Joehoe ik ben er nog hoor!!! Heb niet altijd tijd om te reageren en dan heb ik t voornrmen om het later tr doen maar dan vergeet ik t weer. Oepsieee Ja weet ook niet waarom bloemm niet reageerd hier. Al is ze in t mei topic ook niet heel actief. Ze is momenteel iig nog op overleefstand. En vandaag ook alleen met de kids tot savonds dus ze doet echt zo weinig mogelijk. Ze had bij mira rond deze tijd ook dr 2e opname dus daar zit ze natuurlijk niet op te wachten nu. Met mij verder alles oke. Veel last van stemmingswisselingen merk ik... stomme hormonen. Af en toe savonds enorm beroerd. En voel me echt onzeker of alles wel oke is. In het mei topic opeens veel stoppende hartjes. Morgen intake vk!! En hoop dat ik snel mag komen voor een echo, al zegt dat ook niks natuurlijk. Oh kennisje waar ik gister was vertelde dat ze ook weer zwanger was! Van de vierde!!!!! Super leuk al die kleintjes tegelijk straks. En dit is ook wel leuk want al onze kinderen lopen gelijk op. Leuke speelmaatjes dus
zwaai!! Heb me bewust een beetje afzijdig gehouden, omdak ik er anders teveel mee bezig ben. Morgen bloedprikken en echo en dan weet ik hopelijk meer. Wel flink wat kwaaltjes maar die kan ik me ook indenken natuurlijk. Vanochtend wel nog test gedaan en die knalde. Durf heel langzaam toch te hopen en denken dat ik zwanger ben. Uitgerekende datum rond 30 mei. Zal zo ff mn test uploaden via mn foon. Als ik meer duidelijkheid heb ben ik hier ook meer te vinden.
Hoi meiden Lange werkdag achter de rug dus eindelijk even online. Ben alleen zo moe steeds dat ik zo lekker ga slapen en morgen weer even de sportschool in. Hoef nu pas woensdag weer te werken dus kan wat vaker hier buurten
Muis, dat is een duidelijk positieve test! Misschien heb ik het gemist, maar hoe komt het dat je twijfelt/je zorgen maakt? Paar ideetjes om te vertellen: door een van je kinderen, hema tompoezen met echo foto, ballonnen met roze/blauwe confetti, shirts voor je kinderen met nummer 1 en 2 en voor jou een shirt met nummer 3 erop (je ziet, ik had al wat research gedaan ) Zazou, leuk morgen, ik hoop dat je snel terecht kunt voor een echo! Hier is het nogal hectisch, was voor m'n werk deze week 2 dagen in Rome (leuk maar DRUK!) en maandag wordt m'n man geopereerd aan zijn hernia, dus dat vergt wat planning en voorbereiding om goed te regelen qua school, opvang, werk en huishouden. Niet echt te doen met 4 volle dagen werken, dus ik ga een paar uur zorgverlof opnemen totdat hij weer wat meer kan. Zal blij zijn als alles weer 'normaal' is!
Hihi jaaaa tis hier super stil vergeleken met eerder. Onze vaste namen hebben vast allemaal zo hun redenen om even op zichzelf te letten. Maar die komen vanzelf wel weer opduiken als de situatie verbetert. Springday en Muis, super mooie testen hoor!! Lijkt mij wel duidelijk haha Ahh Sophia wat jammer!! Natuurlijk snap je de redenen maar jij zit mooi alleen.. Balen hoor!! Lizz jullie doen ook mee aan de open huizen route? Wij ook! Hoop dat die dag dan wat oplevert haha. Lastig he Esje die positie mode, ik vind het over het algemeen echt lelijk spul van matige kwaliteit. Maar we kunnen moeilijk in een vuilniszak naar buiten Vooral met zakelijke kleding poeh uitdaging! Leuk dat de extra echo wel door kan gaan Anba! ZaZou logisch toch? Ik probeer ook wel te reageren maar ja soms wil het even niet. En jij voelt je nu niet echt paasbest zeg maar... Geeft niks hoor!! Hier een bijzondere dag, begon met knallende hoofdpijn en na welgeteld 3 paracetamollen kreeg ik weer beeld. Ach ja goed onderhouden en de dag kom je door. Ik was vandaag echt toeschouwer van veel tragisch leed, soms lijkt NL meer een arm land dan welvarend. Zeker als je 4 van die gevallen achter elkaar hebt. Geen geld, super boos/agressief, geld eisen, dreigen en dan de manager willen spreken. (Hij is fijn..) Maar de verhalen die je dan soms hoort, echt onverklaarbaar dat het zo kan in Nederland. Ik had zelfs een man die letterlijk zei: ik heb echt honger mevrouw. Echt honger en geen enkele euro, begrijpt u? De beste man was naar eigen zeggen al 15 kilo lichter. Natuurlijk blijf je zakelijk, maar kom op. Honger in nl?! Ik heb hem maar brood en een stuk taart meegeven. Schokkend toch of niet? M'n kleine mannetje is op de Creche in z'n gezichtje gebeten. Ik kwam thuis en zag het meteen, je kon de tandjes tellen. Ik zeg tegen m'n man: is hij gebeten?! Gebeten? Ja gebeten, kijk dan!!! Oh, oh ja dat lijkt wel zo. Had je dat nog niet gezien dan? Ja ik dacht dat het irritatie van z'n huid was. Zei de Creche niks? Eh nee. Zat het er al wel? Ja ik dacht dat het van het kwijlen was. (Midden op z'n wang) Ik de Creche bellen om te vragen wat er was gebeurt. Ze hadden niks gezien, maar inderdaad hij begon na z'n slaapje en eten ineens keihard te huilen en was ontroostbaar. Dat was al zo vreemd. Oef arm mannetje... Vind het zo sneu!!
