Wie gaan voor/zijn zwanger van derde kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Liz88, 8 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Hoi hoi,

Sophia, leuk. Wij zijn ook al aan het kijken voor onze slaapkamer. Wij gaan naar zolder verhuizen en we zetten den voorlopig de baby kamer spullen bij ons neer (super ruime kamer 27m2).

Pimkey, lastig. Kan je geen tegenbod doen. We hebben dat toen ook gedaan en kwamen toen in het midden uit. Wij hebben de 27e de eerste echo. Ik ben de dagen aan het aftellen.

Hier vanmorgen m'n laatste Ab geslikt. Vrijdag weer urine inleveren. Ben benieuwd. Dokter had het ook nog op kweek gezet, zou dat ivm die gbs bacterie zijn?

2. sanntje

sanntje Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.304
    1
    36
    Vrouw
    NULL
    Op kweek zetten is ivm gbs ja.
    Erg he dat aftellen! Ik 30e 20wk echo. Kan niet wachten. Stik zenuwachtig of alles wel ok is en naar t geslacht!
    De tijd kruipt soms voorbij lijkt t.
    Succes met wachten!

3. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam

Ja dat lijkt me ook wel weer erg spannend, vooral omdat het vorige keer niet helemaal goed was. We komen daarom deze keer als het goed is in aanmerking voor een GUO en dat willen we dan wel laten doen.

Ik ben nu vooral benieuwd hoe ver ik ben. Banner is de minimale zwangerschapsduur en het zou zo wat verder kunnen zijn.

Er komt trouwens echt niks uit m'n handen. Huis is een puinhoop, maar op een of andere manier kan het me niet boeien:)

4. ZaZou

ZaZou Fanatiek lid

18 nov 2010
    2.456
    0
    36
    Hoi meiden!! Lees braaf mee hoor maar heb zelf niet zoveel te melden eigenlijk... kijk erg uit naar vrijdag voor de eerste echo. Benieuwd of alles goed zit. Merk dat ik verder niet zo bezig ben met hrt zwanger zijn. Misschien wel uit zelfbescherming mocht het niet goed zijn ofzo... merk wel dat ik steeds meer naar jongenskleertjes toe trek terwijl ik zo graag een 2e meisje zou 'willen' :) maar lijkt wel of mn stemming nu om begint te slaan naar een 2e jongen:D ben benieuwd. Bij mn dochter begon ik ook opeens roze te kopen voorday we het geslacht wisten. Haha

Verder alles oke hier... begin van de week moest ik opeens overgeven op de fiets. Kon het nog net binnen houden! Pff had het nu niet meer verwwcht eigenlijk. Rare zwangerschap:D

Hoest met jullie?

5. Pimkey

Pimkey Bekend lid

1 jan 2013
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi!

Wat is een gbs bacterie? Is dat iets ergs? Spannend als je al weer richting die 20 weken loopt. Kan me jullie gevoel levendig indenken! Was vorige keer zo stoer, maar een week van te voren sliep ik al minder en toen het lang stil bleef ging ik bijna van m'n stokje. Ja hoezo gênant. En het geslacht, ik wil het ook graag weten, niet omdat het uitmaakt, maar omdat ik een nieuwsgierige aap ben. Haha ;)

Hoop voor nu dat alles blijft zitten!

Jee ZaZou wat irritant! Blegh nu nog misselijk worden... Niet fijn. Duim voor een mooie echo voor je!

Tja nou met de makelaar, ik weet t niet. Hij is duidelijk niet voor mij aan het werk. Ben er wel klaar mee. Hij zegt 3 maand geleden dat de prijs heeeeeeel scherp is, ja dan was ik er zo vanaf. Nou mooi doe dan maar. En nu ineens zou er nog 15 bij moeten? Daahag! Het was een eenmalig bod. Ik heb het volgende geantwoord; nou veel plezier ermee. Ik wil nog 4500 zakken en dan is het klaar. Toen was hij boos en begon hij eigenlijk een soort van te dreigen. Beetje apart.

6. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Als je gbs drager bent, kan dit gevaarlijk zijn voor het kindje, verhoogde kans op vroeggeboorte en infecties na de bevalling als ik het goed heb.

Vervelend zeg. Wij hadden een bekende als makelaar, dus dat scheelde. Wij hebben op onze scherpe prijs nog 5000 toegedaan (totaal ruim 20000 op de hypotheek:(). Het is zo zonde van je geld, maar we waren zo blij dat we er vanaf waren en hebben nu een super huis voor lage maandlasten, dat had anders niet gelukt.

7. Pimkey

Pimkey Bekend lid

1 jan 2013
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oef dat klinkt wel heftig GBS!

Ja ik dacht deze makelaar ook te kennen. Maargoed na deze verkoop ken ik hem niet meer ;) Ik wil inderdaad ook nog Max 5 zakken. Maar anders moet ik zoveel bijleggen, daar kun je hier in de omgeving een huisje voor kopen... Gaat te ver

8. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    Ik lees ook mee ;) maar ben in afwachting hoelang mijn cyclus is.

9. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Ha meiden,

Het zit hier waarschijnlijk niet goed. Vanmorgen een flinke plons bloedverlies gehad. Ik mocht naar de vk voor een echo en daar was een vruchtzakje van 5+5 te zien. Terwijl 6+2 echt minimaal is en ik zelf al een week of 7-8 te zijn.
    Bloedverlies is nu wel wat minder, maar heb nog wel regelmatig krampen. Ik heb er zelf eigenlijk nog maar weinig hoop op en de vk zei ook dat had het er niet goed uitzag.

