Wie gaan voor/zijn zwanger van derde kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Liz88, 8 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. flixbilly

flixbilly Fanatiek lid

5 sep 2009
    1.019
    0
    36
    Nederland
    Ik ben ook twee keer thuis bevallen.

2. Springday

Springday Fanatiek lid

20 mei 2014
    1.409
    0
    36
    @ Pimkey, ja idd dat wel maar die vermoeidheid dat was ik even vergeten dat dat er ook bij hoorde ;) Maar probeer er zo min mogelijk aan toe te geven want mijn ervaring is juist hoe meer je eraan toegeeft hoe erger het wordt haha...

@ Flixbilly, je had een paar weken geleden je ei toch? Anders zou je nu wel een lange cyclus hebben of niet?

3. flixbilly

flixbilly Fanatiek lid

5 sep 2009
    1.019
    0
    36
    Nederland
    Ik dacht toen mij ei te hebben, maar kwam waarschijnlijk door het verwijderen van het spiraaltje.

4. ZaZou

ZaZou Fanatiek lid

18 nov 2010
    2.456
    0
    36
    Zo wij zijn weer thuis van een heerlijk dagje!! Zijn na het kraambezoek nog doorgereden naar het strand. Heerlijk!!! En daarna nog lekker naar het pannekoekenrestaurant geweest. Kids waren zo lief en gezellig! ♡ nu lekker op de bank bijkomen en relaxen.

Ik voel me de laatste tijd na het avondeten zo naar he... net alsof dat niet lekker valt. Sowieso merk ik dat deze zwangerechap qua kwaaltjes echt een combi is van mn andere twee zwangerschappen. Gelukkig nog niet hoeven over te geven maar wel bijna dagelijks savonds dat beroerde gevoel. Ook niet prettig:) merkte vanmorgen ook dat mn broek echt strak begon te zitten dus heb gauw een ander aangetrokken. Wil eigenlijk nog niet aan de zw. Broeken. Dan valt t helemaal zo op heb ik het idee! Hoe doen jullie dat?

5. Springday

Springday Fanatiek lid

20 mei 2014
    1.409
    0
    36
    @ Zazou, en leggings ofzo of treggings? Die vind ik nu wel fijner zitten dan gewone broeken..

6. ZaZou

ZaZou Fanatiek lid

18 nov 2010
    2.456
    0
    36
    Nou de jurkjes kan ik links laten liggen sinds de geboorte van de tweede. Daar heb ik echt een buikje aan overgehouden:( dus dat is niet echt een optie.... dan lijk ik sowieso zwanger:p wat dat betreft heb ik ook wel een lastig figuur.... als het bij mn buik goed zit lubbert t bij mn benen, en als het bij mn benen goed zit zit t te strak bij mm buik. Zwaar irritant!! Binnenkort maar eens even wat shoppen denk ik...

7. Nou zazou, ik had het geluk dat de zomer begon ik heb bijna alleen maar jurkjes gedragen. En qua broeken zsm positie. Ik dijde dus ook snel uit. En een combi van kwaaltjes beaam ik wel :D en een beetje meer :cool:

Ik ga nu ook voor leggings en jurkjes, het lijkt wel of mijn buik anders is want broeken vind ik echt vreselijk zitten. De rand pffff vreselijk!
    Heb nu wel en mamalic... besteld misschen is die fijner.

En ik heb de pech van mt 36 nu langzaam naar 40 te gaan, dussssssss

8. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hier ook twee keer thuis bevallen. Echt zo fijn vond ik dat gewoon heerlijk in eigen vertrouwde omgeving.
    Daar hoop ik dus weer voor te kunnen gaan.

Hier het weekend en komende weken druk met de zolder leeg halen want we laten in oktober een dakkapel plaatsen. Even meer kamers realiseren.

9. @blue! Wat leuk, zou hier ook een uitkomst zijn. Helaas wil de portemonnaie nog niet...