Ach, arm ventje Pimkey! Onze jongste heeft dat ook een keer gehad, zo sneu. Bij hem was het toen de volgende dag al een stuk minder gelukkig, ik hoop bij jullie ook. He wat balen Sophia, nooit leuk als iets waar je je op verheugd niet door kan gaan. Wij hebben vandaag dus een extra echo gehad. Het was super! Kleine bewoog lekker en zat veel met de handjes bij het gezichtje. We konden al een gevuld maagje en blaasje zien en ook de wervels, ribben, kaakjes en hersenen kwamen duidelijk in beeld. Natuurlijk niet vergelijkbaar met een 20-weken echo, maar toch al een paar belangrijke dingen gezien. Helemaal blij!
Wauw!!! Gefeliciteerd Anba wat mooi om je kleintje zo te zien. Dan kan je weer even vooruit!! Denk ook dat het morgen al beter is om te zien, maar had echt zoiets van huh?!
Wonderbaby; wat balen dat je ondanks post test toch ongi bent geworden. Sophia; ik snap dat je het niet leuk vind van de afspraak afzeggen, paar dagen alleen is het wel lekker om even bezoek te hebben en niet alleen met de kinderen te praten komt vast goed! Springday; wow das een mooie test! Gefeliciteerd! Muis; ook al zo duidelijk! Gefeliciteerd! Hier beginnen nu de belangrijke dagen, vind het allemaal wel extra spannend met de derde. Denk vaak waarom doen we het? Kunnen we het wel met 3 kinderen. Maar denk dat je daar wel aan wend wanneer je zwanger bent. Rustig dagje vandaag. Wilde lopend boodschappen doen maar nu regent het dus maar ff wachten.
@anba! Oh wat leuk!!! Het blijft gewoon heel leuk om even binnen te kijken Ik ben vanmorgen een beetje geschrokken, had ineens bruine afscheiding! Als je dan alleen bent is dat niet leuk! Ik heb veel te veel gedaan de laatste dagen, denk dat t daardoor komt. Nu is het weer weg, maar vind het toch eng ik denk dat ik maar een bankhang weekend ga inlassen
Oh pimkey dat is wel vervelend zeg van het bijten en niet netjes van de opvang dat ze er niets van gezegd hebben. Net toch even mn laatste test gedaan die in huis lag
♥ DE MAMA'S VAN HET DERDE KINDJE CLUBJE ♥ ♥ Proberen ♥ Flixbilly - 27 jaar - 2 zoons - NOD 27-09 Pimkey 30 jaar - 2 zoons - NOD 10-10 Happygirl86 28 jaar - 1 zoon, 1 dochter - NOD 14-10 Tatie 37 jaar - 1 zoon, 1 dochter - NOD 23-11 Jolene 29 jaar - 2 dochters Mo leannan 31 jaar - 1 zoon, 1 dochter Spekky 32 jaar - 2 zoons Wonderbaby1 24 jaar - 2 zoons Mamaliefste - Roosje72 - -------------------------------------------------------------------------- Fleurop 28 jaar - 2 zoons - Begint: november Sjotefle 24 jaar - 2 dochters - Begint: januari 2015 Babystew 24 jaar - 2 dochters - Begint: ? Amethist 32 jaar - 1 dochter, 1 zoon - Begint: ? ♥ Zwanger ♥ Sophia 38 jaar - 2 zoons - Uitgerekend op: 1 februari 2015 - ♥ Sanntje 29 jaar - 2 dochters - Uitgerekend op: onbekend - ♥♥ Anba 30 jaar - 2 zoons - Uitgerekend op: 28 maart 2015 - ♥♥ Esje78 36 jaar - 1 zoon, 1 dochter - Uitgerekend op: 4 april 2015 - ♥♥ Bloemmm 25 jaar - 1 dochter, 1 zoon - Uitgerekend op: ♥♥ MamaVanNuNog2 32 jaar - 2 dochters - Uitgerekend op: 15-05-2015 ♥♥ ZaZou 27 jaar - 1 zoon, 1 dochter - Uitgerekend op: 13-05-2015 ♥♥ Springday 28 jaar - 2 zoons - Uitgerekend op: 22-05-2015 ♥♥ Lizz88 26 jaar - 2 dochters - Uitgerekend op: 25-05-2015 ♥♥ Muis30 31 jaar - 2 zoons/dochters - Uitgerekend op: ....-2015 ♥♥ Blue21381 33 jaar - 2 dochters - Uitgerekend op: ....-2015 ♥♥ ♥ Afspraken ♥ Liz88 - 14/10 Sophia - 24/10 VK
Afspraken kan ik bij! 30 oktober 20 weken echo. Spannenddddd En 22 oktober gewone controle. Heb t hartje laatst trouwens opgenomen! Verder even weinig te melden. Ga m'n rust zoeken...
Goedemiddag. Ff een link naar mijn verhaal das makkelijker. http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap/538263-help-wie-heeft-gehad.html#post17653353 Vooralsnog mag ik op de zwangerenlijst. Dochter en zoon. uitgerekend 1 juni. (precieze datum volgt met 12 weken) Afspraken: as vrijdag 10.45 echo en bloedprikken.
Voor mij wordt het steeds spannender vandaag was mijn nod, maar geen duivel te bekennen. Morgenochtend testje wagen spannend