@ Tatie, waauuw super gefeliciteerd!! Tot aan 6 weken zwangerschap maakt het eigenlijk niet uit als je nog dingen hebt gegeten of gedronken wat eigenlijk niet mag tijdens de zwangerschap want dan heb je nog geen bloedband met de baby. @ Hier, ik heb even een dip moment... Ben de zwangerschap even helemaal beu na dat gedoe van afgelopen week en nu heb ik zo nu en dan ook eens buikpijn. Het bloedverlies is wel weer zo goed als weg maarja pfff het was net een lekker rustig jaartje na de geboorte van ons tweede zoontje dus ik heb het eigenlijk echt even gehad om me weer zorgen te moeten maken!
Spekky, dank je wel, ja, word ik wel iets rustiger van. En vanaf nu dan weer goed opletten: ik ben wel meteen weer alert. Hoe staat het met jouw symptomen? Oh en in ieder geval bijna jarig dus; fijne dag morgen!!
Springday, lees nu jouw bericht; ik snap je wel. Heb je niks aan natuurlijk, maar wilde ik wel even gezegd hebben. Hopelijk krijg je snel toch ook weer een beter gevoel over alles. Heb vertrouwen. Knuffel voor jou.
Gefeliciteerd tatie!!! Mama333 wat naar zeg. Sterkte! Wat de hyperventilatie en hartkloppingen betreft denk ik niet echt dat ze daar iets aan kunnen doen nee. Gelukkig heb ik zelf tijdens mn revalidatie goed geleerd hoe ik moet ademen. Ik overweeg zelf nog wel om misschien zwangerschapsyoga te gaan doen.
Mama333 wat vervelend zeg! Bah, van blijdschap nasr teleurstelling in een korte tijd. . Hoe zijn jullie eronder?
Blue, ik heb ook 2x zwamgerschapsyoga gedaan en dat is erg goed bevallen hoor, ik kan het je aanraden! Je bent even lekker met jezelf en je kleintje bezig en ik vond het altijd erg ontspannend. Hier helaas een negatieve test vanmorgen, en m'n temp is ook al gedaald dus ik zal wel ongesteld worden vandaag of morgen
Jammer Spekky!!!! Volgende ronde beter doe ik met je mee. heb zo'n rare menstruatie dit keer. Zaterdag echt bloed. Hele nacht niks, zondag minimaal, hele nacht niks en nu bruin/rood. Laat het dan in ieder geval even goed doorbreken denk ik dan. Zucht.
@ Tatie: JAAAAAAAAAAAA. Gefeliciteerd. Superleuk. @ Mama333: . Heel veel sterkte. @ Nieuwe dames: welkom! @ Springday: vrij logisch toch dat je je nu even zo voelt. Hoop dat dat bloed nu weg blijft en je toch gewoon van je zwangerschap kunt gaan genieten, zonder al die stress. Dikke knuffel @ Spekky en Fleurop: . Ik ga nog harder duimen voor de volgende ronde. Zwanger het jaar uit zou wel gaaf zijn.
