Wie gaan voor/zijn zwanger van derde kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Liz88, 8 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Springday

Springday Fanatiek lid

20 mei 2014
    1.409
    0
    36
    Wij zijn vanmiddag de stad in gegaan. Lekker even ergens wat gegeten enzo...

@ Pimkey, hoe staat het bij jullie met de kijkers? Nog mensen langs geweest? Hier is t echt helemaal stil gevallen.

2. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.684
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Overijssel
    ♥ DE MAMA'S VAN HET DERDE KINDJE CLUBJE ♥

♥ Proberen ♥
    Flixbilly - 27 jaar - 2 zoons
    Happygirl86 28 jaar - 1 zoon, 1 dochter
    Tatie 37 jaar - 1 zoon, 1 dochter - NOD 23-11
    Nelta 28 jaar - 1 zoon, 1 dochter - NOD 15-12
    Jolene 29 jaar - 2 dochters
    Mo leannan 31 jaar - 1 zoon, 1 dochter - NOD 28-11
    Spekky 32 jaar - 2 zoons - NOD 23-11
    Wonderbaby1 24 jaar - 2 zoons
    N80 - 34 jaar - 1 zoon, 1 dochter
    Mamajuf - 39 jaar - 1 zoon, 1 dochter
    Fleurop - 28 jaar - 2 zoons - NOD 23-11
    Sjotefle -
    LuckyMommy -

♥ Zwanger ♥
    Sophia 38 jaar - 2 zoons - Uitgerekend op: 1 februari 2015 - ♥
    Sanntje 29 jaar - 2 dochters - Uitgerekend op: 15 maart 2015 - ♥♥
    Anba 31 jaar - 2 zoons - Uitgerekend op: 31 maart 2015 - ♥
    Esje78 36 jaar - 1 zoon, 1 dochter - Uitgerekend op: 4 april 2015 - ♥♥
    Bloemmm 25 jaar - 1 dochter, 1 zoon - Uitgerekend op: ♥♥
    MamaVanNuNog2 32 jaar - 2 dochters - Uitgerekend op: 15-05-2015 ♥♥
    ZaZou 27 jaar - 1 zoon, 1 dochter - Uitgerekend op: 13-05-2015 ♥♥
    Blue21381 33 jaar - 2 dochters - Uitgerekend op: 21-05-2015 ♥♥
    Springday 28 jaar - 2 zoons - Uitgerekend op: 22-05-2015 ♥♥
    Lizz88 26 jaar - 2 dochters - Uitgerekend op: 25-05-2015 ♥♥
    Muis30 31 jaar - 1 dochter, 1 zoon - Uitgerekend op: 01-06-2015 ♥♥
    Pimkey 30 jaar - 2 zoons - Uitgerekend op: 21-06-2015 ♥♥

♥ Afspraken ♥

3. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.684
    0
    0
    Overijssel
    Tsja.. we wachten allemaal nog even op onze NOD denk ik ;)
    Niks wijst nog op mijn eisprong. Ovutest is nog nauwelijks een streepje op te zien. Ben benieuwd...

4. Pimkey

Pimkey Bekend lid

1 jan 2013
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja weinig echt mutaties, van het ene rijtje naar het andere bedoel ik dan. Het wordt tijd dames ;)

Springday, afgelopen week 2 stellen en dinsdag nog 1 stel. Maar wij zijn er zo zat van dat het huis na dinsdag uit de verkoop gaat.

5. sanntje

sanntje Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.304
    1
    36
    Vrouw
    NULL
    Joehoeee was ik weer. Ben steeds zo moe. Ik werk Arbeidstherapeutisch nu en moet zeggen dat die paar uur die ik werk er ontzettend inhakken. Geestelijk is het echt zwaar maar ook lichamelijk voel ik nu behoorlijk dat t zwaarder wordt. Hangt met elkaar samen natuurlijk.
    Daarbij slaapt de jongste sinds een maand niet door. Komt 1x per nacht minimaal. Soms hele nacht jengelen of huilen. Maar er is gewoon niets aan de hand dan. Dus (en t brak m'n hart) die heb ik laten huilen. En eens begonnen met 1 ingesleten voeding weg te laten. 24.00 wel een fles. 4.00 niet meer. Tanden op elkaar en kussen op m'n oren. Vannacht voor t eerst sinds die maand door geslapen!!!!
    Verder rustig weekend gehad. Gister kids naar m'n ouders gebracht. Later daar gegeten.

