Wie gaan voor/zijn zwanger van derde kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Liz88, 8 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Spekky

Spekky Actief lid

6 jul 2014
    295
    0
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    He Springday, dat is schrikken! Ik hoop dat je nog niets hebt laten weten omdat je druk was, en niet omdat er iets mis is... Duim voor je!

En Sophia, niet echt een fijne dag voor je dus. Dat zal je nog wel een paar dagen voelen. Ook balen van je broek, maar gelukkig is t voor jou en je uk goed afgelopen.

Zazou spannend! Is weer echt zo'n mijlpaal waar je naar uit kan kijken he.

Nelta, vervelend dat je er zo'n last van hebt. Misschien is je lichaam even aan het resetten ofzo??

Fleurop, ja 6dpo is nog wel echt vroeg voor een test :D Ik heb me nog in kunnen houden omdat ik nu ook pas op 7 dpo zit, en ik de afgelopen week afgeleid was door m'n sollicitatie. Maar ik denk dat ik het dit weekend ook niet kan weerstaan! Ik heb ook een heleboel goedkope testen, dus dan denk je al gauw: ach, wat maakt het uit ;)

Vandaag had ik ineens toch 2 opvallende 'symptoompjes': vanmorgen in de auto ging ik huilen toen 'De Speeltuin' van Marco Borsato langskwam - ik dacht WTF?? Dat is echt niets voor mij, zeker nu ik me gewoon heel goed voel! En pijnlijke tepels, hoewel ik dat wel vaker heb. Ach die stomme hormonen ook :D

2. sanntje

sanntje Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.304
    1
    36
    Vrouw
    NULL
    Spekky je maakt t spannend met je symptomen hoor :D
    Nog een paar dagen!

3. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam

Ik hoop eigenlijk dat ik hierna voorlopig niet ongesteld word ;)

4. sanntje

sanntje Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.304
    1
    36
    Vrouw
    NULL
    Hihi dat zoiezo Nelta. Maar hopelijk gewoon een normale cyclus vanaf deze ongi. Hierna gewoon je eisprong op tijd en daarna posi test.
    Dat bedoel ik er mee ;)
    Ben vandaag goed in mezelf sukkelig uitdrukken.. :D

5. Springday

Springday Fanatiek lid

20 mei 2014
    1.409
    0
    36
    De gyn kon niet echt zeggen of het bloed nou van de placenta kwam of van de hematoom... Hij zei dat verder er wel alles goed uit ziet en het kindje het goed heeft. Hij kan er nu niet zoveel aan doen en het is gewoon afwachten. Het bloedverlies is nu wel overgegaan naar oud bloed maar hij zei wel dat als het bloed toch van de placenta komt (heb een placenta praevia) dat ik er niet van moet schrikken als ik over een paar dagen ineens weer een plas bloed verlies. Als dat weer zo is dan moet ik weer aan de bel trekken, tja en zo gaan we dan maar aanmodderen. We zien het wel.

Nog een hele mooie foto van ons mannetje meegekregen :)

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      29,5 KB
      Weergaven:
      2
  6. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Fijn dat je klein mannetje het goed maakt, maar nog wel een hoop spanning.
    Zou het gevaarlijk zijn al het bloed uit de placenta komt?

7. sanntje

sanntje Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.304
    1
    36
    Vrouw
    NULL
    Gelukkig Springday!
    Die bloeding Door placenta praevia ken ik helaas... bij de eerste gehad. Schrok me rot. 2x gehad. Laatste met 16 weken dacht ik..
    Hopelijk houdt t bloeden op bij je!! Maakt zo onzeker dan...
    Maar mooie foto!!

8. Spekky

Spekky Actief lid

6 jul 2014
    295
    0
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    O wat een mooi plaatje! En nu weer afwachten dus, balen.... Wel prettig dat ze voor nu konden zeggen dat het goed gaat met je uk

9. Springday

Springday Fanatiek lid

20 mei 2014
    1.409
    0
    36
    @ Sanntje, ik hoop het ook.

@ Nelta, kan twee kanten op zei de gyn. In het beste geval gaat de placenta opschuiven en voor de uitgang weg en dan kan het bloeden stoppen en in het slechtste geval blijft het bloeden, kan de werking van de placenta verminderen later in de zwangerschap met alle gevolgen van dien... We kunnen toch niks anders doen dan hopen dat het bloeden stopt en dat de placenta omhoog gaat.

