Wauw gefeliciteerd ZaZou!!! Dat is een opluchting en mooi nieuws! Voor constipatie heb ik van die poederzakjes gekregen van de VK. Mola.... Nog iets... Hielp wel als je het maar dagelijks gebruikt...
Welkom N80! Zazou, wat een goed nieuws!! Kan me voorstellen dat dat een opluchting is, heerlijk joh. Nu lekker genieten!
Nelta, hoe gaat het nu met je? N80, welkom en leuk dat jullie ook voor een derde kindje gaan. Grappig jouw dochtertje en mijn jongste zoontje zijn bijna even oud. Hopelijk is het snel raak voor julie! Sanntje, ach meis toch. Dikke knuf. Zazou, gefeliciteerd met de goede echo!! Zorgen gemaakt om niks Hier, ik heb ook wat moeilijke dagen gehad. Ik ben ineens weer zo erg bezig met mijn dochtertje* en heb er weer veel verdriet van. Pff het overrompeld me eigenlijk ook een beetje want ik voelde me eigenlijk weer een hele tijd goed, het is denk ik wel een jaar geleden dat ik me zo rot voelde. Maarja, misschien heeft het ook allemaal wel ermee te maken dat ik weer zwanger ben en de hormonen erbij enzo...
Zazou super!! Gefeliciteerd! Springday dikke knuffel. Rot hormonen zullen ook heus wel parten spelen. Maar of dat nu is of niet, blijft moeilijk! Ik heb best wat rust vandaag in m'n hoofd nu ik weet dat ik voorlopig even niet hoef te werken. Even geen ploegen diensten, gewoon rust, regelmaat.. En nu lekker naar bed!!
Springday, het zet nu echt door. Verlies ook grote stolsels. Aan de ene kant opluchting dat de twijfel weg is en het vanzelf te komen, maar aan de andere kant valt het allemaal best zwaar.
Wij zijn trouwens van plan om deze maand over te slaan. Ik moet er even niet aan denken om weer zwanger te zijn en alle spanningen die daar nu waarschijnlijk bij gaan komen. Mijn nieuwe NOD zal dan waarschijnlijk tweede helft december worden.
Sterkte nelta! Fijn dat het iig vanzelf komt. En begrijpelijk je keus even te wachten. Heeft ook een behoorlijke impact! Hier vandaag een hectisch dagje... vanmorgen op de hap gezeten met mn dochter. Ze kreeg een deurstop op dr grote teen. Brullen natuurlijk... dik en rood. En mn man was net de deur uit. Toch maar even de hap gebeld want ze bleef huilen en zeggen dat het pijn deed. Tja... vind t zo lastig wat je dan moet he. Moest wel ff langskomen want 'de grote teen is belangrijk'... nou heb een uur gezeten in de wachtkamer en die kerel kijkt echt 5 sec en zegt: nee hoor doen we niks mee zal wel gekneusd zijn. En daarna met een bloedserieus gezicht: je hebt dr toch niet met een hamer op geslagen he?! Nou echt waar!! Wat een eikel zeg!! Voelde me zo niet serieus genomen. Ben er de hele dag chagrijnig van (fijn die hormonen) Baalde al want zou vanmiddag met de oudste naar buurman en buurman gaan... dus zag het al in het water vallen, maar we konden het nog net redden!! Nu moe en chaggie op de bank. Ga zo lekker douchen en hoop dat ik me dan beter voel. Heb echt humeurswisselingen deze zwangerschap, heel irritant. Morgen drukke dag met meerdere verjaardagen... dus weer een vol weekend.
Zazou, wat een gedoe! Niet echt een fijne tijdsbesteding voor de zaterdag, zeker als het dan ook nog van die niet-fijne mensen zijn daar Hoe was buurman en buurman? Duurde het niet te lang? Ik wil eens naar een film of voorstelling met onze oudste, maar ik vraag me af of ie zich zo lang kan gedragen
Zazou, auw dat kan pijnlijk zijn. Stijn heeft pas een stoelpoot op/tegen z'n grote teen gehad. Nagel ligt nu helemaal los en valt er waarschijnlijk binnenkort af, maar ik mag er niet aan zitten van hem. Pimkey, ik hoop het ook. Ik was tot nu 2 keer gelijk zwanger en 1 keer in ronde 2/3, dus daar hopen we nu maar weer op. Anders zitten de verjaardagen straks wel erg dicht op elkaar. En is dat zo dan is dat zo, maar liever niet.
Bioscoop is leuk. Ik ben met Stijn al een paar keer geweest. Gaat prima, maar die kijkt ook thuis makkelijk een film af. Noor heeft daar nog niet genoeg zitvlees voor
Nou dit was maar een half uurtje! Dus goed om te proberen en dat was prima te doen dus. Vond het zelf wel een beetje tegenvallen. Het was meer een soort disco met 2 kleine grapjes tussendoor. (Radio stuk enzo) maar L. Vond het heel erg leuk!
Hallo, Ik wil me graag aansluiten bij deze groep. Ook wij gaan op voor nummer 3. Het heeft wel wat voeten in de aarde gehad. Onze oudste is met 40.6 weken geboren en onze 2e met 27 weken. Onze jongste doet het super maar de angst om opnieuw te vroeg bevallen is aanwezig. Inmiddels hebben we ons over deze angst heen gezet en gaan we op voor nummer 3 ! Ik vindt het reuze spannend.
Welkom mamajuf! Dat moet een spannende tijd zijn geweest, kan me voorstellen dat je je daar nu weer zorgen over maakt. Was er een oorzaak bekend die nu weer zou kunnen optreden?