Wie gaan voor/zijn zwanger van derde kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Liz88, 8 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esje78

Esje78 Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.124
    0
    36
    Noord Brabant
    @ Fleurop: vorige keren waren we beiden te nieuwsgierig. ML wil het nu eigenlijk ook weten, maar ik wil ook 1 keer meemaken hoe het is om het niet te weten. Is m'n laatste kans, dus vandaar dat we het dit keer een verrassing laten tot de geboorte.
    Hebben ook al een jongen en een meisje, scheelt misschien. Complete jongens- en meisjesgarderobe aanwezig va maat 44, dus qua praktische zaken ook geen probleem ;).

2. Springday

Springday Fanatiek lid

20 mei 2014
    1.409
    0
    36
    Inderdaad een opluchting dat gisteren alles goed bleek. Vanochtend uiteraard weer wat bloedverlies maar nu maak ik me daar geen zorgen meer over.

@ Nelta, snap het dat je ook graag een goede echo had gehad. Een mk blijft heel vervelend en ik hoop dat het na jullie rustmaand weer snel gegund is om weer zwanger te raken.

@ Sophia, leuk om van alles te shoppen. Ik kan niet wachten :) Nog 4 weken voordat wij het geslacht weten en los kunnen gaan hihi.

@ Tatie, welkom terug!

@ Sanntje, het blijft spannend wat het geslacht is. Volgende week weet je het :D Zeker zou een jongetje na 2 meiden super leuk zijn. Dat heb ik nu ook als het een meisje zou worden.

@ Esje, lijkt me ook wel leuk om het een keer helemaal niet te weten en idd als je al een jongen en meisje hebt dan maakt het ook niet uit wat er dan nog bij gaat komen. De meeste spullen heb je dan idd wel.

@ 20 weken echo, wordt hier ook gedaan met 19 weken.

@ Anba, hoe is het met jou? Zijn jullie nu een beetje gewend dat er een derde jongetje komt?

3. Esje78

Esje78 Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.124
    0
    36
    Noord Brabant
    Waarschijnlijk moet jij de 20 weken echo op dezelfde laten maken als ik Springday ;).

Heb je over 4 weken al prectecho dan, als je dan het geslacht al weet?

4. Springday

Springday Fanatiek lid

20 mei 2014
    1.409
    0
    36
    Ik moet m in het zkh laten maken helaas, krijg een GUO.

Heb idd over 4 weken de pretecho in Lommel. Wel grappig want ik heb dat bij de vorige 2 zwangerschappen ook gedaan dus nu gaat iedereen vragen of ik al een afspraak heb gemaakt. ML vond t wel leuk om iedereen te laten speculeren dus we hebben tegen de rest gezegd dat we het pas bij 20 weken gaan weten ;)

5. sanntje

sanntje Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.304
    1
    36
    Vrouw
    NULL
    Ik kan ook niet wachten tot de echo!!
    Ik hoef m niet met 19 weken trouwens. Ben dan 20.4 zelfs.
    We gaan t geslacht alleen niet vertellen tegen familie en vrienden... Maar waarschijnlijk moet ik t wel ff kwijt in t clubbie haha. Moet t toch ergens delen?!?!?
    Ik ga m'n nieuwe foon verder uit vogelen en verder eten koken! Vandaag ook een baaldag vanwege m'n ziektewet. Iedereen miscommuniceert.... Bedrijfsarts, leidinggevende, uwv... En ik sta d'r tussen. Morgen ff lekker spouwen bij maatschappelijk werk. Hopelijk een klik en kan ik dat ook. Ff bij een onpartijdig iemand m'n verhaal kwijt want nog niemand heeft echt geluisterd. Behale de verloskundige en t thuisfront uiteraard. Komt goed...

6. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.684
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Overijssel
    Elsje: leuk! Wij wilden het bij beiden niet weten, helaas bij de tweede heel veel echo's moeten hebben en de gyn versprak zich bij 34 weken..... dus toen wisten we het ook al voor de geboorte.
    ik heb dit keer juist zoiets dat ik het wel wil weten (weet alleen niet of mijn man dat wil). kan ik de jongenskleding weg doen of bewaren ;)

7. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    Hier beide keren ook geweten. Ben zo nieuwsgierig dat ik het zsm wil weten ;). Bij zoon met 16w en bij dochter wist ik het met 15.3! Zou het nu ook weer willen weten. Al kan ik ook vwrtrouwen op mijn moeder, want die ziet dat bij mij. Al 2x goed gehad. En ze vroeg of ik al ongesteld was geworden. Ze had gedroomd dat ik juli 2015 beviel van een zoon op de verjaardag van mijn oma. Dus ik hoop het zo! Bij eerste zwangerschap duurde het 3maanden daarna 5. Zou het nu dan meteen raak zijn? Nog geen ongie maar helaas ook geen positieve test vanmorgen. Snap er echt niks meer van :(
    Lekker rustig dagje vandaag. Vanmiddag naar zwemles met zoon, verder lekker niks. Jullie plannen?

8. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik hoop dat je moeder gelijk heeft happygirl!

Ik mag zo weer naar de vk. Krijg ik ook de officiële intake.
    Verder is hier gisteren de dakkapel geplaatst en nu worden de dakramen aan de voorzijde van zolder geplaatst. Ml vanmiddag sollicitatie gesprek intern en dan eind middag komt er een aannemer langs om de zolder te bekijken om offerte op te stellen voor het maken van slaapkamers, washok en vliering met vlizotrap.

Dan worden we het hopelijk snel eens met de prijs en kunnen ze snel aan de slag.
    De meiden gaan dan beiden naar zolder en baby krijgt dan de kamer die nu van de oudste is. Hele verhuizing gaat het worden.

9. N80

N80 Actief lid

23 mrt 2011
    364
    0
    0
    Zuid Holland
    Wij hebben ook twee dakkapellen geplaats. Mijn vader is gister begonnen met het maken van de viering en twee kamer.
    Wie er straks naar boven gaat is nog niet bekend. We wachten tot ik zwanger ben en dan op het geslacht. Kindjes van het zelfde geslacht gaan dan naar de zolder. Nu eerst maar zwanger raken. :cool:

10. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    Fijn n80 dat je een handige vader hebt die het kan doen.
    Ml zou het zelf graag doen maar doordat we beiden een whiplash hebben overgehouden aan ons auto ongeluk zit het er qua kracht ook niet meer in.
    Hij heeft snel pijn in zijn nek als hij dingen boven zijn hoofd moet doen en sjouwen lukt ook niet goed.

Dus helaas moeten we het uitbesteden.

11. N80

N80 Actief lid

23 mrt 2011
    364
    0
    0
    Zuid Holland
    Oh, dat is zeker vervelend!
    Nu zal het bij ons ook wel half jaar duren voordat het klaar is hoor. Mijn vader is al 74 dus niet meer de jongste en wij willen het niet op ons geweten hebben dat hem bij ons iets overkomt....

12. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    Nee zoiets wil je niet op je geweten hebben idd.

Nou ik heb wat dit soort dingen betreft weinig geduld dus zal blij zijn als de kamers klaar zijn. Nu met mn hormonen is het nog ff wat erger.

13. Pimkey

Pimkey Bekend lid

1 jan 2013
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

Ben ik weer! Tatieeeeee welkom terug!! Het werd zo stil de laatste tijd hier! Fijn dat je er weer bent!

Ik heb een kwaal. Heb nu 3 keer de laatste 4 pagina's gelezen en steeds vergeet ik wie wat schrijft. Gaan we weer... Had ik bij de andere kinderen ook zo erg! Mega irritant, vergeet op m'n werk ook van alles. Gelukkig kleine dingen. Maar t valt mensen op omdat ik normaal vrij scherp ben. Oeps... Ik stap dus hier maar weer even in... Sorry

Nou de bezichtiging. Het leek zo mooi, tot dat ze de dag er na toch even naar beide buren gingen. Gek wordt je er van! Misschien moeten wij ons er maar bij neer leggen en ook een dakkapel doen. Dat hopen en wachten is ook niks!

Hoe gaat het met jullie dames? Nog leuke dingen op de planning dit weekend? Midden en zuid hebben nu vakantie toch?

