Wie gaan voor/zijn zwanger van derde kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Liz88, 8 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaVanNuNog2

MamaVanNuNog2 Bekend lid

19 jun 2014
    540
    1
    0
    Zazou, geniet van de vakantie enne zet em op dan maar he ;)!

Wonderbaby1, dan heeft Lana bij jullie ook echt meer betekenis. Ook heel mooi! Ik vind Lana echt een hele leuke naam!

Wij hebben nu 2 meiden dus ben ook echt geneigd om er in die hoek over na te denken. We hebben het er wel al over gehad dat, mocht het allemaal lukken, dit de eerste zwangerschap is waarbij we willen weten wat het geslacht is. Dat wisten we bij de 2 meiden niet en nu hebben we beiden zoiets van; leuk om ook eens mee te maken hoe dat is!

Hier zojuist 'verlost' van spiraal en nu dus kijken wat het lichaam gaat doen! Verwijderen viel me echt alleszins mee. Als ik terugdenk aan het plaatsen :$ was dit een eitje!
    Dus vanaf vandaag doen wij ook echt officieel mee!

2. @mvnn2! Dat had ik dus ook, plaatsen was echt pijnlijk brr dus ik keek er heel erg tegenop om m eruit te halen. Eitje :D

Hier hebben we al een meisjes naam, sophie niet omdat ik sophia heet maar ik ben vernoemd naar mijn peettante en dat is zo'n geweldig mens dat ik die naam dus toch enigzins wil doorvoeren, en voor een jongen hadden we bij de eerste al Rens als reserve en dat is nog steeds favoriet. Overigens heten onze jongens Rick en Thom.

3. MamaVanNuNog2

MamaVanNuNog2 Bekend lid

19 jun 2014
    540
    1
    0
    Leuke namen Sophia! Vind Thom en Rick ook erg leuk. Rick stond bij onze oudste hoog, maar ja beetje gek voor een meisje ;). Is Britt geworden, vond ik al jaren geweldig en gelukkig manlief ook.

Onze jongste dochter heet Charlotte (ik wilde Lotte, mijn man wilde op chique;) en vond dat ik Britt al bepaald had haha) maar als zij een jongen was geweest had zij Jens geheten, lijkt wel veel op jullie jongensnaam!

Nu denk ik echter bij Jens; mmm weet niet of dat dat er nog zo leuk bij past.

Ach eerst maar eens de cyclus op gang krijgen:p!

4. Ik vond het zo vreselijk moeilijk die jongensnamen dus ik was heel blij toen we daar ineens uit waren. Eigenlijk mijn man, die is goed in mooie namen verzinnen. Maar de meisjesnaam staat voor mij vast! Ik vind Britt en Charlotte ook erg leuk, denk wel dat het later snel lotte wordt ;)

5. Gisteravond met vrienden voetbal gekeken, was erg leuk en de afleiding was fijn. :) helaas heeft de jongste op de terugweg alles uitgespuugd, fijn.... Dus thuis konden we een kind afspoelen en een stoel jakkie!
    En vervolgens sliep ik op 01.30u pas, fijn muggen grrr. Hebben jullie er ook zo'n last van? Enorm veel hier!

Vanmorgen weer op de fiets naar school, gelukkig had ik de misselijkheid na een beetje spugen onder controle. Maar jeetje ik ben echt slappe hap nu, was er goed moe van en trillende benen. Tja bijna 40 hahahaha:p

6. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Wat een geklets! :D

Wondertje: Mijn favoriete naam was Eliz, maar die kan nu voor een derde niet meer natuurlijk. Heb nog wel een paar namen die we heel mooi vinden, maar noem ze even niet voor het geval dat we switchen haha. Ben niet bepaald anoniem op het forum :p We gaan sowieso weer voor 2 namen, de eerste naam voor een meisje staat vast.
    Sanntje; Hoe gaat het met jou meis?
    Mamavannunog2: Lana vind ik ook een mooie naam, leuk! Hoe is het gegaan bij de HA? Lees ik misschien zo wel ;):p lees het af, gelukkig viel het mee!
    Zazou: Jeeeeej! Nu officieel voor een derde! Heb je al slapeloze nachten ervan? :p moet ik je cyclus maar weer uitrekenen? Dat gaf bij L. geluk haha...
    Sophia: Ik vind jongensnamen ook echt drama haha.. Zou hier ook echt goed zoeken worden.

Ik ga de lijst eens terug zoeken!

Hier gaat alles goed, mijn oorontsteking is zo goed als over.. Hoor alleen nog niet helemaal goed haha.. Mira is nu op de psz en Ediz ligt te slapen, dus ik even mamatijd. Ik begin me steeds meer te realiseren dat dit dus het moment is dat je normaal gesproken 'klaar' bent als we niet voor een derde zou gaan.. Heb serieus niet veel meer te doen. Het klaarmaken van de kinderen 's ochtends gaat zo makkelijk dat ik zelfs nog even de bedden op kan maken en wat op kan ruimen terwijl we wachten tot het tijd is... 'S avonds hebben we ook zoveel vrije tijd. Ediz kan steeds meer dingen zelf, veel minder afhankelijk.. Kan me voorstellen dat mensen denken; heerlijk! Eindelijk weer een beetje jezelf zijn ipv moeder van... Maar ik heb dat helemaal niet eigenlijk haha.. Verveel me dood! Vind het moeilijk loslaten dat ze niet meer afhankelijk van me zijn :p Herkennen jullie dit?

