Wie gaan voor/zijn zwanger van derde kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Liz88, 8 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pimkey

Pimkey Bekend lid

1 jan 2013
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Whooow jij bent vroeg! Vond mezelf al sneu om 06.30 uur hahaha

Iedereen een fijne dag

2. Amethist

Amethist Niet meer actief

Dank voor alle reacties meiden. Het voelt goed dat we deze beslissing hebben genomen.

3. Muis30

Muis30 Actief lid

20 aug 2014
    153
    0
    0
    NULL
    NULL
    goedemorgen.
    Manlief drie dagen weg dus tot woensdagavond alleen. Hoop dat ik tijd heb om te komen kletsen :-D

4. Esje78

Esje78 Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.124
    0
    36
    Noord Brabant
    #3284 Esje78, 29 sep 2014
    Laatst bewerkt: 29 sep 2014
    @ Amethist: heel jammer dat je gaat meis, maar ik kan het ook goed begrijpen. Hele moeilijke en moedige beslissing van jullie. Hopelijk kan de wens voor een derde over een tijd toch in vervulling gaan. Dikke knuffel.

@ Nelta: spannend! Wanneer kun je testen?

@ nieuwe dames: welkom!

@ Pimkey en Flixbilly: spannend. Mijn duimen draaien weer voor je.

@ Liz88: hoe reageerden ze op het nieuws? Vanavond met so de manier met de pizzadoos toch?

@ ZaZou: fijn dat het goed was bij de vk.
    En groetjes voor Bloemmm. Mooi dat het eindelijk wat beter gaat.

@ Anba: gaaf dat de echo zo mooi was.

@ Sophia: dat is altijd even schrikken. Gelukkig was het bruin en is het nu weg. Idd weer even wat rustiger aan gaan doen nu. Is je man al weer terug?

@ Muis30: duidelijke testen hoor.

@ Spekky: succes met de operatie van je man en de hele organisatie er omheen met je schema.

@ Pimkey: wat sneu voor je mannetje. Hier ook een keer gehad. Wel vreemd dat ze er op school niks van gezegd hebben. Bij mij belden ze zelfs nadat het gebeurd was ipv pas vertellen bij het ophalen. Was hier toen net onder z'n oog. Als dat stomme kind 5mm hoger had gebeten had hij/zijn in z'n oog gezeten :(.

Hier helaas nog steeds hondsberoerd. Ben bang dat het dit keer gewoon weer zo blijft tot 20 weken. Is helaas niet anders, al moet ik zeggen dat ik af en toe een uurtje zonder misselijkheid inmiddels ook wel zou kunnen waarderen.

5. jaleisha28

jaleisha28 Fanatiek lid

29 sep 2014
    1.949
    56
    48
    Zaandam
    Hi meiden!

Nieuw nieuw hier :)
    Maar niet nieuw met zwanger zijn hihi

Heb 2 boefjes rondhuppelen van 5 en 4.
    En er Bijna helemaal van overtuigd dat 3e on their way is... NOD is 6 okt.

Kan me niet concentreren dus ik dacht ik kom even mee babbelen :)

Gr. Jaleisha

6. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    Las iets over onrust in de avond....nou hier heeft de jongste ook wakker gelegen tot 22.30 :(
    de oudste kon daardoor ook niet zo lekker in slaap vallen omdat zuslief steeds haar kamer in wandelde.
    pff het vergde weer een hoop geduld. Vanavond echt vroeg naar bed voor de dames.

Eindelijk bericht van de vk. Ik heb vrijdagochtend intake en echo. Ben zo benieuwd.
    Net weer even heerlijk gesport. Doet me echt goed.
    Moest net heel hard niezen.....zo dat deed echt even pijn onderin.

Gisteren helaas niet van het weer kunnen genieten aangezien we druk zijn met de zolder leeg te halen. Wat een klus is dat zeg.

