Wie gaan voor/zijn zwanger van derde kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Liz88, 8 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pimkey

Pimkey Bekend lid

1 jan 2013
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Je temperatuur klinkt goed N80! Ben heel benieuwd, wanneer kan je testen?

Jammer mamajuf!!! Hopelijk snel beter nieuws!

2. N80

N80 Actief lid

23 mrt 2011
    364
    0
    0
    Zuid Holland
    Hier net wat roze afscheiding.... Innesteling is rond 9 nod toch? Hopelijk is dat het...

3. sanntje

sanntje Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.304
    1
    36
    Vrouw
    NULL
    Mamajuf balen zeg :(

N80 zou kunnen! Wordt wel spannend zo.

Hier: haat aan mijn hormonen grrrrr. Vriend zijn wekker ging n half uur geleden en ik kan dan tegenwoordig niet meer slapen hè. Mijn oudste begint tegenwoordig bij t gaan van zijn wekker ook te roepen: 'ik ben wakker mama!!' Grrrrr
    Ben er heen gegaan dat t nog te vroeg was. Hoop dat ze nog even dr ogen dicht knijpt.
    En dan de jongste... Wie heeft de gouden tip?
    Ze slaapt sinds 3 weken niet meer door, ze wordt tegen 24 u wakker en gaat niet meer slapen. Begint met jengelen, daarna huilen. Geprobeerd t te negeren wat natuurlijk niet lukt. Ze jengelt de oudste zo ook wakker en papa ook.
    Even er naartoe en weer recht leggen (ze staat of zit dan vaak) is geen optie meer want zodra ik ga gaat ze heel hard gillen.
    Nu draait t dikwijls uit op een flesje waarna ze alsnog met moeite gaat slapen.... het begint me nu wel vermoeiend te worden hoor!
    Zat te denken, aangezien ze nu tussen 23 en 24 wakker wordt een ik dan net slaap, als ik ze eens ga wekken, steeds een half uur vroeger? Net als afbouwen soms wordt gedaan bij een avondfles... erg toch eigenlijk. Maar ja ik moet wat. De hele nacht met iedereen wakker zitten is ook niets.
    Jullie nog tips? Had gehoopt dat t een fase zou zijn maar t waait maar niet over.

Hihi inmiddels hangt er hier en meisje voor mijn gezicht: 'mama? Ik is echt heeeeel wakker hè!' Ze heeft zelf een paar speldjes in dr haar gepropt en een of ander petje op en dr prinsessen jurk 'aangedaan'. Meteen is het grrrrr gevoel weg.
    Nu lekker knus tv kijken samen. Jongste is in slaap gevallen gelukkig. En nu wachten op de echoooo.

4. Sjotefle

Sjotefle Actief lid

14 aug 2011
    301
    0
    0
    Fulltime huismama!
    Fryslan Boppe
    @pimkey: Wauw, wat een geweldig nieuws! Lekker genieten :)
    @mamajuf: Ah wat jammer, misschien brengt deze ronde meer geluk? ;)
    @n80: Je maakt het wel spannend hoor, hihi. Wanneer ga je er een testje tegenaan gooien? Ik ben wel heel benieuwd! :D
    @sanntje: Heel veel plezier vandaag bij de echo! En wat betreft de tips waar je om vroeg, denk niet dat ik je daar echt mee kan helpen. Mijn jongste wordt ook nog weleens wakker, is dan de speen kwijt of misschien heeft ze naar gedroomd. Ook zij wil heel graag midden in de nacht wat drinken, daardoor heb ik op een gegeven moment maar gewoon een flesje bij dr in bed gelegd, kan ze zichzelf prima mee redden :) Ik snap best dat zoiets je begint op te breken, een keer lekker doorslapen kan ook geen kwaad.

5. Esje78

Esje78 Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.124
    0
    36
    Noord Brabant
    @ Nelta: fijn dat alles helemaal schoon is. Neem idd de tijd die voor jullie goed voelt. Wij zijn er wel iedere keer weer direct voor gegaan, behalve de laatste keer.

@ Sanntje: Succes vandaag met de echo. Spannend weer.
    En knap van je acceptatie. Dat is al stap 1 en vaak een hele moeilijke. Dikke knuffel

@ Pimkey: gefeliciteerd met je mooie echo!

@ ZaZou: lekker de 12 weken grens bereikt. Super.

@ Springday: leuk dat iederee het nu weet.

