Wie gaan voor/zijn zwanger van derde kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Liz88, 8 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    Welkom nieuwe meiden! Heb jullie wel toegevoegd, als er nog meer info bij moet hoor ik het wel!

Hier snap ik er niets van. Doe nu al 3 dagen ovu testen, maar 2e streep is nog niet te zien, en zit op dag 15?! Terwijl ik altijd cyclus heb van 28/30 dagen, dus ben erg benieuwd deze keer. Kan hij al geweest zijn? Ga nog maar even door met de testjes.

2. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam

Bij mij klopt hij niet meer. Stond er wel goed op.
    28 jaar, 1 zoon 1 dochter, uitgerekend 9-6 (en mogelijk iets eerder)

3. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    En oh ja, 27-10 intake vk en echo
    (was ik alweer vergeten, vanmorgen al m'n brood en portemonnee vergeten. Gaat lekker met de zwangerschapdementie ;) )

4. Springday

Springday Fanatiek lid

20 mei 2014
    1.409
    0
    36
    @ Nelta, nou in eerste instantie hadden wij een akte gekregen van een levenloos geboren kind. Maar dat zat me toen eigenlijk heel dwars want ze was niet levenloos geboren, maar levend geboren en daar was ik zo trots op. Toen heb ik dat aangegeven bij onze uitvaartverzorgster want zij had mijn dochter aangegeven bij de gemeente omdat wij destijds wel andere dingen aan ons hoofd hadden. Dus wellicht dat zij het misschien verkeerd had doorgegeven? Maar ze had dus de papieren van het ziekenhuis meegenomen en iemand had daar met de hand dus verkeerde info opgeschreven. Want in het systeem van het ziekenhuis stond namelijk wel dat ze levend geboren was.

Anyway, toen is het balletje dus gaan rollen en heeft de uitvaartverzorgster contact opgenomen met de gemeente etc. Ik dacht dat het wel makkelijk aan te passen zou zijn, het gaat maar om een papiertje dacht ik.... Nou deze wijziging heeft dus langer dan 1,5 jaar geduurd! Er moesten nu aparte aktes worden opgemaakt, een akte van geboorte en een akte van overlijden en ze moest in het persoonsregister ofzo worden geregistreerd, hele rompslomp en alles ging via de rechtbank.... Als ik dit dus geweten had........ Maar goed, ik vind het nu wel erg fijn dat het compleet is. De aktes waren dus ook niet confronterend voor mij maar meer een opluchting dat nu echt alles is geregeld en achter de rug is. Ze heeft een mooi plekje in ons hart en ik denk zeker iedere dag (onbewust) wel even aan haar, maar dat zal ook logisch zijn, ze is natuurlijk nog steeds mijn kindje al heb ik haar niet in mijn armen.

@ Spekky, dat lijkt me ook wel raar hoor om in de nacht helemaal alleen thuis te zijn haha... Ik vind het al gek als ik overdag even helemaal alleen thuis ben, is het ineens zo stil.

@ Happygirl, vanaf welke cyclusdag ben je begonnen met testen?

5. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    Vanaf dag 11, wel fijn dat je het nu af kunt sluiten en dossier compleet is!

6. Esje78

Esje78 Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.124
    0
    36
    Noord Brabant
    @ Nelta: WOEHOE! Gefeliciteerd. Superleuk. We gaan idd goed hier.

@ Mimi: welkom!

@ Spekky: fijn dat de operatie goed gegaan is.

@ Springday: heftig. Zeker in dit soort situaties moeten dingen niet zo'n enorme nasleep hebben.

@ Muis: nog maar 2 daagjes, ookal kunnen die heel lang duren. Mijn duimen draaien voor je. Hopelijk een hele mooie echo.

@ Happygirl: hier was mijn cyclus in de ronde dat het raak was ook ineens wat langer. Altijd heel regelmatig, maar precies toen 2 dagen langer. Dagenlang geen smiley's te bekennen, ook niet op de dag dat ik m'n eisprong verwachtte. Toen ineens uit het niks een paar uur later toch een smiley.

7. mo leannan

mo leannan Niet meer actief

Hey meiden!!! Ik heb het onwijs druk, niet leuk meer!!! Maar bijna oktober! Zo heb ik trouw receptie gehad, mijn oudste was jarig dus hele weekend feest en doorde weeks ook zo vol pffff. Kleine drama's zijn een 2 jarige al in de 3 jarige fase (helllpppp!) en mijn oudste heeft haar enkel verstrikt en tand die nog net niet uitkomt (eerste) maar ohwee om te draaien en is zielig (hellllp) LOL

Ik mis jullie enorm en hoop dit weekend bij te kunnen lezen!!
    Hier is het bijna NOD maar denk dat ik ongi word.

8. Muis30

Muis30 Actief lid

20 aug 2014
    153
    0
    0
    NULL
    NULL
    zwaai!!!
    Kleine man heeft zn dag niet vandaag. Brrr lastig.
    Dochterlief lekker bij een vriendinnetje gaan spelen. Nu genieten van het lekkere weer.

Springday waarom makkelijk doen als het moeilijk kan he.
    Hier hadden ze vroeger mn doopnamen niet opgeschreven dus die waren nu niet officieel. Toen mn oma stierf wilde ik dit wel officieel. Heb ik een advocaat in moeten huren en t duurde maanden voordat dit geregeld was. Allemaal officiele documenten moesten ingevuld en getekend, verklaringen opgenomen en toen maanden wachten omdat mensen bezwaar mochten aantekenen.
    Was ook een gedoe.

9. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Springday, wat een gedoe zeg. Daar zit je niet op te wachten idd.