Liefs Pimkey

14. Spekky

Spekky Actief lid

6 jul 2014
    295
    0
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    Rottig he Pimkey, dat vergeetachtige. Ik geloof dat ik het ook had bij beide zwangerschappen, weet het niet meer precies... :D
    En balen weer van die kijkers joh, ik kan me voorstellen dat je nu zo ver bent dat je toch grote klussen etc gaat overwegen.

Hier in zuid-Holland was afgelopen week herfstvakantie. We hebben niet echt bijzondere dingen gedaan aangezien ik moest werken en ml nog steeds redelijk beperkt is in zijn doen en laten. Maar er zit een stijgende lijn in, en daar gaat het om. Onze oudste is 2x een hele dag naar de BSO geweest, en daar doen ze altijd leuke dingen en uitstapjes in de vakantie, dus hij heeft zich prima vermaakt. En vandaag was er Halloween van de winkeliersvereniging van het dorp, zo schattig al die verklede kleine kindertjes!

Vanavond hebben we spontaan besloten om eens te proberen of de jongens op 1 kamer willen (met de hoop dat de jongste dan beter in slaap gaat vallen als zijn broer in de buurt is, nu moet een van ons altijd bij hem blijven tot ie slaapt). Ik noem het een succes, want ze slapen allebei en er zijn geen tranen gevloeid! Wel wat discussies, aanmoediging en een klein dreigementje hier en daar, maar hee het is gelukt :)

Ik ga morgenochtend trouwens testen, ben dan of 10 dpo, of 5 dpo (afhankelijk van welke app ik moet geloven). Ik laat t natuurlijk weten! Nog meer testers komende week??

15. Pimkey

Pimkey Bekend lid

1 jan 2013
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh dat is inderdaad een succes! Als we hier nog wonen als nr 3 zich aandiend gaat m'n kleintje eerst ook maar bij z'n broer erbij. Ik heb de kinderen altijd tot 18 maand naast me in t ledikant. Dus de stap om een van de mannen naar zolder te doen kan m'n moederhart nog helemaal niet aan hahaha. Denk dat samen ook veel leuker is voor ze!

Spannend hoor spekky! Zal voor je duimen!!! Hopelijk is het raak!

16. Spekky

Spekky Actief lid

6 jul 2014
    295
    0
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    Bummer, geen streepje... Nouja dan maar weer afwachten :)

17. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    Hier ook geen streep, dag 41 :(

18. sanntje

sanntje Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.304
    1
    36
    Vrouw
    NULL
    Spekky balen. .. maar t kan nog!

Happygirl.... pfff wordt je toch grrrrr van

verder eindelijk een nacht mogen doorslapen. Hadden verjaardag gehad dus kids laat in bed. Wil elke dag verjaardag als dat betekend dat ik dan mag doorslapen. Jammer dat ik dan zo vroeg wakker ben steeds.
    Hier de kids weer niet op 1 kamer. Gaat maar kort goed steeds. Toen de jongste de pols gebroken had zijn weer voor ieders rust gestopt. Nu spookt ze alweer werken. Altijd wat. Heb mezelf ingeprent dat ik na de 20wk echo een blijvende optie wil. Wil ruim voor m'n bevalling uit de wen fase zijn (gebroken nachten), geloof dat dat inmiddels een mooie droom is hihi.
    Misschien ook die dakkapel overwegen...??

19. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    Dat worden straks nog heel wat dakkapellen hier :)

Vandaag mn 9 weken dansje.

Morgen start ik met centering pregnancy ben erg benieuwd. En 10 november mn termijnecho. Ben benieuwd of het nog wat opschuift. Ik hoop stiekem op 21 mei te mogen bevallen.

20. Pimkey

Pimkey Bekend lid

1 jan 2013
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spekky echt balen!!!

Happygirl dag 41?! Heb je wel een eisprong gehad? Dat is een lange cyclus!!

Sanntje ik heb er wel beeld bij dat ze na een tijdje weer gaan klooien. Dat zou mijn oudste ook zeker niet nalaten hahaha. Maar je hebt gelijk of voor de bevalling 'er door heen' of een andere oplossing. Je moet er niet aandenken dat je hebt gevoed en dat dan de andere 2 in feeststemming de hoek om komen. Al klinkt het wel grappig...

Oh Blue dat schiet weer mooi op! Wat is centering pregnancy als ik vragen mag??

Deel Deze Pagina