Wie gaan voor/zijn zwanger van derde kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Liz88, 8 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sanntje

sanntje Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.304
    1
    36
    Vrouw
    NULL
    Hier is ook geen peil te trekken op de kwaaltjes. Zo af en toe heb ik nog dat ik Smorgens opsta em moet overgeven. T misselijke gevoel blijft in mindere mate wel altijd aanwezig! Ben er inmiddels aan gewend... Das ook wat he :p

Ik heb nog nooit problemen gehad met t verzetten van de klok en t slapen van de kids. De jongste sliep toch al slecht (op t moment weer) en de oudste sliep altijd tot super laat, dus dat uurtje eerder of later maakte geen verschil.
    Ben dit weekend wel benieuwd want de oudste wordt steeds vroeger wakker. Wat misschien wel scheelt... Op 1 of andere manier hebben wij altijd een verjaardag ofzo in dat weekend waardoor de kids zoiezo al laat in bed liggen en ontregeld zijn. En daardoor dus later slapen en vaak ook langer...

Hoe is het bij jullie afgelopen met de storm? Hier weinig ervan gemerkt. Vannacht wat regen en harde wind naar dat was het dan ook wel.

Springday succes straks!

Pimkey jij ook met bezichtiging nummer heel veel........

2. Pimkey

Pimkey Bekend lid

1 jan 2013
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Springday succes!!!

3. Springday

Springday Fanatiek lid

20 mei 2014
    1.409
    0
    36
    Alles is goed, kindje was ook druk aan het bewegen :) Ze zag nog wel wat bloed in de baarmoederholte zitten en dat zal er waarschijnlijk ook nog uitkomen maar het is niet veel en zit ook niet bij het kindje.

4. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.684
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Overijssel
    Super goed nieuws dus!!!! Fijn!!

5. Pimkey

Pimkey Bekend lid

1 jan 2013
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Opluchting!!! Ik zit steeds te kijken of er al nieuws is. Een pak van je hart, ben super blij voor jullie!!

6. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Springday, wat fijn zeg!
    (wat had ik graag ook zo'n echo gehad vorige week :( )

Pimkey, hoe is de bezichtiging afgelopen?

@storm, hier ook weinig gemerkt.

Hier gaat het weer wat beter; bloedverlies wordt minder (al zat er vanmorgen wel ineens weer een groot stolsel bij) en krijg ook weer wat meer energie. Ik ben nu 3 dagen alleen met de kids, dus hoop dat dat gaat lukken.

7. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Springday fijn dat je zulk goed nieuws hebt gehad!!!

Bedankt zazou, je geeft mij hoop dat het mischien niet heel erg lang hoeft te duren :D
    Inmiddels ben ik zoals verwacht vanacht ongesteld geworden

Nelta wat naar voor je dat je zwangerschap mis is gegaan! Weet nooit zo goed wat te zeggen, er zijn eigenlijk geen woorden voor.

Ik ben me nog steeds beetje bij beetje aan het inlezen, dus mijn excuus dat ik nog niet op alles heb gereageerd en ik hoop dat ik niet ongeintereseerd en egoistisch over kom dat is niet de bedoeling haha.

8. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Ik wist ook nooit zo goed wat ik moest zeggen dan. Ik had ook niet verwacht dat het zo'n impact zou hebben. Best wat mensen weten het inmiddels en de meesten leven mee en dat is erg fijn.

En dat laatste heb ik ook :D. Ik mis ook de helft volgens mij. Dan probeer ik alles te onthouden en met tikken ben ik alweer van alles vergeten.

9. Spekky

Spekky Actief lid

6 jul 2014
    295
    0
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    Jaa Springday, wat fijn!! Nu kun je echt gaan genieten :)

En Pimkey, ging de bezichtiging goed?

Nelta, succes met de kids de komende dagen

Luckymommy, nieuwe ronde, nieuwe kansen!

10. @Springday! Wat een goed nieuws! Fijn hoor!

Hier weer vanalles gescoord voor mijn meisje, oh het begint steeds leuker te worden! De kamer van de jongens is bijna af en ook echt stoer geworden. Ze slapen al 2 nachten goed samen, ik hoop dat t zo blijft. Heb ze bewust iets kater in bed gedaan zodat ze snel slapen! :D heb ik straks al mooi die klok overbrugt hHahaha :cool:

Straks nog lekker aan de meisjeskamer werken :)

11. sanntje

sanntje Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.304
    1
    36
    Vrouw
    NULL
    Wat fijn dat alles goe was springday!

