♥ DE MAMA'S VAN HET DERDE KINDJE CLUBJE ♥ ♥ Proberen ♥ Flixbilly - 27 jaar - 2 zoons - NOD 27-09 Happygirl86 28 jaar - 1 zoon, 1 dochter - NOD 14-10 Tatie 37 jaar - 1 zoon, 1 dochter - NOD 23-11 Jolene 29 jaar - 2 dochters Mo leannan 31 jaar - 1 zoon, 1 dochter -NOD 30-11 Spekky 32 jaar - 2 zoons Wonderbaby1 24 jaar - 2 zoons Bo87 27 jaar - 1 zoon, 1 dochter Lindaatje22 - 32 jaar - 2 zoons Jaleisha - 2 zoons Mimi1981 - 2 dochters Mamaliefste - Roosje72 - ♥ Zwanger ♥ Sophia 38 jaar - 2 zoons - Uitgerekend op: 1 februari 2015 - ♥ Sanntje 29 jaar - 2 dochters - Uitgerekend op: 15 maart 2015 - ♥♥ Anba 31 jaar - 2 zoons - Uitgerekend op: 31 maart 2015 - ♥♥ Esje78 36 jaar - 1 zoon, 1 dochter - Uitgerekend op: 4 april 2015 - ♥♥ Bloemmm 25 jaar - 1 dochter, 1 zoon - Uitgerekend op: ♥♥ MamaVanNuNog2 32 jaar - 2 dochters - Uitgerekend op: 15-05-2015 ♥♥ ZaZou 27 jaar - 1 zoon, 1 dochter - Uitgerekend op: 13-05-2015 ♥♥ Blue21381 33 jaar - 2 dochters - Uitgerekend op: 21-05-2015 ♥♥ Springday 28 jaar - 2 zoons - Uitgerekend op: 22-05-2015 ♥♥ Lizz88 26 jaar - 2 dochters - Uitgerekend op: 25-05-2015 ♥♥ Muis30 31 jaar - 1 dochter, 1 zoon - Uitgerekend op: 01-06-2015 ♥♥ Nelta 28 jaar - 1 zoon, 1 dochter - Uitgerekend op: 09-06-2015 ♥♥ Pimkey 30 jaar - 2 zoons - Uitgerekend op: ..-..-2015 ♥♥ ♥ Afspraken ♥ Anba - 08/10 pretecho Sprinday - 08/10 eerste echo Liz88 - 14/10 eerste echo ZaZou - 17/10 termijn echo Anba - 17/10 20-weken echo Sanntje - 22/10 VK Sophia - 24/10 VK Nelta - 27/10 intake + eerste echo Sanntje - 30/10 20-weken echo
Hey dames. Lig nog wakker ma het werk. Afgelopen weken zo erg druk gehad en ik lees (en reageer) liefst op pc maar die staat ook meestal uit tegenwoordig. Las Liz en Pimkey huis verkocht en Pimkey zwangerrrrrrrrrrrr!!! Gefeliciteerd!! Anba een 3e boy, blij maar slikken, knuffs meis Nelta meis mega knuffels!!! Welkom aan de nieuwe dames!! Morgen er aan denken de pc aan te zetten voor jullie en goed reageren. Knuffs!!!
Welkom mamajuf! 27 weken heavy hoor! Snap je angst daarbij dan goed. Mo druk druk, neem ook op tijd je rust he! En hier.... Een aanpassing voor de lijst! Vandaag jarig... 30! Heb iets met de 3... 3 kids, in 3 jaar en 3 maanden tijd, op m'n 30e. In de 3e mnd uitgeteld. Ga t lekker rustig aan doen vandaag.
Welkom mamajuf!! Lijkt me een behoorlijk zware en spannende tijd als je zo vroeg bevalt. Leuk dat jullie ook voor een derde gaan! Succes
Wil iemand trouwens mijn gegevens aanpassen? Heb de 27e nog wel een afspraak staan bij de vk, met ook een echo, maar dat is meer om te kijken of alles schoon is. We nemen waarschijnlijk ff een ronde rust en dan zou mijn verwachte (2e) NOD ergens in tweede helft van december vallen.