10. Springday

Springday Fanatiek lid

20 mei 2014
    1.409
    0
    36
    Gister kwam ik iemand tegen die net was bevallen van de derde. Dus ik vroeg haar hoe het ging met 3. Ze zei dat het opzich niet veel drukker was maar dat ieder kind een ander ritme heeft wel lastig is. De oudste gaat naar school en de middelste en jongste zijn thuis. Ze zei dat de jongste praktisch iedere dag in de wandelwagen slaapt overdag zodat ze makkelijk op en neer naar school kan lopen. In de middag laat ze haar middelste thuis in bed slapen... Nja ik zou dat dus al niet durven en als ik daar dan zo over na ga denken dan krijg ik eigenlijk echt koudwatervrees en de gedachte waar ben ik eigenlijk aan begonnen?? Haha... En ja dat ze dan trouwens al helemaal niet toekomt aan d'r huishouden.... Hopelijk is het dus een paar jaartjes doorbijten totdat ze allemaal naar school gaan maar ik zou straks echt moeten puzzelen hoe ik dat ga doen met school enzo...

11. Bo87

Bo87 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.256
    0
    0
    Verpleegkundige in tbs setting
    @springday.. voor alles komt een oplossing hoor !! Daar vertrouw ik op iig haha

Mag ik ook op het lijstje ? Bo, 27jr. 1 zoontje 1 dochtertje. Ik zit in ronde 3.

Ik heb 2 keizersnedes gehad.. ben erg benieuwd hoe ze dat nu gaan aanpakken. De 2e x had ik een gevaarlijke allergische reactie op de morfine !! Dat mag ik nooit meer krijgen. Ben benieuwd of er een ander middel is vd ruggenprik... spannend hoor maar voor later een zorg 😀 ik doe nu de 1e x ovulatie testen... ben er helemaal mee bezig hihi !!

12. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    ♥ DE MAMA'S VAN HET DERDE KINDJE CLUBJE ♥

♥ Proberen ♥
    Flixbilly - 27 jaar - 2 zoons - NOD 27-09
    Pimkey 30 jaar - 2 zoons - NOD 10-10
    Happygirl86 28 jaar - 1 zoon, 1 dochter - NOD 14-10
    Tatie 37 jaar - 1 zoon, 1 dochter - NOD 23-11
    Jolene 29 jaar - 2 dochters
    Mo leannan 31 jaar - 1 zoon, 1 dochter
    Spekky 32 jaar - 2 zoons
    Wonderbaby1 24 jaar - 2 zoons
    Bo87 27 jaar - 1 zoon, 1 dochter
    Mamaliefste -
    Roosje72 -
    --------------------------------------------------------------------------
    Fleurop 28 jaar - 2 zoons - Begint: november
    Sjotefle 24 jaar - 2 dochters - Begint: januari 2015
    Babystew 24 jaar - 2 dochters - Begint: ?
    Amethist 32 jaar - 1 dochter, 1 zoon - Begint: ?

♥ Zwanger ♥
    Sophia 38 jaar - 2 zoons - Uitgerekend op: 1 februari 2015 - ♥
    Sanntje 29 jaar - 2 dochters - Uitgerekend op: +/- 19 maart 2015 - ♥♥
    Anba 31 jaar - 2 zoons - Uitgerekend op: 31 maart 2015 - ♥♥
    Esje78 36 jaar - 1 zoon, 1 dochter - Uitgerekend op: 4 april 2015 - ♥♥
    Bloemmm 25 jaar - 1 dochter, 1 zoon - Uitgerekend op: ♥♥
    MamaVanNuNog2 32 jaar - 2 dochters - Uitgerekend op: 15-05-2015 ♥♥
    ZaZou 27 jaar - 1 zoon, 1 dochter - Uitgerekend op: 13-05-2015 ♥♥
    Blue21381 33 jaar - 2 dochters - Uitgerekend op: 21-05-2015 ♥♥
    Springday 28 jaar - 2 zoons - Uitgerekend op: 22-05-2015 ♥♥
    Lizz88 26 jaar - 2 dochters - Uitgerekend op: 25-05-2015 ♥♥
    Muis30 31 jaar - 1 dochter, 1 zoon - Uitgerekend op: 01-06-2015 ♥♥

♥ Afspraken ♥
    Anba - 02/10 VK
    Muis30 - 03/10 echo + bloedprikken
    Anba - 08/10 pretecho
    Liz88 - 14/10 eerste echo
    ZaZou - 17/10 termijn echo
    Anba - 17/10 20-weken echo
    Sanntje - 22/10 VK
    Sophia - 24/10 VK
    Sanntje - 30/10 20-weken echo

13. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    Lijstje weer bijgewerkt :) leuk om te doen hoor!

Hier nog een erg lichte ovulatietest, dus we gaan de komende dagen in de gaten houden.