7. @bloemm! Ik ben me er wel van bewust dat ik nu nog een paar jaar langer moet wachten op meer mamatijd. En eerlijk is eerlijk ik kijk daar echt naar uit, ik kom nergens aan toe. Dat ligt vooral aan mezelf hoor, ben zo blij dat ik 's-avonds op de bank kan ploffen dat hobby's er echt bij inschieten.
    Maar als de baby beweeglijk wordt dan gaat de jongste naar school dus dat scheelt, dat had ik bij de jongens ook en vond dat heel fijn.
    Ik ben een beetje mezelf kwijtgeraakt onderweg ;)

Waar komen jullie namen vandaan? Zijn niet alledaags,wel heel mooi.

8. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    ♥ Proberen ♥
    Sanntje 29 jaar - 2 dochters - ronde 1 - NOD: 21 juni ♥♥
    ZaZou 27 jaar - 1 zoon, 1 dochter - ronde 1 - NOD: 25 juni ♥♥
    Traum 29 jaar - 1 zoon, 1 dochter - ronde 1 - NOD: 4 juli ♥♥
    Tatie 37 jaar - 1 zoon, 1 dochter - ronde 1 - NOD: 16 juli ♥♥
    Bloemmm 25 jaar - 1 dochter, 1 zoon - ronde 2 - NOD: 24 juli ♥♥

MamaVanNuNog2 32 jaar - 2 dochters - Begint: 30 juni ♥♥
    Lizz88 25 jaar - 2 dochters - Begint: 4 juli ♥♥
    Debke83 31 jaar - 2 zoons - Begint: 4 juli ♥♥
    Babystew 24 jaar - 2 dochters - Begint: ? ♥♥

♥ Zwanger ♥
    Sophia 38 jaar - 2 zoons - Uitgerekend op: 3 februari 2015 - ???

*Moest even zoeken, maar ik heb 'm.
    Wilt iedereen even kijken wat er veranderd is, dan kan ik de lijst aanpassen!

9. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Hoe oud zijn jou jongens eigenlijk? Heb je vast al eens gezegd, maar ben ik vergeten:). Ik keek er ook altijd naar uit, maar nu het moment daar is vind ik het niet zo leuk meer haha..
    Mijn man en ik zijn beide hier geboren, maar onze ouders in Turkije. Het was dus belangrijk dat de namen zo internationaal mogelijk waren. Dat maakt het bij een derde straks ook weer moeilijk, vooral voor een jongen dus. Ik heb veel te veel eisen aan een naam haha..

10. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Bloemmm dat vind ik sowiezo super van jullie.
    Jullie zoeken naar namen die hier ook heel goed kunnen:D
    En niet direct typische Turkse namen.

Eliz was ook heel erg mooi hoor!!!

11. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ja, ik vind dat inderdaad heel belangrijk. Wil ook geen namen die in Turkije heel vreemd zouden zijn.. Zo ben ik dol op de naam Boaz. Maarja, beetje vreemd in Turkije he haha.. Je schrijft het anders, maar de uitspraak betekend: 'keel'. Dus dat vind ik dan ook weer geen optie.

12. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Hihihih nee dat zou wat worden in tr hihi.
    Boaz was idd ook een hele mooie naam.

Als het hier een ventje was geweest, had hij wel een Tr naam gehad.
    Ex vond hem afschuwelijk ouderwets maar was de 2e plaats na s,eyhan namelijk Ferdi:D

13. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ja, dat herinner ik me nog! Dat jij Ferdi zo'n mooie naam vond! :D
    De naam voor jou meisje straks is ook heel moooooi <3

14. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Hahahaha ja alle Turkse mensen vinden hem afschuwelijk ouderwets.
    En ook in NL meerderen.
    Maar vind hem nog steeds geweldig hahaha.

Wat lief dat je haar naam mooi vind hihi.

15. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Ben wel een erge inbreker heh.
    Excuses dames:D

16. De jongens zijn nu 5 en 2. Ik moet zeggen dat het nu goed gaat met de oudste maar die is het eerste half jaar van dit jaar erg lastig geweest en meneertje 2 is nee is een pittig kereltje :cool: dus ik hoop op een rustbrengertje :)

Wij wilden dus namen die in het engeks makkelijk uit te spreken zijn, tja dat gaat met rens dus lastig, maar sophie is wel te doen.

17. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Inbrekers zijn toegestaan :p
    Zou jij ooit nog een derde willen? Als die optie er is?

Sophie vind ik ook een hele mooie naam!
    Ja 2 is een lastige leeftijd.. En dan nu met de misselijkheid erbij, lijkt me niet leuk..

