Wie gaan voor/zijn zwanger van derde kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Liz88, 8 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amethist

Amethist Niet meer actief

*breekt even in*

@ Tatie: Je moet de BBCode kiezen om te kopiëren en dan kan je 'm onder je gebruikersinstellingen bij het tabje "Handtekening" aanpassen en plakken bij het scherm "Handtekening aanpassen".

*breekt weer uit*

2. Sjotefle

Sjotefle Actief lid

14 aug 2011
    301
    0
    0
    Fulltime huismama!
    Fryslan Boppe
    @bloemmm spannend! Ik hoop het ook voor je, is wel zo fijn als je een regelmatige cyclus hebt. Ik heb echt geen flauw idee, heb nu mn implanon nog, dus ben benieuwd met wat voor cyclus ik daar uit komen ga..Ik duim in elk geval voor een vruchtbare maand voor jullie :)

3. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Weet je inmiddels hoe het moet Tatie?

@sjotefle: Dankje! Hoop voor jullie ook dat je gelijk een normale cyclus hebt. Scheelt enorm. Ik had na Ediz een heeeeele rare cyclus. Lijkt nu gelukkig weer regelmatig te zijn. Ben alleen wel van 29/30 dagen naar 35 dagen gegaan.. Maar dat neem ik wel voor lief als het gewoon regelmatig blijft :)

4. debke83

debke83 Fanatiek lid

24 jun 2008
    3.588
    0
    36
    Beek-Limburg
    Even snel een berichtje van mij...hen t druk gehad en niet veel online geweest! Zo even bijlezen!

Dinsdag laatste pil gehad...nu gaan we er echt voor ma de menstruatie! Spannend!

5. MamaVanNuNog2

MamaVanNuNog2 Bekend lid

19 jun 2014
    540
    1
    0
    Hoi dames,

Veel gekletst! Hier vandaag de oudste extra vrije middag dus lekker in de speeltuin gezeten met dit mooie weer.

Hoop hier ook snel te ontdekken wat mijn cyclus is maar mijn lichaam brengt me momenteel even van het padje af :( Dacht dus afgelopen weekend eisprong te hebben maar kon het door last van mijn darmen niet met zekerheid zeggen.
    Maandag natuurlijk spiraal verwijderd dus maar even 2 dagen daarna nog algehele onthouding om directe zwangerschap nog even te vermijden. Na verwijderen trouwens totaal geen bloedverlies maar nu dus sinds vandaag wel! Het is best veel, maar voornamelijk oud bloed. Ik weet niet zo goed wat ik hier nu van moet denken. Zou dit nu de menstruatie kunnen zijn dan? Was het dan toch niet een eisprong van het weekend? Of gooit het lichaam gewoon hele cyclus overhoop door verwijderen van de spiraal? Heeft het te maken met dat we gisteren wel naar bed zijn geweest? Ik weet het even niet dus....afwachten maar met het aanmaken van de banner nog even haha.

Meiden fijne (voetballoze!!) avond

6. Pimkey

Pimkey Bekend lid

1 jan 2013
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Ik heb jullie topic een doorgelezen en na wat wikken en wegen toch besloten te reageren. Jullie schrijven al een tijdje samen en ik val er zo in. Als dat niet de bedoeling is ben ik zo weer weg hoor! ;)

Ik zal me even voorstellen, wij hebben 2 zoons en beide de wens voor nog een derde. Als het aan m'n man ligt starten we vandaag met proberen, vanwege zijn leeftijd en omdat de 2de ook vrij lang op zich liet wachten. Ik ben echter 10 jaar jonger, dus het kan voor mij wel even wachten. De jongste is ook pas 7,5 maand.

Maarrr... En zo kom ik ook hier, we willen er wel dit jaar voor gaan. Heel spannend dus! En als ik bij jullie mee lees kriebelt het bij mij ook steeds meer. Ga komende weken nog mooi een paar kilo afvallen en dan eind van de zomer maar stoppen met de pil.

Liefs Pimkey

7. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Spannend! Nu echt echt echt voor een derde :D

Heb je er ook kramp of pijn bij? Voelt het als ongesteld zijn?
    Inderdaad even afwachten en kijken hoelang de bloeding aanhoudt? Ik weet niets van spiraaltjes, dus weet ook niet hoe het normaal 'hoort' te gaan. Hopelijk heb je snel een normale cyclus!

