Wie gaan voor/zijn zwanger van derde kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Liz88, 8 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sanntje

sanntje Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.304
    1
    36
    Vrouw
    NULL
    Neltaaaa en en? Al getest?

Ik denk dat ik morgen de dokter maar wanhopig moet bellen. Misschien een zwaardere schimmelzalf? Misschien zit de schimmel van binnen en is een kuurtje nodig? Geen idee... Morgen maar es info halen weer.

2. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Ja :D:D

3. Anba

Anba Actief lid

11 jul 2014
    194
    0
    0
    Ja Nelta!?! Is het raak??????

4. sanntje

sanntje Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.304
    1
    36
    Vrouw
    NULL
    Jaaaa?????
    ........??????

5. sanntje

sanntje Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.304
    1
    36
    Vrouw
    NULL
    Hoezo zijn we nieuwsgierig :p

6. Anba

Anba Actief lid

11 jul 2014
    194
    0
    0
    Haha..!

7. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Tada
    (nieuwe banner;))

8. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Ik weet alleen niet of de datum klopt, want ik testte nu redelijk duidelijk s avonds en dat lijkt me voor 3+6 vrij vroeg. En ik heb al ruim een week symptomen.

9. Anba

Anba Actief lid

11 jul 2014
    194
    0
    0
    Jaaaaaaaaaa!!! Wat leuk!! Gefeliciteerd!

10. Jaaaaaaa gefeliciteerd!

11. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Niet zo'n geweldige foto, maar een duidelijk streepje

12. ZaZou

ZaZou Fanatiek lid

18 nov 2010
    2.456
    0
    36
    Joehoe!! Gefeliciteerd anba!!!
    Wat gaan we toch lekker in dit clubje he? Hoop dat het allemaal zo mag blijven!!

Hier een relaxed dagje gehad. Grote boodschappen, beetje wat gepoetst in huis, vanmiddag 2! Slapende kindjes tot ruim half 5!! Oke de oudste wel vanaf 3 uur. Maar toch. En daarna een huilende/zeurende oudste waar geen beginnen mee aan was?! Heb hem uiteindelijk op zn kamer gezet met de mededeling dat als hij weer rustig kon zijn ik bij hem zou komen om te praten. 5 min. Later is meneer rustig en verteld hij dat een jongetje hem had geslagen vanmorgen op de psz:(
    Mn hart brak!!! De manier waarop hij dat vertelde, het gezichtje erbij, zo zielig!! Arme mannetje heeft daar dus de hele middag mee gezeten en was daardoor zo uit zn doen. Na dat hij hey verteld had was hij gelukkig weer helemaal vrolijk en blij. Pfff.

Dat wordt nog wat voor dat arme ventje als hij van een klap van iemand zo uit zn doen is:( hij is zo gevoelig daarvoor.
    Morgen maar eens even vragen bij de juffen. Ze hadden er niks over gezegd nl. Maar wat een heerlijk gevoel dat je kind je in vertrouwen neemt en je die dingen verteld. (Ook al had ik t liever gelijk willen weten natuurlijk) dat is toch wel een belangrijk ding die we onze kids mee willen geven, dat ze ons alles kunnen en mogen vertellen.

Nou ik moet nog even stofzuigen en dweilen:(:(

13. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    Gefeliciteerd nelta!

14. Pimkey

Pimkey Bekend lid

1 jan 2013
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Whoehoeeee Nelta!!!! Van harte gefeliciteerd!!!!! Hier hadden we op gehoopt wat een super mooi nieuws! Heerlijk hoor!

Sanntje ik heb via de huisarts bij m'n oudste vaseline met lidocaine gekregen. Dan hebben ze geen pijn en zit er een beschermlaag over als ze diarree hebben. Dan bijt het niet zo en geneest het sneller. Super spul al zeg ik het zelf. De rest hielp bij hier 0,0% Verwacht geen wonderen want het moet wel gewoon genezen... Je beperkt alleen de pijn en de angst voor de luierswissel.

