Maar jij kunt wel lekker shoppen en een meidenkamer maken. Dat hoeft hier allemaal niet. Kan wel shoppen, maar heb nog kratten vol leuk en vrijwel nieuwe meisjeskleding. Kamertje is ook met 1 kleine aanpassing neutraal, dus ook dat hoeft deze keer niet. Blijft er weinig over helaas . En wist toch al dat ik perse weer hier een kaartje wilde bestellen, dus echt zoeken heb ik ook niet hoeven doen.
Welkom Thea! Meekletsen kan, mekkeren mag ook, tis een dolle boel hier @auotstoeltjes, heb m'n collega gevraagd, ik laat t weten als ik n reactie van haar heb!
@ autostoeltjes: mijn collega had een maxi cosi rodi, tobi en cabrio en dat paste net in de Focus, met de rodi in het midden. De MC Cabrio schijnt de smalste autostoel te zijn die ook in het vliegtuig mag. Wie weet hebben jullie er iets aan! Wij gaan nu spontaan een weekendje weg, mijn ouders gaan ook mee dus misschien kunnen ml en ik nog iets samen doen. Nu ik erover nadenk, volgens mij ovuleer ik dit weekend, hmmm beetje jammer.....
Ik heb de rodi en de tobi maar daar paste in onze focus station geen maxicosi naast. Dan zitten ze echt scheef. Zou Veel schelen als die stoeltjes niet meer nodig zijn.
@ Sumshine, lief dat je mee wil denken. De namen van onze jongens zijn wel engelsachtig maar ook weer niet super engels (snap je m nog hihi), dus een nederlandse naam past daar niet bij. Wat wel grappig is, is dat de naam van mijn man erbij staat hahaha! J.esse spreken we hier namelijk ook uit als djesse, dus ook meer richting het engels. Wat heb je nog voor ideeën voor een meisje? Wij hebben nu E.smee als enige op de lijst hihi... En oh ja, de namen van onze kinderen zijn met 5 letters, liefste nu ook weer @ Esje, leuk dat je het geboortekaartje al zo goed als af hebt... Ik heb er nog niet voor gekeken, wacht eerst tot we het geslacht weten. @ Thea, welkom! @ Blue, dat duurt nog wel even voordat die stoeltjes niet meer nodig zijn haha. Ik heb nu ook een Rodi en een Citi, en straks dan voor de baby nog de MC Pebble, we zullen het gaan zien of het allemaal gaat passen.
@happygirl bij ons totaal geen twijfels eigenlijks moet zeggen de stap van 3 naar 4 is niet zo groot en daarnaast me oudste is al 11 maakt het ook wat makkelijker de middelste gaat ondertussen ook naar school en nog genoeg liefde en aandacht te geven aan een klein hummeltje 😊 zijn nu aan het kijken voor woningen met 5 slpk
Ik moet werken dit weekend. Vanavond lekker uit eten, kinderen slapen dan ergens anders. Dat betekent dus ook hier gebruik maken van (mogelijk) vruchtbare dagen
Nou dat is wel leuk in ieder geval haha! Hopelijk brengt deze ronde jullie geluk! Ik mocht vanmorgen (na een zware nacht) uitslapen! Voor het eerst sinds de geboorte van m'n jongste zoontje!! Zo dat was echt relaxed! Begint nu steeds meer door te dringen dat ik echt zwanger ben, heb nog geen voorgevoel over het geslacht. Dat had ik de vorige keren erg vroeg en dat klopt ook. Vaag toch?
Pimkey: misschien heb je ergens wel een voorgevoel maar sta je het niet toe? Je hebt twee jongens, net als ik. Ik merk aan mezelf dat ik mezelf wijsmaak dat ik gewoon weer een jongen krijg (en die is echt net zo welkom). Ik durf gewoon niet te geloven dat ik een meisje zou kunnen krijgen. Misschien werkt dat ook bij jou zo?
Ik zit een kort weekend in Noordwijk! Mijn man moet een dagje presentatie's doen en ik geniet van het mooie weer en mooie hotel Ik moet nog gaan passen inde auto, maar het zou een stuk handiger zijn als al die stoeltjes niet meer hoeven, die kleine kontjes nemen minder ruimte in
Haha het zou kunnen Fleurop, merk wel dat ik er 'vanuit ga' dat het weer een mannetje zal zijn. Wat overigens prima is. We hebben beide geen voorkeur gelukkig. M'n man snapt niet dat ik er mee bezig ben wat het wordt, hij denkt zo: als het niet uitmaakt, wat boeit het dan? Nou ik ben gewoon nieuwsgierig, los van de uitkomst. Ohh heerlijk Sophia! Prachtig weertje erbij! Hebben jullie de Kids ook mee? Tja autostoeltjes.. Gaat bij ons niet passen denk ik. Nou ja ook weer een excuus voor een nieuwe auto.
Nee, kids waren bij een vriendin logeren en hebben het helemaal geweldig gehad! Ze konden echt niet mee, mijn man moest werken en ik ga echt niet 2 kinderen de hele dag vermaken buiten, dat gaat nu niet! Nee heerlijk even gelezen, spelletje op de ipad. Beetje eten, beetje drinken
Pff vandaag op de rommelmarkt gestaan vanaf 8u. Nu ff heerlijk liggen op bed om bij te komen. Vannacht was het ook laat en ik kan daar nu ff niet zo goed mee omgaan. Nu echt op.