Wie gaan voor/zijn zwanger van derde kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Liz88, 8 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ZaZou

ZaZou Fanatiek lid

18 nov 2010
    2.456
    0
    36
    Happygirl heeft t maar druk met al die pendels :D
    Hoop dat de mijne uitkomt iig ;)

Geniet van t mooie weer dames!!

2. Springday

Springday Fanatiek lid

20 mei 2014
    1.409
    0
    36
    @ BO, ik duim met je mee ;)

@ Derde, de psz van de oudste zit in een BS en daar hebben ze ook een continu rooster maar dat zou op de nieuwe school dus niet zijn wel jammer.

Ik vond de overstap van 0-1 kinderen veel groter als van 1-2... Daar heb ik eigenlijk weinig van gemerkt haha maar mijn jongste is dan wel super makkelijk dat is de oudste niet zo geweest als baby. Snel overprikkeld enzo en de jongste vind echt alles best.. Toen de jongste 6 mnd was werd ie een beetje ziek en hebben we 1 nacht met hem wiegend door de woonkamer gelopen en dat was echt de eerste keer sinds de geboorte :D

3. Zo ik heb op mp een paar leuke zw-jurkjes gescoord. Ik vind broeken zo vervekend zitte, ik kan ze niet hebben. Heel raar. Maar ja ik draag graag jurkjes met een maillot en mooie laarzen dus ik ben blij :D

4. lindaatje22

lindaatje22 Fanatiek lid

26 sep 2014
    1.119
    0
    0
    Herbalife
    Zuid Holland
    Mag ik er ook bij?

Ik heb 2 zoons van 5 en bijna 6 jaar en we zijn nu in de eerste ronde tot kindje 3....spannend!!!!

Oh ja ik ben 32 jaar

5. Pimkey

Pimkey Bekend lid

1 jan 2013
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welkom nieuwe dames!!

ZaZou dat herken ik hoor, dat jurkjes niet meer ideaal zijn! Jammer he? Ik was ooit zo strak, echt vergane glorie.... Zeg nu wel eens voor de grap: jij een derde ik een mommy make over. Manlief zegt dan: prima als jij dat wil en nodig hebt om je goed te voelen. Maar ben al zo'n bangluis haha. Ben na 28 jaar van m'n bloedprikfobie afgekomen door de suiker tijdens de zwangerschappen, maar een operatie poeh vond de keizersnede al eng hahaha. En die broeken zijn inderdaad ook nogal mwah. Jammer eigenlijk.

Ik vond de overstap van 0 - 1 ook groter. Ineens was ik alle vrijheid kwijt. Dat was voor iemand met mijn impulsiviteit even wennen haha. Bij nr 2 veranderde daar niets aan... Ben benieuwd naar nr 3, heb zo'n gevoel altijd een hand te kort te komen...

6. Pimkey

Pimkey Bekend lid

1 jan 2013
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh ja m'n ovu testen zijn weer negatief... Dus de eisprong zal wel geweest kunnen zijn of nog komen vanavond. Daarna maar afwachten haha

7. sanntje

sanntje Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.304
    1
    36
    Vrouw
    NULL
    Spannend Pimkey!
    Mommy make over.... Jaaa lijkt me wel wat. Ook hier kunnen jurkjes niet meer. Niet dat ik dik ofzo ben, maar t klopt allemaal niet meer. Dikke billen, los velletje aan m'n buik, 2 theezakjes. Dat wat tijdens de bv zo groeide kromp ook zo snel weer.
    Huidige zwangerschap heeft 1 superrrrrr fijne kwaal welke ik bij de meiden niet of veeeeel minder had... M'n borsten zijn nu al huge voor mijn doen!!

Wat hebben we veel nieuwe meiden, leuk!!

Vandaag een heerlijke rustige dag gehad. Uitgeslapen!!! 9.30 werden de meiden pas wakker!!!!! Whaaaaaa hoe fijn! Ik was wel 6.30 wakker maar nog lekker wat liggen draaien, dutten, tv kijken... Niet meteen vol aan de kids enzo.
    Verder visite gehad en alleen maar in de tuin gezeten. Kids gingen eindelijk eens zonder problemen slapen. Alles zat mee vandaag!! Heerlijk! Rust in m'n koppie vandaag.