♥ DE MAMA'S VAN HET DERDE KINDJE CLUBJE ♥ ♥ Proberen ♥ Flixbilly - 27 jaar - 2 zoons - NOD 27-09 Happygirl86 28 jaar - 1 zoon, 1 dochter - NOD ?? Tatie 37 jaar - 1 zoon, 1 dochter - NOD 23-11 Nelta 28 jaar - 1 zoon, 1 dochter - NOD 15-12 Jolene 29 jaar - 2 dochters Mo leannan 31 jaar - 1 zoon, 1 dochter Spekky 32 jaar - 2 zoons Wonderbaby1 24 jaar - 2 zoons N80 - 34 jaar - 1 zoon, 1 dochter Mamajuf - .. jaar - 1 zoon, 1 dochter ♥ Zwanger ♥ Sophia 38 jaar - 2 zoons - Uitgerekend op: 1 februari 2015 - ♥ Sanntje 29 jaar - 2 dochters - Uitgerekend op: 15 maart 2015 - ♥♥ Anba 31 jaar - 2 zoons - Uitgerekend op: 31 maart 2015 - ♥♥ Esje78 36 jaar - 1 zoon, 1 dochter - Uitgerekend op: 4 april 2015 - ♥♥ Bloemmm 25 jaar - 1 dochter, 1 zoon - Uitgerekend op: ♥♥ MamaVanNuNog2 32 jaar - 2 dochters - Uitgerekend op: 15-05-2015 ♥♥ ZaZou 27 jaar - 1 zoon, 1 dochter - Uitgerekend op: 13-05-2015 ♥♥ Blue21381 33 jaar - 2 dochters - Uitgerekend op: 21-05-2015 ♥♥ Springday 28 jaar - 2 zoons - Uitgerekend op: 22-05-2015 ♥♥ Lizz88 26 jaar - 2 dochters - Uitgerekend op: 25-05-2015 ♥♥ Muis30 31 jaar - 1 dochter, 1 zoon - Uitgerekend op: 01-06-2015 ♥♥ Pimkey 30 jaar - 2 zoons - Uitgerekend op: ..-..-2015 ♥♥ ♥ Afspraken ♥ Sanntje - 22/10 VK Sophia - 24/10 VK Nelta - 27/10 VK + echo Sanntje - 30/10 20-weken echo
Mo en happy girl leuk dat jullie de lijst bijwerken! Sanntje gefeliciteerd met je verjaardag!! Hier nog 2 updates: - 29 oktober VK en echo - 21-06-2015 uitgerekende datum denk ik. Met het huis is het nog stil. Ben benieuwd of hij dit jaar nog gaat... Dat gedonder met de makelaar maakt m'n hoop niet beter. Vraag me af wat hij bij geïnteresseerden zegt... Lekker weekendje bij m'n ouders, veel er op uit geweest en lekker buiten. Wat een fantastisch weer he??
Zo hallo daar ben ik weer @nelta! He bah meid wat naar, sterkte en logisch dat je even overslaat is ook veel beter voor je lichaam! Chinees gezien zeggen ze zelfs dat een miskraam 9mnd de tijd heeft om je lichaam goed te katen ontzwangeren, maar dat is misschien wel erg lang! @n80 en mamajuf, welkom en succes! Hier een druk weekje gehad, wel fijn weekje. R.ick heeft nu zijn definitieve gips. Hij moet nog 4 weken en dit is ook omdat hij een jongetje is hihihih meisjes mgen 2 tot 3 weken. Verder een heleboel gescoord voor mijn meisje op mp! Vandaag in Voorburg een super mooie Lief! buggy, echt nog als nieuw! Dinsdag gaan we een super lief ledikantje en commode ophalen en een super grappige knalroze kledingkast. We willen niet al te veel roze maar dan dit als eyecatcher zeg maar. Als t staat zal ik een foto maken. Voor de jongens vanalles bij Leen Bakker gescoord van Stoer! Was in de aanbieding! Zo jullie zijn weer op de hoogte
Sophia ben benieuwd naar je spulletjes! Leuk he dat shoppen Waarom moeten jongetjes langer gips? Puur praktisch omdat ze wat ruwer spelen enzo? Hier verjaardag achter de rug. Heerlijk weer gehad maar niets geks gedaan. Alleen ouders en schoonouders enzo op visite. Druk genoeg zo met de zwangerschap en nu ik niet lekker in m'n vel zit. Kids op tijd in bed en met de voetjes omhoog.