Leuk zeg &wat spannend! Gezellig dat je mee komt kletsen!
    Wil je ook op de lijst? Dan heb ik even wat gegevens van je nodig :D

8. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    ♥ Proberen ♥
    Traum 29 jaar - 1 zoon, 1 dochter - ronde 1 - NOD: 4 juli ♥♥
    Tatie 37 jaar - 1 zoon, 1 dochter - ronde 1 - NOD: 16 juli ♥♥
    Bloemmm 25 jaar - 1 dochter, 1 zoon - ronde 2 - NOD: 24 juli ♥♥
    ZaZou 27 jaar - 1 zoon, 1 dochter - ronde 2 - NOD: 29 juli ♥♥

MamaVanNuNog2 32 jaar - 2 dochters - Begint: 30 juni ♥♥
    Lizz88 25 jaar - 2 dochters - Begint: 4 juli ♥♥
    Debke83 31 jaar - 2 zoons - Begint: 4 juli ♥♥
    Nelta 28 jaar - 1 zoon, 1 dochter - Begint: half juli ♥♥
    Sjotefle 24 jaar - 2 dochters - Begint: Januari 2015 ♥♥
    Sanntje 29 jaar - 2 dochters - ronde 1 - Wachtende op NOD ♥♥
    Babystew 24 jaar - 2 dochters - Begint: ? ♥♥
    Wonderbaby1 24 jaar - 2 zoons - Begint: ? ♥♥

♥ Zwanger ♥
    Sophia 38 jaar - 2 zoons - Uitgerekend op: 3 februari 2015 - ???

*Wilt iedereen even kijken wat er veranderd is, dan kan ik de lijst aanpassen!

9. tatie

tatie Fanatiek lid

21 feb 2014
    1.026
    110
    63
    Dank je wel voor de uitleg Amethist!! Meteen even kijken of het gelukt is!

10. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Is gelukt Tatie :D

11. tatie

tatie Fanatiek lid

21 feb 2014
    1.026
    110
    63
    Ja gelukt! Zo wordt het toch langzaam aan een beetje echter ;)

Mamavannunog2, ik heb ook een spiraaltje gehad en was gewaarschuwd dat het de eerste dagen sowieso kon bloeden, omdat het verwijderen toch een wond(je) achter laat. Dus het hoeft geen menstruatie te zijn en het kan toch best je eisprong geweest zijn afgelopen weekend. Even aankijken nog misschien nog? Heeft de ha nog wat gezegd?

Pimkey, welkom! Leuk dat jullie dit jaar nog voor een derde willen gaan. Hoelang hebben jullie op de tweede zwangerschap moeten wachten, als ik vragen mag?

Bloemmm, de 16de zal ik niet halen qua nod, maar laat maar staan hoor. Of zet me in het lijstje eronder, want het is sowieso geen echte ronde hier waarschijnlijk...

12. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Wanneer verwacht je dan je NOD ongeveer? Zeg maar wat je wilt! Dan zet ik je op de lijst hoe jij het wilt hoor :D

13. tatie

tatie Fanatiek lid

21 feb 2014
    1.026
    110
    63
    Doe me dan maar even (hopelijk) in het rijtje eronder. En als er deze dagen nog een echte kans uitrolt, dan kan ik altijd nog omhoog.:cool: Er is nu even te veel stress aan beide kanten hier... :(

14. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    ♥ Proberen ♥
    Traum 29 jaar - 1 zoon, 1 dochter - ronde 1 - NOD: 4 juli ♥♥
    Bloemmm 25 jaar - 1 dochter, 1 zoon - ronde 2 - NOD: 24 juli ♥♥
    ZaZou 27 jaar - 1 zoon, 1 dochter - ronde 2 - NOD: 29 juli ♥♥

MamaVanNuNog2 32 jaar - 2 dochters - Begint: 30 juni ♥♥
    Lizz88 25 jaar - 2 dochters - Begint: 4 juli ♥♥
    Debke83 31 jaar - 2 zoons - Begint: 4 juli ♥♥
    Nelta 28 jaar - 1 zoon, 1 dochter - Begint: half juli ♥♥
    Sjotefle 24 jaar - 2 dochters - Begint: Januari 2015 ♥♥
    Tatie 37 jaar - 1 zoon, 1 dochter - ronde 1 - Wacht op NOD ♥♥
    Sanntje 29 jaar - 2 dochters - ronde 1 - Wacht op NOD ♥♥
    Babystew 24 jaar - 2 dochters - Begint: ? ♥♥
    Wonderbaby1 24 jaar - 2 zoons - Begint: ? ♥♥

♥ Zwanger ♥
    Sophia 38 jaar - 2 zoons - Uitgerekend op: 3 februari 2015 - ???