Luckymommy dat komt vanzelf wel hoor dat meekletsen en reageren. Soms wordt er zoveel gekletst dan ben ik t na 1 dag ook kwijt :p

Nelta... Knuffel. Dan lees je hier de berichten die jij had kunnen plaatsen.. Lijkt me moeilijk. Succes met de kids komende dagen.

Sophia, leuk!!! Als ik dat zo lees hoop ik dat we een jongetje verwachten! Hihi ook helemaal anders dan weer. En voor de eerste keer weten we het geslacht dus kunnen we ook gericht kopen.

Hier vandaag rustig aan. Oudste ligt ziek op de bank. Blaasontsteking. Vermoedde dit t weekend al maar ze was er niet ziek bij. Had gehoopt dat met veel drinken en cranberry sap t beter werd maar ze werd echt ziek nu. Dus nu aan een kuurtje voor d'r.
    Controle bij de verlos was weer prima... Over 4 weken terug.

12. tatie

tatie Fanatiek lid

21 feb 2014
    1.026
    110
    63
    Hallo allemaal! Terug van weggeweest en er is zoveel gebeurd zie ik!!

Nelta alllereerst heel dikke knuffel voor jou, wat ontzettend naar om mee te moeten maken.. Hopelijk kun je dit alles komende tijd achter je laten en wordt december straks jullie maand.

Springday, wat een superbericht dat de echo goed was vandaag! Van harte gefeliciteerd zeg.

Pimkey, waaaauw, opeens ook alweer in het zwangerenrijtje!! Wat fijn zeg!! Beetje laat misschien, maar gefeliciteerd! En misschien vandaag dan toch het langverwachte bod gekregen? Misschien komende dagen dan toch? Ik duim.

Sophia, leuk zeg, je enthousiasme spat van het scherm af; leuk he, hoe die kamers dan zo vorm beginnen te krijgen.

Zo, ik heb wel globaal meegelezen, maar geen energie om te reageren gehad. Ik ben twee weken terug geopereerd en dat is me vies tegen gevallen. Zit nog steeds met een flinke hoofdwond en pijn en de inschatting dat van deze eisprong geen gebruik zou worden gemaakt, is terecht gebleken helaas. Een deze dagen zal ik ongesteld worden vermoed ik. Ben al wat lichter geraakt en snel geirriteerd, dus in die zin op schema :)

Oh en herkenbaar hoor Luckymommy, dat het even wennen is om alle verhalen bij te houden. De 'nieuwe' dames van afgelopen weken ken ik ook nog niet zo goed, maar ga vanaf hier weer gezellig meekletsen.

13. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    Fijn springday dat alles goed is!!!

14. sanntje

sanntje Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.304
    1
    36
    Vrouw
    NULL
    Tatie welkom terug! Op naar een goede genezing en je ongi... En dan mee in t zwanger rijtje hopelijk :D

15. tatie

tatie Fanatiek lid

21 feb 2014
    1.026
    110
    63
    Sanntje, al bijna weer op de helft! En deze keer dus wel weten wat het wordt!? De 20 weken echo is vast heel binnenkort, spannend!! Heb je ergens een idee of gevoel wat het is?

16. N80

N80 Actief lid

23 mrt 2011
    364
    0
    0
    Zuid Holland
    Welkom luckymommy! Jou eerste twee kindjes schelen ook niet veel ;) net als bij mij en ik heb ook twee keer een kz gehad...

@fleurop dat zou natuurlijk mooi zijn gelijk weer 1e ronde zwanger. Bij mijn 1e zwangerschap ook 1e ronde zwanger, helaas met 10 weken mk toen 7 maanden voordat ik weer zwanger werd. En 3e zwangerschap ook 1e ronde zwanger. Nu zitten we op de 4e ronde... Jouw kindjes schelen ook niet veel van elkaar ;) wat betreft wintertijd, mijn oudste heeft hier gelukkig geen last van gehad, maar hij is dan ook een uitslaper. Half 9:D

@happygirl 36 is inderdaad erg lang :(

Goed nieuws Springday! Gefeliciteerd!:D

17. sanntje

sanntje Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.304
    1
    36
    Vrouw
    NULL
    M'n gevoel laat me in de steek over t geslacht. Prent mezelf n meisje in, des te groter de verrassing als t een jongen is. Dat idee een beetje.
    M'n gevoel neigt naar jongen. Maar dat zou, na 2 meiden, ook wel super leuk zijn!
    De zwangerschap is ook totaal anders dan bij de meiden. Ook de groei van m'n buik, hoe en waar de kleine schopt... Alles lijkt anders. Maar dat wil natuurlijk niets zeggen..!
    20wk echo is de 30e! Zeker spannend.
    Ik ga proberen te slapen. M'n jongste hangt al 1,5/2 weken de nacht terrorist uit.... Grrrr alleen na een fles gaat ze slapen. Behalve net... Ligt er voor de 4e keer in. Ze maakt zo'n herrie steeds!
    En grote zus ligt voor t eerst sinds tijden weer in d'r grote bedje dus die wil ik niet wakker hebben anders staat zij zo weer tegen de deur te bonken...
    Hopelijk een rustige nacht! Welterusten!