♥ DE MAMA'S VAN HET DERDE KINDJE CLUBJE ♥ ♥ Proberen ♥ Spekky 32 jaar - 2 zoons - NOD 23-11 Mo leannan 31 jaar - 1 zoon, 1 dochter - NOD 28-11 Sumshine -31 jaar - 1 dochter, 1 zoon - NOD 06-12 Happygirl86 28 jaar - 1 zoon, 1 dochter - NOD 07-12 Fleurop - 28 jaar - 2 zoons - NOD 19-12 Nelta 28 jaar - 1 zoon, 1 dochter - NOD 19-12 Sjotefle - 25 jaar - 2 dochters - NOD.. mdlm - .. jaar - 1 zoon, 1 dochter, NOD.. mama333 -33 jaar - 1 zoon, 1 dochter, NOD.. Flixbilly - 27 jaar - 2 zoons, NOD.. N80 - 34 jaar - 1 zoon, 1 dochter, NOD... Ieniemienis - 31 jaar - 2 meiden, begint 2015 ♥ Zwanger ♥ Sophia 38 jaar - 2 zoons - Uitgerekend op: 1 februari 2015 - ♥ Sanntje 29 jaar - 2 dochters - Uitgerekend op: 15 maart 2015 - ♥♥ Esje78 36 jaar - 1 zoon, 1 dochter - Uitgerekend op: 4 april 2015 - ♥♥ ZaZou 27 jaar - 1 zoon, 1 dochter - Uitgerekend op: 13-05-2015 ♥♥ Blue21381 33 jaar - 2 dochters - Uitgerekend op: 31-05-2015 ♥♥ Springday 28 jaar - 2 zoons - Uitgerekend op: 22-05-2015 ♥ Pimkey 30 jaar - 2 zoons - Uitgerekend op: 21-06-2015 ♥♥ Mas .. jaar - 2 dochters - Uigerkend op: Tatie 38 jaar - 1 zoon, 1 dochter - Uitgerekend op: Frummelk .. jaar - .. - uitgerekend op: ♥ Afspraken ♥ ZaZou - 24 nov - VK Sophia - 25 nov - VK Pimkey - 26 nov - termijnecho Blue21381 - 13 dec - pretecho/geslachtsbepaling ZaZou - 29 dec - 20weken echo
Hoi meiden! Mama333: he wat vervelend nou. Sterkte. Hoop dat je snel weer zwanger mag raken! Spekky: jammer!! Hopelijk de.volgende ronde meer geluk!! Hier druk weekend achter de rug. Gister mn verjaardag vast gevierd voor familie, morgem bdn ik echt jarig en dan komt er ook nog wat visite. Dus lekker druk allemaal! Vanmorgen controle bij de vk, we zijn weer helemaal goedgekeurd. Klein eigenwijsje in mn buik.... duurde enorm lang voor ze hey hartjr kon vinden en als ze hem gevonden had dan ging de baby er weer vandoor. Haha! Verder vind ik het 'geheim' houden van het geslacht helemaal niet zo leuk als gedacht. Dus ik denl dat we het met sinterklaas gaan vertellen Nou ik ga even relaxen. Was weer een drukke morgen met psz, vk en t huis schoonmaken.
Tatieee van harte gefeliciteerd!!! Wauw! Mama333 wat een domper.... Spekky en happygirl op naar een positieve test dames!! ZaZou alvast gefeliciteerd meis!! Leuk weekend gehad?? Hier wel veel nieuws haha, heb vanmorgen m'n huis verkocht! En inmiddels m'n ouders ingelicht en die zijn heel blij met onze 3de op komst. Nu nog 'even' een nieuw huis vinden. Poeh dat valt niet mee!
Gefeliciteerd Pimkey. Dat werd wel eens tijd. Heerlijk dat het nu verkocht is. Succes met het zoeken naar een nieuw huis. Hebben jullie al wel wat op het oog of nog helemaal niet? Spannend. Per wanneer moeten jullie er nu uit? Leuk, dat je het je ouders al verteld hebt. Nog even en je kunt het echt van de daken gaan schreeuwen. @ ZaZou: alvast gefeliciteerd!
Oh pimkey eindelijk!!! Wat een opluchting zal dat geven. En idd, al wat anders op t oog of.moet je nog hard op zoek?? En bedankt meiden!!
Super gefeliciteerd Pimkey, wat zullen jullie blij zijn! Nu nog de ontbindende voorwaardenen dan mag de champagne open!
Jaaa pimkey gefeliciteerd met de verkoop!! Hoe lang heb je om een ander huis te vinden? Succes in ieder geval.
Pimkey gefeliciteerd met het huis! Zazou: ik vroeg me idd pas af hoeveel pendels ik goed zou hebben leuk dat ik het bij jou qua geslacht goed had Hier zaterdag goede positieve. Test gehad en zondag wasie weer negatief dus we hebben het deze ronde zeker op het goede moment gedaan. Kan nu al niet wachten om te testen Voorde jarigen: nog gefeliciteerd!
Yes yes Pimkey,,gefeliciteerd!! Dat is weer een zorg minder Zazou, alvast gefeliciteerd voor morgen! Zelf ben ik vandaag jarig, lekker geluncht met m'n moeder en m'n zussen (ik heb een tweelingzus, dus dubbel feest ), m'n nieuwe baanvoorstel geaccepteerd en vanavond ook nog uit eten geweest, een superdag dus! Happygirl, succes op het wachtbankje de komende 2 weken