6. sanntje

sanntje Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.304
    1
    36
    Vrouw
    NULL
    Pimkey snap t dat je het zat bent! Hoop nieuwsgierige mensen maar kopen ho maar. Bah

7. Esje78

Esje78 Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.124
    0
    36
    Noord Brabant
    @ Pimkey: heerlijk, even lekker uit kunnen slapen. Knapt een mens van op he.
    Wil je bij 20w weten wat het geslacht is van ukje 3? Spannend weer hoor.

@ Sophia: was een perfect weekendje aan zee zeg. Lekker genieten met z'n tweetjes.

@ Blue: rommelmarkt wel wat opgeleverd?

@ Sanntje: pittig he als ze niet doorslapen. Hier de oudste. Is al vanaf dat ie geboren is een slaapdrama, maar sinds augustus ook weer wakker 's nachts. Van ellende ligt ie nu dus een deel van de nacht bij ons in bed. Wilde daar nooit aan beginnen, maar is de enige manier om allemaal nog wat te slapen. Dan valt hij direct weer in slaap en anders kan ik elk uur terug. Hij slaapt heel onrustig, maar als hij mij voelt, is het ok. Jongste slaapt al vanaf haar geboorte heel erg goed, dus hopelijk uk 3 ook.

Vandaag 20w echo. Ookal heeft ze bij de prectecho alles al gecontroleerd, toch spannend.

8. Sjotefle

Sjotefle Actief lid

14 aug 2011
    301
    0
    0
    Fulltime huismama!
    Fryslan Boppe
    Pfoe wat een pagina's om alles weer bij te moeten lezen, maar het is gelukt :D
    Dus als ik niet veel reageer, ik lees wel mee!

Morgen is het dan zover, dan gaat ie eruit. Gelukkig wel, want ben de laatste tijd zowat aan een stuk door ongesteld. Ben benieuwd dus hoe het gaat als dat ding eruit is. Zoals het nu lijkt kan het nog weleens gaan duren voor ik weer een cyclus heb, maar ach we gaan het zien.

Hier hebben we een Mercedes, is een oldtimer dus lekker goedkoop :) Hier passen ook niet 3 stoeltjes op de achterbank, maar tegen de tijd als er een baby is kan de oudste al gewoon op een verhoging, dat scheelt al natuurlijk.

Wat zijn er trouwens veel die 5 slaapkamers hebben, ik is jaloers! Wij zitten op het moment nog in een huurhuis, zijn druk bezig om te kijken of we een hypotheek kunnen krijgen en of er leuke huizen te koop staan. We zouden hier allemaal wel een eigen slaapkamer kunnen krijgen, maar dan zouden we zelf de zolder moeten verbouwen, en naar mijn mening is dat gewoon zonde van het geld, en buitendat als we kunnen kopen moeten we dat gewoon doen natuurlijk.

@Thea23 voor een 4e bezig, lekker druk hihi. Mijn verstand zegt dat deze 3e de laatste gaat worden, vanwege de slaapkamers/auto en omdat we het financieel natuurlijk moeten redden. Maar ja dan komt het gevoel ook nog en die zegt altijd dat ie het nog niet zeker weet, dus die deur blijft nog wel op een kier ;)

9. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    hi meiden,
    Ben ik weer van een lekker weekeidnje weg. Bijgelezen.

Spring: wat vind je van de naam Aimee?

Mag ik ook op de lijst?
    NOD 6 december
    Ronde 2: derde kindje.
    Ik ben 31 alweer.. (vind ik veel te snel gaan hahaha)

10. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    hier btw ook geen ruimte voor een vierde, al lijkt me dat wel erg leuk! en druk..Maarja...Stiekem zou ik het leuk vinden als nummer 3 een tweeling werd ;)
    Duim!

11. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    Het weekend eisprong gehad 😊 nu afwachten en afwachten ben helemaal klaar voor nr 4😍

12. Pimkey

Pimkey Bekend lid

1 jan 2013
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ha dames,

Even afleiding zoeken heb zo'n K-dag op m'n werk gehad. Echt ongewoon. M'n leidinggevende vond het nodig om geheel uit het niets enorm naar mij uit te vallen in een groep. Je zult he afvragen: uit het niets, hoe kan dat? Nou dat vraag ik mij dus ook af. Een collega vroeg mij wat en ik gaf antwoord. Gewoon normaal geen vreemd onderwerp of wat dan ook. Stond m kennelijk totaal niet aan en flats zo een bak ellende over me heen. Wilde het nog nuanceren, maar toen werd ie nog bozer. (??) Iedereen zat als aan de grond genageld van mij naar hem te kijken en terug. Heb maar gezegd: prima wat jij wil en het daarbij gelaten. Het zou toch alleen uit de hand lopen. Nu meldt hij bij m'n collega's hoe erg ie t vind en dat ie morgen met mij komt praten. Ja daahag!!! Die is gek. Eerst uit z'n plaat gaan, dan spijt krijgen, even toetsen bij anderen of ie echt te ver is gegaan en dan in de laatste plaats bij mij komen?! Het schijnt dat 3 collega's van mij hem gebeld hebben over z'n gedrag en dat het onacceptabel is om zo te ontploffen zonder enige aanleiding. (We staan normaal op een prima voet met elkaar en ook geen conflicten of irritaties, 2 weken geleden m'n coachingsgesprek gehad met 1 en al lof) dus ja zeg maar... Maar het heeft m'n dag nogal negatief beïnvloed. Blegh wat voel je je dan onrespectvol en zonder waardering behandeld en niet op de laatste plaats voor lul gezet voor je collega's. Ook allen managers.

Zo dat ben ik weer kwijt!

Esje hoe was je echo? Wil jij weten wat het wordt? Wij wel heel graag haha. Ik krijg ieder bezoek aan het ziekenhuis een groeiecho dus ik hoop stiekem dat ze het al eerder zien. Ben enorm nieuwsgierig.

Morgen nog een bezichtiging van t huis, vandaag gehoord dat de buren het verkocht hebben. Hoop dat die van ons dan ook nog even gaat...

Liefs

13. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.684
    0
    0
    Overijssel
    #3853 Fleurop, 10 nov 2014
    Laatst bewerkt: 10 nov 2014
    ♥ DE MAMA'S VAN HET DERDE KINDJE CLUBJE ♥

♥ Proberen ♥

Tatie 37 jaar - 1 zoon, 1 dochter - NOD 23-11
    Spekky 32 jaar - 2 zoons - NOD 23-11
    Fleurop - 28 jaar - 2 zoons - NOD 23-11
    Mo leannan 31 jaar - 1 zoon, 1 dochter - NOD 28-11
    Sumshine -31 jaar - ? - NOD 06-12
    Nelta 28 jaar - 1 zoon, 1 dochter - NOD 15-12

Flixbilly - 27 jaar - 2 zoons
    Happygirl86 28 jaar - 1 zoon, 1 dochter
    Jolene 29 jaar - 2 dochters
    Wonderbaby1 24 jaar - 2 zoons
    N80 - 34 jaar - 1 zoon, 1 dochter
    Mamajuf - 39 jaar - 1 zoon, 1 dochter

♥ Zwanger ♥
    Sophia 38 jaar - 2 zoons - Uitgerekend op: 1 februari 2015 - ♥
    Sanntje 29 jaar - 2 dochters - Uitgerekend op: 15 maart 2015 - ♥♥
    Anba 31 jaar - 2 zoons - Uitgerekend op: 31 maart 2015 - ♥
    Esje78 36 jaar - 1 zoon, 1 dochter - Uitgerekend op: 4 april 2015 - ♥♥
    Bloemmm 25 jaar - 1 dochter, 1 zoon - Uitgerekend op: ♥♥
    MamaVanNuNog2 32 jaar - 2 dochters - Uitgerekend op: 15-05-2015 ♥♥
    ZaZou 27 jaar - 1 zoon, 1 dochter - Uitgerekend op: 13-05-2015 ♥♥
    Blue21381 33 jaar - 2 dochters - Uitgerekend op: 21-05-2015 ♥♥
    Springday 28 jaar - 2 zoons - Uitgerekend op: 22-05-2015 ♥♥
    Lizz88 26 jaar - 2 dochters - Uitgerekend op: 25-05-2015 ♥♥
    Muis30 31 jaar - 1 dochter, 1 zoon - Uitgerekend op: 01-06-2015 ♥♥
    Pimkey 30 jaar - 2 zoons - Uitgerekend op: 21-06-2015 ♥♥

♥ Afspraken

14. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.684
    0
    0
    Overijssel
    Ik dacht; ik zet de NOD's mooi achter elkaar ;) Iets overzichtelijker. En volgens mij kletst niet iedereen meer mee .. dus even kijken of er wat dames af moeten.