Hihihi ja precies omdat ze wild zijn.... Ik bedoel hij stond vorige week al op de trampoline maar dat doen zedus al uit voorzorg Gefeliciteerd! Slim dat je t rustig hebt gehouden, ik heb deze zomer helemaal niks gedaan. Ja uiteten, maar al dat ziek zijn had ik er echt geen zin in! Manlief viert t aankomend weekend ook klein, ook hij zit niet lekker! Maar hij gaat contact opnemen met een therapeut, ben zo blij en trots op hem
Goedenavond dames! Zo de drukke September is voorbij maar nu ben ik druk zelf met haken. Er is een project gaande voor 12 weken. Nooit zoeits gedaan en wat ik maak ook nooit gedaan maar erg leuk!! En gezien mijn moeder dit neit meer kan heb ik geopperd om dit ook te maken voor haar. Ik maak een 1 pers deken en zij wilt een 2 pers. Ben er ff druk mee haha. Ook heb ik net een knuffel gehaakt, eigenlijk voor mezelf maar mijn dochter heeft hem ingepikt haha. Maar daardoor zit ik dus avonden en middagen op de bank te haken en spelen met de kids tussendoor dat ik vergeet dat ik een pc hebt. Ook heb ik donderdag 7 buizen bloed ingeleverd. Ik heb gen excuses meer voor bepaalde vage klachten en iemand die ik ken met schildklier problemen zei dat het wel slim zozu zijn om toch bloed te prikken omdat ik veel klachten had die daarop leek. Ik weet eerst aan het 2 kinderen hebben ipv 1 waarvan 1 kind dus anders dan gemiddeld is en 1 baby die niet tot rust kon komen en ik dus ook niet. Daarna weet ik het aan borstvoeding geven (waaronder 9 a 10mnd nog s nachts ) en toen gaf ik stress van mijn moeder's ziektes de schuld en finaciele issues destijds.. en nu.. tja. Klachten zijn hele tijd moe zijn. regelmatig tot dagelijks hoofdpijn, vergeetachtig, haaruitval, makkelijk blauwe plekken (ook op plekken waar ik normaal niks krijg), spontaan 5 kg aangekomen die ik niet eraf krijg ondanks dat ik niks veranderd hebt in mijn patroon en toen juist afviel, was bijna op mijn start gewicht weer ook en kortademig zijn. En mijn hormoon spiegel lijkt ook steeds meer te wisselen met ei/ongi. De klachten nemen de laatste maanden steeds meer toe. Vriendin opperde om te laten testen op Schildklier tsh en t4, B12, pfieffer, ijzer en toxoplasmose. Huisarts hoorde mij uit en vond het ook erg slim om een grote bloedbeeld te testen. A.s. donderdag de uitslag plus hart luisteren en bloeddruk meten. pffff Hopelijk komt er iets uit die alles verklaart en ook niet ernstig is. En als er niks uitkomt ga ik zws B12 smelttabletten nemen want de waardes die de huisartsen volgen wijken vaak af omdat hun geen ervaring in hebben. Dan zou ik snel de verschil moeten merken en is niet schadelijk voor je. Wou nu niks nemen omdat ik wou een juiste bloedbeeld geven. Dochterlief doet het tnt goed in groep 3, dus blije ouders. Binnenkort 10min gesprek. Zoonlief is echt enorm in de 3 fase dat wij het al zat zijn >< pffff *adem in adem uit* Verder izjn we bezig met in huis klussen en mijn droom om volgend jaar naar Amerika te gaan is waarschijnlijk weggezet :9 helaas maar het huis is ook belangerijk.
sanntje Van harte gefeliciteerd!!! Hier ook iets met de 3 maar dan in jaargetallen, erg leuk! nelta ronde rust is begrijpelijk hopelijk in december blijvend raak! Pimkey heb een boel gemist, wat is gebeurd tussen jullie en de makelaar dan? Sophia haha er is een verschil dus En jullei gaan helemaal uit de dak met roze geweldig!