10. tatie

tatie Fanatiek lid

21 feb 2014
    1.026
    110
    63
    Springday, gelukkig kon de gyn voor nu enigszins wat geruststellen en zo te zien ligt jullie kleintje daar lekker. Wat ligt hij lief te zwaaien of duimen. Jullie zullen samen wel kapot zijn na zo'n dag vol spanning. Kon je man mee vandaag? Hopelijk een rustige nacht straks.

11. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.684
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Overijssel
    Springday; iig duidelijkheid en nu van het beste uitgaan, anders maak je jezelf toch gek. Wat een prachtige echo ook trouwens :)

hier: weer omo wit getest. Ik heb besloten dat ik het nu gewoon even loslaat en afwacht of ik zondag ongesteld word. Zo niet; maandag pas weer testen. Ik denk echt dat het deze ronde nog niet raak is. Bij de vorige zwangerschappen teste ik 4 dagen voor NOD al een licht streepje. Geeft niks, volgende keer beter.

Iemand tips hoe ik mij LF kan verlengen?

12. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    springday, wat een spanning zeg. Fijn om te lezen dat kleine man t goed doet en wat een prachtige echo: ik wil ook!! ;)

Fleurop: geen bloed geeft moed, effe afwachten nog. Je kunt idd te vroeg getest hebben he?..haha

hier: vruchtbare dagen komen er aan ;) Doen jullie het dan elke dag? Om de dag? Wat is jullie tactiek hierin?
    - ik heb voor t eerst ovutesten haha, ikw eet niet goed wat ik er mee aan moet.. (erg he?)

13. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    Springday: gelukkig alles goed, mooie echo!
    Fleurop: houd de moed erin ;) was het vorige keren snel raak?
    Sumshine: vruchtbare dagen, wij proberen om de dag, maar heb nu ovulatie testen en die zijn nog niet positief, dus eerst maar zorgen dat we in de buurt komen van de vruchtbare dagen, heb nog nooit zo op m'n cyclus gelet maar hij is erg lang dus dat wachten op die dagen duurt ook erg lang, en geduld heb ik maar niet ;) welk merk ovu testen heb je? Ik heb die van action. Zo ff paar nieuwe halen!

Vannacht was echt te erg, ben echt toe aan slaap. Verschoon gisteravond de bedden. Gaat zoonlief 2x overgeven, dus nu al zijn dekbedovertrekken in de was (3 stuks). Word ik vanochtend wakker heeft m'n dochter een overvolle luier en dus een nat bed, die daar ook al 2 overtrekken van gewassen. Zo blijf je lekker bezig

14. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Springday, hopelijk schuift de placenta nog op. Lijkt me ook met het oog op de bevalling een stuk prettiger.

Happygirl, zo ben je idd lekker bezig. Stijn plast soms s avonds nog en die krijgt het dan altijd voor elkaar om het te doen als je net die dat zn bed hebt verschoont....

Sumshine, wij maken er geen moetjes van; ik gebruik daarom ook geen ovu testen. Wel merk ik dat ik vaak de periode rond mn eisprong sowieso meer zin heb, maar een vast schema of zo hebben we daar zeker niet voor.

Fleurop, het kan nog steeds. Bij Stijn testen ik pas 18 dpo heel licht positief en bij Noor testen ik op mn NOD knalpositief, het kan dus allebei.

Hier rustig dagje, straks nog wel even naar de opticien, Stijn zn bril weer kapot.... en deze is nog maar 2 maanden oud. Hopelijk kunnen ze nog wat losse onderdelen bestellen, want dit montuur stond hem juist erg leuk staan.
    Vanavond komen schoonzusjes Carcassonne spelen, dus ook wel gezellig.

15. tatie

tatie Fanatiek lid

21 feb 2014
    1.026
    110
    63
    Happygirl, erg is dat he, met dat beddengoed. En inderdaad vaak net als het verschoond is. En het is niet dat ik het dagelijks verschoon zeg maar.

Fleurop, jammer! Maar misschien toch nog iets te vroeg? Weet je de dag van je eisprong zeker?

