Blue21381: Vervelend dat je zo moe bent. Had ik ook altijd last van de het eerste trimester van de zwangerschap. Uit je bericht haal ik dat de termijnecho goed was. Fijn! Zal je gegevens verwerken in de lijst Springday: hoop dat de bezichtiging goed voor je uit gaat pakken!!! Sumshine: Ben het met je eens. Voordat we tot de beslissing kwamen voor een derde te gaan waren we echt wel een half jaar verder. De 2e was gewoon geen discussie En zelfs nu schiet er soms een hele lichte twijfel door me heen 'willen we dit echt wel'. Hoewel dit gevoel elke maand een beetje minder wordt en ik dus steeds zekerder ben! Bloemmm: Leuk een jongetje erbij! Begrijpelijk dat je hier wat afstand neemt en kiest voor een ander clubje. Zijn er hier mensen met een korte luteale fase? Ik zit de laatste 4 maanden op 10dagen (kan ook 9 zijn trouwens, ben niet helemaal zeker). Vrij kort dus. Bij mijn andere 2 zwangerschappen was ik meteen na de stop van de pil zwanger, dus geen idee hoe het toen was. Ik vind het toch een beetje eng en ben onzeker of 10 dagen niet te kort is.
Ehm ja inderdaad ontbreken nog wat gegevens. Nod is een beetje onduidelijk. Ik ga uit van a.s. zondag. Dan ga ik in ieder geval testen. Zoveel vage klachten, op en af misselijk, tijdens avondeten gisteren ineens ijzersmaak in mijn mond en veel speeksel, zo raar. Afgelopen dagen veel last van liezen. Soort spierpijn. Maar goed, gisteren negatieve test, was ook te vroeg. We wachten af. Bij mijn zoon ook pas 5 dgn na nod positief getest. Spannend!
Hoihoi, Bloem, zwaai !. Leuk een jongetje erbij. Blue, al bijna 12 weken weer. Nieuwe mensen, welkom Springday, spannend. Hopelijk zijn ze echt enthousiast en komen ze nog een keer kijken (of doen een bod, nog beter ) en ik herken een heel klein beetje je gevoel van over de 20 weken echo. Je gaat er eigenlijk toch vanuit dat het allemaal goed is en als dat dan niet zo blijkt te zijn, valt dat echt rauw op je dak. Ik vond de dagen tussen de 20-weken echo en de GUO echt heel lang duren en was bang dat ze met de GUO veel meer zouden zien ipv alleen de schisis. Gelukkig was dat niet zo, maar ik kon ook echt niet genieten van de GUO/echo, was zo gespannen. En dat is dit nog geen eens te vergelijken met wat jullie hebben meegemaakt. Noor gisteren eindelijk weer een droge dag! We hebben eindelijk bedacht wat ze voor de verjaardag krijgt van ons. Vond het echt lastig dit jaar, maar het wordt het ziekenhuis van Duplo. Daar is ze zo leuk mee aan het spelen de laatste tijd, hele rollenspellen komen er voorbij.
Hier nog niet ongesteld, weet ook niet zo goed van welke dat ik uit moet gaan als dag 1 16-10: begin bloedverlies 18-10: doorzetten miskraam 20-10: verlies vruchtzakje Ik hoop dat het snel komt, want dan kunnen we weer door. Op zich zou ik nu ook wel weer zwanger willen worden, maar omdat mn cyclus voordat ik zwanger werd ook raar deed en ik nu nog steeds af en toe wat last van mn buik heb, vind ik het toch wel prettig om te wachten totdat ik weer ongesteld wordt. Ik hoop maar dat het snel komt.
