Wie gaan voor/zijn zwanger van derde kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Liz88, 8 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Pimkey, tja afwachten is lastig. Ik tel de dagen af tot de eerste echo. (al ben ik meer benieuwd hoe ver ik ben, dan of het goed zit)

Sophia, beterschap voor je mannetje.

Hier m'n eerste blaasontsteking alweer te pakken, dus zit aan de Ab.

2. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    ♥ DE MAMA'S VAN HET DERDE KINDJE CLUBJE ♥

♥ Proberen ♥
    Flixbilly - 27 jaar - 2 zoons - NOD 27-09
    Happygirl86 28 jaar - 1 zoon, 1 dochter - NOD 14-10
    Tatie 37 jaar - 1 zoon, 1 dochter - NOD 23-11
    Jolene 29 jaar - 2 dochters
    Mo leannan 31 jaar - 1 zoon, 1 dochter
    Spekky 32 jaar - 2 zoons
    Wonderbaby1 24 jaar - 2 zoons
    Bo87 27 jaar - 1 zoon, 1 dochter
    Lindaatje22 - 32 jaar - 2 zoons
    Jaleisha - 2 zoons
    Mimi1981 - 2 dochters
    Mamaliefste -
    Roosje72 -

♥ Zwanger ♥
    Sophia 38 jaar - 2 zoons - Uitgerekend op: 1 februari 2015 - ♥
    Sanntje 29 jaar - 2 dochters - Uitgerekend op: 15 maart 2015 - ♥♥
    Anba 31 jaar - 2 zoons - Uitgerekend op: 31 maart 2015 - ♥♥
    Esje78 36 jaar - 1 zoon, 1 dochter - Uitgerekend op: 4 april 2015 - ♥♥
    Bloemmm 25 jaar - 1 dochter, 1 zoon - Uitgerekend op: ♥♥
    MamaVanNuNog2 32 jaar - 2 dochters - Uitgerekend op: 15-05-2015 ♥♥
    ZaZou 27 jaar - 1 zoon, 1 dochter - Uitgerekend op: 13-05-2015 ♥♥
    Blue21381 33 jaar - 2 dochters - Uitgerekend op: 21-05-2015 ♥♥
    Springday 28 jaar - 2 zoons - Uitgerekend op: 22-05-2015 ♥♥
    Lizz88 26 jaar - 2 dochters - Uitgerekend op: 25-05-2015 ♥♥
    Muis30 31 jaar - 1 dochter, 1 zoon - Uitgerekend op: 01-06-2015 ♥♥
    Nelta 28 jaar - 1 zoon, 1 dochter - Uitgerekend op: 09-06-2015 ♥♥
    Pimkey 30 jaar - 2 zoons - Uitgerekend op: ..-..-2015 ♥♥

♥ Afspraken ♥
    Anba - 08/10 pretecho
    Sprinday - 08/10 eerste echo
    Liz88 - 14/10 eerste echo
    ZaZou - 17/10 termijn echo
    Anba - 17/10 20-weken echo
    Sanntje - 22/10 VK
    Sophia - 24/10 VK
    Nelta - 27/10 intake + eerste echo
    Sanntje - 30/10 20-weken echo

3. MamaDeluxe5

MamaDeluxe5 Fanatiek lid

26 sep 2014
    1.304
    0
    0
    @nelta: beterschap!

Hier ook het idee dat ik een beginnen blaasontsteking heb... balen!
    Fijn weekend allemaal.

4. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam

ik zat vanmorgen nog te twijfelen of ik zou bellen, maar toch maar ff gedaan omdat het weekend eraan komt. Ik heb voor pijn middenvoor op mijn buik. Tijdens de zwangerschap van Noor had ik ook blaasontsteking en dat voelde precies zo.

5. MamaDeluxe5

MamaDeluxe5 Fanatiek lid

26 sep 2014
    1.304
    0
    0
    ik had het hier pas einde van de middag in de gaten toen ik het ritje dochter van school halen en weer naar huis amper redde.. althans voor mijn gevoel :D

6. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam

Dat had ik vanmorgen :)

7. MamaDeluxe5

MamaDeluxe5 Fanatiek lid

26 sep 2014
    1.304
    0
    0
    Hmm zou je toch bijna denken dat het virtueel overdraagbaar is :$

8. Spekky

Spekky Actief lid

6 jul 2014
    295
    0
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    Ah Sophia wat rot voor je mannetje... Vannacht beter geslapen?

En flixbilly, al getest??

Succes met je blaasontsteking nelta, hoop dat je er snel vanaf bent!

Ik ben zo blij, gisteren overlegd met de gyn, en ik hoef niet geopereerd te worden omdat ik nu toch ongesteld ben geworden! Ze denkt dat er maar 1 verkleving zat die blijkbaar door de hysteroscopie voldoende is weggehaald (per ongeluk dan blijkbaar, want op de camera zag het er echt potdicht uit). Ik moet nog wel m'n volgende menstruaties in de gaten houden, of die ook normaal zijn. Of misschien komen die wel niet omdat ik dan zwanger ben :D Fingers crossed!

9. flixbilly

flixbilly Fanatiek lid

5 sep 2009
    1.019
    0
    36
    Nederland

Wat fijn! Dat is goed nieuws spekky.

