Zoals jullie al zeiden kan het natuurlijk ook nog. Maar ja.. Ergens ga je uit van vorige zwangerschappen .. Toen teste ik beide keren 4dagen voor NOD meteen eerste ronde positief. Maar goed. We zien het wel. Hoe dan ook pas maandag testen als ik dan niet ongesteld ben geworden Blue; wat naar van die hartkloppingen. Heb je dat nooit als je niet zwanger bent ?
Blue! Hier ook last van, heel naar. Alleen op mijn linkerzij niet. Ik heb het ook erger omdat placenta achter ligt was bij tweede ook :x
Joehoe, ook ik mag me hier melden... Al vaak meegelezen en mee gedroomd, maar vandaag ontdekt dat ik ook zwanger ben van ons derde kindje.... Minder roze omdat ik me besef dat t weleens fysiek zwaar kan worden, maar ook heel erg zin om met een goed gevoel de box te verkopen (dat was nl waar ik steeds geen zin in had omdat ik diepe wens had voor een derde).. Ben benieuwd hoe jullie t allemaal ervaren, dus ik lees weer mee...
Welkom mas, en gefeliciteerd! Had je ook fysieke problemen bij je vorige zwangerschappen, dat je je daar zorgen over maakt? Fleurop, zal voor je duimen! Ik ga ook maandag testen...! Hoe geweldig zou het zijn als we allebei naar het rijtje Zwangeren mogen doorschuiven
Er wordt lekker gekletst hier. Ik vraag me toch af hoe jullie dat allemaal doen. Als ik het bij kan lezen ben ik al blij. Veels te druk met werk, twee koters en een hond.... Zo, net de verjaardagstaart opgehaald en de slingers opgehangen voor de 1e verjaardag morgen van dochterlief! Taart is echt super mooi geworden! Met hertje en vogeltjes Vandaag 6 DPO, nog even geduld dus. Gefeliciteerd mas en welkom!
N80, heb je ook een foto van de taart? Klinkt goed hoor! Veel plezier en alvast gefeliciteerd voor morgen
Welkom mas! Jee Springday wat een ellende, je schrikt toch iedere keer! Maar hopen dat de placenta wat omhoog trekt komende weken... Hoop dat er deze ronde nieuwe zwangere dames bijkomen! Hier, veels te druk! M'n kleine grote man is 1!! Krijgen van t weekend nog visite.
mas gefeliciteerd met je zwangerschap! Pimkey, van harte 1 jaar alweer, wat een feest! Wat geven jullie hem? n80 wat een leuke taart (denk ik) onze dochter kreeg zon taart toen ze 3 werd (zelf gemaakt met een workshop) een beetje pip en hertjes taart Hier: ovutesten, volgens de action testen is mijn ei geweest want ze zijn nu weer wit...is wel vroeg. 6dec nod.
Was de echo goed zazou?? Neem aan van wel? Hier alles prima. Niet getest! Morgen lukt hoop ik ook om niet te testen. Misschien word ik dan wel ongesteld.
Normaal idd niet echt last van hartkloppingen behalve met mn hyperventilatie die zo nu en dan om de hoek komt kijken. Welkom mas en gefeliciteerd!
Ik ben net ongesteld geworden. ... dag 17 positieve ovutest (18 neg). Dag 27 ongesteld. Lf van... tussen 8 en 9? Of reken ik verkeerd. Volgens mij echt te kort om zwanger mee te worden. ga me er eens in verdiepen.
He balen Fleurop... Volgens mij heb je dan idd een LF van 9 dagen. Dat is wel aan de korte kant, maar zeker niet te kort om zwanger te worden. De meeste eitjes nestelen in na ongeveer 7-8 dpo. Je hebt dus alleen pech als het toevallig een langzaam eitje is, want die is dan niet op tijd met innestelen begonnen als je menstruatie begint. Maar ik zou zeker even langs je HA of gyn voor advies gaan!
Springday, leuk dat jullie een nummer 1 hebben qua naam! Dan gaat het nog meer leven he? Is het een naam die jullie al wel in gedachten hadden? En hoe voel je je nu verder? Blue, klinkt allebei heel naar; hartkloppingen en hyperventilatie. Is daar iets aan te doen, of moet je er gewoon maar mee om leren gaan? Sterkte met de komende verbouwing! Mas, welkom (terug toch? Of heb je eerder niet al eens gereageerd?) en natuurlijk gefeliciteerd!!! Had je eerder zware zwangerschappen? Herkenbaar trouwens van die box. Die wil ik na een derde heeel graag verkopen (of weggeven tegen die tijd misschien , net als heel veel andere rommel. Nu nog niet, maar ooit heel graag. Spekky, spannend! Ik duim voor je!! Voel je op dit moment iets anders dan anders? Niet dat dat hoeft he? Kan ook heel goed zonder. Maar vind ik altijd leuk om te horen. N80, gefeliciteerd nog met je dochter! Ik mag ook zo de slingers op gaan hangen voor mijn dochters verjaardag morgen. Is je dochter verwend vandaag? En hoe vond ze de taart? Pimkey, jij ook gefeliciteerd met je zoon! Ook een geslaagde dag? En ben inderdaad ook benieuwd hoe het met de verkooponderhandelingen staat?! Gaan jullie er uit komen? Of waar zitten je twijfels in? Sumshine, welke dag van je cyclus zit je nu? Ik ken de ovulatietesten van de action niet van eigen gebruik. Ook niet van anderen trouwens, dus geen idee hoe goed ze werken. Zou wel een super mooi verlaat sinterklaascadeau zijn!! Zazou, ik ga zo even checken in de club, spannend! Fijn dat de echo verder mooi was! Fleurop, super balen!!! Weet je hoe je lf bij je beide zwangerschappen was? Ik heb geen idee of 9 dagen te kort is, maar hoe Spekky het uitlegt, klinkt het dus toch wel goed.
He Tatie, hier niet veel symptomen hoor, alleen licht pijnlijke tepels Vanochtend toch de verleiding niet kunnen weerstaan en een testje gedaan die natuurlijk omowit was, achja. Nu wil ik maandag weer testen, zou een mooi verjaardagskado zijn En jij dan? Heb je een voorgevoel en/of symptomen?
Springday, gisteren las ik je bericht over nog even wachten met testen en was ik het helemaal met je eens. Vanmorgen kon ik (na een slapeloze nacht) toch niet langer mijn nieuwsgierigheid bedwingen en zie hier het resultaat: Drie dagen voor nod, dus natuurlijk nog heel spannend, maar voor nu zooooo blij!!!
Spekky, was een beetje lang bezig om die foto er op te krijgen en lees nu jouw bericht pas. Balen van vandaag, maar het kan alsnog te vroeg zijn, toch? Had jij nou deze ronde je temperatuur bijgehouden, of weet je door ovulatietesten je eisprong zeker? Sorry, ben het even kwijt. Ik duim in ieder geval voor een heel mooi verjaarscadeau voor je! Ja, ik had zeker vermoedens, en toch durfde ik vanmorgen bijna niet te testen . Die vermoedens liepen namelijk van een gescheurde nagel ->) tot licht roze afscheiding 2 dagen geleden. En net zie ik weer van dat lichtroze, dus ik hoop heel erg dat het allemaal goed blijft gaan..