En zijn er nog afspraken bij de zwangeren onder ons?

Pimkey wat een gedoe op je werk. Kun je je mooi rot van voelen. belachelijk zeg. Waar werk je? Misschien had je dit wel gezegd maar ben vergeten :)

Mijn ei lijkt nu toch te komen. Veel vruchtbaar slijm. Ovutest iets donkerder maar nog niet positief, denk dat ie morgen positief is. Woensdag echter geen 'klustijd' mogelijk, maar goed, afgelopen dagen ons best gedaan en misschien morgen nog. Hoewel ik eerlijk moet zeggen dat we ons niet vast houden aan die vruchtbare dagen hoor. Gewoon wanneer we zin hebben. ;):)

15. Pimkey

Pimkey Bekend lid

1 jan 2013
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend Fleurop! Hopelijk goed nieuws over een tijdje! Je hebt gelijk hoor, gewoon gezellig houden!

Ik werk bij de oranje bank ;)

16. Springday

Springday Fanatiek lid

20 mei 2014
    1.409
    0
    36
    @ Pimkey, ja snap het best als je zowat iedere week een kijker heb maar er nooit serieus wat van komt dat je het dan wel zat bent. Ik heb te hard geroepen denk ik want wij hebben woensdag weer een kijker maar we hebben even kunnen relaxen de afgelopen 2 maanden dus kunnen er weer tegenaan haha!

En dat op je werk zou ik ook echt niet van gediend zijn! Wat een mafketel.

@ Fleurop, lief dat je het lijstje bijhoudt... Ik heb 19 november de geslachtsbepaling :D spannend!!

@ Bloem, komt ze eigenlijk nog wel meekletsen?

@ Anba, hoe is het met jou? Ook lang niets meer van gehoord...

@ Hier, de kraamzorg is vanavond al langs geweest voor een kennismakingsgesprek.. Wensen kenbaar gemaakt enzo, was wel een leuk gesprek

17. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    Mijn nod is 7-12. Ovulatietest gister voor het eerst gedaan en heel ligt streepje, zit nu op dag 16 dus hopelijk niet al te lange cyclus deze keer.

Huizen: hoop echt dat er snel kopers tussen zitten voor jullie!

18. ZaZou

ZaZou Fanatiek lid

18 nov 2010
    2.456
    0
    36
    Hoi meiden!!

@pimkey: ::$:$:$:$ laten we maar hopen dat hem iets dwars zat en dat jij zn geliefste c9llega bent en hij het op jou afreageerd ;) maar netjes is het zeker niet!! Fijn dat andere cillegas hem ook op t matje hebben geroepen

@fleurop: spannend!! En fjjn dat je de lijst bijhoudt

Ik heb a.s donderdag intake gynaecoloog
    24 nov. Controle vk
    29 dec. 20 wk echo!

Denk niet dat bloem nog mee komt kletsen hier... ze is wel actief in t mei topic. Zal t dr is vragen;)

19. sanntje

sanntje Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.304
    1
    36
    Vrouw
    NULL
    Spannend dat er weer nieuwe nods komen!!

Ik mag 19 november weer op controle.

20. @pimkey! Zo dat is onbeschoft :D heeft ie zelf een rotdag gehad of zo. Of een kwaai wijf thuis :) zeiden ze hier vroeger altijd, echt brabantse opmerking :D

@huis! Hier hebben ouders van school al verkocht op de deur staan. Ik denk dat de eerste kijkers het al genomen hebben! Je hebt ook nog die 6 weken ontbindende voorwaarden, ik denkt het huis krap 2 maanden te koop staat! Hopelijk bij jullie ook nog geluk!

@lijst! 25 nov controle vk.

Ik wacht momenteel op de bloeduitslag! Ik ben zelf resus negatief en de jongens positief. Tegenwoordig kunnen ze bij 27wkn prikken en zien dan ook de factor van het babytje. Erg fijn, nu hoeft papa niet in de eerste uren naar het ziekenhuis voor de bloedtest van de baby. Tha en als zij positief is krijg ik met 30wkn een injectie en direct na de geboorte. Dit zijn antistoffen. Maar stelt verder niks voor.

Deel Deze Pagina