7. Esje78

Esje78 Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.124
    0
    36
    Noord Brabant
    @ Bevallen: hier 1x ziekenhuis wat totaal niet opschoot ivm een sterrenkijken. Jongste is er thuis op de woonkamervloer uitgekomen. Vanaf het moment dat ik zeker wist dat ik weeën had tot geboorte was maar 1 uur. Moet nu bij de eerste wee direct bellen. Zul je zien dat het nu weer zo lang gaat duren ;).

@ Blue: misschien een keer kindival nacht proberen? Heb ik al veel goede verhalen over gehoord. Hier ook even gebruikt en werkte wel, al zal mijn zoontje nooit een goede slaper worden helaas.

8. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ken kindival niet, maar de jongste slaapt nog niet heel lang in haar grote bed dus ik hoop dat het nog gewoon spannend voor haar is.
    Bedankt voor de tip in ieder geval!

9. Springday

Springday Fanatiek lid

20 mei 2014
    1.409
    0
    36
    @ Anba, jullie zijn dus ook naar Dora en Diego geweest hihi. Bij ons ook een aantal bekenden.

@ Esje, ben je dan misselijk? Of gewoon in het geheel een belabberd gevoel?

@ Jaleisha, spannend hoor.. Nog een weekje wachten en dan weet je het of wil je al eerder gaan testen?

@ Blue, pff sporten ik word al moe als ik eraan denk haha!

@ Hier, de kop is er weer af. Vanochtend gewerkt en nu weer lekker vrij. Niet veel op de planning, lekker rustig aan en m'n boodschappen zo bestellen dan hebben we morgen weer wat te eten haha. Voor vanavond heb ik nog macaroni, althans die heb ik zaterdag gemaakt, zou ik dat vanavond nog kunnen eten? (Bewaard in koelkast)

10. Esje78

Esje78 Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.124
    0
    36
    Noord Brabant
    @ Springday: ben echt misselijk. Helaas 24/7 het gevoel dat al m'n eten er uit gaat komen, alleen is dat gelukkig niet altijd het geval.
    Emesafene etc helpt allemaal niet, dus gewoon nog even een paar weken doorbijten.

11. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    @ springday, heerlijk even sporten. Ik hoop het zo lang mogelijk vol te houden. Moet ook sporten vanwege mn wiplash. Heb meer pijn wanneer ik niet sport zeg maar.

12. Esje78

Esje78 Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.124
    0
    36
    Noord Brabant
    Ik vind sporten nu ook nog fijn om te doen. Al moet ik niet te veel springen (zumba), want dan blijft m'n eten niet binnen.
    Vorige keren blijven doen tot 30 weken en daarna alleen nog gezwommen (tot 39w) en zwangerschapsyoga (stopte bij 36w)gedaan. 3x per week werd me toen even te veel.
    Blijf het nu ook zo lang mogelijk volhouden.

@ Blue: heftig een wiplash.

13. sanntje

sanntje Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.304
    1
    36
    Vrouw
    NULL
    Wekker was vroeg ja. Als ik om 7.00 moet beginnen moet ik er 5.15 uit........... 5.45 kids eruit :( zo zielig. 6.00 gaan we de auto in en dan richting oma. Haat vroege diensten. Haat late diensten ook haha. Haat mijn onregelmatigheden in mijn werk!!!!

Sporten: zit er niet meer in hier. Als ik spring plas ik gewoon in m'n broek... Zwakke bekken bodem zorgt voor incontinentie nu helaas. Komt wel weer goed. Goed trainen na de zwangerschap!!

Las ergens boodschappen bestellen?? Gewoon bij de Appie dan ofzo? Klinkt me momenteel wel fijn in de oren. Zwanger en met 2 kids slepend maar de winkel is niet altijd alles... Even onthouden dus!!

14. sanntje

sanntje Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.304
    1
    36
    Vrouw
    NULL
    Esje de misselijkheid klinkt bekend. Hier hielp emasafene ook nauwelijks. Gelukkig is het hier zo goed als over! Soms nog misselijk als ik iets heb gegeten wat ik niet meer kan verdragen. Maar zo lan ik bepaalde dingen laat staan gaat t goed. Nu spelen m'n bekken en schildklier op. Donderdag weet laten prikken. Ben benieuwd of ie ok is.
    Hopelijk voor jou dat de misselijkheid eerder weg trekt.