Ik had er eigenlijk geen rekening mee gehouden, misschien naïef. Maar dit valt behoorlijk rauw op m'n dak. :(

10. Springday

Springday Fanatiek lid

20 mei 2014
    1.409
    0
    36
    @ Nelta, bah wat een rotnieuws! Ik hoop toch nog dat het vals alarm is wanneer mag je weer terug voor een echo?

@ Pimkey, wat een rare makelaar pff... Wij hebben nu eindelijk een bord in de tuin dus ben benieuwd of er binnenkort weer een bezichtiging komt.

11. Spekky

Spekky Actief lid

6 jul 2014
    295
    0
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    Hè nee Nelta, wat rot... Wat gaat er nu gebeuren, een extra echo of afwachten? Veel sterkte meid!

Zazou, zuur dat je nu nog misselijk wordt, hopelijk is t snel weer weg.

Pimkey, ook balen dat het zo stroef loopt met je makelaar, dat soort dingen zuigt energie he. Maar goed, jullie zijn nog altijd degenen die bepalen, niet hij. Jammer dan als ie het er niet mee eens is toch?

Sanntje, spannennnnnnnd! Dat wordt dus echt aftellen, nog maar 2 weekjes. Leuk hoor!

Hier niet zoveel te melden eigenlijk, ik denk/hoop ergens deze week een eisprong te hebben dus dan zou ik weer op het wachtbankje mogen :D Ik doe even geen ovulatietesten, maar ik temperatuur wel, dus dan zou ik er wel achter moeten komen of/wanneer m'n ei is geweest.

12. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam

Bloeden komt nog steeds niet echt op gang; vind die onzekerheid echt heel vervelend. Ik hoop wel dat het vanzelf komt, ook omdat mijn man volgende week 3 dagen naar het buitenland moet en ik dan liever heb dat het al begonnen is.
    De 27e hadden we een afspraak staan voor de intake. Die blijft nu staan en dan krijg ik ook sowieso weer een echo.

13. Pimkey

Pimkey Bekend lid

1 jan 2013
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh my ... Nelta. Wat een rot dag!!! Bah wat een onzekerheid nu. Als ik je verhaal lees is het niet echt een hoopvol verhaal, maar ik blijf voor je duimen! Tsjonge wat een schrik.

14. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi meiden ben er ook weer.
    ff te druk en te moe hier maar goed ik lees zo nu en dan mee.

Oh nelta wat een naar bericht meid. Ik duim voor je!

Heb overigens Veel last van mn stoelgang. Hebben jullie behalve Veel drinken Nog extra tips?

15. ZaZou

ZaZou Fanatiek lid

18 nov 2010
    2.456
    0
    36
    He nelta! Wat een naar nieuws. Snap dat het rauw op je dak valt. Had zo gehoopt dat het in dit clubje allemaal goed nlijft gaan, wat het tot nu toe ook ging!! Maakt me.ook wel extra zenuwachtig voor morgen. Dan heb ik eindelijk mn eerste echo! In t mei topic is de laatste dagen ook al weer zoveel onzekerheid. Bah. Terwijl ik er deze zwangerschap juist veel meer mee bezig ben dat het mis kan gaan. Hoop dat het voor niks is. Sterkte voor jou nelta!!! En schrijf het gerust hier van je af.

16. sanntje

sanntje Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.304
    1
    36
    Vrouw
    NULL
    Jeetje nelta.... Wat ongelofelijk k**....
    En nu die onzekerheid. Pffff heel veel sterkte zeg!!!

17. N80

N80 Actief lid

23 mrt 2011
    364
    0
    0
    Zuid Holland
    Hallo mensen,

Ik wilde mij graag aanmelden voor deze groep! Ik ben 34 jaar en moeder van een dochter van bijna 11 maanden en van een zoon van 26 maanden. Wij zitten nu in ronde 4 en hopen snel zwanger te raken van ons derde wondertje. Het lijkt mij leuk om mee te lezen en te praten.

18. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    Welkom n80

19. sanntje

sanntje Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.304
    1
    36
    Vrouw
    NULL
    N80 welkom! Hopelijk snel raak.
    Nou ik zit sinds vandaag voorlopig in de ziektewet. Zit echt totaal niet goed in m'n vel. Bedrijfsarts heeft me tijdelijk volledig arbeidsongeschikt verklaard. Hoop dat de rust me ten goede komt!

Nelta... Hoe gaat t? Bloeden doorgezet of niet? Moet zo aan je denken steeds...

20. ZaZou

ZaZou Fanatiek lid

18 nov 2010
    2.456
    0
    36
    Welkom n80!!!

Hier vanmiddag eindelijk de echo!! Prachtig hartje zien kloppen met 2 armpjes en 2 beentjes! Wat een opluchting. Ben nog wel 1 dagje terug gezet, dus ben nu 10w+1dag. 14 mei uitgerekend.
    Hebben het de kids vanmiddag ook verteld. Oudste had meteen hele verhalen dat hij de baby zo lief vond en hij ging mn buik kussen en knuffelen. En als klap op de vuurpijl had hij zelf ook een baby in zn buik, een meisje. En mama een jongen:D
    En de jongste vond het maar wat interessant bij de vk. Ben benieuwd of we het nog 2 weken stil kunnen houden;)

Deel Deze Pagina