Wij gaan zelf ook voor een derde hoor hihi! Ik zal een nieuw clubje oprichten met november 2014 gaan we voor een 3de kindje. Wat jullie zeggen is inderdaad wel waar Is dat een goed idee? Liefs,
♥ DE MAMA'S VAN HET DERDE KINDJE CLUBJE ♥ ♥ Proberen ♥ mama333 -.. jaar - 1 zoon, 1 dochter, NOD 16-11 Spekky 32 jaar - 2 zoons - NOD 23-11 Fleurop - 28 jaar - 2 zoons - NOD 23-11 Tatie 38 jaar - 1 zoon, 1 dochter - NOD 26-11 Mo leannan 31 jaar - 1 zoon, 1 dochter - NOD 28-11 Sumshine -31 jaar - 1 dochter, 1 zoon - NOD 06-12 Happygirl86 28 jaar - 1 zoon, 1 dochter - NOD 07-12 Nelta 28 jaar - 1 zoon, 1 dochter - NOD 15-12 Sjotefle - .. jaar - 2 dochters - NOD.. mdlm - .. jaar - 1 zoon, 1 dochter, NOD.. Flixbilly - 27 jaar - 2 zoons Wonderbaby1 24 jaar - 2 zoons N80 - 34 jaar - 1 zoon, 1 dochter ♥ Zwanger ♥ Sophia 38 jaar - 2 zoons - Uitgerekend op: 1 februari 2015 - ♥ Sanntje 29 jaar - 2 dochters - Uitgerekend op: 15 maart 2015 - ♥♥ Anba 31 jaar - 2 zoons - Uitgerekend op: 31 maart 2015 - ♥ Esje78 36 jaar - 1 zoon, 1 dochter - Uitgerekend op: 4 april 2015 - ♥♥ MamaVanNuNog2 32 jaar - 2 dochters - Uitgerekend op: 15-05-2015 ♥♥ ZaZou 27 jaar - 1 zoon, 1 dochter - Uitgerekend op: 13-05-2015 ♥♥ Blue21381 33 jaar - 2 dochters - Uitgerekend op: 31-05-2015 ♥♥ Springday 28 jaar - 2 zoons - Uitgerekend op: 22-05-2015 ♥♥ Lizz88 26 jaar - 2 dochters - Uitgerekend op: 25-05-2015 ♥♥ Muis30 31 jaar - 1 dochter, 1 zoon - Uitgerekend op: 01-06-2015 ♥♥ Pimkey 30 jaar - 2 zoons - Uitgerekend op: 21-06-2015 ♥♥ Mamaris .. jaar - 2 dochters - Uitgerekend op: ♥ Afspraken ♥ Springday - 19 nov - geslachtsbepaling Sanntje - 19 nov - VK ZaZou - 22 nov - geslachtsbepaling ZaZou - 24 nov - VK Sophia - 25 nov - VK Pimkey - 26 nov - termijnecho Blue21381 - 13 dec - pretecho ZaZou - 29 dec - 20weken echo
mama333: LF is de periode tussen de eisprong en menstruatie (de tijd dat een eventueel bevrucht eitje zich kan nestelen in de baarmoeder). Meestal is dit rond de 14 dagen. Onder de 9 is echt te kort begreep ik.. dus zit zelf op het randje..
bloem, wat leuk een jongen! Jongens zijn super leuk Fleurop, ik ben bang dat mijn LF na de tweede nog korter is geworden, dat kan vast niet maar ik heb steeds ongeveer 5 dagen voordat ik ongesteld wordt flinke steek in mijn baarmoeder. Heb t al een paar keer gehad, dat ik er zelfs een keer onprettig van werd. Ik was bang dat het mijn eisprong is en 5 dagen daarna werd ik ongesteld. Das toch vreemd..?! Ik doe overigens niet aan ovulatietesten..Dat zie ik echt niet zitten. Hoe doen jullie dat met de andere kinderen rondlopend??? Is toch niet te doen? (en duur) haha.. Ik zie daarin beren op de weg en hoop dat het snel natuurlijk raak is. Tips voor een snelle bevruchting? Groet!
Sumshine: als je LF korter is dan 9 dan moet je echt naar de gynaecoloog toe hoor. Want dan kun je niet zwanger worden... Ovulatietesten? Ik deed ze voordat ik zwanger wilde worden om zicht op mijn cyclus te krijgen. Toen ik de implanon verwijderde was ik echt nog een paar maand heel veel ongesteld en korte cyclys, dus dan is het fijn om te weten hoe alles werkt. Ondertussen heb ik ontdekt dat ik een late ei heb en korte LF. Door de ovulatietesten kan ik precies zien wanneer ik weer ongesteld wordt en dat is fijn. Ondertussen ook een regelmatige cyclus, dus de ovutesten zijn niet perse meer nodig. Lastig met kinderen? Nee hoor. Naar de wc moet je tenslotte toch. Ik plas dan vaak 1x per dag (rond 11u) even in een bekertje en doe de test dan even in de keuken. Stickje erin en even laten liggen Geen tijd en moeite. Als het streepje wat donkerder wordt doe ik er ook nog 1 in de avond. Ik gebruik goedkope dipsticks van sensitest, en die werken prima. Daarbij weet ik ondertussen (door gebruik van deze tests) dat ik niet voor dag 13 hoef te testen, vanaf dag 14 werkt voor mij prima, scheelt ook weer geld in het aantal testen Maar als je ze nog nooit gebruikt heb begin je wel wat vroeger en kost het ook meer tijd/geld.