*Wilt iedereen even kijken wat er veranderd is, dan kan ik de lijst aanpassen!

15. Zo goedemorgen dames! Hier een paar bleghh dagen gehad en nu voel ik me nog niet top. Gewoon vooral heel misselijk! Als ik gegeten heb gaat het wel weer even, moet dat goed in de gate houden. Maar heb t idee dat ik een beetje opblaas bij mijn darmen, heel vervelend vol gevoel heb ik steeds.

@Pimkey! Welkom hier!

@mvnn2! Ik heb dat na mijn spiraaltje ook gehad en de eerste keer dat ik normaal menstrueerde was fiks!

@allemaal! Fijne dag en geniet van het mooie weer:cool:

16. Sjotefle

Sjotefle Actief lid

14 aug 2011
    301
    0
    0
    Fulltime huismama!
    Fryslan Boppe
    Pimkey, welkom! We gaan ongeveer rond dezelfde tijd beginnen, spannend :)

@sophia bah, wat vervelend. Heel herkenbaar van mijn allereerste zwangerschap, ben toen tot aan de geboorte aan toe misselijk geweest. Toendertijd heb ik nog nooit zoveel gespuugd. Hopelijk gaat het snel over!

Ik zal straks mijn tas weer inpakken, gaan we vanavond weer lekker naar de camping toe. Lekker een weekendje genieten :) Geniet allemaal van deze mooie dag!

17. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Goedemorgen meiden!
    Hier is de zomervakantie begonnen, dus de komende 6 weken hoeven de kids en ik niet vroeg op. Best lekker :D. Ze sliepen vandaag al uit tot 9uur. Had nu best zwanger willen zijn ivm het misselijk zijn, dan hoefde ik tenminste niet met ze heen en weer naar de psz.. Ga er maar vanuit dat ik na 2 zwangerschappen met misselijkheid nu ook wel weer stront misselijk zal zijn.

Sophia dikke dikke knuffel! Hoop zo dat je je snel weer fit voelt en dat de 12 weken grens daarbij helpt!

18. tatie

tatie Fanatiek lid

21 feb 2014
    1.026
    110
    63
    hee Bloemmm, ik heb/had precies dezelfde redenatie hier. Dan maar die eerste weken van misselijkheid in de zomervakantie, wanneer het 's morgens een stuk minder hectisch is allemaal. Maar helaas... Nou ja, dan kunnen we in ieder geval extra genieten van de zomer en al die leuke dingen ondernemen, waar je anders geen puf voor zou hebben misschien.

Hier vandaag aan het werk; jammer hoor met dit mooie weer. Morgen hebben we een bbq, maar dan met regen? ;)

Fijne dag allemaal!

19. Pimkey

Pimkey Bekend lid

1 jan 2013
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Even wat info voor t lijstje, ik ben 30, beginnen denk ik in augustus. Wel gewoon op z'n beloop dus niet gericht bezig meteen. 2 zoontjes van 3 en 7,5 maand.

@ tatie, dat ligt er aan hoe je het ziet. We lieten het eerst op z'n beloop zeg maar. Die tijd tel ik niet mee. Maar toen ik met temperaturen en ovulatietesten begon op advies van onze HA duurde het 7 maanden. Helaas ging dat mis, maar de maand erop was ik wel gelijk weer zwanger van onze 2de. Dus officieel echt 8 maanden. Officieus langer. Is niet echt extreem lang, maar de eerste was gelijk raak. Jullie hebben ook al het nodige voor de kiezen weer...

@allemaal, ook al een zwangere dame!! Gefeliciteerd hoor!! Lekker genieten!! Ik hoop voor alle dames dat het snel raak mag zijn.

De dames die nog wachten, wat zijn bij jullie de overwegingen? Hier willen we eigenlijk nog verhuizen, ons huis staat te koop. De kleine is nog jong en ik moet ivm zw. suiker nog wat kilo's kwijt. Anders ben ik de volgende zwschap nog eerder de klos met insuline enzo.

Een fijne mooie dag!

Liefs Pimkey

20. Liz88

Liz88 Actief lid

5 jun 2014
    463
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heey meiden ik ben weer terug van een heerlijke vakantie, super genoten.
    Hoe is het hier?? Nog wat gemist??

Ik zie veel nieuwe meiden erbij, super leuk..welkom allemaal.

Gisteren mijn laatste pil gehad....dus nu wachten op de ongi.

Deel Deze Pagina