18. Babystew

Babystew Niet meer actief

Hey meiden! Ben ik ook weer :)
    Was echt een spannende wedstrijd he gister! Ben eigenlijk totaal geen voetbalfan maar het WK vind ik dan wel leuk om te volgen!

sanntje: wat rot zeg :( Veel sterkte meid!! Hopelijk krijg je snel een bloeding dan, klinkt misschien raar maar dan kun je weer verder.. Geen cyclus hebben lijkt me zo naar en frustrerend als je zo graag zwanger wilt worden!! En beterschap met je dochter. Hopelijk gaat het al wat beter met haar?

Sophia: Wat rot dat het zo'n gedoe is op je werk. Die extra stress kan je eventjes niet gebruiken! :(
    En ahh balen dat je jongste alles uit heeft gespuugd in de auto.. Herken het helaas, mijn oudste is ontzettend wagenziek!! En als je zelf zo misselijk bent lijkt het me al helemaal geen pretje.. Hoe gaat het nu? Had je nog gekeken naar die Sea Bands?

tatie:
    Hier is het gelukkig ook niet elke nacht 6x. Meestal 2 a 3 keer, met soms uitschieters naar boven ;). Helaas heel weinig uitschieters naar beneden haha ;) En ik ben echt niet altijd gezellig, maar ik moet zeggen dat het wel went dat slechte slapen.. Raar maar waar. Als ik nu een nacht wat langer slaap ben ik veel vermoeider.

Bloemmm: Wel vreemd dat Mira al een jaar niks is aangekomen, ze groeit wel in de lengte toch? Gelukkig is ze nog niet te licht en hopelijk gaat ze binnenkort wel aankomen! Iig fijn dat de ka zich geen zorgen maakt! En ook fijn dat ze dokters leuk vindt zeg. Hier altijd drama!
    Ik herken het wel een beetje, als alles hier op rolletjes loopt verveel ik me ook heel snel en zoek ik weer naar manieren om het mezelf weer zo 'lastig' en druk mogelijk te maken haha.. Beetje mezelf uitdagen denk ik.. Maar zo onder controle als dat jij het hebt heb ik het op dit moment niet hoor! Ligt ook aan de aard van het beestje denk ik. :)

wonderbaby1: Ben benieuwd wanneer jullie uiteindelijk de knoop doorhakken! Lijkt me echt heel leuk voor jullie! Zal wel weer een prachtig kindje worden zeg!! Namen: Ja hier al voor beide geslachten namen klaar liggen haha :) Maar die heb ik ook voor een 4e kind al, die er waarschijnlijk nooit gaat komen :p Vind het leuk om over te fantaseren altijd :)

MamaVanNuNog2: Sorry, geen ervaring met het spiraaltje hier! Denk dat het er ook vanaf hangt welk spiraaltje je hebt? Als ik logisch nadenkt lijkt het me dat, al je een spiraaltje zonder hormonen gebruikt (koperspiraal geloof ik?) je dan theoretisch gezien meteen weer zwanger zou kunnen raken na verwijdering?? Fijn dat het makkelijk ging!
    Lijkt me best vervelend zoveel pijn telkens bij de eisprong zeg! Maar wel een handige timer nu inderdaad nu :)
    Mooie namen hebben je dochters :D

Ik ga maar weer even verder, jongste ligt op bed en oudste duwt allemaal speelgoed in mijn gezicht hier :D Mama moet niet zo saai computeren haha ;)
    Kom vanavond denk ik wel weer even spieken hier!

19. sanntje

sanntje Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.304
    1
    36
    Vrouw
    NULL
    Moet weer even bijlezen maar pffff wat een drukke dagen zeg. Veel te doen en nog veel te doen!
    Met mij gaat ie wel. Ben zo huilerig op t moment omdat alles zo onzeker voelt nu rondom zwanger worden! Maar goed, gelukkig genoeg te doen dus afleiding genoeg. Hopelijk gauw een cyclus!
    Dus ook voor t lijstje.. Mijn nod kan weg, en ik kan op cyclus zoekende.
    Verder blijf ik gewoon kwaaltjes houden. Zoooooo frustrerend! Want dan voel je soms een sprankje hoop dat ze misschien te vroeg geprikt hebben. Maar alle testen blijven wit.
    Ik ga nog even gauw verder hier!! Ik zal gauw even bijlezen vandaag of morgen even reageren!

20. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    @Babystew: Af en toe heb ik van die dagen dat ik nergens aan toe kom of dat ik voor mijn gevoel de hele dag politieagentje aan het spelen ben haha.. Maar veel komt dat niet meer voor. Meestal is het het rotst als één van de kinderen (of allebei tegelijk, nog erger!) ziek is. Heb sowieso respect voor je hoor, met zulke nachten!
    @Sanntje: Dikke knuffel meis :(. Hoop dat je snel duidelijkheid heb of dat je gewoon snel ongesteld wordt... Dan kan je gewoon verder! Er tussenin zitten is zo rot. Heb je al eens eerder zo'n rare cyclus gehad?

Deel Deze Pagina