@pimkey: Spannend, heel veel plezier! @spekky: Beterschap! Wie weet zijn het kwaaltjes, over een paar daagjes zul je het weten @sanntje: Veel succes en plezier morgen met de echo, lekker lang mogen kijken naar de beeb! Wat denk je zelf dat het wordt, een jongetje of meisje? Wij wisten het bij de eerste 2 zwangerschappen ook, en aangezien de 3e waarschijnlijk wel de laatste gaat worden zou ik graag het geslacht nu een keer geheim willen houden. Mijn man heb ik nog niet helemaal overtuigd, maar ach uiteindelijk heeft ie er toch niks over te zeggen Zal vandaag mijn bult was maar eens op orde gaan brengen, loop een beetje achter hihi...
@geslacht, wij willen het waarschijnlijk ook weer weten. Bij Stijn wisten we het niet, bij Noor wel. Toen wilde man het graag, mij maakte het niet zoveel uit. We hebben het toen wel geheim gehouden. Ik had niet verwacht dat dat me zou lukken, maar het ging prima. Ik denk dat we tzt het wel willen, maar wel voor onszelf houden, al zal dat een stuk lastiger zijn nu de kids groter zijn.
Nelta fijn dat t weer wat beter gaat. Spannend nu dan weer allemaal hoor. Hopelijk is je cyclus gauw op de rit ja. En dan er voor gaan wanneer t voor jullie goed voelt! Geslacht... ik denk meisje. Maar dat prent ik me ook in. Dan is de verrassing groter als het dadelijk een jongetje is. Ik weet t eigenlijk echt niet wat ik denk. Ik hoef het ook niet perse te weten maar hebben t 2x niet geweten omdat ik dat zo wilde een nu wil mijn vriend t heel graag weten dus doen we dat een keer. En nu we die knoop hebben doorgehakt ben ik natuurlijk super nieuwsgierig hihi Hoop stiekem wel echt op n jongetje... zou ff raar zijn als t en meisje is. Want dat verhaal ken ik wel hihi. Maar t voornaamste is dat de kleine gezond is!
Sjotefle de was... tnx voor de herinnering... die wacht op zolder nog op me. Bleeeghh Gelukkig komt mijn moeder al vroeg morgen. Ze komt me een handje helpen met de voor mij zwaardere klusjes. Lieff! Dus nu rustig aan doen met die zere rug.
@nelta! Zo zien wij t ook, later ook groot gezin lijkt me super leuk! Komen zelf uit gezinnen van 2 en niet mega contact met broer/zus. Ik zefs helemaal niet, zo zonde! Hoop echt dat wij dat samen beter kunnen @was! Wat is dat @sanntje! Spannend!
Was... Hij staat beneden. Nu nog beginnen haha. Zoek t echt niet... kids op bed, buiten regent t, hoe lekker is het om dan even op de bank te gaan liggen
Haha de was, doenik altijd avonds nadat de kinderen op bed liggen. Ff snel overdag nooit zin in! Hier even langs garage. Rare tik in de auto, wil het ff zeker weten. Vinden jullie het ook zo lastig steeds maar te moeten bedenken wat te eten.
Spannend!! Morgen 2 echo's. Wel delen hier he Voor de lijst als iemand die aan wil passen: 28 jaar, 2 zoons, NOD= 23 november
Ja vind ik ook, maar het volgen van Sonja Bakker (ik dieet nooit maar eet de hoeveelheden die ik wil en alleen het avondeten. Overdag eet ik wat ik wil.) geeft veel variatie. Dat hoor ik vanmeer moeders. Kinderen kunnen gewoon mee eten! En nu de stamppotten tijd er weer is heb ik er minder moeite mee hmmmm
Af en toe vind ik t moeilijk bedenken wat we weer eens eten. Bedenk het vaak savonds of pas de dag zelf. Maar idd stamppot tijd. Heerlijk! Gisteren hebben we wortelstamp gegeten. Vanavond eten we macaroni. Mijn moeder had kip krokant uit de oven ofzoiets van maggi gehad. Was ook lekker zei ze dus dat morgen eens proberen misschien. Iemand nog lekkere tips voor een ovenschotel ofzo? Maak graag gebruik van de oven Of een stamppot?
Broccoli-quiche (eten wij vanavond), zuurkool-aardappel gegrattineerd, prei-schotel Iemand lekkere soep ideeën? Nog ff en we zijn een kookforum
Home made lasagne (zonder zakje) zo lekker, staat er hier nu in Prei shoarma quiche Pasta broccoli schotel Mexicaanse ovenschotel van Eylem
Haha nou als dit een kookforum wordt, dan kan ik niet veel bijdragen ben ik bang! Heb het geluk dat m'n man eigenlijk altijd boodschappen doet en kookt, maar hij is ook altijd als eerste thuis. Het enige dat ik kan is pannenkoeken
Hoi!! Echo was goed! Al een kloppend hartje gezien! Over 4 weken weer. Tja dat eten... Hier ook altijd een vraagstuk haha
Nelta, ik snap dat het vertrouwen even weg is. Mijn eerste zwangerschap liep bij tien weken af in een miskraam. Ik was gelijk de eerste ronde zwanger geraakt. Wij waren overrompeld dat het zo snel was. "Gelukkig" was het mijn eerste zwangerschap. Nu we twee kindjes hebben weet ik hoe het is om moeder te worden. De impact zou nu vele malen groter zijn! Hopelijk kunnen jullie het snel een plekje geven en krijgen jullie er snel een mooi wondertje bij! @sanntje: ik kan me voorstellen dat een jongen leuk is als je al twee meiden hebt. Ik heb altijd gedacht dat ik drie jongens zou krijgen. Iedereen in mijn omgeving ook. Totdat ik zwanger was. Ik wist gelijk dat het een meid zou worden het lijkt mij leuk (mochten we weer een kindje krijgen) om nog een knul te krijgen. En wij gaan misschien ook jog voor een vierde als dit kan en mag lukken. Ik namelijk al twee keer een kz gehad. Dus hangt er vanaf hoe de eventuele zwangerschap gaat verlopen... @happygirl: als ik geen idee heb wat we moeten eten verzin ik altijd iets van wat er in de aanbieding is @sophia: hier vorige week zuurkoolstampot en morgen andijviestampot jammie Pimkey: goed nieuws! Nu lekker genieten! Hier nog steeds goede temp van 37.1 op 9 NOD volgend FF.
hallo.... hier weer even een berichtje van mij. Twee dagen hebben wij in spanning gezetten. Zijn we zwanger ja of nee. Helaas .. Nee. Wij gaan dus op naar de volgende ronde