♥ Proberen ♥ ZaZou 27 jaar - 1 zoon, 1 dochter - ronde 1 - NOD: 25 juni ♥♥ Traum 29 jaar - 1 zoon, 1 dochter - ronde 1 - NOD: 4 juli ♥♥ Tatie 37 jaar - 1 zoon, 1 dochter - ronde 1 - NOD: 16 juli ♥♥ Bloemmm 25 jaar - 1 dochter, 1 zoon - ronde 2 - NOD: 24 juli ♥♥ MamaVanNuNog2 32 jaar - 2 dochters - Begint: 30 juni ♥♥ Lizz88 25 jaar - 2 dochters - Begint: 4 juli ♥♥ Debke83 31 jaar - 2 zoons - Begint: 4 juli ♥♥ Sanntje 29 jaar - 2 dochters - ronde 1 - Wachtende op NOD ♥♥ Babystew 24 jaar - 2 dochters - Begint: ? ♥♥ ♥ Zwanger ♥ Sophia 38 jaar - 2 zoons - Uitgerekend op: 3 februari 2015 - ??? *Moest even zoeken, maar ik heb 'm. Wilt iedereen even kijken wat er veranderd is, dan kan ik de lijst aanpassen!
Bloemmm ik moet zien hoe het met die 2 gaat hihih. De mogelijkheid is er altijd er zijn nog altijd voor 5 pogingen rietjes gereserveerd. Of misschien heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel misschien dan later met een partner, belangrijk vond ik dat S.eyhan een volbloed brusje had.
Ik heb trouwens ook niets met voetbal normaal gesproken Babystew, maar sprong gisteren toch echt wel een gat in de lucht haha! Vind het WK wel leuk inderdaad..
@Bloemmm geen idee! Pas vandaag die spiraal verwijderd en had geen menstruatie toen ik die had, dus nu is even afwachten. Ik heb ergens het idee dat gister of vandaag mijn ei is doordat ik dat dus altijd voel maar ik kamp momenteel met erg onrustige darmen (heb PDS sinds kort) en laatste dagen veel buikpijn dus moeilijk te zeggen. Maar voor de statistieken daarvan uitgaande zou dan vanaf nu 14 dagen zijn denk ik? Mooi lijstje weer!
Ik kom me hier ook melden. Volgende maand gaan we echt starten voor een derde kleintje. We hebben het al een paar keer weer vooruitgeschoven, maar dan gaan we er echt voor. Anders wordt het zo'n groot gat tussen nr 2 en 3. We vinden het wel erg spannend allebei en hebben nog de nodige twijfels, maar dat komt vast goed tzt .
♥ Proberen ♥ ZaZou 27 jaar - 1 zoon, 1 dochter - ronde 1 - NOD: 25 juni ♥♥ Traum 29 jaar - 1 zoon, 1 dochter - ronde 1 - NOD: 4 juli ♥♥ Tatie 37 jaar - 1 zoon, 1 dochter - ronde 1 - NOD: 16 juli ♥♥ Bloemmm 25 jaar - 1 dochter, 1 zoon - ronde 2 - NOD: 24 juli ♥♥ MamaVanNuNog2 32 jaar - 2 dochters - Begint: 30 juni ♥♥ Lizz88 25 jaar - 2 dochters - Begint: 4 juli ♥♥ Debke83 31 jaar - 2 zoons - Begint: 4 juli ♥♥ Nelta 28 jaar - 1 zoon, 1 dochter - Begint: half juli ♥♥ Sanntje 29 jaar - 2 dochters - ronde 1 - Wachtende op NOD ♥♥ Babystew 24 jaar - 2 dochters - Begint: ? ♥♥ ♥ Zwanger ♥ Sophia 38 jaar - 2 zoons - Uitgerekend op: 3 februari 2015 - ??? *Wilt iedereen even kijken wat er veranderd is, dan kan ik de lijst aanpassen!
Fijn mamavannunog2, dat het je meeviel en dat ie eruit is! Op naar de eerste ronde! Welkom Nelta, leuk dat je hier ook komt kletsen! En die twijfels die hebben we volgens mij allemaal wel eens, maar de wens is uiteindelijk toch groter Sophia, klinkt als een heel pittige ochtend! Wel goed dat het je gelukt is, ondanks de misselijkheid! Namen: wij hebben juist al een jongensnaam, en nog geen idee voor een meisjesnaam.. Uit een soort bijgeloof (geloof ik) deel ik hem liever nog maar even niet met jullie Trouwens een heel Hollandse naam, die in het Engels in ieder geval niet uit te spreken is (met een g-klank namelijk) )
bloemmm je mag mij ook op de lijst zetten 2 zoons en begint ????? hihi hopelijk kan t toch snel veranderen
giel toevallig tatie hahaha ik vind Giulia super voor een meisje en dan Lena als tweede naam (onze jongens hebben ook soort van italiaanse naam) spookt al heel de dag door mn hoofd. leuk om overna te denken hihi heb straks in een momentje voor mezelf ook even naar jongensnamen zitten kijken maar dat is wel lastiger... maar bij onze jongste wisten we t niet en dag na de geslachtsbepaling hadden we m meteen dus dat zou dan vast goed komen..