------------------------------------------------------------- Fleurop 28 jaar - 2 zoons - Begint: november Sjotefle 24 jaar - 2 dochters - Begint: januari 2015 Happygirl86 28 jaar - 1 zoon, 1 dochter - Begint: april 2015 Babystew 24 jaar - 2 dochters - Begint: ? Wonderbaby1 24 jaar - 2 zoons - Begint: ? Amethist 32 jaar - 1 dochter, 1 zoon - Begint: ? ♥ Zwanger ♥ Sophia 38 jaar - 2 zoons - Uitgerekend op: 1 februari 2015 - ♥ Sanntje 29 jaar - 2 dochters - Uitgerekend op: onbekend - ♥♥ Anba 30 jaar - 2 zoons - Uitgerekend op: 28 maart 2015 - ♥♥ Esje78 36 jaar - 1 zoon, 1 dochter - Uitgerekend op: 4 april 2015 - ♥♥ Bloemmm 25 jaar - 1 dochter, 1 zoon - Uitgerekend op: ♥♥ MamaVanNuNog2 32 jaar - 2 dochters - Uitgerekend op: ♥♥ ZaZou 27 jaar - 1 zoon, 1 dochter - Uitgerekend op: ♥♥ Lizz88 25 jaar - 2 dochters - Uitgerekend op: 25-05-2015 ♥♥ ♥ Afspraken ♥
Heb hem even van ver gezocht, leuk om te zien dat er nog 4 bij proberen stonden ipv zwanger het is hard gegaan met de zwangeren! hoop niet dat jullie het erg vinden, bloem mag het best weer overnemen, maar vond het leuk om weer even te zien hoe het ervoor staat.
Top happygirl, bedankt. Je mag mij nog even op 26 jaar zetten. Jaaaa springday zie je wel!!! De ronde waar je het niet van verwacht is raak, hier net zo hihi. Gefeliciteerd...zijn we beide bijna tegelijk uitgerekend
♥ DE MAMA'S VAN HET DERDE KINDJE CLUBJE ♥ ♥ Proberen ♥ Nelta 28 jaar - 1 zoon, 1 dochter Mo leannan 31 jaar - 1 zoon, 1 dochter Spekky 32 jaar - 2 zoons Jolene 29 jaar - 2 dochters Tatie 37 jaar - 1 zoon, 1 dochter Traum 29 jaar - 1 zoon, 1 dochter Debke83 31 jaar - 2 zoons Pimkey 30 jaar - 2 zoons -------------------------------------------------------------------------- Happygirl86 28 jaar - 1 zoon, 1 dochter - Begint: zsm Fleurop 28 jaar - 2 zoons - Begint: november Sjotefle 24 jaar - 2 dochters - Begint: januari 2015 Babystew 24 jaar - 2 dochters - Begint: ? Wonderbaby1 24 jaar - 2 zoons - Begint: ? Amethist 32 jaar - 1 dochter, 1 zoon - Begint: ? ♥ Zwanger ♥ Sophia 38 jaar - 2 zoons - Uitgerekend op: 1 februari 2015 - ♥ Sanntje 29 jaar - 2 dochters - Uitgerekend op: onbekend - ♥♥ Anba 30 jaar - 2 zoons - Uitgerekend op: 28 maart 2015 - ♥♥ Esje78 36 jaar - 1 zoon, 1 dochter - Uitgerekend op: 4 april 2015 - ♥♥ Bloemmm 25 jaar - 1 dochter, 1 zoon - Uitgerekend op: ♥♥ MamaVanNuNog2 32 jaar - 2 dochters - Uitgerekend op: ♥♥ ZaZou 27 jaar - 1 zoon, 1 dochter - Uitgerekend op: ♥♥ Springday 28 jaar - 2 zoons - Uitgerekend op: 23-05-2015 ♥♥ Lizz88 26 jaar - 2 dochters - Uitgerekend op: 25-05-2015 ♥♥ ♥ Afspraken ♥
Whooow nog een keer goed nieuws! Super super! Van harte gefeliciteerd Springday!!! Lekker thuiskomen zo hahaha. Ook jou is t van harte gegund hoor! Nou de lijst zwangeren is langer dan de andere 2! Doen jullie goed dames. Hoop ook op zo snel goed nieuws haha. Liefs
Jaaa springday!! Ook voor jou gefeliciteerd!!! Gaaf!!! Mei is ook zon leuke maand Nou wij hebben t verteld aan mijn familie. Iedereen door t dolle heen gaan nu nog ff naar schoonfam. Ook vrtjaardag maar daar vertellen we het nog niet. Onze band is niet zo fantastisch dus gun het ze nog niet waarschijnlijk interesseerd t ze niet eens. zal even onze vertel foto in de.club zetten
@ Pimkey, haha ja das inderdaad leuk thuis komen. Een made in de USA baby En dan nog op de laatste dag van mijn vakantie zulk nieuws! @ Zazou, leuk dat je familie zo enthousiast is! Ik denk dat ik het pas wil gaan vertellen met 13 weken. Dan willen wij toch al een geslachtsbepaling laten doen en misschien dan op een bepaalde manier ervoor zorgen dat onze ouders allebei hier zijn en dan wil ik een taart laten maken met een zwangere buik en dan it's a girl of it's a boy erop. Tenminste..... als ik het tot die tijd kan volhouden om mijn mond te houden hahaha
Jaaaaa nig een zwangerd! Gefeliciteerd! weet je wat ik zo grappig vind.... als jullie gaan bevallen is mijn meisje alweer 3 maanden ongeveer
Leuk leuk Sophia, zou mij ook erg leuk lijken! @ lijst, Ik ben trouwens de 22ste uitgerekend en niet de 23 zie ik nu aan mijn ticker