Klinkt gezellig Nelta! Ik ken het spel niet. En was de bril van Stijn nog te repareren?

Hier ben ik helemaal in twijfel. Gisteren zat ik op 9 dpo (volgens ff) en had ik een heel klein beetje roze/bruine afscheiding, maar niet goed te zien op zwart ondergoed. Vandaag hou ik het natuurlijk goed in de gaten en zit ik iedere twee uur op de wc om te kijken en tot nu toe geen spoortje bloed. Wat zouden jullie daar van denken? Moet er wel bij zeggen dat het voor mij heel gebruikelijk is om twee dagen voor nod al te beginnen met spotting. En van de zomer heb ik ook al eens zo'n rare startende menstruatie gehad met bloed (toen meer en helder rood) een week voor mijn nod, waarvan ik achteraf me afvraag of er toen iets geprobeerd heeft zich te hechten. Denk dat ik er toch morgen maar een poging aan waag.. Woensdag is mijn nod pas... Toch te vroeg?

16. tatie

tatie Fanatiek lid

21 feb 2014
    1.026
    110
    63
    Sumshine, wij proberen toch wel een beetje om de dag voor mijn vruchtbare periode. Ik heb dan ook meer zin, maar vaak begint die zin volgens mij 'te vroeg' en daarom temperatuur ik ook en gaan we door tot de eisprong zeer waarschijnlijk geweest is (na de eerste dag hogere temperatuur). Als ik vooraf denk te weten wanneer mijn eisprong gaat zijn (door goed zichtbaar vruchtbaar slijm, of de keren dat ik ovutesten gebruikte) dan doen we het die dagen nog extra, dus dan twee dagen achter elkaar.

17. @springday! Gelukkig dat het allemaal goed gaat, maar wat een vervelende "aandoening" om tijdens je zwangerschap te hebben. Doodeng!

Hier een pijnlijke nacht gehad, ikben zo stijf als ik weet niet wat... Mijn knie is nu een beetje dik, maar het valt mee.

@happygirl! Oh fijn zo'n nacht, alsof je niks anders te doen hebt ;)

@fleurop! Je zou acupunctuur of homeopathie kunnen proberen. Zo heb ik mijn cyclus weer op de rit gekregen na de geboorte van de jongste.

18. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    Jeetje wat een hoop geklets alweer.

springday gelukkig dat alles met kleine man oke is. Nu hopen dat het bloeden wegblijft.

Pimkey hoe gaat het met je twijfels omtrentcje huis?
    Is het bod interessant genoeg?

19. Springday

Springday Fanatiek lid

20 mei 2014
    1.409
    0
    36
    @ Tatie, ja pff sowieso toen ik woensdag avond het bloed verloor zat ik al helemaal te shaken, schrok me rot. Maar mijn man had gister vrij genomen.

@ Fleurop, jammer van de witte test. Ik heb geen idee hoe je je LF kunt verlengen.

@ Sumshine, afgelopen keer was het denk ik meer een luckyshot want toen zouden we een ronde overslaan omdat we op vakantie gingen dus toen niet bewust geklust zeg maar haha... Maar de andere keren kluste we alleen 'verplicht' op de dag van de positieve ovulatietest en zo was het ook gelukt.

@ Happygirl, nou goed raak bij jullie dus... ik vind het altijd vreselijk als ik in de nacht een bed moet verschonen haha.

@ Nelta, alvast veel plezier voor vanavond.

@ Tatie, denk dat morgen wel te vroeg is... Op zn vroegst denk ik zondag of maandag proberen?

@ Sophia, pff ja maarja ik raak er aan gewend want ik heb altijd wel iets met de zwangerschap. Alle pech zit dan echt aan mijn zijde hihi... Behalve bij de zwangerschap van mijn eerste zoontje ging alles perfect.

@ Hier, jeeee we hebben een jongensnaam op nummer 1 :) Deze gaat m waarschijnlijk wel worden.

20. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    He bah bah net als tijdens tweede zwangerschap nu weer veel last van hartkloppingen.
    Vind het altijd een naar iets :(

Maandag word het hier echt chaos in huis. Dan gaat de zolder verbouwing echt van start en worden de kamers gemaakt.
    Wel fijn want dan hopelijk eind van het jaar de kamers van de meiden klaar.

Deel Deze Pagina