Hoe was t bij de rest? Allemaal goed genoten van t zonnetje?

8. sanntje

sanntje Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.304
    1
    36
    Vrouw
    NULL
    Broeken zitten ook verveled Sophia! Ook al zijn t positie broeken... Er zit een rand aan en die wringt altijd. Heb ik elke zwangerschap last van. Loop er nu echt gaar bij thuis. Legging en wijd shirt hahaha

9. Amethist

Amethist Niet meer actief

Ha ladies,

Ik kom me hier afmelden. Wij hebben samen besloten dat nu en de nabije toekomst voor ons geen goed moment is om voor een 3e kindje te gaan. Wij zijn bang dat het ten koste van onze dochter zal gaan. Zij vraagt en heeft nu eenmaal veel aandacht nodig. We willen eerst eens even aankijken hoe het gaat als ze een jaar op school zit. Pas als we echt denken dat zij wat meer rust heeft gaan we weer eens nadenken over een 3e. Haalt iemand mij van de lijst?

Ik hoop voor jullie dat jullie allemaal snel zwanger mogen zijn.

Liefs Amethist

10. ZaZou

ZaZou Fanatiek lid

18 nov 2010
    2.456
    0
    36
    Haha de mommy make over. Ja ik zeg al: als ik straks toch die ks krijg vraag ik gelijk of ze alles weer even mooi kunnen maken, lig er dan toch:D misschien krijgen we wel groepskorting?:p

Pff ja ik heb mn broek maar verruild voor mn joggingbroek vanavond. Dat is niks voor mij:p denk dat bloemm me uitlacht hahaha. Morgen maar een zw. Broek aan want het zit gewoon echt niet lekker.

Spannend pimkey!!! Hopelijk een goede ronde geweest!
    Sanntje: klinkt als een heeeerlijke dag!
    Nou kga even flikken maastricht terug kijken!

11. ZaZou

ZaZou Fanatiek lid

18 nov 2010
    2.456
    0
    36
    He wat jammer amethist! Maar snap je beslissing wel. Goed dat jullie er zo over na hebben gedacht. Wellicht in de toekomst meer plek en tijd voor een derde!

12. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Hoi hoi, ff een korte update vanaf hier.
    Hier zit ik op dag 27 en voel al van alles ;). Hoop dat het raak mag zijn nu.

13. Pimkey

Pimkey Bekend lid

1 jan 2013
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha Sanntje erg herkenbaar! Vind mezelf tijdens een zwangerschap echt lelijk, echt gemuteerd tot een monster. Maargoed voor het goede doel ;) Maar hoe relaxed tot 9.30 uur poeh dat is voor mij echt jaren geleden!!

Heb hier t spul weer in bed en zelf eigenlijk ook wel zoiets van mwah maar vroeg erin vanavond! Ben woensdag tm vrijdag vrij. Wel veel andere dingen op t programma maar heerlijk!!!

14. Pimkey

Pimkey Bekend lid

1 jan 2013
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Amethist lees net je bericht. Snap je heel goed! Lastig meis en hopelijk zien/spreken we elkaar nog op t forum! Vond je altijd erg leuk in dit topic!!

Over Bloemm gesproken, hoe gaat het nu met haar? Gaat het al wat beter met de misselijkheid?

Ja die mommy make over, het klinkt me als muziek in de oren haha. Maargoed het herstel schijnt niet makkelijk te zijn. Kweenie eerst maar weer eens zwanger worden.

Oh dat zou super zijn Nelta!! Wat voel je dan zoal als ik vragen mag? Ik ga voor je duimen hoor, wanneer kan je testen?

15. @amethist! Jammer, maar wel begrijpelijk. Veel succes met alles wat op je pad mag komen!

@sanntje! Hier ook pamela's gekregen zoals mijnkraam ze noemde hahahaha tja das straks weer formaat theezak :x maar lang leve de dubbel push ups! Ik ben dan steeds wel 25kg aangekomen maar ook alles weer kwijtgeraakt en hopelijk genetisch gezegend met een strak buikje :D
    Ik heb wel bv gegeven, niet lang maar weet ook niet of dat heeft geholpen.