Spannend Mo, ik hoop dat je donderdag al duidelijkheid krijgt. En belangrijker nog: dat er iets aan te doen is! Niet fijn al die klachten, zeker met een jong gezin. Haken klinkt leuk, maar een hele deken zou mij wat te ambitieus zijn, heb ik te weinig geduld voor Ik zit mezelf hier alweer lekker zwanger te denken, ook al had ik vorige week een (lichte) menstruatie. Zou zomaar een innestelingsbloeding kunnen zijn, verzin ik dan. Ik krijg ook maar geen inzicht in m'n cyclus. Dus ga ik morgenochtend maar weer eens een testje doen zodat m'n hoofd weer wat rust krijgt als ik zie dat het toch echt Omo-wit is
Hai dames, ik ben hier al een tijd niet meer geweest omdat ik aan mezelf merkte dat het wachten tot ik kan beginnen en het lezen van al jullie stukjes mij wat onrust gaf. Maaaaar, nu de datum van beginnen heel dichtbij komt dacht ik toch maar weer hier een kijkje te nemen Ik ben van de lijst af zag ik (en terecht hoor), maar wil er wel weer op! (28, 2 jongens, 27 oktober start eerste ronde!) Wat zijn er al veel zwanger zeg!! Wauw!!!!
@ Nelta, begrijpelijk hoor, even rust. @ Zazou, jezus wat een sukkel bij de HAP, nee ik zou me dan ook niet serieus genomen voelen en vooral ook ervan balen dat ik daarvoor helemaal naar de hap zou zijn gegaan. @ Mamajuf, welkom en veel succes. Jeetje met 27 weken al geboren, gelukkig is alles goed gegaan. Snap wel dat je daar nu ook vrees voor hebt. @ Sanntje, nog gefeliciteerd met je verjaardag! Hoe gaat het nu verder met je? @ Sophia, leuk om het kamertje klaar te gaan maken. Je bent alweer aardig op weg. @ Mo, aan de ene kant zou het fijn zijn als er niks geks uit de testen komt, maar aan de andere kant misschien ook weer fijn dat je klachten een oorzaak hebben. Het is sowieso niet verkeerd om vitamine te slikken, vooral nu de herfst er weer aan komt. En je droom om naar Amerika te gaan, zou misschien volgend jaar toch niet zijn doorgegaan als je straks ineens zwanger bent hihi.. @ Spekky, heb je nog getest? @ Fleurop, welkom terug! Leuk dat jullie ook bijna gaan starten, spannende tijd weer. @ Hier, woensdag nog een extra echo. Van het weekend in de ochtend steeds bloed verlies gehad, wel maar 1 keer per dag met afvegen maar toch. Ik heb sowieso regelmatig bloedverlies tijdens deze zwangerschap. Vorige week ook al een keer en op de dag van NOD bloedde ik de hele ochtend want toen dacht ik gewoon ongesteld te zijn geworden. We hebben 2 weken geleden wel een stevig kloppend hartje gehad, maar wil nu toch wel weten waar het bloed nou dan steeds vandaan komt.
Springday, misschien niet wat je wil horen, maar zo begon het vorige week ook bij mij. Had daar eigenlijk nog niet zo veel aandacht aan geschonken, want was echt maar minimaal. Tot donderdag ineens een plons bloed.
He Springday, even spannende dagen dus tot woensdag. Ik had ook af en toe bloedverlies voor mijn MA, maar het is lang niet altijd een teken dat er iets aan de hand is hoor, komt vast goed! Mijn test was negatief, wat ik natuurlijk eigenlijk al kon weten Als ie positief was had ik het meteen gedeeld hier hoor! Maar het goede nieuws is dat ik volgens FF voor het eerst sinds m'n MA een eisprong had afgelopen week, vanmorgen tekende ie ineens het kruis in de grafiek. Dus ik heb nu eindelijk een soort van houvast. Hoewel ik het wel echt snel vindt na mijn menstruatie, zit pas op CD 10.
Spekky, had je toen vooraf ook een echo gehad met kloppend hartje? Ik zit nu in dezelfde week als jij je MA had gehad.. Wel fijn iig dat je nu een ei hebt gehad!