Wie gaan voor/zijn zwanger van derde kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Liz88, 8 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.684
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Overijssel
    Springday: bah zeg, dat is niet leuk!!! Hou je ons op de hoogte!

2. Springday

Springday Fanatiek lid

20 mei 2014
    1.409
    0
    36
    Ik verlies nu nog bloed, lijk wel gewoon ongesteld.

3. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.684
    0
    0
    Overijssel
    Ik zou weer bellen met verloskundige en vragen of je niet eerder terecht kan dan volgende week!!!!! Uit echt je zorg hoor!!

4. tatie

tatie Fanatiek lid

21 feb 2014
    1.026
    110
    63
    Springday, ik zou ook zeker meteen weer bellen en vandaag bij de gyn terecht willen! Ze gaan je toch niet een week in onzekerheid laten zitten?! Een weekend is al te lang. Veel sterkte deze uren; we denken aan je!

Fleurop, het kan nog he?! Welke test had je gebruikt?

Spekky, moest al aan je denken, en had eigenlijk bedacht dat jij vast wel getest had, maar nog niet dus ;) Spannend, ook niets voelen is iets voelen he?

5. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.684
    0
    0
    Overijssel
    Tatie; de extra gevoelige van sensitest. Maar ik bedacht me nog dat ik mijn positieve ovulatietest op dag 17 heb gehad. Dus op dag 18 eisprong. Mijn luteale fase is meestal 11 dagen. Dus als je het zo bekijkt dan is een mogelijk bevrucht eitje nog (net) niet ingenesteld... (zit nu 6 DPO).... ik heb nog hoop iig. Heb nu steeds last van steekjes in mijn onderbuik.

6. @springday! Jeetje wat eng! Hopelijk kan je eerder terecht! Ik had gisteren een mini druppeltje bloed en vind dat al doodeng :)

@esje! Mijn bekken doet behoorlijk pijn, ik weet inmiddels wel hoe ermee om te gaan.

Maar fijn is anders en tot overmaat van ramp ben ik vanmorgen gevallen met de fiets :( ik wasnet aan gestept en opgestapt en toen gleed 1 voet van de trapper..... Ik kon mezelf niet meer tegen houden. Het ging wel langzaam omdat ik mijn oudste achterop had en hem probeerde tegen te houden en ik probeerde mijn buik te ontwijken met mijn stuur en kinderzitje.
    Mijn linker knie is flink kapot en mijn broek dus ook :) was de leukste die ik nu had :(.
    Ik heb nu erg pijn in mijn bekken, ik lag er ook niet al te gezellig bij met een fiets bovenop me ;) gelukkig had de oudste niks en kon hij papa roepen. De jongste had ik gelukkig niet bij me:)

@pimkey! Spannnend hoor, hopelijk nu gewoon verkocht en ben je er vanaf!

7. Sjotefle

Sjotefle Actief lid

14 aug 2011
    301
    0
    0
    Fulltime huismama!
    Fryslan Boppe
    Pimkey spannend hoor! Misschien dan uiteindelijk straks toch verkocht!

Jeetje Springday, heftig! Zou alleen wel aan de bel trekken, want een week wachten bestaat toch niet...Al die onzekerheid, ik wou gewoon weten wat er aan de hand is! Sterkte!

Sophia sterkte dr mee! Gelukkig is het goed afgelopen :D Het zwanger zijn en nog een heel huishouden runnen is een pittige taak. Laat je maar eens lekker vertroetelen door die mannen van je ;)

8. Esje78

Esje78 Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.124
    0
    36
    Noord Brabant
    @ Sophia: ai, dat is wel erg tricky. Fijn dat je oudste niks heeft. Ukkie ook even in de gaten houden voor de zekerheid.

@ Fleurop: oh, alle kans dus nog. Misschien is je eitje zelfs wel later gekomen. Hoeft nl niet binnen 24 uur na positest al te komen. Ik blijf duimen.

@ Pimkey: zul je idd net zien. Ben je er even klaar mee en dan krijg je een bod. Hoop dat het wat gaat worden. Zou wel lekker zijn na zo'n lange tijd.

@ Sjotefle: voor jou begint het nu ook spannend te worden of niet? Zie dat je implanon er vorige week uitgegaan is. Nu kunnen jullie er echt voor gaan. Leuk.