Blue spannend. Een moment om naar uit te kijken. Hopelijk een mooie echo

Jaleisha welkom. Spannend! Wanneer ga je testen?

Macaroni: kan wel. Doe ik vaak genoeg. Nog nooit ziek geweest. ;)

15. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    Wiplash heb ik sinds de zwangerschap van de jongste. . Met 33 weken zwangerschap kop staart botsing gehad met 70 km/u
    behoorlijk heftig was dat toen en heb ook tijd moeten revalideren.
    Psychisch was het ook heel zwaar met allerlei paniek en angst aanvallen.
    Gelukkig is mn kleine meid gezond en wel geboren maar de nasleep duurt erg lang. Ben inmiddels ruim 2,5 jaar verder.
    Maar goed ik kom er wel ;)

16. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik overweeg ook deze zwangerschap om yoga te gaan doen. Ik heb vrij snel een verkeerde ademhaling dus misschien wel goed om dat te doen. Is het aan te bevelen??

17. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Amethist, knuf. Hopelijk komt jullie tijd nog.

Nieuwe meiden, welkom.

@symptomem, gevoelige borsten, misselijk/geen trek s morgens, geen trek in koffie (en die laatste twee dingen al ruim een week)
    Ik weet niet zo goed wanneer ik kan testen. Zit nu op dag 28, gemiddeld 30. Maar vorige cyclus was maar 21 dagen en omdat ik sommige dingen al ruim een week spelen, ga ik vanaaf testen. Moet manlief alleen nog ff voor testen sturen. Kruitvat was dicht. Welke testen van de dirx zijn goed.

18. Muis30

Muis30 Actief lid

20 aug 2014
    153
    0
    0
    NULL
    NULL
    @esje vreselijk dat je zo beroerd bent. Hier met vlagen. Bij de eerste twee beroerd tot 17 en 20 weken. Hier nog geen 6 wk zwanger dus ben bang dat t beroerd zijn hier ook gaat doorzetten

@sporten ik ga ook zo lang mogelijk door. Ik hou van sporten en doe het dagelijks of om de dag.

Poeh sanntje veel vroege diensten?

19. sanntje

sanntje Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.304
    1
    36
    Vrouw
    NULL
    Weinig vroege diensten gelukkig. Probeer t zo te regelen dat ik bijv maandag laat heb en dinsdag vroeg. Dan kan iig de oudste bij opa en oma blijven slapen. De jongste is nog te onrustig snachts dus mag helaas niet. Dit ivm werk van opa.

Meiden wie heeft de gouden tip tegen kapotte billen?? De jongste heeft vanaf d'r eerste tandje met 9 maanden ofzo kapotte billen. Dit varieert van bultjes tot bloeden. Van schrale vlekjes tot zeer extreme schimmel, van rode plekjes tot 1 grote rode vlek met veel pijn.
    Ik weet t niet meer. Ze gaat door de grond van de pijn.... Echt te erg. WEER.
    Geprobeerd......: sudo, zink (verschillende merken), babypoeder, maizena, blote billen, bepanthen, uierzalf, andere luiers, andere billendoekjes of geen doekjes maar gewoon water, afgekookt water, gewoon even een poosje geen zalf, uiteraard anti schimmel zalf af en aan. Waarschijnlijk vergeet ik nog veel.
    O ja op t moment gebruiken we orthica orthiflor voor d'r darmen in de hoop dat d'r poep normaal is/ wordt/ blijft.... En mocht er schimmel oid in d'r darmpjes zitten dat we dat wat aanpakken.
    Dusssss wat nu?

20. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ai vervelend sanntje.
    Alle opties die ik weet heb je geprobeerd zie ik.
    Ik hoop dat iemand de gouden tip heeft voor je.

Deel Deze Pagina