Ik heb niet getest.. Was heel raar gisteravond misselijk en heel veel ongi krampen. Met de gedachten dat ik ongesteld zou worden in slaap gevallen en vanmorgen om
    6.00 wakker geschrokken naar een realistische droom dacht letterlijk dat het bloed uit me liep. Naar de wc gerend geplast en daarna durfde ik niet af te vegen bang om bloed te zien. Uiteindelijk toch gedaan en geen bloed alleen maar weer afscheiding 😳 door dit hele gebeuren niet nagedacht om urine op te vangen.. Vanavond een potje wegzetten met een test waar ik het kan zien bijvoorbeeld bij mijn wekker. Zodat ik het zeker niet vergeet. Nog een dag langer in spanning.

Pfff.. Je lichaam en dromen kunnen je
    goed voor de gek houden.

10. flixbilly

flixbilly Fanatiek lid

5 sep 2009
    1.019
    0
    36
    Nederland
    Ik wordt met de dag onzekerder.. Vandaag is mijn nod en net had ik een heel klein druppeltje licht bruin bloed vermengt met de dikke afscheiding die ik al dagen heb. Dit was bij het afvegen. Gisteren avond wat flinke steken in mijn onderbuik, misselijk en al paar dagen wat ongi krampen. Op dit moment gaat het wel.

Zou dit nog met een innesteling te maken kunnen hebben? Ik had een posi action ovutest in de avond van 27-09 om 19.00 de 28-09 was deze om 12.00 weer negatief.

Ik zou dus vandaag ongi moeten worden gelukkig is dit niet het geval.

11. Springday

Springday Fanatiek lid

20 mei 2014
    1.409
    0
    36
    Op de dag dat ik ongi moest worden verloor ik sochtends ook gewoon bloed waardoor ik dacht dat m'n menstruatie was begonnen... Maar smiddags hielt het op en verder niets meer ;)

Ben benieuwd :D Anders toch maar morgen testen hihi

12. flixbilly

flixbilly Fanatiek lid

5 sep 2009
    1.019
    0
    36
    Nederland
    Potje en test staan nu op mijn wekker klaar. 😊

Was zomaar 1 druppeltje bruin vermengt met het slijm. Daarna niets meer. Duimen voor morgen. 👍👎

13. Spannend dames!

R.ick slaapt best goed masr zodra paracetamol uitwerkt heeft ie echt pijn en compleet over de zeik als ik weer een pilletje wil geven. Pfffff

14. sanntje

sanntje Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.304
    1
    36
    Vrouw
    NULL
    Sophia probeer de paracetamol anders iets eerder te geven nu de eerste dagen? Dat t elkaar overlapt en pijn geen kans krijgt... Werkte hier goed.

Flixbilly wat onzeker zo he. Hopelijk morgen posi test!!

Ik nog ff op de bank. 3e dag ziek. Rot griep. Alles doet zeer, overgeven, hoofdpijn. Hoop dat t snel over is!

15. Ach jee sanntje! De griep is heel hardnekkig op dit moment heb ik van de apotheek. Mijn heeft het ook goed te pakken gehad, nu nog slapjes. Net heeft echt de energie bij m weggeslagen. Ik hoor t net ook van een vriendin, har man had dezelfde symptomen.

Ik doe hier iedere 4u een paracetamol. Dat mag eigenlijk pas et 6jr maar ik vind 5.5 jaar prima. Anders is het 6 uur, nou dat gaat m niet worden!

16. sanntje

sanntje Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.304
    1
    36
    Vrouw
    NULL
    Hmm als je m dan eerder gaat geven zit t wel erg kort op elkaar :( lastig en vooral sneu!

Griep hakt er aardig in ja. Maar tis geen een dag hetzelfde. Ene dag zwaar pijn lijf, overgeven. Andere dag vooral hoofdpijn en overgeven. Andere dag loop ik weer leeg door m'n rommelende darmen... T weet nog niet zo wat t wil geloof ik...
    Morgen dagje dierentuin gepland staan met mijn familie. Maar ben er bang voor... Zal me dan toch echt snel fitter moeten gaan voelen!!
    En zie dat nu net niet gebeuren.... :(

17. En dan ben je ook nog zwanger! Ik zou als ik jou was lekker thuis blijven, deze griep is niet fijn! Beterschap!

18. Pimkey

Pimkey Bekend lid

1 jan 2013
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bah Sanntje daar zit je niet op te wachten de griep!
    Heb hier een klein mannetje die z'n kiezen door krijgt, snotverkouden, koorts. En alleen maar huilen.

Hebben jullie alle berichtgeving over cmv meegekregen? Nou met een ziek (eigen) kindje is het dweilen met de kraan open. Tsjonge als je weer hoeveel snottebellen en tranen ik heb afgeveegd vandaag. En nee kon niet na iedere traan naar de kraan rennen om m'n handen te wassen... Je zou er paranoïde van worden! Ik ben dan iemand die zich dat dan wel aantrekt. (Kan lachen worden met de winter voor de deur) Ben zelf overigens ook verkouden! Blegh!

Gaan jullie nog iets leuks doen?

19. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Het gaat toch niet om snottenbellen? Het is toch een maag darm virus.
    Daarnaast is het alleen gevaarlijk als primaire infectie tijdens de zwangerschap, maar de kans is heel groot dat je het al een keer hebt gehad.

20. sanntje

sanntje Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.304
    1
    36
    Vrouw
    NULL
    Weet niet helemaal precies wat cmv inhoud maar virussen enzo zijn overdraagbaar via vanalles! Vieze handen, uitwerpselen, ook snot dus, niezen, hoesten etc.
    Meer dan je best doen om t te voorkomen kun je niet doen!!
    Hier op de hoofdpijn na redelijk gevoel. Weet niet wat dit wordt als ik opsta.... Zo eens kijken. Denk nog niet veel soeps... Denk geen dierentuin vandaag... Balen maar tis niet anders.

Deel Deze Pagina