9. Springday

Springday Fanatiek lid

20 mei 2014
    1.409
    0
    36
    Ik heb toch nog gebeld naar de vk, dat we ons toch ongerust maken omdat ik gewoon ongesteld lijk te zijn. Daar schrok ze wel van want ze dachten dat het gisteren alleen een keer een hoop bloed was en het daarna was gestopt. Want toen de vk er was was het bloed minimaal maar een half uur nadat zij weg was liep het er gewoon uit dat ik zelfs door het maandverband heen lekte. Dat wisten zij natuurlijk niet... dus ze schrokken wel dat het nog steeds zoveel bloed.

Ik kan nu gelijk terecht. Moet om 11 uur bij de vk zijn en zal daarna worden doorgestuurd naar het ziekenhuis.

Ik hou jullie op de hoogte!

10. Veel sterkte springday!

11. Esje78

Esje78 Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.124
    0
    36
    Noord Brabant
    Fijn dat je meteen terecht kunt. Sterkte meis. Hopelijk is het iets heel onschuldigs.

12. tatie

tatie Fanatiek lid

21 feb 2014
    1.026
    110
    63
    Springday, sterkte!

13. tatie

tatie Fanatiek lid

21 feb 2014
    1.026
    110
    63
    Sophia, dat zal ook wel schrikken geweest zijn zeg! En geen lekkere icm je al bestaande bekkenklachten. Kun je even tot rust komen, terwijl de oudste op school is? Of is je jongste lekker actief?

14. Hij is gelukkig een goede tv kijker :D

Heb net een half uurtje rustig kunnen liggen, ik ben echt stijf aan het worden.... Straks gaat hij naar bedje en man ik ook even in bed en mijn man is strakjes weer thuis,

15. ZaZou

ZaZou Fanatiek lid

18 nov 2010
    2.456
    0
    36
    Hoi meiden! Wat een geklets weer!!

@springday: als eerste gefeliciteerd met nog een jongen erbij!! Snap dat het schakelen is, maar gelukkig ben je er al over heen. En wat een schrik dan erna! Hoop dat het niks ernstigs is. Goed dat je nogmaals hebt gebeld en nu terecht kan. Hku ons op de hoogte.

Sophia: oh bahbah. Gelukkig met de kids alles goed. En jij een kapotte knie en broek. Balen!! Rustig aan doen hoor verder

Succes voor de meiden met testen of vruchtbare dagen!

Hier nog 2 dagen tot de geslachtsbepaling. Ben er opzich niet zo mee bezig. Ik heb alleen de hele tijd in mn hoofd dat t een meisje is. Vind het zo vervelend die gedachte want dan is t straks een complete shock als t een jongen is haha! Maar zal vast goed komen. Jongens zijn immers ook fantastisch!!

Nou even een broodje etennen dan weer naar de psz.
    Fijne dag dames!

16. Ieniemienies

Ieniemienies Actief lid

21 mrt 2013
    313
    113
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Sterkte Springday!

17. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Springday, hoe is het nu met je? Klinkt wel erg veel; hopelijk is het toch goed allemaal.

Sophia, auw. Neem je rust idd.

Hier gelukkig wat minder pijn, heb normaal nooit zo n last van mn menstruatie, maar nu hielp diclofenac 100mg maar net. Qua bloedverlies valt het dan wel weer mee.

18. sanntje

sanntje Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.304
    1
    36
    Vrouw
    NULL
    Even terug gelezen.
    Wil vooral even sterkte wensen aan jou Springday! Hopelijk is er niets ernstigs... vind t wel akelig hoor bah.

Zazou spannend hoor geslachtsbepaling maar vooral leuk!

Nelta wat klote dat je zo'n last hebt. Hopelijk is dit eenmalig en hierna weer gewoon!

Sophia auwwww alsof alleen bekken pijn nog niet erg genoeg is! :(

19. sanntje

sanntje Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.304
    1
    36
    Vrouw
    NULL
    Fleurop balen maar wat je zegt het is nog vroeg!

Pimkey jaaaa hoor. Zul je net zien nu. Niet meer gedacht en dan krijg je zomaar een bod...

20. Sjotefle

Sjotefle Actief lid

14 aug 2011
    301
    0
    0
    Fulltime huismama!
    Fryslan Boppe
    Sterkte springday, hoop dat je goed nieuws hebt gehad!

Esje78 het begint nu idd best spannend te worden, het is nu wachten op de ongi, en dan duurt het wachten best lang! Hoewel er iets meer dan een weekje voorbij is hihi, of het is natuurlijk in een keertje raak, maar daar ga ik maar niet van uit...
    Ondertussen al druk aan het speuren voor een kinderwagen, en zelfs over de namen beginnen we af en toe al. Best wel leuk nu het allemaal wat serieuzer begint te worden :D

Deel Deze Pagina