Wie gaan voor/zijn zwanger van derde kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Liz88, 8 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sanntje

sanntje Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.304
    1
    36
    Vrouw
    NULL
    Spekky ben heel erg benieuwd wat ze willen gaan doen! Hopelijk heb je snel een cyclus en kun je gewoon verder.

Jolene aaarrgghh wat moet dat frustrerend zijn! Eipijn hebben en niet mogen pfff. Dat het maar dubbel en dwars de moeite waard mag zijn straks!!

Roosje welkom. Jeetje zeg. Wat een rondes. Ik duim voor je. Spannend hoor!

Pimkey kans is klein. Maar nu je het zegt... Ben benieuwd of het hier allemaal enkele zwangerschappen worden of dat we hier mee mogen gaan genieten van een tweeling zwangerschap. Wie weet!!

2. Pimkey

Pimkey Bekend lid

1 jan 2013
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen!

Ja je weet maar nooit Sanntje! Onze buren hebben dit jaar een tweeling mogen verwelkomen. Dus ik denk niet dat wij aan de beurt zijn ;)

Haha ben ook benieuwd! De doelstelling voor 31 december gaat bij velen erg goed....

3. Esje78

Esje78 Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.124
    0
    36
    Noord Brabant
    @ Sanntje: jeetje, wat een gedoe met je meisje. Balen dat je weer naar dat k** ziekenhuis moest en weer een negatieve ervaring erbij hebt.

@ Roosje72: welkom. Ga heel hard voor je duimen. Spannend.

@ Spekky: alvast succes volgende week. Hoop dat alles toch helemaal goed blijkt te zijn.

@ Jolene: kan het me goed voorstellen dat je dat zo raakt. En helemaal frustrerend dat je nu zo'n eipijn hebt en er niks mee kunt :(. Nogmaals sterkte. Zal heftig worden de komende tijd. Succes alvast met de 2e test van je man.

@ Mamavnn2: leuke shirts.

4. Liz88

Liz88 Actief lid

5 jun 2014
    463
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sanntje..Wat sneu allemaal zeg!

Pimkey..Haha ja ik vind het leuk om het beetje leuk te vertellen en dan die koppies te zien.

Spekky..We gaan het 29 september waarschijnlijk bij schoonouders vertellen want dan eten we daar. Dan 5 oktober aan mijn ouders, broertje en zusje en de zussen van manlief sturen we een kaartje met foto erop en die ontvangen ze dan ook rond 4 oktober. Want bij iedereen langs wordt beetje gedoe haha. Ik ben dan 6/7 weken zwanger.
    De echo heb ik rond 8 weken en daarna vertel ik het dan op mijn werk en aan de rest vd wereld hihi

Jij succes volgende week!

Roosje Welkom! Jeetje meid dat gaat niet van een leien dakje, hopelijk nu snel raak.

Jolene..Wat frustrerend meid.

Leuk mvnn2..komt vast goed met vertellen..

Hier is dit ook het laatste kindje hoor..manlief is er nog niet echt mee eens want die wil er graag 4, maar ik vind het wel goed zo haha!

5. mo leannan

mo leannan Niet meer actief

Zwaai, vlug teruggelezen..

Mega knuffels voor Sanntje en haar dochtertje, Bloemmm en Jolene!!!

Sophia een meisje na 2 jongens leuk leuk!!!

Liz88 en Springday gefeliciteerd!!!

Rest ook een knuffel!

6. Vanmorgen controle gehad, alles weer goed. 14 oktober mag ik weer.

hier is 3 ook max! Het moet wel leuk blijven:D

@bloemm! Knap je een beetje op in het ziekenhuis? Dikke knuffel voor jou!

7. ZaZou

ZaZou Fanatiek lid

18 nov 2010
    2.456
    0
    36
    Reageer later ff op de rest maar bloemm is weer thuis hoor!! Gister al!! Erg fijn voor dr!

8. sanntje

sanntje Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.304
    1
    36
    Vrouw
    NULL
    Fijn bloem dat je weer thuis bent! Nu hopen dat t draaglijker wordt.

Sophia mooi zo. En zo komen de controles dalijk steeds korter op elkaar.
    Ik mag volgende week weer. En dan de afspraak maken voor de 20wk echo :D

9. Pimkey

Pimkey Bekend lid

1 jan 2013
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh top Bloemm!! Denk om jezelf meis

10. ZaZou

ZaZou Fanatiek lid

18 nov 2010
    2.456
    0
    36
    Hey meiden!
    @roosje: welkom!! Poe jeejtje wat een rondes. Hoop dat het nu snel raak mag zijn! Hoe voel je je erzelf onder? Trek je hey een beetje?

@sophia: oh wat heerlijk dat alles goed lijkt!! En nu alweer de andere kant op tellen idd. Wat gaat het hard he!!

@sanntjr: wat een narigheid voor jullie meisje en jullie zeg! Wat onwijs slordig! Heel fijn dat al die zorg er is... maar soms?!