18. Esje78

Esje78 Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.124
    0
    36
    Noord Brabant
    @ Nelta: sorry, zie het nu pas. Wat ontzettend naar. Sterkte meid. Dikke knuffel.

@ N80, Mamajuf en luckymommy: welkom!

@ ZaZou: gefeliciteerd met de mooie echo!

@ Sophia: leuk al dat babyshoppen :D.

@ Springday: jij ook gefeliciteerd met de mooie echo. Balen dat alle hormonen er ook voor zorgen dat je je weer zo ontzettend rot voelt over je dochtertje. Dikke knuffel.

@ Sanntje: alvast heel veel succes morgen. Hopelijk heb je er snel baat bij en zit je weer wat lekkerder in je vel en wat meer rust in je hoofd.
    Moest jouw 20w echo niet ook bij 19w? Dat is hier tegenwoordig het geval. Moest en zou perse op de dag dag ik 19w was komen en hoor dat van meer mensen. Geen idee waarom, want bij de andere 2 was ik ergens tussen de 20 en 21 weken.

@ Pimkey: mijn duimen blijven draaien. Hopelijk nu eindelijk eens een bezichtiging die ook echt wat oplevert.

@ Tatie: welkom terug. Sterkte met herstellen, erg vervelend als dat langer duurt en zwaarder valt dan je verwacht had.

Hier helaas ook nog aan het herstellen met m'n voet. Vond die 2 weken die de arts zei al erg overdreven, maar ben nog steeds thuis aan het werk. Lopen gaat nu wel, alleen niet met schoenen aan. Niet echt handig met dit weer. Wond is ook nog niet helemaal dicht, dus dat zal wel meespelen.
    Net afspraak gemaakt voor de 20 weken echo, die bij ons dus met 19 weken MOET plaatsvinden. Staat nu voor 10/11.
    Volgende week donderdag prectecho. Bij de andere 2 ook gedaan, alleen toen met geslachtsbepaling. Ookal blijft dat nu een verrassing, vind toch dat we de echo bij de 3e ook moeten doen.

19. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.684
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Overijssel
    Sannetje; het blijft dus spannend. Ik kan me goed voorstellen dat je na 2 meiden misschien lichte voorkeur hebt voor een jongen (uiteindelijk maakt het niet uit natuurlijk) en dat je om teleurstelling te voorkomen uitgaat van weer een meisje.

Esje: dus nu willen jullie het geslacht niet weten, maar bij de andere 2 wel? Hoe dat zo :)

20. ZaZou

ZaZou Fanatiek lid

18 nov 2010
    2.456
    0
    36
    Hey meiden wat een geklets weer!!

Gelukkig een mooie echo springday!! Fijn!!
    Nou weer verder genieten hoor. Al blijft het spannend natuurlijk.

Sophia: heeeerlijk dat shoppen!! Dat zou ook wel een reden zijn om t geslacht te willen weten, maar ben er nog niet uit.

Nelta: hoest met jou? Succes met de kids!

Tatie fijn dat je er weer bent! Sterkte met herstellen
    Zelfde geldt voor esje.

Sanntje: wat superspannend!!! Zo prent ik mezelf in dat we een jongen krijgen ;) al maakt het me niet meer zoveel uit eigenlijk. Ik hou alleen zo van roze en meisje meisjes spullen haha. En zal wel balen dat ik dan geen meisjes kamer meer heb wwnt denk dat de oudste 2 samen op een kamer gaan en wordt dus dan een combi kamer.

Nou hier geen nieuws verder. Kan elke week wel t zelfde verhaal opschrijven. Ziek ziek zieke kindjes. Ben er klaar mee:)

Oh de 20 w. Echo: ja hoor het van meer dat ze het bij 19w. Al hebben. Hier gewoon met 20w. 20.4 zelfs.... al hebben ik t idee dat ze hier sowieso laat zijn met alles. Eerste echo ook echt pas rond 10 tot 12w. En verder ook geen poespas tussendoor. Wel jmmer soms. Mn schoonzusje heeft om de controle een echo! This echt zo verschillend!! SchooNzusje is al over tijd trouwens, dus zit met smart te wwchten op baby nieuws! Ook nog een verrassing wat het is dus extra spannend!!

Deel Deze Pagina