Hier gaar. Het is eigenlijk m'n vrije dag, maar ik had al te veel staan en zeker nu merk ik dat wel.

Verder ben ik echt heel erg benieuwd hoever ik nu ben. Ik heb zelf het gevoel verder te zijn, maar ja nog ff geduld.

10. Door omstandigeheden heb ik 20jaar geleden de meisjesachternaam van mijn moeder aangenomen. Dikke portemonnaie, brief aan de koningin en veel geduld. Overigens bleek 10jaar later alles voor niks want heb nu een geweldig contact met mijn papa! Maar ja ik draag de naam van mijn man dussss :cool:

11. Pimkey

Pimkey Bekend lid

1 jan 2013
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja het wijzigen van namen en aktes, daar is Nederland gewoon niet op ingericht zullen we maar zeggen. Hoeft normaal ook niet, totdat er een fout is gemaakt of inderdaad wat Sophia al zegt dringende omstandigheden zijn. En net dan gaat alles zeer traag!

Happygirl, geen zorgen bij mij was ie op dag 17 en 18 positief. Alleen wil FF nog geen ovulatiedag geven?! Lekker irritant, omdat mn temperatuur nog niet zo hard door stijgt denk ik. Heb afgelopen dagen wel advil en paracetamol gebruikt voor aanhoudende hoofdpijn. Dat houdt mn temperatuur denk ik ook wat lager. Ga me meteen afvragen of ik dan wel een goede eisprong heb gehad GRRRR. En we deden zo ons best de 1ste ronde hahaha. ;)

Begin me alweer helemaal druk te maken, stom he? Wil ook naar de andere lijst hahahaha. Maar ben ook snotverkouden, hoofdpijn enz. Dus zal wel niet...

12. Muis30

Muis30 Actief lid

20 aug 2014
    153
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pimkey wat kunnen wij vrouwen ongeduldig zijn he.. Het is vreselijk. Je kunt niets veranderen en toch maak je je zorgen of maak je je druk.

13. flixbilly

flixbilly Fanatiek lid

5 sep 2009
    1.019
    0
    36
    Nederland
    #3353 flixbilly, 1 okt 2014
    Laatst bewerkt: 1 okt 2014
    Heerlijk dagje vandaag eerst gewerkt tot 13.00 en toen de kinderen op gehaald op de peuterspeelzaal en op naar de speeltuin. Heerlijk deze nazomer. :cool:

Vraagje ik zit nu vier dagen na de eisprong, en ik heb ontzettend veel last van natte afscheiding :) ik moet serieus een inlegkruisje in doen zodat mijn onderbroek niet nat wordt... Ook heb ik continu stijve tepels, en beginnen ze langzaam aan steeds gevoeliger te worden. Symptomen die herkenbaar zijn?

14. Pimkey

Pimkey Bekend lid

1 jan 2013
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja haha echt erg!

Flixbilly dat heb ik ook wel eens gehad ja, nu een beetje. Heb nog geen verbandje nodig. Wel gevoelige borsten. Hoop het voor ons! M'n temp. Kaartje beloofd nog weinig goeds...

15. Springday

Springday Fanatiek lid

20 mei 2014
    1.409
    0
    36
    @ Happygirl, heb je wel eens vaker een cyclus van bijvoorbeeld 24 dagen gehad? of nu inmiddels wel een positieve test?

@ Muis, dat was hier inderdaad ook ja, 3 maanden voor bezwaar maar ik had daar ook al een irriterende mail over gestuurd dat het onzin was omdat wij het verzoek zelf hadden ingediend dus wie zou er bezwaar moeten maken. Achteraf gezien nu, was het blijkbaar in april ofzo allemaal rond en is het daar nog zelfs mis gegaan omdat iemand 'vergeten' was de akten op te maken. Ja pff.. zoveel nalatigheid allemaal.

@ Pimkey, ik zou na je eisprong geen advil, ibuprofen ofzoiets slikken, alleen paracetamol. De andere medicijnen zouden een eventuele innesteling kunnen verstoren.

@ Flixbilly, normaal waren dat bij mij de 'klachtjes' waarvan ik wist dat het raak was. Dat ik ineens veel afscheiding kreeg vanaf 5 dpo ongeveer. Dat had ik anders niet, en elke keer als ik dat kreeg zei ik al tegen mijn man, ik ben zwanger en dan was dat ook zo hihi. Maar dit keer helemaal niks en kurkdroog, en nog steeds... dus ik had het dit keer niet verwacht dat het raak zou zijn.

16. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Pimkey en Flixbilly, spannend. Hopelijk is het voor jullie ook raak.

Hier lekker een avondje bankhangen. Man is weg, dus lekker foute series kijken, dokter tinus en zo. Zo schattig trouwens, mijn man is zo behulpzaam nu. Echt te lief.

17. Pimkey

Pimkey Bekend lid

1 jan 2013
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oeps... Heb ik het dan al verpest? Wist ik niet....
    Wel dat tijdens de zwangerschap geen advil mag...

18. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam

Kan nu toch geen kwaad, er is nog geen bloedbad met de baby. Ik heb van het weekend nog filet op :)

19. Anba

Anba Actief lid

11 jul 2014
    194
    0
    0
    Hallo dames. Ik zou me niet te druk maken hoor Pimkey.

Hier moe en erge hoofdpijn, dus lig al in bed. Trusten.

20. Hier altijd veel afscheiding maar bij zwangerschap nog meer...

Ik heb nieuwe bh's gekocht. 80e:$ ik kom van 75a;) goeie genade joh, zou er nou echt niks overblijven straks :D

Deel Deze Pagina