@aantal kids: nou ik zeg nooit nooit. Haha. Wilde vroeger altijd een groot gezin. Na de 2e was ik er wel ff klaar mee en nu heb ik geen idee. Vind een groot gezin wel heel erg leuk en gezellig maar dan moet er intern wel wat gebeuren en dat zit er voorlopig niet in. Denk aan verhuizen enzo en een goudpot vinden :p

@lizz: wat een leuk idee heb je bedacht!!
    @mvnn2: ook al zo leuk!!
    @jolene: ohh meis!! This ook allemaal niet niks natuurlijk. Helenaal als net je eigen wereldje een beetje door elkaar gehuzzeld wordt. Weten je collegas ervan?

Wat een weertje he vandaag? Was wel klaar met die zon maar vond t ook wel weer lekker! Als het maar niet te lang duurt. Kastanjes zoeken in korte broek?! Gek hoor:D

hier vandaag weer bij mn moeder geweest en daarna door naar mn tante en oom. Kids hadden t geweldig. Maar totaal gebroken. Allebei niet geslapen dus die waren op. En mijn geduld ook.... mn man kon ook al niks goed doen haha. Heb t maar snel goed gemaakt. Stomme hormonen!
    Oh kwam op de terug eeg naar huis nog een spookrijder tegen. Jeejtje wat is dat schrikken zeg!! Gek reed zo links de rotonde op en wij zaten dus rechts op de rotonde. Gelukkig een grote rotonde dus zag hem goed aankomen en dubbele banen dus het is allemaal goed gegaan. Hij lag ook iets achter op me dus had er persoonlijk niet mee te maken maar de mensen van de andere kant dus wel. Sufferds!!!

morgen nog een dagje bikkelen en dan een weekendje weg met mn mans werk!

11. sanntje

sanntje Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.304
    1
    36
    Vrouw
    NULL
    Schrikken zazou. Wat n achterlijk volk soms op de weg!
    En hormonen hier vandaag ook. Heb teveel thuis gedaan, jank om elke scheet en kan van de 1 op de andere seconde in een gruwelijk monster veranderen! Echt erg... Haha maar op tijd slapen vanaaf denk ik.

12. Anba

Anba Actief lid

11 jul 2014
    194
    0
    0
    Hallo dames.

Welkom Roos. Pittig hoor, hopelijk nu raak.

Bloemmm wat fijn dat je weer thuis bent. Ik hoop dat het nu steeds alleen maar beter met je gaat.

Ik merk nog niet heel veel van de hormonen. Wel op mijn werk dat ik de afgelopen twee weken meer vergeet, maar daar geef ik de moeheid de schuld van!

13. sanntje

sanntje Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.304
    1
    36
    Vrouw
    NULL
    Vergeten doe ik ook heel erg.
    Maar ik kan zoooooo boos worden ineens!! Echt ineens... Schrik soms van mezelf :p had dit eerder niet. Misschien n jongetje nu?? :D
    Maar wel klote die mood swings. Maar ja doe het er maar mee

14. Pimkey

Pimkey Bekend lid

1 jan 2013
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jee ja ZaZou je schrikt je kapot dan he?

Anba en Sanntje jullie zijn de kritische grens al over!
    Wat gaat dat hard zeg!! Hoop dat de moeheid snel minder wordt Anba! Bij mij was het na 16 weken beter...

Hihi Sanntje ineens boos? Grappig hoe anders je eigen zwangerschappen al kunnen zijn he?

Lizz kan me je voorpret levendig indenken! Wisten ze dat jullie bezig waren of is het een full surprise?

15. Springday

Springday Fanatiek lid

20 mei 2014
    1.409
    0
    36
    @ Liz, ben benieuwd hoe iedereen zal reageren.

@ Bloem, fijn dat je weer thuis bent en het iets beter gaat, hopelijk ga je nu een stijgende lijn op.

@ Hier, vandaag een heeele lange dag gehad. Vanochtend om kwart voor 8 de deur uit en heb de hele dag tot 17.00 uur een cursus gehad. Had in de middag echt een dip moment, kon zo in slaap vallen, mn ogen werden zwaar enzo pff. Uiteindelijk pas om half 7 thuis. Belt een vriendin op of ik langs wilde komen, haar schoonmoeder is vorige week overleden dus ze had ff nodig dat ik kwam. Dus thuis snel eten en weer naar haar en om half 11 was ik pas weer thuis. Ga zo mn mandje in.

Vandaag heb ik me dus wel echt zwanger gevoeld. Ik reed met een collega mee naar de cursuslocatie en ik werd gewoon misselijk in de auto, maar ook steeds tussendoor en als ik dan weer wat at zakte het weer weg. En vanmiddag dus ook ineens super moe, maar gelukkig ben ik daar weer overheen gekomen :)

16. mo leannan

super!!!:cool:

17. mo leannan

Yay!

18. mo leannan

Ja was lekker weertje!!
    En jeetje zeg wat schrikken :$

19. mo leannan

pff inderdaad een lange dag! Ik hoop dat je niet te misselijk word! En super lief dat je zo klaar staat voor haar!!!

20. mo leannan

Roosje welkom!!! Ik hoop dat het ook sneller raak is dit keer!!

Deel Deze Pagina