Hier vanmiddag een vervelend stelletje grrrrrr eerst discussie met de oudste dat ik wilde dat jij zijn shirt aanhield met buiten spelen. Omdat de jongste natuurlijk alles na doet ;) Toen gingen ze de glijbaan poetsen...... En waren ze allebij zeiknat en toen dus in de blote billen spelen. Gewoon niet luisteren, ik heb t opgegeven en maar in een warm bad gedaan....... Tot het eten super lief en uitgeteld en na het eten stront vervelend :x en nu ligt de jongste nog te vervelen, is het weer volle maan?

16. ZaZou

ZaZou Fanatiek lid

18 nov 2010
    2.456
    0
    36
    Nelta: whaaa spannend!! Ronde 3 is hier wel veel raak geloof ik, dus hoop ook voor jou!!!

Pimkey: lekker vooruitzicht die vrije dagen! Bloemmm voelt zich d3 laatste paar dagen wat opknappen!! Ze is zelfs niet meer de uren aan het aftellen naar dr volgende medicatiemoment. Dus hopelijk zet het door en voelt ze zich snel weer top fit (voor zover dat lukt ;)) ze ligt wel elke avond vroeg op bed en nog niet de puf om mee te schrijven. Maar het gaat dus beter met haar.

Sophia: klinkt als een vermoeiend dagje...:(:(:( soms kunnen ze er echt wat van he. Morgen een betere dag hopelijk!!

17. Ja zazou echt zo'n dag.... Heb nog even gezeten net met de jongste en die sliep zo in mijn armen "smelttttt" en 5 min later viel de oudste uit bed :$ helemaal in paniek en wilde zijn hekje weer terug. Heb ik maar gedaan en nu slaapt hij ook.

Moegenvroeg gaat de jongste naar psz dus mama heeft een paar uur vrij.:)

Manlief komt vanacht thuis, hebben dikke vertraging das wel jammer maar niks aan te doen.

Ik ga nu lekker lezen in bed ;)

18. Springday

Springday Fanatiek lid

20 mei 2014
    1.409
    0
    36
    @ Amethist, ik vind het jammer dat je weggaat maar ik snap het wel heel goed. Er zijn nog veel onzekere factoren. Dat jullie je kinderwens uitstellen vind ik echt knap. Hopelijk ziet het er volgend jaar allemaal beter uit.

@ Mommy make over, jaaaa ik wil ook. Heb het er serieus wel met manlief over gehad haha...

@ Nelta, spannend! Wanneer wil je een testje wagen?

@ Zazou, wat fijn dat het wat beter gaat met Bloemm. Gezellig als ze weer mee komt kletsen als ze zich weer fit voelt.

Wij hebben vanmiddag een kinderfeestje gehad. Manlief moest werken dus ik moest er alleen naartoe met mijn 2 monsters haha. Ik zag er eerlijk gezegd wel tegenop omdat ik al zo moe ben, maar joh ze zijn beide hartstikke lief geweest en ben er nog de hele middag blijven hangen haha. Oudste heeft lekker gespeeld met een ander kindje, want de oudere kinderen gingen steeds naar de speeltuin een paar straten verderop en de jongste zat bij me in de buggy lekker te spelen en heeft nog even geslapen... perfect :D

19. Anba

Anba Actief lid

11 jul 2014
    194
    0
    0
    Jammer dat je weggaat Amethist, maar snap het ook wel.

Hebben een erg drukke dag gehad. Zijn vanmiddag naar het dolfinarium geweest. Het was wel leuk, maar het eerstkomende jaar hoeven we er echt niet meer heen.

20. sanntje

sanntje Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.304
    1
    36
    Vrouw
    NULL
    Amethist jammer dat je weg gaat maar wel begrijpelijk. Hoop net zoals de rest dat de toekomst goed loopt en er wellicht nog een mooie droom van jullie uit mag komen, een 3e kindje!
    Succes!!

Zo... Vroege wekker. Gelukkig maar 1x deze week... Gaaaapppp

Deel Deze Pagina