Geloven jullie in pendelen? Ik doe het voor mezelf, mijn pendel zegt dus dat ik deze ronde al zwanger raak, dus ben erg benieuwd. Vind het wel allemaal erg spannend en twijfel nog steeds of het gaat lukken met 3 kinderen. Mijn zoontje gaat over 2 weken op zwemles en over 1,5 maand naar school. Dus dan zit je echt elke dag met ophalen/brengen en elke vrijdag uur in het zwembad met alle kinderen waarvan 1 moet zwemmen. Maar inderdaad hoop dat alles snel went en dat je vanzelf in het ritme mee gaat :)

14. ZaZou

ZaZou Fanatiek lid

18 nov 2010
    2.456
    0
    36
    Thnx happygirl!

@pendelen: mwah geloven.... vind het meer leuk voor de fun! Heb het ook laten doen... eerste pendel kwam uit bevallen/zwsnger zijn in de lente (juist) van eem meisje
    Andere pendel: zwanger in november (jongen)
    En heb van de week een geslachtspendel laten doen... 1x meisje 1x jongen... dusja.... altijd 50 procent kans haha!! Of echt een tweeling:p

Duss.... wil je voor me pendelen?:p

15. Springday

Springday Fanatiek lid

20 mei 2014
    1.409
    0
    36
    @ Bo, ik raakte altijd wel snel zwanger door die ovulatietesten. Bij mijn eerste heb ik er namelijk 14 maanden over gedaan, maarja achteraf gezien kende ik mn cyclus dus totaal niet en ik zat toen ook nog niet op zp :p haha.. Bij de tweede dus na 4 maanden begonnen met ovulatietesten, omdat iemand hier op zp me dat echt aanraadde en het was de eerste ronde met die testen dus gelijk raak, bij de derde ook meteen begonnen en in de tweede ronde raak. Dit keer geen testen gebruikt want nu ken ik mijn cyclus dus onderhand wel hihi... Succes!

@ Happygirl, mijn echo afspraak staat er nog niet tussen zie ik nu... Die is op 8 oktober :) Nog 1,5 week jeeeej!

Ik vind pendelen op zich wel leuk maar pin me er niet aan vast. Wil je het ook voor mij doen? Ben wel benieuwd :)

16. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    Wil het best doen hoor voor jullie hier dan, verder niet op het forum ;) doe dan even pb met meisjesnaam en geb datum ;)

17. Bo87

Bo87 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.256
    0
    0
    Verpleegkundige in tbs setting
    Ik heb je gepb't happygirl.

Oke dankje springday !! Ik heb ook de hoop dat t lukt deze of de volgende ronde. Dec gaat mn mannetje onder het mes voor zn enkel en word er voorlopig even niet geklust hier... dus ik hoop het zoooo

18. flixbilly

flixbilly Fanatiek lid

5 sep 2009
    1.019
    0
    36
    Nederland

Ik geloof wel dat pendels uit kunnen komen. Is bij mij bij mijn vorige twee wel uitgekomen. Ben benieuwd ga je me gegevens sturen zodat je me kan pendelen! Leuk.

Wat betreft drie kinderen zal even wennen zijn maar komt altijd wel weer goed.

19. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    Zelf denk Ik dat de overgang van de eerste naar de tweede groter is dan van de tweede naar de derde.
    Dat ritme komt denk Ik vanzelf wel met de derde.
    Hier zit wel tussen de Kids steeds drie jaar dus ik denk dat de middelste straks geen middag slaapje meer heeft als de derde er is.

Verder voel ik me soms zo goed dat ik niet eens besef dat ik zwanger ben. Wel vreemd want maakt me dan ook wel wat onzeker.
    Heb ook nog steeds geen afspraak bij de vk staan. Ze zou nog terug bellen voor de afspraak.
    Morgen maar weer erom vragen denk Ik.

20. @blue, dat ben ik met je eens. 3 jaar ertussen hebben wij ook. Ik ga er vanuit dat de oudste zijn zwemdiploma heeft als de middlste gaat. De middelste gaat als hij 5jr wordt, mag aannemen dat de oudste dan al klaar is en kan dan ook makkelijk bij vriendjes spelen.

En de baby die moet straks gewoon mee in hetvritme wat er is, gelukkig wel continu rooster hier, dat scheelt veel. Misschien moet ze in de middag in de kinderwagen slapen, maar ja dat is dan maar zo.

Deel Deze Pagina