15. Pimkey

Pimkey Bekend lid

1 jan 2013
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ahh ZaZou de arme schat, dat is zo sneu. Wel goed dat ie het je verteld!

16. sanntje

sanntje Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.304
    1
    36
    Vrouw
    NULL
    Neltaaa whoehoeeee gefeliciteerd hoor! Duidelijke streep!!

Pimkey goeie! Dat ik daar nog niet aan gedacht had... Al kan ik maar iets verzachten. Denk dat ze gewoon heel gevoelig ervoor is. 1 verkeerde scheet en tis al raak. Morgen gelijk es even voor bellen!
    En wij gebruiken t in de zorg zo regelmatig. Wel voor andere doeleinden maar ook aambeien doen zeer ;)

17. Springday

Springday Fanatiek lid

20 mei 2014
    1.409
    0
    36
    @ Sanntje, bij mijn vorige zwangerschap ben ik in het laatste trimester begonnen met de boodschappen inderdaad bij AH te bestellen. Ik kon toen echt amper nog wat en boodschappen zou dan een dagtaak zijn geworden haha. Maar dat beviel me zo goed dat ik het daarna ook nog ben blijven doen, hartstikke handig hihi en dus zeker een aanrader. Ik vind het ook niet veel duurder want als ik dus echt in de winkel bij de Jumbo ofzo boodschappen ga doen ben ik net zoveel kwijt.

En voor de billetjes, tja ik gebruik eigenlijk wat jij al hebt genoemd en hier werkt dat goed. Maar net als die sudo ofzo moet je wel echt dik erop smeren want anders helpt het niet. Dus dat er gewoon een dikke witte laag op zit zeg maar. En bepanthen is hier echt een wonder middel. Oudste heeft nooit last gehad van rode billetjes, maar de jongste wel eens en idd vooral als er weer tandjes aan komen.

@ Nelta, yessss gefeliciteerd!!!

@ Zazou, dat is zeker fijn dat hij dat tegen je verteld heeft. Mijn oudste is eigenlijk sowieso best een open boek want ook als hij aan iemand een klap heeft verkocht dan zegt ie dat haha.. terwijl ie dan weet dat ie van mij dan even een preek krijgt dat dat niet mag etc.

18. Mijn man doet altijd de boodschappen :D ik alleen als ik ff iets nodig eb maar dan is het goed te doen!

Hier nog steeds last van buikpijn, urine staat nu op kweek. Gister nog bij vk geweest, alles voelt heel goed aan. Ze denkt aan toch blaasontsteking of bandenpijn. Omdat bij de derde alles veel weker wordt.
    Ik vind het zelf en erg vervelend gevoel, eigenlijk hoop is dat ik morgen hoor dat t toch een baasontsteking is. Dan s t tenminste iets ;)

Manlief is thuis maar ligt met koorts in bed.... Werkelijk waarom zijn mannen zo flauw.....

19. sanntje

sanntje Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.304
    1
    36
    Vrouw
    NULL
    En wij kunnen/ mogen niet naar bed als we koorts hebben.... Grrrr
    Idd ergens hopen dat t blaasontsteking is! Dan ben je er na een kuurtje weer vanaf. Leuk is anders maar als t komt omdat alles weker wordt blijf je er last van houden mogelijk..?

20. Ik moet een ondersteunende onderbroek gaan proberen, dat lijkt mij ook wel fijn trouwens:)

Mannen zijn gewoon erg, ik ben hier net 5dgn alleen met kids geweest, heb buikpijn en minimaal bruinverlies.... Maar nee hij moet in bed, ik kan roch wel op de bank terwijl de jongste tv kijkt ;)
    Ach ik reageer er maar iet meer op, dit is typisch mijn man en het heeft geen zin om er iets van te zeggen. Dat draait uit op woorden en er veranderdt niks dus laat ik maar wijs zijn :)

Deel Deze Pagina