@ Mamajuf: :( Hopelijk volgende ronde wel een mooie test voor je.

@ N80: spannend!!

Gisteren lekker geshopt en gelukkig een aantal fijne zwangerschapsbroeken/jeggings gevonden. Ook wat leuke vesten en jasjes gekocht, dus ik kan de komende maanden vooruit. Nu nog wat leuke strakke shirts voor onder de vesten en klaar :D.
    Vanavond pretecho. Stiekem toch best spannend, aangezien ze ook al kijkt of alles helemaal ok is met uk. Toch altijd hopen dat ze niet gaat zeggen dat we morgen contact met de vk op moeten nemen.

6. sanntje

sanntje Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.304
    1
    36
    Vrouw
    NULL
    Joehoeee even een vlugge roep van mij! Mijn moeder is nog fijn hier om me te helpen dus ga zo gezellig achter haar aan hobbelen en kletsen.
    De echo was goed. Alles gemiddeld. Kindje weegt nu 360 gram. 1/10 van het gewicht dus weer gaan weer richting die 8 pond :D
    Het geslacht zit met echo in een enveloppie en m'n vriend is vroeg thuis vanavond dus spannenddddd!
    Ben zo blij! Alles goed met onze friemel. Nu genieten en shoppen natuurlijk!

7. ZaZou

ZaZou Fanatiek lid

18 nov 2010
    2.456
    0
    36
    Whaaa spannend santjee!! Heb je zelf niks kunnen ontdekken? Fijn dat alles goed was!!

Ik doe mn 12 weken dansje:D

8. Esje78

Esje78 Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.124
    0
    36
    Noord Brabant
    Fijn dat alles goed was Sanntje. Toch altijd weer een spannend moment. Ben benieuwd vanavond. Mooi dat hij iig vroeg thuis is vandaag :).

9. N80

N80 Actief lid

23 mrt 2011
    364
    0
    0
    Zuid Holland
    Altijd weer spannend wat het geslacht van je kindje is! En fijn dat de echo goed was. en 8 pond is flink!!! haha

10. sanntje

sanntje Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.304
    1
    36
    Vrouw
    NULL
    Niks kunnen ontdekken zelf hihi. Hij is thuis... hebben gekeken!
    Zie privé hoekje. Dan kan er niemand meelezen aangezien we t geheim houden...

11. Pimkey

Pimkey Bekend lid

1 jan 2013
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha Sanntje! Allereerst gefeliciteerd! Heel fijn dat alles goed was op de echo! Ja nachtbrakers, praat me er niet van... Na dat ik verwend ben geraakt met Kids die altijd doorslapen, zijn het nu net knaagdieren de laatste 4 weken. De hele nacht actief. Althans kleine man rond 2 uur, grote man rond 4 uur en vanaf 5.30 uur zijn ze er beiden weer... Dat laatste is door de wintertijd. Maar de combinatie is op z'n zachtst gezegd ahum wat matig.

Esje heel veel plezier vanavond! Heb je een geslachtsbepaling? Hopelijk is alles prima voor elkaar. Lekker dat je hebt kunne shoppen en wat hebt gevonden. Dat valt nooit zo mee vind ik met positiekleding!

Sjotefle wanneer beginnen jullie echt?

N80 heb je al getest?

Hier net thuis van t werk! Verder weinig nieuws!

Liefs en tot later vanavond

12. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.684
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Overijssel
    Goede echo's wat super!!!!
    Sanntje ik ben wel heeeel nieuwsgierig. Wil je mij een privebericht sturen? :p

als het om slapen gaat (of vooral niet slapen) dan is het vooral fijn om te blijven denken: het zijn fases. Zeker mijn oudste rommelt al vanaf zijn 2e. Van heeeeel vroeg wakker tot in de nacht spoken... allemaal gehad. De wintertijd zorgt hier nu weer voor vroeg wakker... erg vervelend maar accepteren geeft enorm veel rust. Mij iig.

13. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.684
    0
    0
    Overijssel
    #3733 Fleurop, 30 okt 2014
    Laatst bewerkt: 30 okt 2014
    ♥ DE MAMA'S VAN HET DERDE KINDJE CLUBJE ♥

♥ Proberen ♥
    Flixbilly - 27 jaar - 2 zoons
    Happygirl86 28 jaar - 1 zoon, 1 dochter
    Tatie 37 jaar - 1 zoon, 1 dochter - NOD 23-11
    Nelta 28 jaar - 1 zoon, 1 dochter - NOD 15-12
    Jolene 29 jaar - 2 dochters
    Mo leannan 31 jaar - 1 zoon, 1 dochter
    Spekky 32 jaar - 2 zoons - NOD 23-11
    Wonderbaby1 24 jaar - 2 zoons
    N80 - 34 jaar - 1 zoon, 1 dochter
    Mamajuf - 39 jaar - 1 zoon, 1 dochter
    Fleurop - 28 jaar - 2 zoons - NOD 23-11
    Sjotefle -
    LuckyMommy -

♥ Zwanger ♥
    Sophia 38 jaar - 2 zoons - Uitgerekend op: 1 februari 2015 - ♥
    Sanntje 29 jaar - 2 dochters - Uitgerekend op: 15 maart 2015 - ♥♥
    Anba 31 jaar - 2 zoons - Uitgerekend op: 31 maart 2015 - ♥
    Esje78 36 jaar - 1 zoon, 1 dochter - Uitgerekend op: 4 april 2015 - ♥♥
    Bloemmm 25 jaar - 1 dochter, 1 zoon - Uitgerekend op: ♥♥
    MamaVanNuNog2 32 jaar - 2 dochters - Uitgerekend op: 15-05-2015 ♥♥
    ZaZou 27 jaar - 1 zoon, 1 dochter - Uitgerekend op: 13-05-2015 ♥♥
    Blue21381 33 jaar - 2 dochters - Uitgerekend op: 21-05-2015 ♥♥
    Springday 28 jaar - 2 zoons - Uitgerekend op: 22-05-2015 ♥♥
    Lizz88 26 jaar - 2 dochters - Uitgerekend op: 25-05-2015 ♥♥
    Muis30 31 jaar - 1 dochter, 1 zoon - Uitgerekend op: 01-06-2015 ♥♥
    Pimkey 30 jaar - 2 zoons - Uitgerekend op: 21-06-2015 ♥♥

♥ Afspraken ♥

14. Spekky

Spekky Actief lid

6 jul 2014
    295
    0
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    Fijn dat je een goede echo had Sanntje!! Alweer over de helft,,time flies...

N80, wanneer ga je testen?

Heb helaas ook geen gouden tip voor nachtbrakers, hier worden ze allebei wel een paar keer per week wakker s nachts, maar meestal komen ze zelf naar boven en kruipen bij ons in bed. S ochtends is het altijd een verrassing naast wie ik wakker word, haha! Soms word ik wakker in het bed van de jongste, dan ben ik blijkbaar s nachts bij hem gaan liggen, op de automatische piloot :)

Ben vanmorgen trouwens ongi geworden, maar gek genoeg ben ik helemaal niet down of teleurgesteld. Ik heb de laatste weken een soort rustgevoel, dat alles wel goedkomt. Gewoon weer door naar de volgende ronde dus! NOD is nu 23 nov.

15. Spekky

Spekky Actief lid

6 jul 2014
    295
    0
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    O, zelfde NOD als Tatie en Fleurop zie ik nu! Zullen we synchroon testen meiden? ;)

16. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.684
    0
    0
    Overijssel
    Samen testen? Ben bang dat ik een vroege tester ben :p maar wel een leuk idee. Maar dan wel allemaal positief hè :p

Jammer dat je ongesteld bent geworden, gelukkig niet teleurgesteld. Heb je NOD al aangepast in de bovenste lijst

17. N80

N80 Actief lid

23 mrt 2011
    364
    0
    0
    Zuid Holland
    Manlief wil morgen testen! Dus kijken of temp. hoog blijft.
    Als deze morgen gezakt is ga ik niet testen....

18. sanntje

sanntje Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.304
    1
    36
    Vrouw
    NULL
    N80 spannend! Ben wel erg benieuwd nu!

Doorslapen: eindelijk hebben ze het me gegund. Ik geloof dat m'n jongste wel wakker is geweest op dr vaste tijden want heb op de klok gekeken. Maar wat ze verder nog heeft gedaan...??? Haha
    Volgens mij was ik moe. Alleen jammer dat ik nu wakker ben...

19. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    en N80? ik kom steeds kijken maar nog geen test bericht.

20. sanntje

sanntje Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.304
    1
    36
    Vrouw
    NULL
    En ik kom ook even spieken zo nieuwsgierig als ik ben :p

Deel Deze Pagina