Grrrr probeer de meiden bij elkaar op de kamer te krijgen. Gister en vannacht ging super. Vanmiddag drama.... en als klap op de vuurpijl poept de oudste in haar luier en probeerde het zelf op te ruimen... nu 2 hysterische kids. Benieuwd of dit nog wat wordt vanmiddag. Poging 2347754347 om bij elkaar te slapen. Aanhouder wint maar t valt niet mee haha
@ Tatie, ja aankomende woensdag hebben we de echo, mijn man en oudste zoontje gaan mee. De jongste gaat naar mn moeder, die snapt er toch nog niks van haha. Maar dat is idd precies zoals jij het omscrhijft, dat ik ook nog wel in mn achterhoofd hou dat het een jongetje kan zijn Spannend de wachtweken, laat ze maar snel voorbij zijn he. Vond dat altijd zo vreselijk die weken. @ Blue, fijn dat de termijnecho allemaal goed was. Met de pretecho krijgen jullie ook het geslacht te horen? @ Fleurop, 10 dagen is nog goed (gemiddels is 10 tot 18 dagen). Ik heb er zelf geen ervaring mee, die van mij was altijd volgens het boekje 14 dagen. @ Nelta, ik was toen bij de 20 weken echo van mijn dochtertje wel zenuwachtiger als bij mijn zoontje, ik had eigenlijk op een of andere rare manier wel het gevoel dat er iets zou zijn. Ook al waren alle echo's daarvoor goed. Ik dacht alleen meer aan een groeiachterstand ofzo, dat ze klein zou zijn... maar helaas, was het dat maar Dat het zo vreselijk zou zijn had ik zeker niet aan zien komen. De GUO die wij daarna kregen gaf een bevestiging van wat ze bij de 20 weken echo zagen, maar daarna heb ik nog 2 GUO's gehad in Nijmegen en nog een vwp... genoeg ellende dus. Hopelijk maken we het nooit meer mee, maar zoals ik ooit in een boekje heb gelezen 'de natuur kan niet tellen', houd ik het toch ook wel weer een beetje in mn achter hoofd. Duplo zal ze vast leuk vinden, mijn zoontje is er nu ook helemaal gek op en idd ook met hele rollenspelen, ook super leuk om af te kijken Voor je cyclus moet je de eerste dag van de bloeding als 1e cylusdag aanhouden is mij altijd verteld.
November 2014 gaan we voor een 3de kindje voor de meiden die nu gaan voor een derde kindje ronde 1 en 2 of 3 mag natuurlijk ook komen hihi
Springday als de kleine meewerkt hebben we idd met de pretecho de geslachtsbepaling. Ben erg benieuwd wat we zullen krijgen. De echo was idd helemaal goed. De kleine was heel druk en lag lekker te draaien. Duurt nu wel lang tot we de kleine weer zien. Moeheid lijkt nu wat minder te worden.
Hoihoi, Sanntje, succes met de meiden. Hopelijk wennen ze snel. Blue, spannend. Heb je zelf een voorgevoel? @ovulatietesten, hier ook niet. Ik ben bang dat dan het spontane ervan af gaat. @cadeautjes, hier bijna alles binnen. Net het ziekenhuis voor Noor gehaald (30 euro goedkoper dan de adviesprijs ) en voor verjaardag van man ook alles binnen (ook in december). Maandag nog even naar een super leuke speelgoedwinkel in Rotterdam en dan heb ik echt alles. Hier vandaag ongesteld geworden. Tenminste dat denk ik, het zet nog niet echt door, maar dat zal vandaag of morgen wel komen. Netjes 30 dagen, dus helemaal prima gelukkig. En verder zijn we vandaag 12 jaar samen . Vanavond lekker uit eten met zn viertjes.